Mazda 323F BJ DiTD Sportive 500000km przebiegu

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez franek74 » 22 kwi 2017, 20:33

Poliuretany Olkusz <ok> Dobry wybór...u mnie świetnie się sprawdzają... <spoko> Muszę u nich zamówić tuleje do tylnych wahaczy, ale to pewnie za jakieś 6/8 lat bo teraz wszystko wymieniłem na ori...
Good Job Kolego <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 11:34
Posty: 715 (7/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez dawid075321 » 23 kwi 2017, 10:03

Przy zamawianiu przednich tulei pytałem firme mailowo czy robią też na tył, bo chciałem komplet wziąć, to odpowiedzieli mi, że robią tylko na przód w tym momencie
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 11:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez franek74 » 23 kwi 2017, 15:29

dawid075321 napisał(a):Przy zamawianiu przednich tulei pytałem firme mailowo czy robią też na tył, bo chciałem komplet wziąć, to odpowiedzieli mi, że robią tylko na przód w tym momencie

To akurat wiem ;) Tył można zamówić u nich na zamówienie, wysyłając do nich najlepiej stare tylne tuleje <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 11:34
Posty: 715 (7/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez dawid075321 » 12 maja 2017, 09:43

Cześć. Jest duży problem. Po naprawie całego zawieszenia i ustawieniu zbieżności w krótkim czasie uległ uszkodzeniu dwa razy lewy sworzeń. Miał tak ktoś może? Nie wiem w czym szukać przyczyny . Prawy się trzyma dobrze, za to lewy ciągle się uszkadza, pierwszy padł po 2000km a drugi już po 1000km . Poprzednio na sworzniach jeździłem cały rok czyli około 60 000 km.
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 11:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez czarek1991 » 12 maja 2017, 11:05

Sworznie delphi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez dawid075321 » 12 maja 2017, 15:54

Pierwszy był meile a drugi japanparts. Widzę na allegro wahacze po 115zl z nty kompletne, zamówię na dwie strony i wymienię. Mam nadzieję problem z głowy będzie.
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 11:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez czarek1991 » 12 maja 2017, 16:05

to kup jakis porzadny, CTR albo 555
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Piter5700 » 12 maja 2017, 16:55

czarek1991 napisał(a):to kup jakis porzadny, CTR albo 555


Potwierdzam, u mnie też różne wynalazki typu MOOG, Yamato itp. nie dawały rady, a po zmianie na CTR narazie spokój (około 20tys. już wytrzymał).
A druga sprawa to sprawdź czy masz oryginalną śrubę, bo jak ktoś ci zwykłą wsadził to też nie wytrzyma i problem może być już nie tylko we sworzniu, ale w zwrotnicy, już spotykałem przypadki gdzie chińskie śruby się rozciągają i sworzeń zaczyna wyrabiać gniazdo w zwrotnicy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2012, 11:25
Posty: 224 (0/1)
Skąd: Opolskie (Krapkowice)
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON

Postprzez Damian68 » 12 maja 2017, 23:11

Moog wynalazkiem <co?> <co?>
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 15:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez dawid075321 » 13 maja 2017, 02:37

Śruby nie zmieniane, skladalem to sam. We wtorek będę miał nowe wahacze i myślę problem będzie z głowy. Poza tym jazda na poliuretanie pomimo fabrycznej twardości nie należy do przyjemnych. W 2 tygodnie zrobiłem z 4 tysiące po opolskich i śląskich drogach i nie zdaje to egzaminu na dziurach zupełnie.
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 11:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez czarek1991 » 13 maja 2017, 05:08

Dla pewnosci sprawdz czy gniazdo sworznia w zwrotnicy nie jest wyrobione i czy nie ma luzow.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 15:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez dawid075321 » 5 sie 2017, 11:24

Mazda nadal jezdzi i nabija kilometry
Załączniki
rps20170805_122225.jpg
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 11:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez Neonixos666 » 5 sie 2017, 16:15

Zapewne niektórzy są zdumieni takim przebiegiem a nie wiedzą że ich ditd pewnie też tyle ma <lol>

Drugie tyle życzę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9462 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez dawid075321 » 18 sie 2017, 18:21

A więc tak, ponownie fotka licznika, nic nie poradzę na to, że przebieg tak rośnie . Jednocześnie zapadła u mnie decyzja , iż przy przebiegu 500 000 km kupuję nowe auto i mazdę oddaję do lakiernika, żeby zrobił nowy lakier, kupuję jej nowe koła, dokładnie Japan racing jr3 17' oraz trochę się zrobi silnik przy okazji, tak żeby wyszło ze 150km i 350nm, jak już polecę na całość to wleci też 6 biegowa skrzynia z jakiegoś diesla, tak żeby to miało ręce i nogi.
Auta nie sprzedam już nigdy , bo to nie ma sensu <oczko>
A kiedy już będzie fura podrobiona to będę częstym uczestnikiem zlotów, bo będzie co pokazać :D
Załączniki
rps20170818_191153.jpg
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 11:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez dawid075321 » 7 wrz 2017, 18:02

Ostatnio spotkał mnie nie zbyt miły widok z rana. Rozwalone lusterko i porysowane drzwi, sprawcy nie ma więc musiałem się tym zająć sam. Przesyłka za granicę szla trochę ponad tydzień. Na patencie poklejone taśmą jakoś dało radę, na szczęście nie miałem żadnej kontroli na drodze.
Załączniki
rps20170907_185621.jpg
rps20170907_185901.jpg
rps20170907_185820.jpg
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 11:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez dawid075321 » 7 gru 2017, 12:17

Mały drobiazg,a cieszy oko :)
Załączniki
rps20171207_121450.jpg
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 11:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez TiGRA200SX » 7 gru 2017, 13:23

[tiiit] BJ'a. Graty samozaparcia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2017, 13:14
Posty: 126 (2/9)
Auto: '02 323F BJ 1,6 16V ZM

Postprzez Neonixos666 » 7 gru 2017, 15:06

dawid075321 napisał(a): oraz trochę się zrobi silnik przy okazji, tak żeby wyszło ze 150km i 350nm


Nie zrobisz tyle z tego silnika a jak ktoś obiecał Ci taki wynik to nie wierz. Zostaw tak jak jest, ewentualnie jak chcesz żeby fura śmigała jeszcze długo to pompa do regeneracji i czyszczenie kolektora, ewentualnie turbo jak ma luzy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9462 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez dawid075321 » 11 lut 2019, 10:27

Ostatnio pękło pół miliona przebiegu <spoko>



Z mazdą nie dzieje się nic poza przygodą rok temu jak poddał się napinacz rozrządu. Naprawa pociągnęła za sobą( z czasem myślę, że niepotrzebnie ) regenerację wtrysków i pompy. Po tych serwisach jest problem z odpalaniem auta przy temperaturze powietrza bliskiej zeru, tylko jak jest zimny silnik, np jak auto stoi przez noc w garażu . Tak jakby mu się cofało paliwo.

Poza tym auto ma się całkiem nieźle. Powoli zbliża się już jego koniec. Rozglądam się za 3BM/BN 2.0 AT, w tym roku prawdopodobnie stanę się jej posiadaczem
Załączniki
rps20190211_101220.jpg
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 11:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez Neonixos666 » 11 lut 2019, 14:15

dawid075321 napisał(a):Po tych serwisach jest problem z odpalaniem auta przy temperaturze powietrza bliskiej zeru, tylko jak jest zimny silnik, np jak auto stoi przez noc w garażu . Tak jakby mu się cofało paliwo.


pewnie założone stare podkładki pod przelewy albo ktoś ukręcił śrubę mocującą przelew, zdejmij dekiel i dmuchnij w powrót ten gumowy co wychodzi na zewnątrz a zobaczysz bąbelki gdzie jest nieszczelność. Nie przybywa oleju?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9462 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy