Nie jedzie na benzynie po rozgrzaniu 626 2.0 115km

Postprzez drag7 » 14 cze 2019, 20:32

Witam. Coś trapi moje auto na benzynie. Po rozgrzaniu silnika lub gdy lpg się skończy nie pracuje prawidłowo na benzynie. Dobije max do 3tys obrotów w czasie jazdy i odcina. Na jałowym pracuje prawidłowo. Jak tylko ostygnie to znowu jedzie dobrze na Pb. Świece wymienione przepływomierz czysty w baku pompa czysta. Wszystkie filtry wymienione.Dodam że na lpg nie ma problemu z jazdą. Czy gdzieś wtryski się wieszaja od Pb czy co? Tydzień temu było wszystko ok

Dopisano 15 cze 2019, 18:56:

Mała korekta teraz to i na lpg niechce jechać i potrafi zgasnac jeszcze zauważyłem że śmierdzi z pod maski tym czym aktualnie jedzie.
Początkujący
 
Od: 16 maja 2019, 09:14
Posty: 13 (0/1)
Auto: Mazda 626 2001 r. 2.0 benzyna lpg 115km

Postprzez drag7 » 16 cze 2019, 20:31

Jutro odlaczam aku i reset kompa.chce się przekonać czy coś da i po jakim czasie wyskoczy znowu. Potem pod komputer może coś pokaże. Narazie to wróżenie z fusów nic konkretnego. Miał ktoś podobnie lub jakiś pomysł?
Początkujący
 
Od: 16 maja 2019, 09:14
Posty: 13 (0/1)
Auto: Mazda 626 2001 r. 2.0 benzyna lpg 115km

Postprzez TonSiL » 17 cze 2019, 12:51

Hej. Odłącz sondę i zobacz czy efekt będzie ten sam. Jak na razie tyle, bo można całe auto rozkopać i szukać, szukać, szukać...
TonSiL
 

Postprzez drag7 » 17 cze 2019, 17:17

A wiec dziś komputer poszedł w ruch. Zero błędów. Sonda przeplywka,pompa paliwa sprawne. Testowano wszystko co mogliśmy. Na biegu jałowym chodzi super po dodaniu gazu zero problemu wkreca się ze hoho ale jak tylko ruszymy z miejsca do juz od 2tys obrotów skacze i przerywa na 3tys potem na 4tys i tak na każdym biegu.mówimy cały czas o benzynie na gazie chodzi można powiedzieć że ok. W następnym tygodniu jestem umówiony na sprawdzenie gazu.tyłko co z ta benzyną? ???
Początkujący
 
Od: 16 maja 2019, 09:14
Posty: 13 (0/1)
Auto: Mazda 626 2001 r. 2.0 benzyna lpg 115km

Postprzez TonSiL » 17 cze 2019, 18:09

A odpinałeś sondę czy tylko na kompie sprawdziłeś? Jak stan przewodów i cewki? Sprawdź, czy nie masz gdzieś przebicia. Dobrze widać to szczególnie nocą. A tak zapytam. Jak przyspieszasz delikatnie w sensie bardzo powoli dodajesz gazu to też masz takie objawy?
TonSiL
 

Postprzez drag7 » 17 cze 2019, 20:47

Sonda odlaczona i jazda bez niej jeszcze gorzej potem bez przeplywki i tez jeszcze gorzej a na koniec wszystko wykasowane z kompa i sprawdzone parametry pracy. Kable i cewki nie sprawdzałem z racji tej ze na lpg chodzi bez takich anomali.świece były wymieniane 2tyg temu.szukam konkretnych objawów bo wymieniac rzeczy które nie dają jednoznacznych wyników to trochę wyrzucanie kasy. Wytypowalismy ze może to któryś wtrysk benzyny i na tym się teraz skupię. Chyba że się mylę <glupek2>

Dopisano 17 cze 2019, 20:50:

A i zapomniał bym. Co do przyspieszania powoli to też szarpie. Zresztą raczej nie wciskam gazu do oporu tylko staram się rozpędza prosto liniowo ;)
Początkujący
 
Od: 16 maja 2019, 09:14
Posty: 13 (0/1)
Auto: Mazda 626 2001 r. 2.0 benzyna lpg 115km

Postprzez grzech_z » 18 cze 2019, 11:03

Skoro na LPG jedzie to zostaje PB. Jak by to były wtryski to raczej na jałowym też by były objawy. Podczas jazdy potrzebuje więcej paliwa zatem imho pompa paliwa dogorywa :(
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez drag7 » 18 cze 2019, 19:22

Pompa była podłączona pod zegar ale kto wie może tak jak mówisz w czasie jazdy kuleje. Np sytuacja z dzis wlalem stp do wtryskowe i próbowałem jechać jak najdłużej na Pb. Delikatnie ale na Pb. Było śmiesznie jak nawet traktor jechał szybciej ode mnie :D po 3km się podałem i na lpg bo na jałowym max do 3tys wkręcić i ni huhu więcej. W domu po zgas zenit auta przyszedłem po 15 min przestawić auto i juz wtedy wkręcal się normalnie. Bądź tu panie mądry. <co?>
Początkujący
 
Od: 16 maja 2019, 09:14
Posty: 13 (0/1)
Auto: Mazda 626 2001 r. 2.0 benzyna lpg 115km

Postprzez TonSiL » 19 cze 2019, 09:33

A może taka prozaiczna sprawa jak filtr paliwa? Chyba jest pod filtrem powietrza, jak dobrze pamiętam. Ewentualnie faktycznie wtryski. Są dwa zielone i dwa brązowe i z tego co kiedyś czytałem to te silniki mają tzw półsekwencję do okolic 3000-3500 obr/min a wyżej silnik wchodzi już na pełną sekwencję (chyba jakoś tak).

Kurcze, ja jestem chętny udostępnić Ci części na podmiankę ale trochę daleko mamy do siebie a moja poprzednia codziennie jest potrzebna więc siła rzeczy nie dam rady podesłać Ci choćby tych wtrysków na podmianę .
TonSiL
 

Postprzez grzech_z » 19 cze 2019, 13:57

drag7 napisał(a):Bądź tu panie mądry. <co?>


Wtryski dość łatwo sprawdzić – gdzieś kiedyś czytałem opis. Przy okazji wykręcenia można wyczyścić – nie zaszkodzi.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez drag7 » 19 cze 2019, 20:57

Filtr paliwa wymieniony zaraz po pierwszym incydencie. Dziś kupiłem pompę paliwa.zamawiam przez tel i niby były 2 rodzaje wiec pan sprzedawca poprosił o von i ku jego zdumieniu pokazało mu jeszcze inna pompę. Ja cały happy pojechałem po pracy zapłaciłem i w domu co? ZONK ani trochę nie pasuje.niestety było już za późno na wymianę a i tak miejscu nie mieli. Z racji że jutro wybieramy się nad morze to temat musze odłożyć na później. Mam te auto 2tyg a już daje w kość menda.
Początkujący
 
Od: 16 maja 2019, 09:14
Posty: 13 (0/1)
Auto: Mazda 626 2001 r. 2.0 benzyna lpg 115km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6