Szukam warsztatu lub sklepu
Czy ktoś robił te rzeczy we Wrocławiu i ma sprawdzonego mechanika godnego polecenia?
Za samo sprawdzenie w dwóch miejscach ( Cito
I Japantech) powiedzieli mi 250-300zl, regulacja 800zł + kalibrator 25zł szt., a do tego wszystkiego uszczelka 150zł.
Za samo sprawdzenie w dwóch miejscach ( Cito
I Japantech) powiedzieli mi 250-300zl, regulacja 800zł + kalibrator 25zł szt., a do tego wszystkiego uszczelka 150zł.
Cześć,
czy jest ktoś w stanie polecić warsztat który zna się na Maździe w Łodzi i okolicy? Będzie czekało mnie kilka rzeczy do zrobienia, a chciałbym, żeby zrobione były przez zaufaną osobę (sam nie znam się na samochodzie, więc boję się też że ewentualnych niedoróbek bym nie zauważył).
czy jest ktoś w stanie polecić warsztat który zna się na Maździe w Łodzi i okolicy? Będzie czekało mnie kilka rzeczy do zrobienia, a chciałbym, żeby zrobione były przez zaufaną osobę (sam nie znam się na samochodzie, więc boję się też że ewentualnych niedoróbek bym nie zauważył).
Witam,
Zdarzyła mi się przykra historia na parkingu – porywisty tylny wiatr otworzył drzwi Madzi na ościerz i zarysowałem drzwi sąsiedniego Peugeota, jest też płytka wgniotka. Nie ma takiej opcji żeby się ulotnić po angielsku ale mieszkam pod Warszawką a poszkodowana we Wrocławiu. Czy może ktoś z lokalnych klubowiczów mógłby mi poradzić lakiernika/blacharza z Wrocławia (najlepiej Krzyki) który mi pomoże na odległość załatwić temat po dżentelmeńsku i nie zedrze skóry? Pierwszy przypadkowy lakiernik zażyczył sobie 800zł ale kiedyś podobny przypadek naprawiłem (u siebie) za 200zł.
Pozdrawiam serdecznie
Robert
Zdarzyła mi się przykra historia na parkingu – porywisty tylny wiatr otworzył drzwi Madzi na ościerz i zarysowałem drzwi sąsiedniego Peugeota, jest też płytka wgniotka. Nie ma takiej opcji żeby się ulotnić po angielsku ale mieszkam pod Warszawką a poszkodowana we Wrocławiu. Czy może ktoś z lokalnych klubowiczów mógłby mi poradzić lakiernika/blacharza z Wrocławia (najlepiej Krzyki) który mi pomoże na odległość załatwić temat po dżentelmeńsku i nie zedrze skóry? Pierwszy przypadkowy lakiernik zażyczył sobie 800zł ale kiedyś podobny przypadek naprawiłem (u siebie) za 200zł.
Pozdrawiam serdecznie
Robert
- Od: 15 wrz 2015, 14:29
- Posty: 1
- Skąd: Pruszków
- Auto: Xedos 2,5 2000r
Mazda 5 2,0 2008
Witam serdecznie szukam pomocy może za Waszym pośrednictwem,otwórz jak każdy użytkownik Madzi 6 w pierwszej wersji zabezpieczenie antykorozyjne karoserii było kiepskie ,szukam jakiegoś dobrego warsztatu lakieniczego na terenie Poznania w celu zrobienia wyprawek ,czy możecie pomóc w niedoli? Pozdrawiam.
- Od: 8 lut 2018, 21:53
- Posty: 1
- Auto: Mazda 6 1,8 benzyna 2003 rok
Cześć
Poszukuję warsztatu/mechanika po godzinach, który wymieni mi pasek rozrządu, napinacz itp.
Mieszkam od niedawna w Bydgoszczy i nie bardzo się orientuję do kogo oddać auto. Opinie o warsztatach w okolicy są skrajnie różne.
Auto to Ford Probe 2.0 czyli to samo co Mazda 626 GE.
Poszukuję warsztatu/mechanika po godzinach, który wymieni mi pasek rozrządu, napinacz itp.
Mieszkam od niedawna w Bydgoszczy i nie bardzo się orientuję do kogo oddać auto. Opinie o warsztatach w okolicy są skrajnie różne.
Auto to Ford Probe 2.0 czyli to samo co Mazda 626 GE.
- Od: 22 paź 2007, 21:55
- Posty: 28
- Skąd: Wołomin WWL
- Auto: Ford Probe 2.0 silver i drugi fiolecik ;)
Cześć,
Potrzebuje pomocy. Wypolerowałem i wyczyściłem reflektor, ale widzę, że odbłyśnik też potrzebuje regeneracji. Chciałbym, ze zrobił mi to jakiś fachowiec, w okolicy nikogo nie ma, więc myślę o wysyłce. Znalazłem strone www.xenon24.eu, gdzie można zamówić taki odbłyśnik za kaucją. Ktoś może się wypowiedzieć na ten temat? Ktoś coś wie? I czy to się opłaca?
Potrzebuje pomocy. Wypolerowałem i wyczyściłem reflektor, ale widzę, że odbłyśnik też potrzebuje regeneracji. Chciałbym, ze zrobił mi to jakiś fachowiec, w okolicy nikogo nie ma, więc myślę o wysyłce. Znalazłem strone www.xenon24.eu, gdzie można zamówić taki odbłyśnik za kaucją. Ktoś może się wypowiedzieć na ten temat? Ktoś coś wie? I czy to się opłaca?
- Od: 27 sie 2018, 12:46
- Posty: 1
Witam
Czytam w dziale WARSZTATY opinie i nie natknąłem się jeszcze na warsztat robiący luzy zaworowe, który ktoś poleca... Okolice Warszawy / Grodziska Mazowieckiego, ale nie problem podjechać nawet dalej, jeśli ktoś był, robił i jest zadowolony. Proszę o pomoc.
Czytam w dziale WARSZTATY opinie i nie natknąłem się jeszcze na warsztat robiący luzy zaworowe, który ktoś poleca... Okolice Warszawy / Grodziska Mazowieckiego, ale nie problem podjechać nawet dalej, jeśli ktoś był, robił i jest zadowolony. Proszę o pomoc.
- Od: 30 cze 2013, 20:28
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 GH MZR 2,0 Pb automat `09 Exclusive Plus
Mayson napisał(a):Witam
Szukam warsztatu w okolicach Warszawy, co wyreguluje dobrze luzy zaworowe w GH 2,0 147KM. Polećcie jakiś dobry warsztat, proszę...
http://www.autojaksa.com.pl/
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Witam,
Proszę dajcie namiary na dobrego mechanika znającego się na Mazdach.
Obszar poszukiwań to woj. świętokrzyskie, ewentualnie obszar Radom<–>Kielce.
Swoje auto pragnę oddawać tylko w dobre ręce
Z góry dzięki za namiary.
Proszę dajcie namiary na dobrego mechanika znającego się na Mazdach.
Obszar poszukiwań to woj. świętokrzyskie, ewentualnie obszar Radom<–>Kielce.
Swoje auto pragnę oddawać tylko w dobre ręce
Z góry dzięki za namiary.
- Od: 7 sie 2018, 11:29
- Posty: 3
- Auto: Mazda 6 GH Kombi
2.0 Pb DISI 155KM
rok. prod. 2011
nosig napisał(a):poradzić lakiernika/blacharza z Wrocławia
http://www.auto-krzyzak.pl/
podeślij zdjęcie do nich i zadzwoń to Ci wycenią.... może nie Krzyki ale zrobią to dobrze...
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie...
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Witam.
Szukam dobrego i sprawdzonego lakiernika w Lodzi. Najlepiej południowa część Lodzi (Dądrowa, Zarzew,Górna) za każdy kontakt będę wdzięczny. Musze prysnać tylny zderzak. Pozdrawiam wszystkich.
Szukam dobrego i sprawdzonego lakiernika w Lodzi. Najlepiej południowa część Lodzi (Dądrowa, Zarzew,Górna) za każdy kontakt będę wdzięczny. Musze prysnać tylny zderzak. Pozdrawiam wszystkich.
Witam!
Poszukuję jakiegoś serwisu który zamontowałby by mi klimatyzację w mojej madzi 626 GD. Części składowe mam. A może mamy kogoś na forum kto by to potrafił?
Najlepiej coś w okolicy Wołowa, Wrocławia, gdzieś na Dolnym Śląsku.
Poszukuję jakiegoś serwisu który zamontowałby by mi klimatyzację w mojej madzi 626 GD. Części składowe mam. A może mamy kogoś na forum kto by to potrafił?
Najlepiej coś w okolicy Wołowa, Wrocławia, gdzieś na Dolnym Śląsku.
- Od: 25 lip 2017, 16:00
- Posty: 14
- Auto: Mazda 626 GD,sedan, rok produkcji 1988, silnik 2,2i, automat
Witam. Ok. pół roku temu kupiłem Mazdę 6 2006 r, 2.0 benzyna 147 KM. Auto kupione u handlarza, sprowadzane z Niemiec. Samochód długo stał, ponieważ był problem z rejestracją w kraju ( brakowało jednego stempla na dowodzie rejestracyjnym z Niemiec i trzeba było po niego jechać ).
Gdy Mazda zaczęła już jeździć po ok. 1700 km okazało się, że bagnet jest suchy, a olej czarny. Silnik został wypłukany i zalany ponownie 5W40. Teraz sprawdzam olej i po 370 km olej schodzi od punktu Max, do Min.
Byłem na pomiarze spalin – OK, nieraz tylko chwilowo parametry podskakiwały na wysokich obrotach. Diagnosta powiedział, że skoro tak olej mi ubywa, to samochód powinien pluć olejem z rury wydechowej, a spaliny są w porządku.
Byłem u mechanika – stwierdził, że jest w jednym miejscu minimalny wyciek oleju, ale że on nie jest przyczyną ubywania oleju, i że silnik jest do remontu
Mam prośbę o radę. Wymienić silnik ( sam koszt silnika ok. 3 000 zł + wymiana 1 000) czy naprawić – powiedzieli, że naprawa ok. 3 300 zł. I jaki warsztat polecacie w okolicy Inowrocław – Bydgoszcz-Toruń
Serdecznie pozdrawiam i proszę o pomoc.
Dodam jeszcze, że auto przed zakupem było sprawdzane przez firmę Motoraporter ( zapłaciłem prawie 500 zł ) – stwierdzili jedynie, że jest trochę za mało oleju ( ale auto stało podobno długo nieużywane w Niemczech ). Czy jest sens walczyć z handlarzem o zwrot pieniędzy za naprawę samochodu ?
Gdy Mazda zaczęła już jeździć po ok. 1700 km okazało się, że bagnet jest suchy, a olej czarny. Silnik został wypłukany i zalany ponownie 5W40. Teraz sprawdzam olej i po 370 km olej schodzi od punktu Max, do Min.
Byłem na pomiarze spalin – OK, nieraz tylko chwilowo parametry podskakiwały na wysokich obrotach. Diagnosta powiedział, że skoro tak olej mi ubywa, to samochód powinien pluć olejem z rury wydechowej, a spaliny są w porządku.
Byłem u mechanika – stwierdził, że jest w jednym miejscu minimalny wyciek oleju, ale że on nie jest przyczyną ubywania oleju, i że silnik jest do remontu
Mam prośbę o radę. Wymienić silnik ( sam koszt silnika ok. 3 000 zł + wymiana 1 000) czy naprawić – powiedzieli, że naprawa ok. 3 300 zł. I jaki warsztat polecacie w okolicy Inowrocław – Bydgoszcz-Toruń
Serdecznie pozdrawiam i proszę o pomoc.
Dodam jeszcze, że auto przed zakupem było sprawdzane przez firmę Motoraporter ( zapłaciłem prawie 500 zł ) – stwierdzili jedynie, że jest trochę za mało oleju ( ale auto stało podobno długo nieużywane w Niemczech ). Czy jest sens walczyć z handlarzem o zwrot pieniędzy za naprawę samochodu ?
- Od: 7 gru 2016, 14:10
- Posty: 2
- Auto: Mazda 323 F BJ, 2002 r. 2.0 DiTD 101 KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki