Czy nadwozia Skyactiv rdzewieją?
Pewnie nie jeździłeś z otwartymi drzwiami i nie masz tam rudej
Stare powiedzenie się jednak sprawdza ,, Jeśli twierdzisz że w swojej Maździe nie masz rudej to znaczy że nie dokładnie sprawdziłeś"
Stare powiedzenie się jednak sprawdza ,, Jeśli twierdzisz że w swojej Maździe nie masz rudej to znaczy że nie dokładnie sprawdziłeś"
Wie ktoś jak zdjać tą tapicerkę w 6. Znalazłem zamek ale nie widze tego dzyndzla do rozpinania?
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Tubi napisał(a):Wie ktoś jak zdjać tą tapicerkę w 6. Znalazłem zamek ale nie widze tego dzyndzla do rozpinania?
jest na samym dole przykryta kawałkiem spiętym na rzepa, wystarczy, że go rozepniesz będziesz miał suwak na wierzchu.
Sprawdziłem w swojej CX-5 mam całą blachę oparcia oklejoną wygłuszeniem i nie widzę ani grama rdzy
W tamtym watku napisałem że wydaje mi się, jakoby ta rdza była już przed montażem. Rdzawe zacieki wskazują, że oparcie leżało, metalem do góry i rdzewiało na skutek czegos silnie chemicznego na co je wcześniej położono blachą do dołu. To nie była woda bo woda by wyschła i tyle. W sumie trzeba przyznac racje producentowi, obecny stan nie różni się od stanu z dnia zakupu więc nie podlega gwarancji
Przypomina mi się żart, że Mazda 6 GG juz w katalogu rdzewiała. Ten egzemplarz również.
Przypomina mi się żart, że Mazda 6 GG juz w katalogu rdzewiała. Ten egzemplarz również.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
kolejny materiał
Ciekaw jestem czego tak na serio używa Mazda do zabezpieczenia. Jeśli faktycznie jest to cynk w sprayu to nic dziwnego, że te auta tak rdzewieją. Nawet podkład epoksydowy lepiej chroni blachę. Jeszcze bardziej ciekawi mnie eksperyment z częściami blacharskimi różnych marek i odpornością na czas*warunki atmosferyczne.
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 624 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Większej bzdury nie widziałem. Prowadzący chce udowodnić że jego urządzenie jest nieomylne i pokazuje każdą powłokę,w tym cynku na gołej stali. Coś niemieckiego-Seat
Nie rozumie idiota że na jednych autach powłoka galwaniczna jest grubsza,trwalsza a na innych zupełnie odwrotnie. Ale ta powłoka jest.
Nie rozumie idiota że na jednych autach powłoka galwaniczna jest grubsza,trwalsza a na innych zupełnie odwrotnie. Ale ta powłoka jest.
-
rav 75
Sorry ale ostatni materiał balkana jest tak samo żałosny jak to, że w nowych mazdach rdzewieje wnętrze auta. Dno i kilometr mułu dzienikarskiego. Pomalowal szpachelkę i zadowolony
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
rav 75 napisał(a):Nie rozumie idiota że na jednych autach powłoka galwaniczna jest grubsza,trwalsza a na innych zupełnie odwrotnie. Ale ta powłoka jest.
Ale dla użytkownika końcowego liczy się wyłącznie efekt końcowy, a nie teoretyczna obecność warstwy zabezpieczającej.
Może Mazda zatrudnia szamana, który chodzi po fabryce i jedynie chodzi z kadzidełkiem zawierającym cynk? A może uznali, że w tym wypadku homeopatia jest dobra?
Ostatnio edytowano 27 lis 2018, 14:51 przez nemi, łącznie edytowano 1 raz
Tubi napisał(a):Sorry ale ostatni materiał balkana jest tak samo żałosny jak to, że w nowych mazdach rdzewieje wnętrze auta. Dno i kilometr mułu dzienikarskiego. Pomalowal szpachelkę i zadowolony
Ta jasne wnętrze też nie rdzewieje tylko skąd te foty – http://www.wykop.pl/artykul/4664043/zab ... zywistosc/
- Od: 27 paź 2018, 12:26
- Posty: 4
A czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Bo nie wiem czy mam się śmiać czy płakać?
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
rav 75 napisał(a):Większej bzdury nie widziałem. Prowadzący chce udowodnić że jego urządzenie jest nieomylne i pokazuje każdą powłokę,w tym cynku na gołej stali. Coś niemieckiego-Seat
Nie rozumie idiota że na jednych autach powłoka galwaniczna jest grubsza,trwalsza a na innych zupełnie odwrotnie. Ale ta powłoka jest.
On pokazuje że jeśli jest to powłoka galwaniczna/płomieniowa to czujnik ją wykrywa bo jest związana z powierzchnią blachy, jeśli jest to jedynie farba z cynkiem naniesiona na żywą blachę to czujnik tego nie wykryje a cynk jest tylko fizycznie naniesiony na powierzchnię co stanowi bardzo kiepskie zabezpieczenie i ni jak ma się do zabezpieczeń powszechnie stosowanych w autach. To tak jak byś zamawiał kanapkę z prawdziwym masłem a do stał z najtańszą margaryną
Dobra udało mi się dobrać... GJ kombi 2012. Jest ruda ale nie tak jak w poliftowych trójkach.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
a może się czepiamy, jak to wygląda w innych markach podobnej klasy i rocznika, może jest to samo?
W innych markach rdzewieją przednie oparcia A tak poważnie nie chce ktoś dla dobra ogółu zdjąć podsufitki oraz wykładziny?
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
jak ja lubię te gowno burze o nic
co za ludzie....
każdy użytkownik codziennie sprawdza każda blaszkę w swoim aucie czy nie ma nalotu...
bawi mnie ten temat od lat.
co za ludzie....
każdy użytkownik codziennie sprawdza każda blaszkę w swoim aucie czy nie ma nalotu...
bawi mnie ten temat od lat.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
To po co konserwowałeś swoją M3 przecież tam nie było rdzy a jedynie lekki nalot a ty już całe podwozie poleciałeś nadgorliwie a tak na poważnie to już nie chodzi o tą rdze bo ona mogła wyniknąć np z kondensacji pary na gołej blasze ale o to dlaczego ta blacha nie jest nawet podkładem pryśnięta gdzie w autach budżetowych jest to pomalowane np na czarno, to że ,,nikt nie ma prawa tam zaglądać" nie świadczy o tym że ma to tak wyglądać.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości