Czy nadwozia Skyactiv rdzewieją?
Z tej tabelki korzystałbym raczej w formie ciekawostki, a nie wyznacznika. Opel Omega ocenione na "3"? No prosze Cie, chyba Omegi nie widziałeś na żywo
VW Phaeton – najdroższy chrupek w historii automobilizmu. 2-letnie egzemplarze wracały na gwarancji bo zawieszenie się biodegradowało. Najlepsza ocena wśród VW...
VW Phaeton – najdroższy chrupek w historii automobilizmu. 2-letnie egzemplarze wracały na gwarancji bo zawieszenie się biodegradowało. Najlepsza ocena wśród VW...
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Płomień napisał(a):Z tej tabelki korzystałbym raczej w formie ciekawostki, a nie wyznacznika. Opel Omega ocenione na "3"? No prosze Cie, chyba Omegi nie widziałeś na żywo
mad_man napisał(a):Z niektórymi wpisami można się nie zgodzić, samochody na inne rynki mogą być inaczej zabezpieczane.
No wiem przecie, tylko wyszczególniłem co mi się nie zgadza
Co nie zmienia faktu, że zwrotów o 180 stopni się nie spodziewałem.
Co nie zmienia faktu, że zwrotów o 180 stopni się nie spodziewałem.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Sami oceńcie co o tym myślicie:
https://www.youtube.com/watch?v=2pBoadBvimo
kontra stanowisko Mazdy Polska:
https://www.youtube.com/watch?v=OeC2XiS ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=2pBoadBvimo
kontra stanowisko Mazdy Polska:
https://www.youtube.com/watch?v=OeC2XiS ... e=youtu.be
Napewno tylne belki pod zderzakiem dość mocno rdzewieją i tradycyjnie wszelkie elementy zawieszenia. Konstrukcja sama w sobie jeszcze jakoś się trzyma. W każdym bądź razie zabezpieczenie jest słabe jak ktoś chce mieć auto na długo lepiej zainwestować w konkretną konserwacje.
Nie wiem jak wygląda sprawa zabezpieczenia antykorozyjnego w nowych Mazdach. Widziałem kilka nowych aut od spodu i nie tylko Japońce mają co poprawiać, ale to nie temat na teraz. Ja na pewno nowego auta nie kupię, na pewno nie za takie pieniądze. W mojej opinii człowiek kupując auto decyduje w jaki sposób będzie go używał i jak będzie o nie dbał, nie wspomnę o świadomości co do stanu technicznego, blacharskiego i w ogóle. Nawet najlepiej zabezpieczona blacha po uszkodzeniu mechanicznym zacznie rdzewieć, więc jeśli ktoś tylko jeździ i nie kontroluje stanu blacharki to nie dziw, że potem rdza szaleje.
Co do ocynku to miernik i testy w laboratorium nie są żadnym wyznacznikiem, wszystko i tak weryfikuje codzienne użytkowanie. Nawet jeśli ten ocynk jest to nie znamy szczegółów technologii "nakładania" i nie mamy porównania do tego jak wygląda to w innych markach.
Co do ocynku to miernik i testy w laboratorium nie są żadnym wyznacznikiem, wszystko i tak weryfikuje codzienne użytkowanie. Nawet jeśli ten ocynk jest to nie znamy szczegółów technologii "nakładania" i nie mamy porównania do tego jak wygląda to w innych markach.
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
ArteK86 napisał(a):Co do ocynku to miernik i testy w laboratorium nie są żadnym wyznacznikiem, wszystko i tak weryfikuje codzienne użytkowanie. Nawet jeśli ten ocynk jest to nie znamy szczegółów technologii "nakładania" i nie mamy porównania do tego jak wygląda to w innych markach.
Prawdę powiedziawszy ta cała historia z YT z ocynkiem i miernikiem autorstwa niejakiego Jacka Balkana do mnie nie przemawia. Przyszedł i zakłada nieomylność czujnika. A co jeśli Mazda stosuje inne powłoki antykorozyjne niż utleniony ocynk, albo nakłada to w takim procesie technologicznym, że ten miernik zwyczajnie nie jest w stanie tego zdiagnozować?
W mojej GJ'ce śladowy nalot występuje póki co tylko na otarciach przy wahaczach. O skorodowanych głośnikach Bose wspominam gwoli uczciwości, ale sam nie wiem na czyje konto to policzyć, bo dostawcą/producentem tej części nie jest Mazda
https://www.youtube.com/watch?v=OeC2XiSYzFo
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
talk_about85 napisał(a):Sami oceńcie co o tym myślicie:
https://www.youtube.com/watch?v=2pBoadBvimo
kontra stanowisko Mazdy Polska:
https://www.youtube.com/watch?v=OeC2XiS ... e=youtu.be
wkleiłem to stronę wcześniej...
ArteK86 napisał(a): więc jeśli ktoś tylko jeździ i nie kontroluje stanu blacharki to nie dziw, że potem rdza szaleje.
Albo i nie szaleje, co pokazuje przykład Partnera o którym pisałem.
Mazda robi niestety szajs blacharsko-lakierniczy. Marketingowy bełkot tego nie zmieni.
Zabezpieczenie blachy w dużej mierze zależy od grubości warstwy ochronnej bo im cieńsza warstwa tym więcej tzw porów czyli miejsc nie zabezpieczonych. Dla mnie wszystko się zgadza, na mierniku wyszło że warstwy cynku nie ma bo czujnik wykrywa tą powłokę zapewne od jakiejś grubości. Mazda udowodniła że jest ale to tylko uświadamia nam jak bardzo temat jest olany. Dlaczego nie mogą położyć warstwy takiej grubości jak w niemieckich autach? Tak cienka warstwa wystarczy na okres gwarancji a potem niech się dzieje wola nieba. To samo tyczy się grubości samych blach w Japończykach a autach europejskich.
Tak dla porównania dodam, że mój Leon 2018 ma grubość powłoki lakierniczej 150um – ponad 2x więcej niż mazda z filmu... Ale mam specjalny lakier 3 warstwowy, jedyny metalizowany, najdroższy z palety...
KrzyzakMitsu napisał(a):talk_about85 napisał(a):Sami oceńcie co o tym myślicie:
https://www.youtube.com/watch?v=2pBoadBvimo
kontra stanowisko Mazdy Polska:
https://www.youtube.com/watch?v=OeC2XiS ... e=youtu.be
wkleiłem to stronę wcześniej...
Umknęło mi to tak więc sorry za dublowanie.
KrzyzakMitsu napisał(a):Tak dla porównania dodam, że mój Leon 2018 ma grubość powłoki lakierniczej 150um – ponad 2x więcej niż mazda z filmu... Ale mam specjalny lakier 3 warstwowy, jedyny metalizowany, najdroższy z palety...
Mazda też ma 3 warstwowy
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Maniekvip napisał(a):Mazda też ma 3 warstwowy
Czyli wynika że Mazda nie pokrywa lakierem swoich aut zgodnie z przyjętymi normami czyli 120-160 μm jak jest poniżej 100 to znaczy że lakier ma wadę a tu udają że jest wszystko OK.
https://warsztat.pl/artykuly/grubosc-po ... nN0d28vMjI
Auta produkowane przez producentów dalekowschodnich mają swoje normy i tego się trzymają. Pracując w ASO Mitsubishi często spotykam się z powłokami poniżej 80 mikronów i dla producenta nie jest to wadą,co więcej nie ma podstaw do reklamacji w kwestii grubości powłoki.
-
rav 75
a to dlatego że nie ma przyjętych norma ogólnoświatowych i jest wolna amerykanka. Sami dbają o to by opinia o rdzy w autach japońskich się utrzymywała.
Rece opadaja zbieram szczeke z podlogi
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 4&t=207695
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 4&t=207695
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Już widzę jak posiadacze M6 lecą do garażu i patrzą w to miejsce czy nie ma rdzy
Ja zbieram odwagę narazie, by tam zajrzeć Uwielbiam to auto, ale coraz mniej podoba mi sie polityka mazdy.
Ostatnio edytowano 27 lis 2018, 13:51 przez Tubi, łącznie edytowano 1 raz
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości