Hyundai Ioniq Hybrid '18
Przedstawiam nowy nabytek w mojej motoflocie Samochód ma służyć jako mój podstawowy środek przemieszczenia się i narzędzie do pracy. Ma służyć długo i oszczędnie
Hyundai Ioniq Hybrid (HEV)
Rok produkcji: 2018
Silnik spalinowy: 1.6 GDi Kappa 105km
Silnik elektryczny: 43,5km
Moc i moment całego napędu: 141km i 265nm na pierwszym biegu oraz 235nm na pozostałych
Skrzynia: A/T dwusprzęgłowa, 6 biegowa – 6DCT
Wyposażenie (poza standardem):
– Nagłośnienie Infinity
– Nawigacja z 8" ekranem dotykowym
– HAC – asystent ruszania pod górę
– ESC / VSM – systemy kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu
– Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
– System autonomicznego hamowania (AEB)
– Kluczyk zbliżeniowy i przycisk Start/Stop
– Czujniki parkowania przód/tył
– Kamera cofania
– Aktywny tempomat
– Lusterko fotochromatyczne
– Elektryka wszystkich 4 szyb
– Podgrzewane siedzenia przednie
– Podgrzewana kierownica
– Czujnik deszczu/zmierzchu
– System utrzymywania pasa ruchu (LK AS)
– Czujniki ciśnienia w oponach (TPMS)
– Składane i podgrzewane lusterka
– Światła do jazdy dziennej LED
– Światła ksenonowe
– Kolor Marina Blue
Chyba po raz pierwszy w przypadku wyboru samochodu, posłuchałem się żony i zdrowego rozsądku. Wybrałem sobie wygodne auto do przemieszczania na codzień, aby mniej ograniczać się przy zakupie kolejnych samochodów do zabawy Decyzja była szybka, choć dobrze przemyślana i podparta prawie rocznym doświadczeniem z tym modelem. Posiadamy takiego w firmie w której pracuję. Wierzę, że posłuży mi wiele lat.
Skąd pomysł na takie auto? Wymagania miałem następujące:
– Auto miało być wygodne
– Posiadać A/T
– Jakoś jechać
– Czymś się wyróżniać
– Mieścić się w budżecie ~100k
To wszystko znalazłem w salonie Hyundaia Auto jest fenomenalne. Prowadzenie, komfort, wyciszenie, dynamika jak na kompakta z silnikiem 1.6 powala mnie na kolana. Auto zwraca na siebie uwagę dużo bardziej niż strzelający z wydechu Focus Ludzie się oglądają, zaczepiają i podpytują co to w ogóle jest. Model mało znany i póki co rzadko spotykany na ulicach. Do tego wybrałem sobie najbardziej rzucający się kolor z palety – Marina Blue
A prezentuje się tak:
Hyundai Ioniq Hybrid (HEV)
Rok produkcji: 2018
Silnik spalinowy: 1.6 GDi Kappa 105km
Silnik elektryczny: 43,5km
Moc i moment całego napędu: 141km i 265nm na pierwszym biegu oraz 235nm na pozostałych
Skrzynia: A/T dwusprzęgłowa, 6 biegowa – 6DCT
Wyposażenie (poza standardem):
– Nagłośnienie Infinity
– Nawigacja z 8" ekranem dotykowym
– HAC – asystent ruszania pod górę
– ESC / VSM – systemy kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu
– Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
– System autonomicznego hamowania (AEB)
– Kluczyk zbliżeniowy i przycisk Start/Stop
– Czujniki parkowania przód/tył
– Kamera cofania
– Aktywny tempomat
– Lusterko fotochromatyczne
– Elektryka wszystkich 4 szyb
– Podgrzewane siedzenia przednie
– Podgrzewana kierownica
– Czujnik deszczu/zmierzchu
– System utrzymywania pasa ruchu (LK AS)
– Czujniki ciśnienia w oponach (TPMS)
– Składane i podgrzewane lusterka
– Światła do jazdy dziennej LED
– Światła ksenonowe
– Kolor Marina Blue
Chyba po raz pierwszy w przypadku wyboru samochodu, posłuchałem się żony i zdrowego rozsądku. Wybrałem sobie wygodne auto do przemieszczania na codzień, aby mniej ograniczać się przy zakupie kolejnych samochodów do zabawy Decyzja była szybka, choć dobrze przemyślana i podparta prawie rocznym doświadczeniem z tym modelem. Posiadamy takiego w firmie w której pracuję. Wierzę, że posłuży mi wiele lat.
Skąd pomysł na takie auto? Wymagania miałem następujące:
– Auto miało być wygodne
– Posiadać A/T
– Jakoś jechać
– Czymś się wyróżniać
– Mieścić się w budżecie ~100k
To wszystko znalazłem w salonie Hyundaia Auto jest fenomenalne. Prowadzenie, komfort, wyciszenie, dynamika jak na kompakta z silnikiem 1.6 powala mnie na kolana. Auto zwraca na siebie uwagę dużo bardziej niż strzelający z wydechu Focus Ludzie się oglądają, zaczepiają i podpytują co to w ogóle jest. Model mało znany i póki co rzadko spotykany na ulicach. Do tego wybrałem sobie najbardziej rzucający się kolor z palety – Marina Blue
A prezentuje się tak:
Ostatnio edytowano 1 paź 2018, 20:08 przez loockas, łącznie edytowano 2 razy
Dzięki.
Z przodu jest miejsca bardzo dużo. Z tyłu w zasadzie też, poza wysokością. Auto ma ścięty dość mocno tył aby zachować jak najniższy Cx. Osoby ze wzrostem powyżej 185cm nie będą miały miejsca nad głową. Bagażnik też całkiem ok jak na te bryłę samochodu. Postaram się zrobić więcej zdjęć wnętrza.
Z przodu jest miejsca bardzo dużo. Z tyłu w zasadzie też, poza wysokością. Auto ma ścięty dość mocno tył aby zachować jak najniższy Cx. Osoby ze wzrostem powyżej 185cm nie będą miały miejsca nad głową. Bagażnik też całkiem ok jak na te bryłę samochodu. Postaram się zrobić więcej zdjęć wnętrza.
ile to pali przy sredniej predkosci 140km/h?
auto wyglada jak toyota prius.
auto wyglada jak toyota prius.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):ile to pali przy sredniej predkosci 140km/h?
Wczoraj leciałem do Opola i z powrotem po A4. Prędkość często powyżej 140km, ale generalnie utrzymywałem tempomat na 120-130. Wyszło 5.2 jak wróciłem do domu. Jadąc bliżej tych 120 da się osiągnąć lepszy wynik, bo do 120 używany jest elektryk (to go najbardziej odróżnia od napędu Toyoty zaraz obok braku CVT). Ja się wciąż uczę tego auta. Poza tym jest na dotarciu więc staram się delikatnie ale jednak korzystać z pełnego zakresu obrotów. Na zamulanie i bicie rekordów w spalaniu przyjdzie czas Kolega robi takim samym powtarzalne 3,8 z trasą po autostradzie.
piwo napisał(a):auto wyglada jak toyota prius.
Tak, widać podobieństwo. Ale nie tyle ma to związek z chęcią upodobniania się do konkurencji co z aerodynamiczną sylwetką i chęcią uzyskania jak najniższego Cx. Chociaż na pewno Hyundai chciał tym modelem podebrać klientów Toyocie. Prius jest nieco droższy. Hyundai natomiast pozostał we wnętrzu bardziej klasyczny.
Zadziwiająco przemyślane auto Wygląda jakby inżynierowie wzięli Priusa, spisali wszystkie wady i starali się je poprawić. Może taksówki go bardziej wypromują, bo rzeczywiście na ulicy widziałem do tej pory raz i była to demówka salonu.
Również gratuluje pierwszego pierdu w fotel
Jak z działaniem skrzyni?
Jak z działaniem skrzyni?
Neonixos666 napisał(a):Jak z działaniem skrzyni?
Dla mnie spoko. W trybie eco zmienia dość wcześnie biegi i nieco ospale, no ale ma oszczedzać paliwo. W trybie sport jest zdecydowanie lepiej, ale wtedy trudniej trochę jechać ekonomicznie. Nawet łopatki się przydają, bo ich uzycie w trybie Eco powoduje chwilowe wskoczenie w tryb Sport. Wiec sobie można zrobić redukcję, nabrać prędkości i wróci po chwili sam do eco.
onyx napisał(a):Korzystaj z pełnego zakresu ale nie obciążaj w pełni
Właśnie tak się staram. 500km już zrobione. W baku jeszcze trochę mniej jak połowa paliwa Miła odmiana po lataniu na codzień Focusem.
Ślicznosci, racja osobiście jeszcze nie widziałem jej na drodze, a kolor piękny
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Koreanće się przebijają Bezawaryjności " elektrowozu "
Dużo ładniejszy od Priusa. Fajniej jeździ (brak koszmarnego CVT)
Też nim jeździłem w lutym w salonie Hunyady .
Podobał mi się, tylko u mnie potrzebny był średniej wielkości samochód w 90 % potrzebny na trasie.
A poza miastem już nie tak łatwo znaleźć plusy hybrydy.
Honda u mnie 185 koni (fenomenalne wyprzedzanie) spalanie w trasie do 120 wychodzi 5 – 5.5. Autostrada 6.5 – 7 przy mocnym wciskaniu. Samochód w którym nie ma czasu na eko jazdę, a takie spalanie mnie spokojnie wystarczy. Co mnie najbardziej zdziwiło , poprzednik saab 1.9 diesel 185 koni palił moooże 0.5 litra mniej.
Kolor super, trochę ciemniejszy od mojej.
Też nim jeździłem w lutym w salonie Hunyady .
Podobał mi się, tylko u mnie potrzebny był średniej wielkości samochód w 90 % potrzebny na trasie.
A poza miastem już nie tak łatwo znaleźć plusy hybrydy.
Honda u mnie 185 koni (fenomenalne wyprzedzanie) spalanie w trasie do 120 wychodzi 5 – 5.5. Autostrada 6.5 – 7 przy mocnym wciskaniu. Samochód w którym nie ma czasu na eko jazdę, a takie spalanie mnie spokojnie wystarczy. Co mnie najbardziej zdziwiło , poprzednik saab 1.9 diesel 185 koni palił moooże 0.5 litra mniej.
Kolor super, trochę ciemniejszy od mojej.
Heh, byłem też w salonie Hondy właśnie obejrzeć i przejechać się Civic X Sport Plus. Auto poległo za kiepskie wyciszenie. Silnik 1.5T fajnie się zbierał, ale jego brzmienie w kabinie mnie irytowało. Niestety w połączeniu z CVT (choć to nie to co w Toyocie) dawało to średnią radość z jazdy. Podobno w M/T jest inna bajka. Cenowo Honda była identyczna z Ioniq, a że głównie jeżdżę po mieście to cisza i mniejsze spalanie wzięło jednak górę. No i chęć posiadania czegoś nietypowego...
fajny wóz, moim zdaniem dużo lepszy niż to co proponuje Toyota. Niech jeździ bezawaryjnie. Gdybym miał brać hybrydę dla siebie byłby to faworyt. No, chyba że Kia przeprosiłaby się na naszym rynku z hybrydowym ( i nie tylko ) Soulem
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
jednak się zdecydowałeś..
Gratulacje.
Gratulacje.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości