Mazda 323F BA KL 97r. 11R "deja vu"
Przepustnica ma 70mm średnicy a przepływka 90mm z obu stron. Mój stożek akurat ma wyjście 70mm. Także potrzebowałem 2x redukcja prosta z 70mm na 90mm i kolanko 90mm, do łączenia kolanka z redukcją użyłem kawałka aluminiowej rurki fi90.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Do welurowych siedzeń to pasują właśnie oryginalne maty. A do skórzanych oryginalne nie za bardzo dlatego też użyłem uniwersalnych. To czy ma sens to zależy od Ciebie. Koniecznie chciałem fabryczne przyciski do tego i gdybym ich nie znalazł to pewnie bym nie robił podgrzewanych siedzeń.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Przy okazji wymiany prawego błotnika podłączyłem czujnik poziomu płynu spryskiwaczy i druga pompkę do spryskiwaczy lamp. Nawet udało mi się znaleźć ze starej wiązki pod Z5 pasującą wtyczkę do fabrycznego gniazda
Działa
A same spryskiwacze lamp i przycisk do nich zamontuje po wyrzeźbieniu w zderzaku otworów na nie i dziury na łapacz powietrza do CAI przy okazji
Działa
A same spryskiwacze lamp i przycisk do nich zamontuje po wyrzeźbieniu w zderzaku otworów na nie i dziury na łapacz powietrza do CAI przy okazji
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
No to się skończyło rumakowanie
PS. Kupię słupek KL 2.5 może być też sam dół z tłokami
PS. Kupię słupek KL 2.5 może być też sam dół z tłokami
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
same korbowodowe dostały?
Tak
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Przyczyna? brak oleju na zakrętach?
Ciężko powiedzieć, możliwe. Stan oleju na bagnecie był prawie na full i nie zauważyłem załączania kontrolki ciśnienia oleju.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Panewki pewnie już przez tyle lat dostały swoje. Jedyna rada to kontrola i profilaktyka wymiany jeśli ktoś chce je ,,mocniej" eksploatować.
O tak, profilaktyka w tych silnikach wskazana. Co najlepsze w październiku wymienialem pierścienie, mierzyłem czopy wału i było ok. Panewki ocenialem wzrokowo i też nie zauważyłem nic niepokojącego. Możliwe, że gdybym wtedy profilaktycznie wymienił te panewki to dziś silnik by chodził no ale gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Łącze się z Tobą w bólu u mnie też panewka po Poznaniu
Ale przyczyną był brak oleju w długim zakręcie na 4 okrążeniu . Po zatrzymaniu i wystygnięciu silnika
poziom oleju na bagnecie minimum a startowałem z max na bagnecie
Moja wina , że nie sprawdziłem po 3 sesji ale ponoć KL muszą mieć max stan i nie lubią zakrętów
Ale przyczyną był brak oleju w długim zakręcie na 4 okrążeniu . Po zatrzymaniu i wystygnięciu silnika
poziom oleju na bagnecie minimum a startowałem z max na bagnecie
Moja wina , że nie sprawdziłem po 3 sesji ale ponoć KL muszą mieć max stan i nie lubią zakrętów
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Oszczędzajcie te silniki bo już ich dużo nie zostało i niedługo nie będzie na co wymieniać
Jak braknie KLów to się przetrze szlaki w swapowaniu na coś innego Daro ten długi zakręt w Poznaniu był w lewo czy prawo?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
czarek1991 napisał(a):Jak braknie KLów to się przetrze szlaki w swapowaniu na coś innego
Masz rację porządny diesel pod maska BA albo MX-3 to by było coś
Nieśmiertelne 1.9TDI się wsadzi i chipa na 180 kunia albo mapę się wystroi na opałowy
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
czarek1991 napisał(a):Nieśmiertelne 1.9TDI się wsadzi i chipa na 180 kunia albo mapę się wystroi na opałowy
Jak do RX-8 takie wynalazki wsadzają to i tu by nie było wstydu. Ja bym tu widział 1.9 TTID z saaba na 300 KM
widziałem kiedyś rx-8 z rzędowym 3 cylindrowym 1.3 żeby pojemność się zgadzała to dopiero sie nazywa swap
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości