Mazda 323F BA KL 97r. 11R "deja vu"

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez czarek1991 » 6 mar 2019, 15:07

Przepustnica ma 70mm średnicy a przepływka 90mm z obu stron. Mój stożek akurat ma wyjście 70mm. Także potrzebowałem 2x redukcja prosta z 70mm na 90mm i kolanko 90mm, do łączenia kolanka z redukcją użyłem kawałka aluminiowej rurki fi90.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Gromhild » 12 mar 2019, 21:42

Hej a nie wiesz czy może da radę zrobić grzanie siedzeń w normalnych siedzeniach znaczy nie w skórzanej tapicerce?? czy to ma sens? :)
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Ziemi Łódzkiej
 
Od: 9 maja 2018, 11:01
Posty: 82 (0/1)
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 KL-DE LPG
Passeratti 2.0 20v 130km ALT LPG

Postprzez czarek1991 » 13 mar 2019, 06:11

Do welurowych siedzeń to pasują właśnie oryginalne maty. A do skórzanych oryginalne nie za bardzo dlatego też użyłem uniwersalnych. To czy ma sens to zależy od Ciebie. Koniecznie chciałem fabryczne przyciski do tego i gdybym ich nie znalazł to pewnie bym nie robił podgrzewanych siedzeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Gromhild » 14 mar 2019, 09:06

To jak nie znajdę fajnych czarnych skór do końca roku to będę chyba kombinować z tymi matami w welurze :) (mam szare siedzenia to nawet ładnie wygląda). Dzięki
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Ziemi Łódzkiej
 
Od: 9 maja 2018, 11:01
Posty: 82 (0/1)
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 KL-DE LPG
Passeratti 2.0 20v 130km ALT LPG

Postprzez czarek1991 » 28 kwi 2019, 23:59

Przy okazji wymiany prawego błotnika podłączyłem czujnik poziomu płynu spryskiwaczy i druga pompkę do spryskiwaczy lamp. Nawet udało mi się znaleźć ze starej wiązki pod Z5 pasującą wtyczkę do fabrycznego gniazda :D

Obrazek

Działa :D

Obrazek

A same spryskiwacze lamp i przycisk do nich zamontuje po wyrzeźbieniu w zderzaku otworów na nie i dziury na łapacz powietrza do CAI przy okazji :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez czarek1991 » 30 kwi 2019, 19:41

No to się skończyło rumakowanie

PS. Kupię słupek KL 2.5 :) może być też sam dół z tłokami

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Neonixos666 » 30 kwi 2019, 19:50

same korbowodowe dostały?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez czarek1991 » 30 kwi 2019, 19:58

Tak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Neonixos666 » 30 kwi 2019, 21:06

Przyczyna? brak oleju na zakrętach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez czarek1991 » 30 kwi 2019, 23:46

Ciężko powiedzieć, możliwe. Stan oleju na bagnecie był prawie na full i nie zauważyłem załączania kontrolki ciśnienia oleju.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez KUZAJ » 2 maja 2019, 19:05

Coś na wiosnę KL na panewki umierają :(
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez Neonixos666 » 2 maja 2019, 22:46

Panewki pewnie już przez tyle lat dostały swoje. Jedyna rada to kontrola i profilaktyka wymiany jeśli ktoś chce je ,,mocniej" eksploatować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez czarek1991 » 3 maja 2019, 08:24

O tak, profilaktyka w tych silnikach wskazana. Co najlepsze w październiku wymienialem pierścienie, mierzyłem czopy wału i było ok. Panewki ocenialem wzrokowo i też nie zauważyłem nic niepokojącego. Możliwe, że gdybym wtedy profilaktycznie wymienił te panewki to dziś silnik by chodził :) no ale gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez DARO MAZDA 323 » 6 maja 2019, 12:30

Łącze się z Tobą w bólu u mnie też panewka po Poznaniu
Ale przyczyną był brak oleju w długim zakręcie na 4 okrążeniu . Po zatrzymaniu i wystygnięciu silnika
poziom oleju na bagnecie minimum a startowałem z max na bagnecie
Moja wina , że nie sprawdziłem po 3 sesji ale ponoć KL muszą mieć max stan i nie lubią zakrętów :)
Załączniki
59168514_2308124412610281_8522188599666409472_o.jpg
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Neonixos666 » 6 maja 2019, 12:34

Oszczędzajcie te silniki bo już ich dużo nie zostało i niedługo nie będzie na co wymieniać :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez czarek1991 » 6 maja 2019, 15:25

Jak braknie KLów to się przetrze szlaki w swapowaniu na coś innego :D Daro ten długi zakręt w Poznaniu był w lewo czy prawo?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Neonixos666 » 6 maja 2019, 16:57

czarek1991 napisał(a):Jak braknie KLów to się przetrze szlaki w swapowaniu na coś innego


Masz rację porządny diesel pod maska BA albo MX-3 to by było coś <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez czarek1991 » 6 maja 2019, 19:06

Nieśmiertelne 1.9TDI się wsadzi i chipa na 180 kunia :D albo mapę się wystroi na opałowy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Neonixos666 » 6 maja 2019, 19:50

czarek1991 napisał(a):Nieśmiertelne 1.9TDI się wsadzi i chipa na 180 kunia :D albo mapę się wystroi na opałowy :D


Jak do RX-8 takie wynalazki wsadzają to i tu by nie było wstydu. Ja bym tu widział 1.9 TTID z saaba na 300 KM :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez czarek1991 » 6 maja 2019, 21:35

widziałem kiedyś rx-8 z rzędowym 3 cylindrowym 1.3 żeby pojemność się zgadzała :D to dopiero sie nazywa swap <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy