Witam
Od 2014 posiadam Mazdę 6 z silnikiem 2.0 mrz 147 Km z 2008r. Samochód ma przebieg 103 tyś km. Jestem drugim właścicielem.
Pierwszym właścicielem był członek mojej rodziny więc znam historię samochodu od początku. Samochód został pierwszy raz zarejestrowany w 2009 roku. Mazda jest w wersji wyposażenia exclusive plus. W przyszłości wrzucę więcej zdjęć.
Do naprawy:
– nie działają spryskiwacze reflektorów
– falują lekko obroty na luzie
– nie działa otwieranie bagażnika z poziomu klapy bagażnika
W samochodzie chcę przeprowadzić kilka modyfikacji:
-chip tunning w v-techu
-regenerację lakieru
– pokrycie lakieru powłoką ceramiczną
-regenerację felg
-dołożenie nawigacji
-wygłuszenie samochodu
Ostatnio moc samochodu była sprawdzana na hamowni. Wynik to 149,6 Km i 187,3 Nm.
Mazda6 GH LF '08 2.0 147 Km
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 20 kwi 2016, 14:24 przez matrix_blue, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 20 kwi 2016, 10:50
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 II 2.0 147 mrz
O Panie, jaka obstawa. Strach dotykać i kopnąć w oponę.
Co do obrotów poczytaj wątek w dziale technicznym GH, może coś znajdziesz tam na swoje bolączki dotyczące obrotów i nie tylko.
Szerokości dla kierownika!
Co do obrotów poczytaj wątek w dziale technicznym GH, może coś znajdziesz tam na swoje bolączki dotyczące obrotów i nie tylko.
Szerokości dla kierownika!
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Witamy witamy
Fajne te dwie fotki wiec może następne tez będą fajne
Ładny kolor wiec pielęgnuj i modyfikuj
Szerokości i bezawaryjności
Fajne te dwie fotki wiec może następne tez będą fajne
Ładny kolor wiec pielęgnuj i modyfikuj
Szerokości i bezawaryjności
Nightfallówna
faceci w czerni, dobra obstawa
matrix_blue napisał(a):W samochodzie chcę przeprowadzić kilka modyfikacji:
-chip tunning w v-techu
-regenerację lakieru
– pokrycie lakieru powłoką ceramiczną
-regenerację felg
-dołożenie nawigacji
-wygłuszenie samochodu
Także pragne powitać na forum
A z tą obstawą to nawet w trasie?
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 282 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Koledzy mam pewien problem.
Na warsztacie mechanicy wymienili mi żarówki d2s. Po wymianie światła świecą na nisko. Chciałem na stacji diagnostycznej ustawić światła ale diagnosta nie wiedział gdzie w tym modelu ustawia się światła.
Czy wiecie gdzie ustawia się lampy do pozycji wyjściowej?
Z góry dzięki za pomoc.
Na warsztacie mechanicy wymienili mi żarówki d2s. Po wymianie światła świecą na nisko. Chciałem na stacji diagnostycznej ustawić światła ale diagnosta nie wiedział gdzie w tym modelu ustawia się światła.
Czy wiecie gdzie ustawia się lampy do pozycji wyjściowej?
Z góry dzięki za pomoc.
- Od: 20 kwi 2016, 10:50
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 II 2.0 147 mrz
Może dlatego ,sądząc po fotce posiadasz ksenony,a one same się poziomują ....
Nawet ksenony ustawia się się ręcznie.
https://www.youtube.com/watch?v=BBuQmNkfvpY
https://www.youtube.com/watch?v=BBuQmNkfvpY
- Od: 20 kwi 2016, 10:50
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 II 2.0 147 mrz
STARY1977MJ napisał(a): ksenony,a one same się poziomują
Tak same ale najpierw sa fabrycznie ustawione w pozycji ZERO i sa do nich pokrętła regulacji przy lampach.Wystarczy dobrze poszukac
-
WisniaUs
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości