Saab 9-3 SS 1.8t '06 Hirsch Performance
Co do tych drgań Cię nękających. Rozrząd... a może rozrząd balansu? Gdybyś miał ostro wyjechany głowny rozrząd to mogły by być missfire i inne jajca. Nie mam już pomysłu
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Rozrząd główny i balansu miałem wymieniany w 2017 roku na ori i był już dwa razy sprawdzany na oryginalnych blokadach przez różne osoby i jest okej.
Czasem drga a czasem jest spokój, może przez ten spuchnięty ICek zasysa lewe powietrze. Przestałem to już na to zwracać uwagę w sumie.
Czasem drga a czasem jest spokój, może przez ten spuchnięty ICek zasysa lewe powietrze. Przestałem to już na to zwracać uwagę w sumie.
Czas na mały update, auto nabija kilometry w zastraszającym tempie. Zrobiłem już 10k km na własnej mapce i auto dalej jeździ i się jeszcze nie rozsypało więc modowanie trionica nie jest takie trudne jak się przysiądzie trochę i ma sondę i kompa do logowania parametrów. Jedyna awaria to nieszczęsny ICek, który spuchł już okropnie i ma małą dziurkę ale są wazniejsze rzeczy do roboty obecnie, z tym da się jeździć normalnie. W weekend korzystając z okazji zrobiłem płukankę i wymieniłem olej. Zakupiłem zestaw na swap hamulców z 285 na 314mm ale PP daje pupy i przesyłka jest 5 dzień w "Przygotowanie do doręczenia". Wstępnie umówiłem się na listopad na zrobienie reflektorów bo słabo świecą w nocy, zostaną wymienione soczewki na nowe Helli z gładkim szkłem. Nie regenruję bo cena podobna a mam soczewkę jedną Ang/USA więc sie zmieni na EU.
Auto zalane Valvo 5W50, do wymiany oleju musiałem demontować zderzak bo nie dało się podjechać
Auto zalane Valvo 5W50, do wymiany oleju musiałem demontować zderzak bo nie dało się podjechać
Taaaa, od kilku lat tutaj przyjeżdżam coś podłubać, jeszcze dwa miesiące temu była cała hala, z 4 głębokimi kanałami i się przyjemniej robiło ale jakiś idiota podpalił, dach się zawalił i został tylko ten najazd.
Doszła paczucha z zaciskami Jest znacząca różnica w wielkości. Będzie swapik 285mm na 314mm. Auto powinno zacząć hamować a nie zwalniać.
Doszła paczucha z zaciskami Jest znacząca różnica w wielkości. Będzie swapik 285mm na 314mm. Auto powinno zacząć hamować a nie zwalniać.
To na jednym tłoczku jest?
Tak Co ciekawe TurboX miał zacisk z mniejszym tłoczkiem ale większym jarzmem pod tarcze 345mm
Osoby celujące w większa moc zazwyczaj już zakładają z alfy albo merola dwu/czterotłoczki ale do nich trzeba dorabiać adaptery.
Myślę że i tak będzie znacząca różnica.
Osoby celujące w większa moc zazwyczaj już zakładają z alfy albo merola dwu/czterotłoczki ale do nich trzeba dorabiać adaptery.
Myślę że i tak będzie znacząca różnica.
Będzie różnica
314 już fajnie hamują. A z tyłu masz jakie heble? W sigu miałem tył na podwójnej tarczy też jakieś większe. Fajnie to hamowało
314 już fajnie hamują. A z tyłu masz jakie heble? W sigu miałem tył na podwójnej tarczy też jakieś większe. Fajnie to hamowało
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
MrShaleck napisał(a):W sigu miałem tył na podwójnej tarczy
chodzi Ci że były wentylowane?
Neonixos666 napisał(a):MrShaleck napisał(a):W sigu miałem tył na podwójnej tarczy
chodzi Ci że były wentylowane?
Taaa, dokładnie
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
A szczerze to ja nawet nie wiem jakie mam tarcze z tyłu ale wydaje mi się że wentylowane. Aż zerknę jak bd przy aucie
Mikołaj był wcześniej w tym roku. Wpadło ogłoszenie z rozbiórki. Szybki kontakt, szybki transport i mam.
IC Toyo Motorsport
Kolanka DPH performance
I kawałki łączników ameliniowych i do tego opaski
I do tego zderzak w kolorze 170 z ładnymi halogenami i nie popękanym grillem.
Wszystko to za bardzo śmieszną kasę
Mikołaj był wcześniej w tym roku. Wpadło ogłoszenie z rozbiórki. Szybki kontakt, szybki transport i mam.
IC Toyo Motorsport
Kolanka DPH performance
I kawałki łączników ameliniowych i do tego opaski
I do tego zderzak w kolorze 170 z ładnymi halogenami i nie popękanym grillem.
Wszystko to za bardzo śmieszną kasę
A nie wiem czy tego nie wstawiałem. To jak auto miało program Hirscha czyli 195KM. Auto waży 1690kg bez pasażerów, wartość z wagi a nie z dowodu. Obecnie jest dużo lepiej ale wideo jakieś będzie po zmianie ICka bo teraz cisnienie tracę przez dziurę
Rafalkom napisał(a):Jak na cywilny dupowóz o takiej masie to nawet to się zbiera jak na moje oko
Jest lepiej a będzie jeszcze lepiej tylko czasu brakuje na wszystko
Jako że miałem jedną lampę angielską to kupiłem drugą po taniości EU co by lepiej widzieć w ciemości a w międzyczasie wrzuciłem do piekarnika swoją starą bo była klejona na klej butylowy. Znalazłem też na alledrogo po taniości inną z anglika też na klej butylowy. Tak prezentuje się stara soczewka i tak nowa bi-halogen/xenon. Kupiłem z Ali soczewki marki Sinolyn HL H7 z gniazdem H7/D2S. Wrzuciłem żarówkę no-name, która była z lampą, tak prezentuje się różnica pomiędzy starą soczewką a nową. Dla mnie różnica ogromna. Na dobrych żarówkach powinno być jeszcze lepiej. Projekt jest w realizacji, docelowo jeszcze pójdzie łyżwa na czarno, polerka klosza i zabezpieczenie folią samoregenerującą
Gib napisał(a):Mój waży 1400+ także ten półlift sporo dodaje
Wielce prawdopodobnie że półlift coś tam daje, na pewno subwoofer, LPG oraz skrzynki z narzędziami(niezbędne w razie awarii) i paliwo nabijają wagę
Trochę nie poszło po mojej myśli, odbłyśnik od kierunków miał być częściowo zamalowany ale chrom zaczął strasznie odłazić i trzeba było go na czarno machnąć. Soczewka dopasowana, kabelkologia upchnięta i zarobiona na świeżo
Ostatnie zdjęcie z zestawem ksenonowym, który trafił się za drobną przysługę
Żarówki osram night breaker xenarc laser d2s
Przetwornice i zapłonniki z hondy civic ufo
Tak wygląda przód po zmianie, jeszcze tylko założyć drugi zderzak i będzie idealnie
Gib napisał(a):Mój wygląda jak paździerz przy Twoim Fajnie to się prezentuje, machnąłbym IC na czarno
Oj na żywo nie jest tak pięknie zwłaszcza z tym połamanym zderzakiem.
A co do zderzaka to stary już mi się wypinał podczas jazdy, wyglądało to źle i w sumie stwarzało niebezpieczeństwo, dlatego wczoraj wpadł używany ale w dużo lepszym stanie. Dokładka od Aero pójdzie do posklejania i ponownego lakierowania.
Co do ICka to miałem taki plan ale prawdopodobnie wszystkie plany lakiernicze dopiero zrealizuję na wiosnę jak będzie cieplej
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości