Akcja serwisowa Cx7 i Cx9
Ja swoją CX9 mam umówioną na poniedziałek 26.02.18. na wymianę wahaczy. Części raczej mają na miejscu (Szczecin), bo chcieli mnie umówić z dnia na dzień. Zobaczymy jak będzie po wymianie, czy odczuję jakąś różnicę. Teraz podczas jazdy po dziurach nie dochodziły jakieś stukania, czyli luzów raczej nie było. Jedynie przy przejeżdżaniu przez belkę spowalniającą jak szybciej przejechałem, to podczas zjazdu czuć było takie delikatne puknięcie, jakby luz na stabilizatorze.
Macie może podobnie u siebie? Jeśli tak to co było powodem?
Macie może podobnie u siebie? Jeśli tak to co było powodem?
Dziś byłem w ASO, wymienili cały komplet, bo nie wszystko można było odkręcić. Mam zatem kompletne zawieszenie nowe oprócz oczywiście amortyzatorów
Trochę to trwało jakieś 4 godziny plus ustawienie zbieżności dodatkowo godzina.
Jest poprawa już nie czuje luzów przy przejeżdżaniu przez spowalniacze.
Pytałem czy amerykańce też się łapią na tę akcje i się dowiedziałem, że też w jednym robili.
Pytać trzeba Mazdę Polska po numerze VIN, podobno procedura sprawdzenia dłużej trwa, ale można się załapać na darmową wymianę.
Trochę to trwało jakieś 4 godziny plus ustawienie zbieżności dodatkowo godzina.
Jest poprawa już nie czuje luzów przy przejeżdżaniu przez spowalniacze.
Pytałem czy amerykańce też się łapią na tę akcje i się dowiedziałem, że też w jednym robili.
Pytać trzeba Mazdę Polska po numerze VIN, podobno procedura sprawdzenia dłużej trwa, ale można się załapać na darmową wymianę.
Witam,
Mam CX9 z USA z 2008 roku.
Wysłałem do Mazdy Polska zapytanie o wszystkie akcje serwisowe, które dotyczą mojego modelu.
Podesłałem kopię dowodu rejestracyjnego.
Po około 3 tygodniach dostałem informację, że mój samochód objęty jest akcją wymiany wahaczy, wymiany inflatora poduszki powietrznej oraz akcją dotyczącą dodatkowej izolacji kabli pod fotelem.
Zapytano mnie w którym ASO chciałbym dokonać naprawy, wybrałem ASO Gołembiewskich, poczekałem około 2 tygodnie na sprowadzenie części i właśnie wróciłem z naprawy z nowymi wahaczami, nowym inflatorem oraz zaizolowanymi przewodami pod siedzeniem.
Dodatkowo samochód został umyty.
Wszystko całkowicie za darmo.
Także niniejszym dementuję plotki, że akcja serwisowa nie dotyczy pojazdów z USA
Mam CX9 z USA z 2008 roku.
Wysłałem do Mazdy Polska zapytanie o wszystkie akcje serwisowe, które dotyczą mojego modelu.
Podesłałem kopię dowodu rejestracyjnego.
Po około 3 tygodniach dostałem informację, że mój samochód objęty jest akcją wymiany wahaczy, wymiany inflatora poduszki powietrznej oraz akcją dotyczącą dodatkowej izolacji kabli pod fotelem.
Zapytano mnie w którym ASO chciałbym dokonać naprawy, wybrałem ASO Gołembiewskich, poczekałem około 2 tygodnie na sprowadzenie części i właśnie wróciłem z naprawy z nowymi wahaczami, nowym inflatorem oraz zaizolowanymi przewodami pod siedzeniem.
Dodatkowo samochód został umyty.
Wszystko całkowicie za darmo.
Także niniejszym dementuję plotki, że akcja serwisowa nie dotyczy pojazdów z USA
- Od: 17 mar 2015, 16:55
- Posty: 11
- Auto: Mazda CX-9 AWD 2008 z USA
Wysłałem zapytanie odnośnie swojej cx9 z USA i łapię się na kampanię z wadliwymi sworzniami oraz na przeprogramowanie modułu PCM. Czekam na info z serwisu gdy będą mieli części.
Dzisiaj odebrałem auto po wymianie wahaczy i łącznika stabilizatora bo nie dał się odkręcić oraz przeprogramowaniu PCM ( pytałem się co się zmieniło ale odpowiedzieli, że nie wiedzą bo dostają gotowe pliki i mają je wgrać ).
Dzisiaj odebrałem auto po wymianie wahaczy i łącznika stabilizatora bo nie dał się odkręcić oraz przeprogramowaniu PCM ( pytałem się co się zmieniło ale odpowiedzieli, że nie wiedzą bo dostają gotowe pliki i mają je wgrać ).
Napisz maila z zapytaniem czy twoje auto o numerze VIN ........ jest objęte jakąś akcją naprawczą-serwisową na maila mmpol-cac@mazdaeur.com. Koniecznie załącz skan lub zdjęcie dowodu rejestracyjnego.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9