Jak uniknac problemow z tarczami hamulcowymi jakie polecacie?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez oscar2008 » 18 paź 2018, 13:08

Koledzy niestety zblza sie moment kiedy bede musial wymienic tarcze i klocki hamulcowe na przodzie mojej mazdy.
Nie ukrywam ze podchodze do tego tematu z reka na duszy poniewaz robie dlugie trasy zwlaszcza autostradami i wiem ze problem wibracji kierownicy podczas hamowania jest dosc czesta dolegliwoscia wszystkich marek samochodow.Przykaldowo w moim poprzednim samochodzie Mitsubishi Grandis wymienilem 4 rodzaje tarcz w ciagu 1,5 roku w tym jedne oryginalne i wszystkie podczas hamowania z wiekszych predkosci przegrzewaly sie i doprowadzaly mnie to do wscieklosci.
Pytanie do was jaki kupic zestaw tarcz i klockow na przod do mazdy 6 GH kombi w automacie,dodam ze w chwili obecnej mimo widocznego zuzycia tarcz nie bija one podczas hamowania nawet w momencie kiedy auto jest dosc obciazone.
Prosze was o sprawdzone marki tarcz i klockow ktore po wymianie nie sprawiaja wam problemow podczas hamowania z wiekszych predkosci i nie przegrzewaja sie.
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2018, 12:55
Posty: 48 (1/0)
Auto: Mazda 6GH,automat

Postprzez KrzyzakMitsu » 18 paź 2018, 20:19

Kup Brembo. Tańsze i też dobre – TRW, Textar, ATE.
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 18:44
Posty: 456 (17/14)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Postprzez oscar2008 » 20 paź 2018, 12:19

Boje sie bicia kierownicy przy hamowaniu z wiekszych predkosci,rok temu wymienilem tarcze w zony colcie i bija przy drugim trzecim hamowaniu z predkosci 120km/h jakas masakra jest z tymi tarczami co oni i kto to produkuje made in china?
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2018, 12:55
Posty: 48 (1/0)
Auto: Mazda 6GH,automat

Postprzez KrzyzakMitsu » 20 paź 2018, 18:21

a piasty są proste?
zresztą – jakie tarcze zamontowałeś do tego colta?
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 18:44
Posty: 456 (17/14)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Postprzez oscar2008 » 20 paź 2018, 19:57

chyba Ate piasty sa proste
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2018, 12:55
Posty: 48 (1/0)
Auto: Mazda 6GH,automat

Postprzez KrzyzakMitsu » 21 paź 2018, 19:45

to czujnik zegarowy i statyw i sprawdź piasty – o ile pamiętam Mitsubishi pozwala na dopuszczalne bicie 0.05mm
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 18:44
Posty: 456 (17/14)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Postprzez oscar2008 » 30 paź 2018, 09:14

Jest to ewidentny problem jakosci tarcz bicie zaczyna sie po kilki hamowaniach.Przy pierwszych probach hamowania bicia nie ma po kilku hamowaniach zaczyna sie bicie.Jezeli tarzce byly by skrzywione bice wystepowalo by juz od pierwszego hamowania,moja opinie tarcze PUCHNĄ i zaczynaja bic.
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2018, 12:55
Posty: 48 (1/0)
Auto: Mazda 6GH,automat

Postprzez MIRAS M6 » 27 gru 2018, 01:15

To jest bardzo dobrze ujęte.Lepiej opisać tego nie mogłeś,Borykam a raczej borykałem się z tym samym problem na trasach PL-D-PL.Obecnie EBC rozwiązało mój problem.Obszerna relacja jest w innym wątku o tarczach zamieszczona przeze mnie i wrażenia po wymianie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 21:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6