Kompakt na dekadę użytkowania: Mazda3, Volkswagen Golf VII, Volvo V40?
Pulsarem jeżdżę raz na jakiś czas i szczerze to sam się dziwie ile w nim miejsca jest a silnik 1.2 do normalnej jazdy zdecydowanie wystarczy.
Ja to samo twierdzę o moim 1.2. 10 sekund do setki już da się przeżyć, a w ramach normalnych dróg każda prędkość jest ok. Na południe Europy śmigam cały czas ile tylko przepisy pozwalają. Może przy pełnym obciążeniu już czuć, że silnik musi się zmęczyć trochę.
Myślę, że każdy silnik będzie w miarę ok, jeśli ktoś często wymieniał olej – te mikrosilniki są na to bardzo wrażliwe.
Myślę, że każdy silnik będzie w miarę ok, jeśli ktoś często wymieniał olej – te mikrosilniki są na to bardzo wrażliwe.
Może fiat. Tipo w 1,4 Pb 120kM?
Prawie kupiłem bravo z tym motorem, dużo się naczytałem i wygląda na to, że choć auto "na F"
To dość przyzwoite a w tej kwocie miałbyś prawie nówencję po polskim salonie..
Prawie kupiłem bravo z tym motorem, dużo się naczytałem i wygląda na to, że choć auto "na F"
To dość przyzwoite a w tej kwocie miałbyś prawie nówencję po polskim salonie..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Na temat Fiata Tipo rozmawiałem ze wspomnianym wcześniej znajomym bo sam mu radziłem żeby trochę dołożył i miał nowe auto z salonu ale chyba potem porównał obydwa auta bo stwierdził że woli 5 lat starszego Golfa. Wytłumaczył mi i teraz sam zrobiłbym tak jak on.
Poproszę o link do przykładowego Focusa bo nie wiem czy mam tego samego na myśli. Wnętrze tego modelu mnie odstrasza.
Poproszę o link do przykładowego Focusa bo nie wiem czy mam tego samego na myśli. Wnętrze tego modelu mnie odstrasza.
Dominator napisał(a):Ale wersja ze 156 konnym benzyniakiem początkowo z kompresorem później turbo to całkiem fajne auto. Coś tam trzeba skontrolować z łańcuchem rozrządu po zakupie i później będzie śmigac.
Mamy takie auto kupione jako nówka w rodzinie – fajność dyskusyjna, solidność i awaryjność "nie zachwyca". Mam niestety wątpliwą przyjemność serwisować ten samochód i już nie mogę się doczekać kiedy padnie decyzja o sprzedaży.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Jest jeszcze Jetta, Golf Sportsvan.
A Astra nie będzie fajna?
Golf myślę będzie najlepiej wykonany ze wszystkich, bo chciażby nie ma nigdzie gołej blachy (nawet koło zapasowe leży na wykładzinie), ale silniki VAG nie słyną z bezawaryjności patrząc na obiegową opinię.
Ja bym wybrał coś z możliwie małym przebiegiem i w świetnym stanie, chyba nie ma co się aż tak fiksować na jeden model.
A Astra nie będzie fajna?
Golf myślę będzie najlepiej wykonany ze wszystkich, bo chciażby nie ma nigdzie gołej blachy (nawet koło zapasowe leży na wykładzinie), ale silniki VAG nie słyną z bezawaryjności patrząc na obiegową opinię.
Ja bym wybrał coś z możliwie małym przebiegiem i w świetnym stanie, chyba nie ma co się aż tak fiksować na jeden model.
nemi napisał(a):Ja bym wybrał coś z możliwie małym przebiegiem i w świetnym stanie, chyba nie ma co się aż tak fiksować na jeden model.
Koniecznie Polski salon z udokumentowanym przebiegiem i serwisami.
No to z Mercedesa zostałem wyleczony. Szczerze to na początku rozważań V40 był przed Golfem ale jeden ze sprowadzających samochody napisał mi że to dość ciasny samochód. Trochę mi się wierzyć nie chce ale pewnie tak jest. Gdybym miał kupować Golfa VII to tylko z pakietem stylistycznym. Zwykła wersja to niestety nie jest to co mnie porywa. Astra IV z 1.4T podobno bardzo przyjemny samochód. Zraziłem się do tego modelu z 7-8 lat temu mając kupować od rodziny III generację z 1.4 benzynowym silnikiem 90 KM. Istny dramat ten motor. Astre IV polecał mi sprowadzający samochody nasz wspólny znajomy z forum.
Ile tych golfów z pakietem jest? Ułamek, na polskich ulicach prawie ich nie widać, bo pewnie są koszmarnie drogie w zakupie. Przyjechałem od wczoraj ponad 500 km i nie spotkałem żadnego. R-line, gti czy gtd trzymają też cenę... Masz duże wymagania, trochę Ci zejdzie ze znalezieniem auta
Na temat Fiata Tipo rozmawiałem ze wspomnianym wcześniej znajomym bo sam mu radziłem żeby trochę dołożył i miał nowe auto z salonu ale chyba potem porównał obydwa auta bo stwierdził że woli 5 lat starszego Golfa. Wytłumaczył mi i teraz sam zrobiłbym tak jak on.
Można wiedzieć jakie argumenty Cię przekonały do Golfa a odstręczyły od fiata?
Może i ja zmienię zdanie?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Napiszę może innym razem bo muszę zebrać myśli .
Poglądowo taki oto wizualnie egzemplarz:
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... C1IO3.html?
Będę prowadził rozmowy czy w ogóle jest szansa znaleźć coś takiego za granicą za rozsądniejsze pieniądze z mniejszym silnikiem. Jeśli nie to trzeba będzie zmienić wymagania.
Poglądowo taki oto wizualnie egzemplarz:
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... C1IO3.html?
Będę prowadził rozmowy czy w ogóle jest szansa znaleźć coś takiego za granicą za rozsądniejsze pieniądze z mniejszym silnikiem. Jeśli nie to trzeba będzie zmienić wymagania.
Do gry wchodzą jeszcze: Toyota Auris II, Citroën DS4, Renault Megane III. Czy tutaj w nawiązaniu do wcześniejszych propozycji jest się nad czym zastanawiać?
Mam Megane IV, jeśli masz budżetu 40-50.000, to ja za nówkę sztukę dałem 61.000 w kwietniu (i to nie w podstawowej wersji wyposażenia i z mocniejszym motorem). Renault może mieć 5 lat gwarancji i serwisu za dopłatą 2.500 zł około. Jak mniemam używane powinieneś dostać w swoim budżecie, ale jeśli mają dla osób prywatnych jakąś dobrą ofertę, to chyba lepiej dołożyć dyszkę i kupić w salonie? Żadnego serwisu pozakupowego, nic nie trzeba robić
Golf vs. Meg nie są za bardzo porównywalne, Megane bliżej do Fiata Tipo. Golf kombi 110 KM pali też odrobinę mniej niż 115 KM Megane hatchback. Nie jest to złe auto, ale ja jestem jednak bardziej wymagający . Niemniej jednak Megane jest bardzo ładny
Golf vs. Meg nie są za bardzo porównywalne, Megane bliżej do Fiata Tipo. Golf kombi 110 KM pali też odrobinę mniej niż 115 KM Megane hatchback. Nie jest to złe auto, ale ja jestem jednak bardziej wymagający . Niemniej jednak Megane jest bardzo ładny
Nie no chłopaki... nie róbcie z tego golfa cudu w Mendeleye
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości