Witam!
Tytułem wstępu miałem kiedyś spore problemy dpf. Zatyka się co 3 dni, wypalanie nie wystarczało aż w końcu całkiem się zapchal. Podjąłem wtedy decyzję o jego wycięciu. Po tym zabiegu nie jestem pewien czy od razu ale raczej tak pojawił się mój problem. Po odpaleniu auto przez jakieś 30 – 60 sekund pracuje nierówno, a z wydechu toczy biały dym. Oleju ani płynu nie bierze, choć brał ale winne były podkładki pod wtryskami. Szukałem przyczyn i jeden z mechaników orzekl że to będzie wina wtryskow. Wtryski poszły do regeneracji ale problem nie ustąpił. Zadzwoniłem do polecanego diagnosty który stwierdził że jeśli wtrysk są ok to z doświadczenia wie że będzie to albo skrzywiony korbowod albo przepalony tłok. Diagnozą przyznam mocno niepokojąca.
Czy ktoś z kolegów może coś doradzic?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Kopci na biało groźna diagnoza
Strona 1 z 1
Sprawdź czy masz olej w dolocie przed turbiną. Jeśli tak, to załóż tzw oil catch tank czyli dodatkowa odma. Olej ze skrzyni korbowej przedostaje sie do dolotu dalej idzie na turbine i IC i w koncu z powietrzem trafia do komory spalania. Bialy dym to efekt nagromadzenia sie oleju i jego spalania po rozruchu silnika.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości