Mazda6 GG 18' 2.3 A-Spec kolor bordo moja m...
Bo ta czerwień jest wogóle jakaś wyjątkowa na tym aucie. Bije na głowę wszystkie inne czerwienie.
Czy ktoś może wie co to za pakiet dokładek/zderzaków u mnie jest ? Nikt nie wie i wszyscy pytają...
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Z tego co mi wiem wydaje to pakiet nazywa się: Razzi
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Jest to oryginalny pakiet Mazda Appearance Package. Akcesorium dokładane przez dealera za dopłatą do Mazd bez fabrycznego pakietu Sport. Składał się z dokładek przód, tył i boki oraz owalnych końcówek wydechu.
Jest o nim wzmianka w broszurach Mazdy na rynek USA:
"Appearance Package (not available with Sport Package): Front air dam; side sill extensions; rear bumper skirt; oval exhaust tips"
Jest o nim wzmianka w broszurach Mazdy na rynek USA:
"Appearance Package (not available with Sport Package): Front air dam; side sill extensions; rear bumper skirt; oval exhaust tips"
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Wymiana spręzyn Eibach -30mm i amortyzatorów Kyb na nowe. Głownie z powodu tego że lewa strona stała niżej od prawej o 2cm. Teraz różnica to około 0,5 do 0,7 Stacja diagnostyczna wykazała że amortyzatory miały ok 60-65% Auto prowadzi się teraz dużo lepiej
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Czyszczenie filtra oraz wymiana oleju/filtrów. Przebieg 122 tyś. mil:)
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Niestety amortyzatory KYB się nie spisały. Lewy amortyzator po kilkudziesięciu km zaczął stukać na wybojach i wzniesieniach. Został wymieniony na nowy ale problem powrócił. Ostatecznie oba zostały wymienione na Sasch i póki co cisza:) Wymienione również wszystkie wahacze i gumy z przodu. Nawiedziły mnie również dziwne dźwięki spod maski a przyczyną była rolka alternatora oraz zużyta całkowicie poduszka silnika. Po wymianie szarpanie przy zmianie biegów oraz drgania kierownicy na postoju całkowicie ustały. Obecnie nic nie dolega
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Przykra sprawa, choć od dawna wiadomo że ta firma spadła na psy, podobno TOKICO jeszcze trzyma jakość.Jaszczomp1313 napisał(a):Niestety amortyzatory KYB się nie spisały.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kolejna dawka części
Zaciski przód proszkowane na złoto [Dzięki Risto ]
Tarcze przód rotinger MPS 320mm
Przewody w stalowym oplocie HEL
Klocki TRW
Płyn hamulcowy Millers sport power brake fluid
Zaciski przód proszkowane na złoto [Dzięki Risto ]
Tarcze przód rotinger MPS 320mm
Przewody w stalowym oplocie HEL
Klocki TRW
Płyn hamulcowy Millers sport power brake fluid
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
I po montażu Teraz tarcza lepiej wypełnia 18
Przed 280,, i po 320mm:
Przed 280,, i po 320mm:
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
UCASH napisał(a):I teraz to wygląda szkoda że jak ja zmieniałem nie było nawiercanych na miejscu tył też będziesz zmieniać na większe?
Tak ale to dopiero na lato bo jeszcze tarcze są jakieś 70%
daaf napisał(a):Różnica jest ogromna! Pięknie wypełnia koło a jak z różnicą w hamowaniu?
Jeszcze nie wiem Na razie muszę ostrożnie przez jakieś 100km żeby się nie spaliły
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
I kolejne usprawnienie:)
Automatyczne otwieranie bagażnika. Zamontowałem sprężynki które wypychają klapę do momentu kiedy podnośniki same ją pchają:) Wcześnie trzeba było lekko pociągnąć klapę ręcznie. Finalnie muszę wymienić jeszcze siłowniki na słabsze (te co miałem wcześniej) ponieważ teraz są dużo mocniejsze z audi przez co klapa za szybko się otwiera:) Koszt groszowy 36zł + przesyłka
Automatyczne otwieranie bagażnika. Zamontowałem sprężynki które wypychają klapę do momentu kiedy podnośniki same ją pchają:) Wcześnie trzeba było lekko pociągnąć klapę ręcznie. Finalnie muszę wymienić jeszcze siłowniki na słabsze (te co miałem wcześniej) ponieważ teraz są dużo mocniejsze z audi przez co klapa za szybko się otwiera:) Koszt groszowy 36zł + przesyłka
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Błąd panie Kolego i gdyby to miało sens to by fabryka tak wlasnie to zaprojektowała!! Nie wydaje mi sie to za rozsądne rozwiazanie.Sa rózne przypadki omyłkowego wcisniecia przycisku bagaja i wtedy tylko odskoczy a nie stoi otworem caly dzien lub noc.
-
WisniaUs
A to zależy. Miałem c klasę z 2001 roku i tam było to fabrycznie Osobiście bardzo mi tego brakowało w Mazduni Nigdy nie otworzyłem przypadkiem bagażnika ale miałem już 2 sytuacje kiedy ruszyłem z otwartym ale przymkniętym i klapa stukała. Gdybym wtedy miał sprężynki to nie było by takich przygód bo bagażnik otworzyłby się zanim bym od niego odszedł;) Ale co kto lubi
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Jaszczomp1313 napisał(a):Nigdy nie otworzyłem przypadkiem bagażnika
Zawsze nadejdzie ten pierwszy raz Wszystko przed tobą hheh
-
WisniaUs
Niestety te sprężynki do . Gdy bagażnik jest zamknięty to unoszą klapę i strasznie to wygląda tak jakby ktoś w tyłek wjechał;/ Zdemontowałem.
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości