Czateria... 2021
Zjawa też fajny jest.
Blee...żeby nie było to taki trochę POP, IMDB no1, osobiście uważam że ojciec chrzestny 1 i 2 chyba są nawet lepszymi filmami, osobiście uwielbiam też Kill Billa ale to kwestia pokolenia. Niejeden by nas wyśmiał i powiedział że Goście wieczerzy pańskiej jest sto razy lepszy, wszystko kwestia gustu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
nemi napisał(a):I miałbym już w pupie wymiany, Meganem głównie i tak jeżdżę po mieście, a w razie potrzeby drugie auto na zimowych.
w takim wypadku to może mieć sens...
Ioniq po pierwszym (drugim w zasadzie) przeglądzie Pomijając cenę oleju to stawki mają całkiem sensowne, przegląd 300zł w tym mycie auta Olej 2x droższy niż w necie.
loockas napisał(a):Olej 2x droższy niż w necie.
VW każe płacić chyba 80 zł za litr, a OE VW olej na zewnątrz poniżej 200 zł za 5 litrów.
Ja jestem właśnie umówiony na wymianę oleju, wciąż się nie mogę dowiedzieć w tej wspaniałej firmie, czy wezmą to na klatę, czy będą chcieli ode mnie pieniądze .
Ja mogłem wymieniać poza ASO, wtedy by nie było problemów z interpretacją pakietu serwisowego . A teraz każdy się drapie w łeb i nie wie co zrobić, bo wg. pierwotnych założeń i planu VW powinien mieć drugą wymianę we wrześniu 2020, a będzie chyba czwarta teraz, bo wymieniałem dodatkowo, a we wrześniu 2020 będzie blisko szóstej pewnie . Teraz komputer pokazuje ponad 400 dni do następnej wymiany, prawie 300 dni do przeglądu i jakieś tam pokraczne liczby kilometrów. Blondyna, która przyjmowała to auto w ASO w Świdniku nie mogła pojąć jak to się wszystko mogło wydarzyć i co z tym zrobić
W Renault jak ASO nie wymieni, to wymienię poza i się w ogóle nie będę szczypał. Albo i w ogóle będę szedł zgodnie z harmonogramem – i tak dojeżdżę do końca gwarancji i krzyż na drogę.
Dopisano 03 lip 2019 15:44:
BTW. Odebrałem dziś dokumenty od księgowej z pierwszych 1,5 roku działalności. Moja księgowa w ogóle mi się nie podoba, ale jestem do teraz pobudzony. Jak to wszystko jest pięknie ułożone, poprzyklejane karteczki z miesiącami itd. Jestem pod ogromnym wrażeniem – ja nie umiem robić tego tak pięknie . Jakby to robiła osoba z autyzmem
W Renault jak ASO nie wymieni, to wymienię poza i się w ogóle nie będę szczypał. Albo i w ogóle będę szedł zgodnie z harmonogramem – i tak dojeżdżę do końca gwarancji i krzyż na drogę.
Dopisano 03 lip 2019 15:44:
BTW. Odebrałem dziś dokumenty od księgowej z pierwszych 1,5 roku działalności. Moja księgowa w ogóle mi się nie podoba, ale jestem do teraz pobudzony. Jak to wszystko jest pięknie ułożone, poprzyklejane karteczki z miesiącami itd. Jestem pod ogromnym wrażeniem – ja nie umiem robić tego tak pięknie . Jakby to robiła osoba z autyzmem
Ja bym sobie w sumie sam wymieniał, ale dla kilku złotych nie chce mi się szarpać potem z nimi w przypadku ewentualnej gwarancji. Tak wiem, niby można olej wymieniać poza ASO, ale chcę mieć spokojną głowę i robione wszystko w jednym miejscu. Jest wtedy na kogo zwalić A interwały są normalne czyli 15k, co przy tym aucie daje i tak mniejszy realny przebieg silnika między wymianami.
No właśnie ja też chciałem mieć wszystko z ASO, żeby nie mieć kłopotów w razie czego – wg. wpisów na forum pod artykułami na onecie mój silnik się rozpada dwa razy między wymianami oleju, więc trochę się tego boję.
Ale Meganem nie robię dużo kilometrów, jeśli za rok będę miał 10-15.000 km, a interwał jest 30.000, to po prostu kupię filtr w ASO, olej gdzieś indziej i wymienię w zwykłym warsztacie bez żadnych wpisów w książce – po prostu będę miał osobną fakturę dokumentującą ten fakt. A w razie czego będę udawał, że tylko ASO dotykało samochód.
Ale Meganem nie robię dużo kilometrów, jeśli za rok będę miał 10-15.000 km, a interwał jest 30.000, to po prostu kupię filtr w ASO, olej gdzieś indziej i wymienię w zwykłym warsztacie bez żadnych wpisów w książce – po prostu będę miał osobną fakturę dokumentującą ten fakt. A w razie czego będę udawał, że tylko ASO dotykało samochód.
Panowie, jaki jest sensowny silnik z tych montowanych w Traficu (tym wcześniejszym).
Bo widzę że tam było kilka a wiem że którys był do kitu (tylko jeden?)
Oczywiście klekot bo benzyny nie było
https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... ii/kabina/
Ojciec chce wymienić Mastera na osobówkę
Bo widzę że tam było kilka a wiem że którys był do kitu (tylko jeden?)
Oczywiście klekot bo benzyny nie było
https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... ii/kabina/
Ojciec chce wymienić Mastera na osobówkę
Ja polecam 2.0 dci 115 KM mieliśmy w Vivaro a to to samo i ten motor naprawdę daje radę z tą budą a lekko nie miał.
Grzyby napisał(a):Oczywiście klekot bo benzyny nie było
Jeśli chcesz busa w benzynie to Dodge ProMaster 3,6 V6 Takie Ducato muscle car
Grzyby ja mam 2,0 dci 115 KM poza sprzęgłem nie miałem problemu, potrafią jeszcze wylecieć łożyska w skrzyni ale koszt regeneracji to około 2 tys z demontażem. Mam zrobione 250 tys. bez większych problemów. W razie "w" pytaj.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości