Audi A6 C6 Avant 3.0 TDI '09 QUATTRO Phantom Black OOOO
Witam wszystkich w kolejnym moim wątku na forum znów w innym dziale, tym razem przyszła kolej na ten "zły"
Po dwóch miesiącach użytkowania przedstawiam swoje AUDI
H I S T O R I A
13-go czerwca odjechała ode mnie BK Trafiła w dobre ręce kolegi, mam stały kontakt z jej nowym właścicielem, nie dzieję się z nią nic złego no i w tym momencie musiałem przeprosić się z moim wołem roboczym w postaci Astry F. Szukamy następcy! Będzie to BMW, trzecie podejście musi być trafione. Szukałem, przeglądałem, czekałem... Nastawiałem się na E38. Pewnego dnia telefon, Danmazda pyta czy widziałem jaką E38 ma Andrzej z Carpasji. Wysłał zdjęcia, od razu w czwartek dzwoniłem, w niedzielę (24.07) pojechałem oglądać. Teoretycznie igiełka z kilkoma bardzo drobnymi usterkami, jednak Andrzej stwierdził że dziś mogę ją jedynie obejrzeć, bo w takim stanie na pewno mi jej nie odda. Dogadaliśmy się co ma zrobić, dogadaliśmy się co do ceny, samochód po około tygodniu miał być do odbioru. Nie był... Przez telefon ciągle słyszałem "za tydzień już na pewno, przepraszam że tak wychodzi, mechanik chory/to nie to uszczelnienie, to inne leci/nie było czasu" i inne tego typu tłumaczenia. Po 5ciu tygodniach ciągłego zwodzenia mnie (cały czas te same śpiewki i jak to mu głupio, że tak to wychodzi) stwierdziłem, że dziękuję za tak nieprofesjonalne podejście do tematu i zacząłem szukać na własną rękę. Andrzej Carpasja – zdecydowanie NIE polecam!
Drugie koło ratunkowe – poszedłem do znajomego mojej rodziny, który zajmuje się sprowadzaniem samochodów. Powiedziałem że szukam poliftowego BMW E38/E39 4.4 V8. Po konsultacji z jego znajomym (siedzącym w BMW od kilkudziesięciu lat) zdecydowanie mi odradził. Nie na daily. Zaproponował coś innego, co stało u niego na podwórku i było prywatnym samochodem jego żony. Co prawda żona nie chciała się pozbywać tego samochodu, ale miał mnie tylko przekonać do marki i modelu Poliftowe A6 C6 Avant z 3.0 TDI pod maską, Quattro i automatem. Na wstępie powiedziałem że nie ma opcji z dieslem, bo po prostu nie. Jednak zostałem przekonany, że z silnikiem nic się nie dzieje, V6 pod maską nawet kulturalnie pracuje, jednak jest jedno ale – to musi być polift, bo przedlifty są strasznie niedopracowane, czy to wtryskiwacze, czy rozrząd. Przejechałem się, spodobało się i padła decyzja "ok, szukamy takiej".
3-go sierpnia odbieram telefon – jest, taka jakiej szukamy. Ma kilka mankamentów jak matowy lakier, przepuszczająca podkładka pod pierwszym wtryskiwaczem, lekki odprysk lakieru na lewym tylnym błotniku i generalnie samochód troszkę zaniedbany. Jednak mechanicznie wszystko jest ok, silnik pracuje tak jak powinien, skrzynia płynnie zmienia biegi, bez szarpnięć, do napędu nie ma zastrzeżeń... Bierzemy
28-go sierpnia Audi trafiło do mnie trochę to trwało, bo sprzedający miał problem z przywiezieniem tego samochodu (urlopy), a i później na własną rękę robił w niej podkładki pod wszystkimi wtryskiwaczami, pasek osprzętu (wpadł jakiś kawałek metalu i wyrżnął jeden ząbek), polerowanie, pranie i jeszcze coś, o czym na pewno zapomniałem.
Wtedy na liczniku widniało około 293400 km przebiegu. No i się zaczęło...
W Y P O S A Ż E N I E
Jak wspomniałem, pod maską znajduje się 3.0 TDI V6, który generuje 240 koni i 500Nm. Napęd na 4 koła przenosi tiptronic, ponieważ tym razem miał być automat.
Jeśli chodzi o wyposażenie, jest bogato
-dwukolorowe skóry
-elektrycznie regulowane, podgrzewane, sportowe fotele (przód)
-poduszki powietrzne (nawet nie liczyłem ile )
-światła LED do jazdy dziennej
-automatyczne światła mijana (bixenon) + asystent świateł drogowych (czujnik światła)
-doświetlanie zakrętów
-światła przeciwmgłowe
-tylne światła LED
-tempomat
-servotronic
-elektryczne i podgrzewane lusterka z lampkami "Follow me home" i kierunkowskazami
-samościemniające lusterko wewnętrzne
-4 elektryczne szyby z funkcją auto
-przednia i tylna szyba ze szkła termoizolacyjnego
-trójramienna, wielofunkcyjna kierownica z łopatkami do zmiany biegów
-zmieniarka CD + odtwarzacz DVD + 2 x slot SD + AMI
-sterowanie głosowe
-bluetooth do obsługi połączeń telefonicznych
-nawigacja
-sportowe zawieszenie
-sensor deszczu
-system bezkluczykowy Keyless
-czujniki parkowania z tyłu
-oświetlenie Ambient wewnątrz
-dwustrefowy, automatyczny klimatronic
-multifunkcyjny wyświetlacz między zegarami z odblokowanym dostępem do stopera i czujnika temperatury oleju
i wiele, wiele innych jak systemy bezpieczeństwa
N A P R A W Y / M O D Y F I K A C J E
-wymiana mechanizmu wycieraczek – wrzesień 2018
-wymiana dolnego dużego wahacza prawego przedniego koła wraz z łącznikiem stabilizatora – wrzesień 2018
M U L T I M E D I A
Po dwóch miesiącach użytkowania przedstawiam swoje AUDI
H I S T O R I A
13-go czerwca odjechała ode mnie BK Trafiła w dobre ręce kolegi, mam stały kontakt z jej nowym właścicielem, nie dzieję się z nią nic złego no i w tym momencie musiałem przeprosić się z moim wołem roboczym w postaci Astry F. Szukamy następcy! Będzie to BMW, trzecie podejście musi być trafione. Szukałem, przeglądałem, czekałem... Nastawiałem się na E38. Pewnego dnia telefon, Danmazda pyta czy widziałem jaką E38 ma Andrzej z Carpasji. Wysłał zdjęcia, od razu w czwartek dzwoniłem, w niedzielę (24.07) pojechałem oglądać. Teoretycznie igiełka z kilkoma bardzo drobnymi usterkami, jednak Andrzej stwierdził że dziś mogę ją jedynie obejrzeć, bo w takim stanie na pewno mi jej nie odda. Dogadaliśmy się co ma zrobić, dogadaliśmy się co do ceny, samochód po około tygodniu miał być do odbioru. Nie był... Przez telefon ciągle słyszałem "za tydzień już na pewno, przepraszam że tak wychodzi, mechanik chory/to nie to uszczelnienie, to inne leci/nie było czasu" i inne tego typu tłumaczenia. Po 5ciu tygodniach ciągłego zwodzenia mnie (cały czas te same śpiewki i jak to mu głupio, że tak to wychodzi) stwierdziłem, że dziękuję za tak nieprofesjonalne podejście do tematu i zacząłem szukać na własną rękę. Andrzej Carpasja – zdecydowanie NIE polecam!
Drugie koło ratunkowe – poszedłem do znajomego mojej rodziny, który zajmuje się sprowadzaniem samochodów. Powiedziałem że szukam poliftowego BMW E38/E39 4.4 V8. Po konsultacji z jego znajomym (siedzącym w BMW od kilkudziesięciu lat) zdecydowanie mi odradził. Nie na daily. Zaproponował coś innego, co stało u niego na podwórku i było prywatnym samochodem jego żony. Co prawda żona nie chciała się pozbywać tego samochodu, ale miał mnie tylko przekonać do marki i modelu Poliftowe A6 C6 Avant z 3.0 TDI pod maską, Quattro i automatem. Na wstępie powiedziałem że nie ma opcji z dieslem, bo po prostu nie. Jednak zostałem przekonany, że z silnikiem nic się nie dzieje, V6 pod maską nawet kulturalnie pracuje, jednak jest jedno ale – to musi być polift, bo przedlifty są strasznie niedopracowane, czy to wtryskiwacze, czy rozrząd. Przejechałem się, spodobało się i padła decyzja "ok, szukamy takiej".
3-go sierpnia odbieram telefon – jest, taka jakiej szukamy. Ma kilka mankamentów jak matowy lakier, przepuszczająca podkładka pod pierwszym wtryskiwaczem, lekki odprysk lakieru na lewym tylnym błotniku i generalnie samochód troszkę zaniedbany. Jednak mechanicznie wszystko jest ok, silnik pracuje tak jak powinien, skrzynia płynnie zmienia biegi, bez szarpnięć, do napędu nie ma zastrzeżeń... Bierzemy
28-go sierpnia Audi trafiło do mnie trochę to trwało, bo sprzedający miał problem z przywiezieniem tego samochodu (urlopy), a i później na własną rękę robił w niej podkładki pod wszystkimi wtryskiwaczami, pasek osprzętu (wpadł jakiś kawałek metalu i wyrżnął jeden ząbek), polerowanie, pranie i jeszcze coś, o czym na pewno zapomniałem.
Wtedy na liczniku widniało około 293400 km przebiegu. No i się zaczęło...
W Y P O S A Ż E N I E
Jak wspomniałem, pod maską znajduje się 3.0 TDI V6, który generuje 240 koni i 500Nm. Napęd na 4 koła przenosi tiptronic, ponieważ tym razem miał być automat.
Jeśli chodzi o wyposażenie, jest bogato
-dwukolorowe skóry
-elektrycznie regulowane, podgrzewane, sportowe fotele (przód)
-poduszki powietrzne (nawet nie liczyłem ile )
-światła LED do jazdy dziennej
-automatyczne światła mijana (bixenon) + asystent świateł drogowych (czujnik światła)
-doświetlanie zakrętów
-światła przeciwmgłowe
-tylne światła LED
-tempomat
-servotronic
-elektryczne i podgrzewane lusterka z lampkami "Follow me home" i kierunkowskazami
-samościemniające lusterko wewnętrzne
-4 elektryczne szyby z funkcją auto
-przednia i tylna szyba ze szkła termoizolacyjnego
-trójramienna, wielofunkcyjna kierownica z łopatkami do zmiany biegów
-zmieniarka CD + odtwarzacz DVD + 2 x slot SD + AMI
-sterowanie głosowe
-bluetooth do obsługi połączeń telefonicznych
-nawigacja
-sportowe zawieszenie
-sensor deszczu
-system bezkluczykowy Keyless
-czujniki parkowania z tyłu
-oświetlenie Ambient wewnątrz
-dwustrefowy, automatyczny klimatronic
-multifunkcyjny wyświetlacz między zegarami z odblokowanym dostępem do stopera i czujnika temperatury oleju
i wiele, wiele innych jak systemy bezpieczeństwa
N A P R A W Y / M O D Y F I K A C J E
-wymiana mechanizmu wycieraczek – wrzesień 2018
-wymiana dolnego dużego wahacza prawego przedniego koła wraz z łącznikiem stabilizatora – wrzesień 2018
M U L T I M E D I A
Ładne to, szkoda że TDI i kombi ... Szerokości i bezawaryjnośći
P.S Szkoda że nie wyszło z BMW , naprawdę fajne autko z odpowiednim silnikiem
P.S Szkoda że nie wyszło z BMW , naprawdę fajne autko z odpowiednim silnikiem
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
W końcu wątek – kolejny po stronie pierścieni Silnik nie moja bajka ale moc i niutki odpowiednie więc Czterech łap zazdroszczę z kolei, czasem mi ich trochę brak. Niech służy i nabija kilometry bezawaryjnie!
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Przygody z zakupem auta "fajne"...
Odważny jesteś skoro dałeś się namówić na przejście z PB na ON z 300-tysięcznym przebiegiem – ale co tam, furka piękna, zawsze A6 mi się podobały, więc sam bym taką łyknął
Szerokości i bezawaryjności życzę
Odważny jesteś skoro dałeś się namówić na przejście z PB na ON z 300-tysięcznym przebiegiem – ale co tam, furka piękna, zawsze A6 mi się podobały, więc sam bym taką łyknął
Szerokości i bezawaryjności życzę
Fajne zmiany też myślę o zmianie byle nie na Mazde
Jakoś kombi do mnie nie przemawia i w dodatku klekot, ale ma się podobać Tobie zegary i klubły mnie porobiły
Jakoś kombi do mnie nie przemawia i w dodatku klekot, ale ma się podobać Tobie zegary i klubły mnie porobiły
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Ciekawa zmiana podejścia. Z 4.4 Pb na 3.0 TDI
Samochód ładny, na wypasie ale zastanawiam się gdzie ty nim będziesz jeździć, ponieważ skoro kupiłeś klekota to raczej nie po to aby go tylko rozgrzewać do połowy w drodze do pracy
Samochód ładny, na wypasie ale zastanawiam się gdzie ty nim będziesz jeździć, ponieważ skoro kupiłeś klekota to raczej nie po to aby go tylko rozgrzewać do połowy w drodze do pracy
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
PeKa napisał(a):A6 C6 w moim odczuciu wygląda na najbardziej ociężałe ze wszystkich A6
No i się nie mylisz, bo w dowodzie 1920kg
PeKa napisał(a):jakie dzienne przebiegi robisz
W 2 m-ce pękło ponad 3 tys, zacząłem jeździć trochę więcej
Danmazda napisał(a):szkoda że TDI i kombi
do TDI się przyzwyczaiłem a co do nadwozia to też wolałbym w sedanie, aczkolwiek kombi jest trochę bardziej rozwojowe
Weelkoo napisał(a):kolejny po stronie pierścieni
Władca
Beny napisał(a):trojaczki Ci się urodziły
Póki co jeszcze nie o matko
Bartg napisał(a):Sfinansowano z 500+
Raczej byłoby RS, ale w podatkach trzeba płacić na 500+
jpski napisał(a):300-tysięcznym przebiegiem
Zużycie jest takie, że spokojnie można skręcić na jakieś 150, żeby choć trochę wiarygodne było ale po co latało po autostradach, w 4 lata zrobiło ~260tys, później poszło pod młotek i następny właściciel już dużo nie dorzucił
chmielu_KL napisał(a):Fajne zmiany
dzięki
Bigbluee napisał(a):Ciekawa zmiana podejścia
Oj tylko troszkę osiągami w serii to to samo, aczkolwiek tu mam bardziej rozwojowy temat
No w końcu wątek Gratulacje z wozu i niech się prowadzi bezawaryjne PS. Jak urodzę drugie dziecko to już wiem co kupować Władcę pierścieni Pozdrawiam cieplutko
dziękuję Sylwia uściskaj Piwko i Piwo
Przebiegiem bym sie nie przejmował JEŚLI auto jest pewne tak jak piszesz. 90% "niemieckich aut spod koca" jeżdżących po polandii ma więcej nakulane chociaż licznik twierdzi inaczej. O ile w ostatnich kilku latach ludzie nabrali minimalnie większej świadomości o tyle przez poprzednie 15 lat przebiegi były zawsze takie same w kazdym deislu z niemiec
Twój diesel to na szczęscie JESZCZE stara era samochodów przed downsizingiem i projektowaniem aut przez księgowych. Ciekawe który z małolitrazowych zaturbionych dzisiaj produkowanych samochodów będzie jeszcze jeździć za 10 lat
Twój diesel to na szczęscie JESZCZE stara era samochodów przed downsizingiem i projektowaniem aut przez księgowych. Ciekawe który z małolitrazowych zaturbionych dzisiaj produkowanych samochodów będzie jeszcze jeździć za 10 lat
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
gratulacje ! Super furka no i kolejne audi nic tylko życzyć zdrowego rozrządu będzie chip czy zostaje seria ?
Wszyscy co mówią, o diesel fuuuj i jak można jeździć klekotem
Jeszcze tdi to polecam przejechać się 3.0 tdi nie wspominając ze objedzie Wasze furki trzy razy na światłach to jeszcze mało spali. Osiągi są wręcz świetne przy tym spalaniu.
Wszyscy co mówią, o diesel fuuuj i jak można jeździć klekotem
Jeszcze tdi to polecam przejechać się 3.0 tdi nie wspominając ze objedzie Wasze furki trzy razy na światłach to jeszcze mało spali. Osiągi są wręcz świetne przy tym spalaniu.
Fura jak najbardziej porządna, myślę że jak oliwa była zadbana to nie będzie problemów w łańcuchami rozrządu, bo inaczej worek pieniędzy trzeba w to włożyć. Szerokości i radości z jazdy.
rclmati napisał(a):nie wspominając ze objedzie Wasze furki trzy razy na światłach to jeszcze mało spali.
Szczerze wątpie ale spróbować może
A poważnie ta skrzynia jakaś super mocna nie jest ale mam kumpla co zrobił tutaj 280KM i 570NM jeździ już chyba dobre 2 czy 3 lata i narazie problemów brak a ma raczej ciężką nogę
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Właśnie tiptronic uchodzi za mocna skrzynie , pod warunkiem ze był wymieniany w niej olej. A audi mowi żeby oleju nie wymieniać ... stad potem wszyscy mówią, ze automaty w audi się psują.
Chodzi mi o granice maksymalnego momentu do obsługi. W serii 500Nm kumpel zrobił 570NM czyli nie jakoś super dużo więcej i podobno to już jest niemal końcowa bezpieczna granica jeżeli ta skrzynia ma żyć a chyba i tak na którymś wyższym biegu jest moment obcinany o ile dobrze kojarzę.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Bigbluee napisał(a):Przebiegiem bym sie nie przejmował JEŚLI auto jest pewne
dlatego ani trochę mnie nie rusza
rclmati napisał(a):będzie chip czy zostaje seria ?
w planach zbliżenie się do 300km i 600Nm bezpiecznych dla tiptronic'a
kinki napisał(a):To drewno i skóry jakoś mnie nie przekonują
albo się podoba albo nie, jedni mówią "nieeeee, nie moja bajka", inni mówią "genialne zestawienie". Mi osobiście kredens nie przeszkadza w tej klasie samochodu, a skórę chciałem i cieszę się, że jest w takim zestawieniu kolorystycznym
kinki napisał(a):zmienić Ci nick na RafalAudi ?
niech zostanie Mazda
Neonixos666 napisał(a):Szerokości i radości z jazdy
dzięki
marcinowozniako napisał(a):skrzynia jakaś super mocna nie jest
rclmati napisał(a):Właśnie tiptronic uchodzi za mocna skrzynie
marcinowozniako napisał(a):Chodzi mi o granice maksymalnego momentu
Wiadomo jak się przegnie to się posypie, dlatego 600Nm to raczej górna granica
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości