Transfer
Strona 1 z 1
Cześć!
Część z Was już zaczepiłem PW, ale może znajdzie się ktoś, kto jeszcze wspomoże poradą.
Dziś w ASO dostałem diagnozę terkotnia w okolicach prawego koła. Zobaczyłem zdjęcie korka z opiłkami i kosmiczną wycenę naprawy. Po otrząśnięciu się z szoku trafiłem tu
Plan mam taki, żeby kupić nowy oryginał w USA wraz z pakietem instalacyjnym. Z tego co widzę to cena regenerowanego w Polsce jest x2 a nowego x3.
Pytanie u kogo wymienić w okolicach Warszawy, tak żeby temat skutecznie i bezproblemowo zamknąć.
W ASO powiedziano, że po rozebraniu może się okazać, że skala uszkodzeń jest większa niż "skrzynka" transferu. Rozumiem, że chodzi o legendarne wielokliny. Dobrze, żeby polecany serwis wiedział coś w tym temacie.
Z góry dziękuje za pomoc!
Michał
Część z Was już zaczepiłem PW, ale może znajdzie się ktoś, kto jeszcze wspomoże poradą.
Dziś w ASO dostałem diagnozę terkotnia w okolicach prawego koła. Zobaczyłem zdjęcie korka z opiłkami i kosmiczną wycenę naprawy. Po otrząśnięciu się z szoku trafiłem tu
Plan mam taki, żeby kupić nowy oryginał w USA wraz z pakietem instalacyjnym. Z tego co widzę to cena regenerowanego w Polsce jest x2 a nowego x3.
Pytanie u kogo wymienić w okolicach Warszawy, tak żeby temat skutecznie i bezproblemowo zamknąć.
W ASO powiedziano, że po rozebraniu może się okazać, że skala uszkodzeń jest większa niż "skrzynka" transferu. Rozumiem, że chodzi o legendarne wielokliny. Dobrze, żeby polecany serwis wiedział coś w tym temacie.
Z góry dziękuje za pomoc!
Michał
- Od: 7 sty 2019, 18:05
- Posty: 3
Ale mazda cx9 jest prosta jak budowa cepa,problem każdej marki w pl jest taki że u nas są wymieniacze a nie naprawiacze
Dopisano 18 sty 2019, 07:49:
Ja w swoich cx9-ach oprócz 1 sworznia,wahaczy(akcja serwisowa),tarcz hamulcowych,filtrów i płynów,nie miałem okazji nic robić bo się nic nie chciało zepsuć.
Dopisano 18 sty 2019, 07:49:
Ja w swoich cx9-ach oprócz 1 sworznia,wahaczy(akcja serwisowa),tarcz hamulcowych,filtrów i płynów,nie miałem okazji nic robić bo się nic nie chciało zepsuć.
Smutne w tym wszystkim jest to, że użytkownicy (większość) oleju nie zmieniają, a wystarczy zmieniać olej w tej skrzynce i nic się nie będzie działo. Zmieniałem co 10tys. ten olej (co zmianę oleju w silniku), a teraz co 20tys. i to jest wg mnie dobry interwał czasowy, olej jest ciemny, ale nieprzepracowany. Mam nawiercony otwór na dole do zmiany, to znacznie ułatwia.
Dopisano 24 sty 2019, 21:52:
https://www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo
tu macie fajny filmik o olejach i częstotliwości zmian, miłego oglądania
Dopisano 24 sty 2019, 21:52:
https://www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo
tu macie fajny filmik o olejach i częstotliwości zmian, miłego oglądania
matylda napisał(a):Smutne w tym wszystkim jest to, że użytkownicy (większość) oleju nie zmieniają, a wystarczy zmieniać olej w tej skrzynce i nic się nie będzie działo. Zmieniałem co 10tys. ten olej (co zmianę oleju w silniku), a teraz co 20tys. i to jest wg mnie dobry interwał czasowy, olej jest ciemny, ale nieprzepracowany. Mam nawiercony otwór na dole do zmiany, to znacznie ułatwia.
Dopisano 24 sty 2019, 21:52:
https://www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo
tu macie fajny filmik o olejach i częstotliwości zmian, miłego oglądania
ale z książka pisze ze olej jest zalany na cały czas używania auta
po co to wymieniać i wydawać kasę
p.s. Przepraszam, to był sarkazm, nie mogłem się powstrzymać.
kosa05410 napisał(a):Cześć!
Część z Was już zaczepiłem PW, ale może znajdzie się ktoś, kto jeszcze wspomoże poradą.
Dziś w ASO dostałem diagnozę terkotnia w okolicach prawego koła. Zobaczyłem zdjęcie korka z opiłkami i kosmiczną wycenę naprawy. Po otrząśnięciu się z szoku trafiłem tu
Plan mam taki, żeby kupić nowy oryginał w USA wraz z pakietem instalacyjnym. Z tego co widzę to cena regenerowanego w Polsce jest x2 a nowego x3.
Pytanie u kogo wymienić w okolicach Warszawy, tak żeby temat skutecznie i bezproblemowo zamknąć.
W ASO powiedziano, że po rozebraniu może się okazać, że skala uszkodzeń jest większa niż "skrzynka" transferu. Rozumiem, że chodzi o legendarne wielokliny. Dobrze, żeby polecany serwis wiedział coś w tym temacie.
Z góry dziękuje za pomoc!
Michał
regeneracja wieloklinu walka skrzyni i wielowpustu automatu: DEC Auto-Mat z Parysowa.
Wiedza co i jak, u mnie 3ci rok od regeneracji i caosc smiga + regularne wymiany oleju w skrzyni rozdzielczej.
poszukaj na forum bo opisywane bylo.
pozdro
- Od: 15 cze 2010, 13:52
- Posty: 87
- Auto: Mazda CX-9 3.7 V6, 2009
Mazda 3, 2.0, 2014
ale z książka pisze ze olej jest zalany na cały czas używania auta
po co to wymieniać i wydawać kasę
p.s. Przepraszam, to był sarkazm, nie mogłem się powstrzymać.
No tak... Jakby się wgłębiać w szczegóły wszystkich sprzętów dookoła to można nic w życiu innego nie robić
Jeśli w planie serwisowym nie ma wymian oleju to przeważnie nikt za wczasu nie szuka w internecie poradników o samodzielnym wierceniu dziurek. Temat się odkrywa jak coś pier....nie. Pewnie to celowe działanie producenta, bo jest obliczone na taki przebieg, po którym już samochód nie ma gwarancji.
- Od: 7 sty 2019, 18:05
- Posty: 3
Czy oryginał (pomijam kwestie używek) rozwiąże problem, czy za kolejne dziesią tys. km znowu nie będzie to samo? Przy regeneracji dają trochę mocniejszy materiał i z tego co słyszę problem znika
- Od: 28 cze 2014, 22:53
- Posty: 41
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda CX-9 2013 USA Crystal White Pearl Mica
Po 12r problem,z tego co wiem bardzo rzadko występuje,więc jak kupisz część nawet używaną z auta po drugim lifcie to polata napewno.Albo kupić nowy kpl tu
https://akpp.pl/tf81diff-tf81-z-53-mazd ... TsEALw_wcB
Dopisano 18 cze 2019, 12:40:
Transfer z nazwy ma transferować(przenosić) napęd na coś innego,skoro nie masz tylnego napędu to dokąd miałby transferować
Podziwiam zakup bez awd
https://akpp.pl/tf81diff-tf81-z-53-mazd ... TsEALw_wcB
Dopisano 18 cze 2019, 12:40:
andim napisał(a):Witam jestem nowy
Czy cx9 z napędem na przednią oś ma też transfer????
Transfer z nazwy ma transferować(przenosić) napęd na coś innego,skoro nie masz tylnego napędu to dokąd miałby transferować
Podziwiam zakup bez awd
rafik85 napisał(a):Po 12r problem,z tego co wiem bardzo rzadko występuje,więc jak kupisz część nawet używaną z auta po drugim lifcie to polata napewno.....
Mam 2013 i....
Ale dzięki za namiar!
- Od: 28 cze 2014, 22:53
- Posty: 41
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda CX-9 2013 USA Crystal White Pearl Mica
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9