Klocki tarcze przód

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez huuubert93 » 4 lut 2019, 19:39

Witam ktore tarcze i klocki z tych najlepsze do mazdy 3 bk 1.6D? Trw ? Textar ? Czy bosch? I co możecie powiedzieć na temat tego zestawu? Miał ktoś styczność? Dzięki z góry :)
Początkujący
 
Od: 25 mar 2017, 11:47
Posty: 28 (2/0)
Auto: mazda 3 BK 07r 1.6D

Postprzez RobertPi » 5 lut 2019, 21:36

Tracz nie wymieniałem więc nie pomogę. Klocki Bosch przód raz po 89 kkm i drugi raz po 189 kkm.
Ceno i jakość OK.
RP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:12
Posty: 1082 (14/38)
Skąd: Kraków
Auto: M3BM1,5b 2013SkyMotion
były
Hi10 1,2b 2009-140kkm
M3BK1,6b 2006-256kkm
323BH1,5b 1998-135kkm
323BF1,3b 1989-189kkm
616 1,6b 1975-280kkm

Postprzez caliber2001 » 5 lut 2019, 21:43

Ja mogę tylko powiedzieć, że od samego początku wszystkie wymiany robiłem na Brembo i jestem zadowolony, z innymi brak doświadczenia.
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2017, 14:00
Posty: 108 (11/7)
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF hatchback RHD

Postprzez yama » 7 lut 2019, 16:56

texar ATE w tej kolejnosci
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2007, 18:14
Posty: 570 (1/7)
Skąd: Rzeszow
Auto: mazda 3 1.6 BK/Eclipse 4g63(T awd)

Postprzez MyaS » 11 lut 2019, 20:36

Wymieniałem jakiś miesiąc temu z przodu.

Wpadł zestaw:
Tarcze – ATE Standard
Klocki – ATE Ceramic

Całość trochę ponad 500 zł.
Zestaw brałem z tej strony: https://hamulcesklep.pl/

Jakość hamowania w zasadzie taka sama jak przed wymianą, tarcze były chyba jeszcze oryginalne, klocki wymieniane za poprzedniego właściciela na oryginał Mazdy w ASO.

Klocki wziąłem ceramiczne, ponieważ prawie w ogóle nie pylą, a ja dość mocno przywiązuję wagę do estetyki samochodu i najchętniej myłbym auto co drugi dzień.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2017, 20:29
Posty: 115 (0/3)
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK, 07r.
2.0 LF – 150KM

Postprzez Danmazda » 11 lut 2019, 20:53

Tarcze TRW są słabe, testowałem w M6. Ja założyłem tarcze zimmermann i klocki textara, z klocków jestem średnio zadowolony. Najlepszymi klockami jakie zakładałem były ATE, od 8 lat je montowałem do swoich aut. Ale jakieś 2 lata temu dziwnym trafem zrobiłem na nich 15 tys. km, co zazwyczaj wytrzymywały koło 35-40 tyś.km. Styl jazdy cały czas taki sam. Do teraz montowałem TRW, są na poziomie ATE tylko trochę bardziej pylą. A teraz podkusiło mnie na założenie textarów :| Boscha, to bym zdecydowanie odrzucił, sporo znajomych je montowało do Mazd i nie tylko, 90% ludzi przeklinało je.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez widmo82 » 18 lut 2019, 18:26

MyaS napisał(a):Wymieniałem jakiś miesiąc temu z przodu.
Wpadł zestaw:
Tarcze – ATE Standard
Klocki – ATE Ceramic
Całość trochę ponad 500 zł.
Klocki wziąłem ceramiczne, ponieważ prawie w ogóle nie pylą, a ja dość mocno przywiązuję wagę do estetyki samochodu i najchętniej myłbym auto co drugi dzień.

Ja znalazłem za ok 480zł na alledrogo i zbieram się do zmiany
ale mam pewne obawy co do "ceramicznych", krążą opinie, ze jednak słabiej łapią i potrafią szybciej się zużywać, co do pylenia to tak... każdy pisze, że dużo mniej syfu.
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 09:23
Posty: 3600 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez MyaS » 26 lut 2019, 20:14

Klocki ceramiczne, a raczej z dodatkiem ceramiki, jak w tym przypadku nie mogą się szybciej zużywać, gdyż są twardsze od zwykłych zamienników.
Mogą ewentualnie przyśpieszyć zużywanie się tarcz, szczególnie jeśli ktoś dobierze bardziej miękkie i tańsze. Dlatego tutaj lepiej też założyć markowe.

Póki co nabite na nich jakieś około 3 tys km. Starałem się po wymianie trochę odszczurzyć felgi, na tyle na ile warunki pozwalały i mogę potwierdzić że osadu jest znacznie mniej, praktycznie go nie ma, a na zwykłych klockach po zimie alufelgi były żółto-szare i bez ostrej chemii nie dało się podejść.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2017, 20:29
Posty: 115 (0/3)
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK, 07r.
2.0 LF – 150KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323