Cx-5 2.2 diesel nie odpala po kolizji
Strona 1 z 1
Witam jestem swieży moja madzia nie odpala po kolizji silnik 2.2 diesel aktywowały sie poduszki czołowe i napinacze .Moje pytanie czy crash data w sensorze airbag moze odciąć pompe paliwa bład w kompie b1193 zapisywanie przypadków zderzeń ,pełny i zablokowany -nieciągły dodam za sam silnik ciezko kreci
ale nie był uszkodzony ani instalacja elektryczna ratujcie
ale nie był uszkodzony ani instalacja elektryczna ratujcie
- Od: 22 cze 2019, 15:50
- Posty: 7
- Auto: Mazda Cx-5 2.2 diesel
AWD
Witam cie wiesz moze gdzie on sie znajduje w samochodzie i jak go uruchomic
- Od: 22 cze 2019, 15:50
- Posty: 7
- Auto: Mazda Cx-5 2.2 diesel
AWD
Wojek Google mowi ze cx-5 niema czujnika wstrząsowego jutro jeszcze zadzwonie do serwisu i wyczyszcze sensor airbag moze to pomoze dzieki
- Od: 22 cze 2019, 15:50
- Posty: 7
- Auto: Mazda Cx-5 2.2 diesel
AWD
Osobiście uruchamiałem kilka Mazd Skyactiv po (czasami dosyć mocnych wizualnie) dzwonach. Każda paliła bez problemu bez żadnych dodatkowych czynności.
Auto powinno odpalić nawet bez sterownika poduszek
Wrzuć jakieś zdjęcie poglądowe, może być na PW
Auto powinno odpalić nawet bez sterownika poduszek
Wrzuć jakieś zdjęcie poglądowe, może być na PW
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Czesc Darecki dzisiaj w mazdzie wymieniłem akumulator bo tamten był juz zameczony ciągłym kreceniem
Madzia kreci duzo lepiej silnik łapie na 2-3 obroty i koniec na wyswietlaczu pokazuje tylko ze DPF zanieczyszczenie High dodam ze samochód nie był uruchamiany kilka miesiecy czy mozliwe jest aby DPF
zatkał sie do tego stopnia ze auto nie moze zapalic airbagi ogarnołem sam nie wiem co robic
trochę łapie ale nie zapala
Madzia kreci duzo lepiej silnik łapie na 2-3 obroty i koniec na wyswietlaczu pokazuje tylko ze DPF zanieczyszczenie High dodam ze samochód nie był uruchamiany kilka miesiecy czy mozliwe jest aby DPF
zatkał sie do tego stopnia ze auto nie moze zapalic airbagi ogarnołem sam nie wiem co robic
trochę łapie ale nie zapala
- Od: 22 cze 2019, 15:50
- Posty: 7
- Auto: Mazda Cx-5 2.2 diesel
AWD
DPF raczej nie jest problemem. Ale zawsze możesz podłączyć interfejs i odczytać wartości PM_ACC i PM_ACC_DSG. Tak do 6 można powiedzieć że wszystko ok, powyżej 6 zaczyna się już przepełnienie, ale nie wiem ile będzie wartością niebezpieczną. Stawiam na coś koło 9.
Układ paliwowy jest ok? Nie jest przypadkiem zapowietrzony? Wszystkie wtyczki i czujniki na swoim miejscu? Może przepustnica się nie otwiera? A może wiązka jest przerwana gdzieś w osłonie? Nie wiedząc jak auto było uszkodzone zwyczajnie szukam na chybił trafił. Jakieś błędy po podłączeniu do komputera? Jak nie masz to kup, to diesel więc wcześniej czy później się przyda. Koszt pewnie z 70-100 PLN.
I nie polecam kręcić do upadłego, pasuje najpierw znaleźć przyczynę.
Układ paliwowy jest ok? Nie jest przypadkiem zapowietrzony? Wszystkie wtyczki i czujniki na swoim miejscu? Może przepustnica się nie otwiera? A może wiązka jest przerwana gdzieś w osłonie? Nie wiedząc jak auto było uszkodzone zwyczajnie szukam na chybił trafił. Jakieś błędy po podłączeniu do komputera? Jak nie masz to kup, to diesel więc wcześniej czy później się przyda. Koszt pewnie z 70-100 PLN.
I nie polecam kręcić do upadłego, pasuje najpierw znaleźć przyczynę.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Dzieki Darecki za pomoc podejżewam ze jakis czujnik ale po podłączeniu do kompa zadnych błędów i nie wiem jak to rozgryżć mam delphi autocom klona oczywiscie ale nic mi tu nie wyskakuje nie wiem jak sie odpowietrza taką mazdę mogłbys cos podpowiedzieć auto było uszkodzone centralnie czołowo pas przedni i chłodnice nie było tragedi sam motor nie dostał wcale
- Od: 22 cze 2019, 15:50
- Posty: 7
- Auto: Mazda Cx-5 2.2 diesel
AWD
No to jak masz Delphi to dodaj te 2 wskaźniki i podaj ich wartość.
Odpowietrza się jak każdego innego diesla. Luzuje się po kolei nakrętki na rurkach przy listwie wtryskowej (na silniku) i kręci aż zacznie cieknąć ropa. I tak od lewej do prawej jeden po drugim. Jak masz jeszcze pompkę na filtrze paliwa to trzeba dopompować na samym początku. Jak leci od razu, to przyczyny musisz szukać gdzie indziej.
Odpowietrza się jak każdego innego diesla. Luzuje się po kolei nakrętki na rurkach przy listwie wtryskowej (na silniku) i kręci aż zacznie cieknąć ropa. I tak od lewej do prawej jeden po drugim. Jak masz jeszcze pompkę na filtrze paliwa to trzeba dopompować na samym początku. Jak leci od razu, to przyczyny musisz szukać gdzie indziej.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Jutro to ogarnę ale coraz bardziej wątpię w swoje mozliwośći myślę ze nie obejdzie się bez zawodowca
autocom nic nie pokazuje podejzewam za to jakaś bzdura albo DPF . Darrecki flaszkę ci wiszę dawaj adres
kurierem Ci wyslę za pomoc i zaangażowanie SERIO
Dopisano 27 cze 2019, 20:43:
Oczywiscie na priv
autocom nic nie pokazuje podejzewam za to jakaś bzdura albo DPF . Darrecki flaszkę ci wiszę dawaj adres
kurierem Ci wyslę za pomoc i zaangażowanie SERIO
Dopisano 27 cze 2019, 20:43:
Oczywiscie na priv
- Od: 22 cze 2019, 15:50
- Posty: 7
- Auto: Mazda Cx-5 2.2 diesel
AWD
Gdyby mi każdy oferował flaszkę za pomoc to bym już dawno siedział na odwyku i by mnie na forum nie było
Nie znam tego interfejsu Delphi , ale gdzieś musi być tam diagnostyka. Tam z kolei wybierasz PCM I dodajesz te 2 tzw. pidy. Potem trzeba jakoś włączyć i odczytać wartości, które są ilością sadzy w DPF. Jeszcze nie słyszałem o aucie, które nie odpaliło by przez zatkany filtr.
Nie znam tego interfejsu Delphi , ale gdzieś musi być tam diagnostyka. Tam z kolei wybierasz PCM I dodajesz te 2 tzw. pidy. Potem trzeba jakoś włączyć i odczytać wartości, które są ilością sadzy w DPF. Jeszcze nie słyszałem o aucie, które nie odpaliło by przez zatkany filtr.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Witam ponownie co sie okazało DPF zapchany totalnie plus EGR sie zawiesił jednak auto od kolizji z pół
roku stało i sie wszystko zastało,ale na szczescie juz chodzi.Jeszcze raz wielkie dzieki Darecki za pomoc
flaszkę wypiję za Ciebie
roku stało i sie wszystko zastało,ale na szczescie juz chodzi.Jeszcze raz wielkie dzieki Darecki za pomoc
flaszkę wypiję za Ciebie
- Od: 22 cze 2019, 15:50
- Posty: 7
- Auto: Mazda Cx-5 2.2 diesel
AWD
Tylko po wypiciu nie wsiadaj od razu do auta, bo może być kolejna kolizja
Z tym zapchanym DPF to tak trochę ciężko uwierzyć, musiał by być już wcześniej zatkany. Na czym polegało zdiagnozowanie? I co z nim zrobiłeś? Czyściłeś czy wyciąłeś?
Natomiast EGR wywala błędy na konsoli, ale nie uniemożliwia odpalenia pojazdu.
Z tym zapchanym DPF to tak trochę ciężko uwierzyć, musiał by być już wcześniej zatkany. Na czym polegało zdiagnozowanie? I co z nim zrobiłeś? Czyściłeś czy wyciąłeś?
Natomiast EGR wywala błędy na konsoli, ale nie uniemożliwia odpalenia pojazdu.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9