Mazda Xedos 6 CA KL '96 black by Sebo
Witam!
Chciałem zaprezentować Wam moją Mazdę nabytą dwa miesiące temu Jest to mój drugi Xedos kupiony w tym roku ponieważ poprzedni Xed, którego zakupiłem miał za dużo rzeczy do ogarnięcia więc postanowiłem poszukać czegoś w lepszym stanie. Przeglądając ogłoszenia trafiłem na czarnego Xedosa w okolicy Tarnowa czyli całe 40 kilometrów ode mnie. Od razu zadzwoniłem do właściciela i porozmawialiśmy o aucie. Okazało się, że właściciel jest mechanikiem pracującym w serwisie aut japońskich i 3 lata temu zrobił kompletny remont auta (silnik, blacharka, zawieszenie). Minęło jednak trochę czasu zanim mogłem obejrzeć je na spokojnie. Pewnej słonecznej soboty wsiedliśmy z kumplem w auto i pojechaliśmy. Ogólnie auto nie prezentowało się źle. Przejechaliśmy się, wyposażenie działające, silnik jedzie, nie dymi, jedzie na gazie. Silnik przejechane 50 tys kilometrów po remoncie. Lakier do korekty, delikatnie wychodzą małe purchle na nadkolach i w kilku miejscach. Wiedziałem, że ją kupię. Następnego dnia wsiadłem z kumplem w szarego xeda i pojechaliśmy po czarnego xeda aby sfinalizować transakcję =
Ten Xedos 6 to:
• 24 039 z 34 833 Xedosów, które wyszły na Europę
• 14 422 z 20 057 Xedosów 6 wyprodukowanych dla Niemiec
• 1495 z 3040 Xedosów 6 wyprodukowanych w 1995 roku.
• 9 z 24 Xedosów 6 zbudowanych 29.08.1995.
Obecnie auto prezentuje się tak :
DANE
Rocznik 96
Moc (Hamownia V-Tech, Kraków ulica Bieżanowska)
Pb – 126,5 HP, 162 Nm –> 133,7 HP, 171 Nm –> 159,2 Hp, 200 NM
przebieg 349000 kilometrów w dniu zakupu
WYPOSAŻENIE
– Jasny środek, skórzane fotele –> alcantara (elektryczny fotel kierowcy)
– 4 elektryczne szyby
– oświetlenie ledowe wnętrza
– elektrycznie składane lusterka
– klimatyzacja automatyczna
– tempomat
– światła przeciwmgielne
– centralny z pilotem
– ABS
– podświetlenie stacyjki
– xenon 6000k + przetwornice 55W
Rzeczy zrobione przez poprzedniego właściciela
– Remont blacharki
– Remont silnika
– Zmiana koloru z granatowego na czarny
– Wymiana elementów zawieszenia
– Konserwacja podwozia
– Podwójne pozycyjne tylne
– Przełożone wnętrze jasne i fotele skórzane
– Czarna podsufitka robiona na zamówienie
– LPG (wlew pod klapką wlewu paliwa)
– Hamulce przednie z Mazdy 6
Rzeczy zrobione przeze mnie
– dołożona blenda pod przednią tablicę rejestracyjną
– nowy znaczek mazdy na klapę
– lampy tylne sprzed liftu
– amortyzatory przednie Monroe i sprężyny obniżające HR
– czarne ramki na rejestracje (może kiedyś wpadną klubowe )
– grill fl pomalowany na czarno
– kierownica po 98'
– chromowane listwy drzwi pomalowane na czarno
– przyciemnione kierunki
– odświeżone słupki i ramiona wycieraczek
– alu ramki na zegary
– felgi 17" z Mazdy 6 i opony Uniroyal Rainsport 3 – 205/45/17
– chromowane klamki z X9
– podwójny wydech z końcówkami ULTER
– Cold Air Intake
– Przyciemnione szyby
– Zregenerowana skórzana gałka zmiany biegów oraz fotele przednie
– Led oświetlenie wnętrza
– Elektrycznie składane lusterka
– Zregenerowane reflektory przednie + Xenon 6000K + przetwornice 55W
– SWAP KF –> KL by Radar88
Krótki przystanek w drodze powrotnej na fotkę
Oczywiście wskaźnik paliwa poniżej E także od razu na stację po paliwko
Środek wersja jasna i skóry co prawda brudne ale w dobrym stanie jest podgrzewanie tylko trzeba podpiąć
Nie ma to jak myć auto w deszczowy dzień tak na prawdę to przełożyłem zimówki z szarej i chciałem umyć felgi
Przełożona kierownica
dołożone ramki na zegary
To zdjęcie można by określić w sposób – piątek, piwko, grill
A tu już założony
Zakupione koła. Niestety opony tymczasowe, niedługo będą nóweczki
Ta felga moim zdaniem zmieniła to auto jeszcze trzeba będzie to obniżyć
atristic shot
przyciemnienie kierunków
Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłem temat będzie aktualizowany na bieżąco. Zachęcam do dyskusji!
Chciałem zaprezentować Wam moją Mazdę nabytą dwa miesiące temu Jest to mój drugi Xedos kupiony w tym roku ponieważ poprzedni Xed, którego zakupiłem miał za dużo rzeczy do ogarnięcia więc postanowiłem poszukać czegoś w lepszym stanie. Przeglądając ogłoszenia trafiłem na czarnego Xedosa w okolicy Tarnowa czyli całe 40 kilometrów ode mnie. Od razu zadzwoniłem do właściciela i porozmawialiśmy o aucie. Okazało się, że właściciel jest mechanikiem pracującym w serwisie aut japońskich i 3 lata temu zrobił kompletny remont auta (silnik, blacharka, zawieszenie). Minęło jednak trochę czasu zanim mogłem obejrzeć je na spokojnie. Pewnej słonecznej soboty wsiedliśmy z kumplem w auto i pojechaliśmy. Ogólnie auto nie prezentowało się źle. Przejechaliśmy się, wyposażenie działające, silnik jedzie, nie dymi, jedzie na gazie. Silnik przejechane 50 tys kilometrów po remoncie. Lakier do korekty, delikatnie wychodzą małe purchle na nadkolach i w kilku miejscach. Wiedziałem, że ją kupię. Następnego dnia wsiadłem z kumplem w szarego xeda i pojechaliśmy po czarnego xeda aby sfinalizować transakcję =
Ten Xedos 6 to:
• 24 039 z 34 833 Xedosów, które wyszły na Europę
• 14 422 z 20 057 Xedosów 6 wyprodukowanych dla Niemiec
• 1495 z 3040 Xedosów 6 wyprodukowanych w 1995 roku.
• 9 z 24 Xedosów 6 zbudowanych 29.08.1995.
Obecnie auto prezentuje się tak :
DANE
Rocznik 96
Moc (Hamownia V-Tech, Kraków ulica Bieżanowska)
Pb – 126,5 HP, 162 Nm –> 133,7 HP, 171 Nm –> 159,2 Hp, 200 NM
przebieg 349000 kilometrów w dniu zakupu
WYPOSAŻENIE
– Jasny środek, skórzane fotele –> alcantara (elektryczny fotel kierowcy)
– 4 elektryczne szyby
– oświetlenie ledowe wnętrza
– elektrycznie składane lusterka
– klimatyzacja automatyczna
– tempomat
– światła przeciwmgielne
– centralny z pilotem
– ABS
– podświetlenie stacyjki
– xenon 6000k + przetwornice 55W
Rzeczy zrobione przez poprzedniego właściciela
– Remont blacharki
– Remont silnika
– Zmiana koloru z granatowego na czarny
– Wymiana elementów zawieszenia
– Konserwacja podwozia
– Podwójne pozycyjne tylne
– Przełożone wnętrze jasne i fotele skórzane
– Czarna podsufitka robiona na zamówienie
– LPG (wlew pod klapką wlewu paliwa)
– Hamulce przednie z Mazdy 6
Rzeczy zrobione przeze mnie
– dołożona blenda pod przednią tablicę rejestracyjną
– nowy znaczek mazdy na klapę
– lampy tylne sprzed liftu
– amortyzatory przednie Monroe i sprężyny obniżające HR
– czarne ramki na rejestracje (może kiedyś wpadną klubowe )
– grill fl pomalowany na czarno
– kierownica po 98'
– chromowane listwy drzwi pomalowane na czarno
– przyciemnione kierunki
– odświeżone słupki i ramiona wycieraczek
– alu ramki na zegary
– felgi 17" z Mazdy 6 i opony Uniroyal Rainsport 3 – 205/45/17
– chromowane klamki z X9
– podwójny wydech z końcówkami ULTER
– Cold Air Intake
– Przyciemnione szyby
– Zregenerowana skórzana gałka zmiany biegów oraz fotele przednie
– Led oświetlenie wnętrza
– Elektrycznie składane lusterka
– Zregenerowane reflektory przednie + Xenon 6000K + przetwornice 55W
– SWAP KF –> KL by Radar88
Krótki przystanek w drodze powrotnej na fotkę
Oczywiście wskaźnik paliwa poniżej E także od razu na stację po paliwko
Środek wersja jasna i skóry co prawda brudne ale w dobrym stanie jest podgrzewanie tylko trzeba podpiąć
Nie ma to jak myć auto w deszczowy dzień tak na prawdę to przełożyłem zimówki z szarej i chciałem umyć felgi
Przełożona kierownica
dołożone ramki na zegary
To zdjęcie można by określić w sposób – piątek, piwko, grill
A tu już założony
Zakupione koła. Niestety opony tymczasowe, niedługo będą nóweczki
Ta felga moim zdaniem zmieniła to auto jeszcze trzeba będzie to obniżyć
atristic shot
przyciemnienie kierunków
Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłem temat będzie aktualizowany na bieżąco. Zachęcam do dyskusji!
Ostatnio edytowano 17 mar 2021, 23:22 przez s3bo, łącznie edytowano 36 razy
Widzisz, a ja mojego chciałem sprzedać! Ale ten ma lepsze wyposażenie i elpidżi!
Czarny grill w tym kolorze auta zawsze robił robotę Tylko ramek halogenów nie zamaluj!
Napiszesz mi na PW ile cebulionów za niego trza było położyć?
Czarny grill w tym kolorze auta zawsze robił robotę Tylko ramek halogenów nie zamaluj!
Napiszesz mi na PW ile cebulionów za niego trza było położyć?
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Aha, autka z tego rocznika nie miały 140 siwków? To ten sam rocznik co mój a od '94 takie właśnie (ekologia!) wersje wychodziły. Poprzednik coś dłubał?
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
???
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Jak w ten prosty sposób można uzyskać 20% przyrostu mocy to zjem śniadanie i jadę pogadać z chłopakami z zaprzyjaźnionego warsztatu! Ciekawe czy spytają ile wczoraj wypiłem
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Mi w nowszej też motor bardziej warczy, szczególnie jak mu mocniej gaz wcisnę!
Wielu się ogląda co to jedzie a to tylko "auto rdzewiejące już w katalogu"
Jak spokojnie przyspieszam to tylko szum, cichy bulgot no i coś tam słychać na wolnych obrotach stojąc np. na światłach.
A wiem, że motor ruszany nie był. Mam stos papierów po poprzedniku.
W starej to była bardziej aksamitna praca (jeśli można to tak nazwać) ale w tamtym pewnie też kompresja była niska bo dymił Nie za mocno ale jednak. Moja pani z początku łapała za kluczyk na światłach bo myślała, że silnik zgasł! Ja: patrz kobieto na obrotomierz!
W nowszym tylko troszkę przy dużym obciążeniu (ponad 100km/h, gaz w podłodze i 6-7 tys. obr./min.) a powiedział mi kiedyś spytany syn jak za mną jechał, że wtedy coś widać.
Wielu się ogląda co to jedzie a to tylko "auto rdzewiejące już w katalogu"
Jak spokojnie przyspieszam to tylko szum, cichy bulgot no i coś tam słychać na wolnych obrotach stojąc np. na światłach.
A wiem, że motor ruszany nie był. Mam stos papierów po poprzedniku.
W starej to była bardziej aksamitna praca (jeśli można to tak nazwać) ale w tamtym pewnie też kompresja była niska bo dymił Nie za mocno ale jednak. Moja pani z początku łapała za kluczyk na światłach bo myślała, że silnik zgasł! Ja: patrz kobieto na obrotomierz!
W nowszym tylko troszkę przy dużym obciążeniu (ponad 100km/h, gaz w podłodze i 6-7 tys. obr./min.) a powiedział mi kiedyś spytany syn jak za mną jechał, że wtedy coś widać.
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Dzisiaj wpadły nowe oponki Uniroyal Rainsport 3 205/45/R17
ależ jest różnica tylko teraz trzeba dziada obniżyć bo trochę go buja przy 120
korzystając z piąteczku –> mycie –> sesja czymś lepszym niż aparat w telefonie
w poniedziałek zbieżność i przerejestrowanie auta
ależ jest różnica tylko teraz trzeba dziada obniżyć bo trochę go buja przy 120
korzystając z piąteczku –> mycie –> sesja czymś lepszym niż aparat w telefonie
w poniedziałek zbieżność i przerejestrowanie auta
Zbieżność zrobiona, auto nie przerejestrowane. Xedzik przez weekend majowy dzielne woził 4 osoby i bagaże Zrobione około 1300 km. Trasa Bochnia –> Kraków –> Wrocław –> Wałbrzych –> Adršpach –> Kraków –> Bochnia –> Kielce –> Bochnia. 4000 km po wymianie oleju i na bagnecie full stan
Ładnie się prezentuje Co to za hacienda w tle?
Wszelkie znaki na niebie i na ziemi wskazują, że dobry motor! Myślałeś żeby z czystej ciekawości wjechać na hamownię i sprawdzić ile faktycznie w nim kucy siedzi?
Bo kilka faktycznie mogło dojść po tych usprawnieniach tym bardziej, że to profesjonalny mechanior będący w temacie japońców grzebał. No ale te 170...
Wszelkie znaki na niebie i na ziemi wskazują, że dobry motor! Myślałeś żeby z czystej ciekawości wjechać na hamownię i sprawdzić ile faktycznie w nim kucy siedzi?
Bo kilka faktycznie mogło dojść po tych usprawnieniach tym bardziej, że to profesjonalny mechanior będący w temacie japońców grzebał. No ale te 170...
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
jurand napisał(a):Myślałeś żeby z czystej ciekawości wjechać na hamownię i sprawdzić ile faktycznie w nim kucy siedzi?
Jak najbardziej o tym myślę! Jak się uda to będzie wykresik na forum
s3bo napisał(a):Podobno obniżał głowicę i ustawiał vrisy żeby się wcześniej włączały.
O ile to pierwsze brzmi sensownie o tyle to drugie już trochę mniej. Jakby jeszcze powiedział że ustawił je tak aby się inaczej otwierały i to przetestował to jeszcze ale co napisałeś raczej nic nie da.
Jeżeli gościu nie dał Ci żadnego wykresu z hamowni przy sprzedaży, ani nawet nie pokazał to nawet bym nie liczył na te 170 bo skąd wie że aż tyle? Czekam aż sam pojedziesz to zweryfikować czy faktycznie jest cokolwiek więcej niż seria
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Z tymi vrisami to parę siwków by dało ale mapę też by trzeba było zrobić.
Tyle, że wcześniejsze otwieranie dały by zastanawiający wynik L/100km w mieście bo kiedy drugi vris się otwiera zaczynają się wiry w baku!
Tyle, że wcześniejsze otwieranie dały by zastanawiający wynik L/100km w mieście bo kiedy drugi vris się otwiera zaczynają się wiry w baku!
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Dzisiaj wreszcie wleciały blachy odpowiednie dla mojego miejsca zamieszkania
Oprócz tego została wykonana próba polerowania maski i okazała się ona pozytywna
Dopełnieniem było usunięcie haka
Jak coś to jest na sprzedaż jakby ktoś potrzebował
Aktualizacja –> 08.05.2018
Dzisiaj wyprane zostało wnętrze i plastiki
Oprócz tego została wykonana próba polerowania maski i okazała się ona pozytywna
Dopełnieniem było usunięcie haka
Jak coś to jest na sprzedaż jakby ktoś potrzebował
Aktualizacja –> 08.05.2018
Dzisiaj wyprane zostało wnętrze i plastiki
Gratuluję zakupu i zaznaczam wątek do śledzenia.
170KM chyba coś koło tego miały KFZE.
170KM chyba coś koło tego miały KFZE.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Też właśnie o tym dziś dumałem czytając o Eunos 500 a którego nie wziąłem pod uwagę. Jeśli to ten motor to czapki z głów!
Hamownia!
Hamownia!
Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości