Mazda MX-3 EC KL-DE '91
Graty wykresu i czasów,auto podaje dobrze
Co do jednego się nie zgodzę
Dźwięk jaki wydawało 370z i c AMG kleeman to była symfonia dla uszu.Chyba że mówimy o samych mazdach ,ale to wtedy i tak mój głos ląduje u gronka i jego rx8 .Ale wiadomo jak z gustami ,każdy ma swój
Dobrze że pocałunek z bandą nie był mocniejszy,ale jak to mówią albo grubo albo wcale
Co do jednego się nie zgodzę
Dźwięk jaki wydawało 370z i c AMG kleeman to była symfonia dla uszu.Chyba że mówimy o samych mazdach ,ale to wtedy i tak mój głos ląduje u gronka i jego rx8 .Ale wiadomo jak z gustami ,każdy ma swój
Dobrze że pocałunek z bandą nie był mocniejszy,ale jak to mówią albo grubo albo wcale
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):Co do jednego się nie zgodzę
Ty to się ze mną chyba w większości spraw nie zgadzasz
Fakt faktem akurat czerwonej grupy nie słuchałem ale Z pewnie brzmiała podobnie a AMG no coż to jedyne V8 chyba na zlocie więc fakt brzmiało bardzo męsko.
Bo_Lo napisał(a):Ale wiadomo jak z gustami ,każdy ma swój
Dokładnie.
Bo_Lo napisał(a):ale jak to mówią albo grubo albo wcale
Tak to jest jak się chce za bardzo ale jest nauczka na następne zloty, a mx3 właściwie już się robi więc spokojnie
Bo_Lo napisał(a):Graty wykresu i czasów,auto podaje dobrze
No szkoda że oficjalny czas nie był zanotowany lepszy bo po moich filmikach o wiele bliżej do 2min jest, no ale trudno.
Pomoże ktoś z doborem dobrego stożka? Ten obecny jest strasznie zasyfiony i zabiera mi sporo Koni i momentu więc trzeba włożyć coś dobrego
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Cena w ogłoszeniu na sprzedajemy.pl sprzed "parkowania" przy bandzie? A najlepszy czas nie było coś 2:09? Bo coś tam mówili chłopaki, że ktoś jeszcze emiksem śmigał Twoim.
Bartg napisał(a):A najlepszy czas nie było coś 2:09?
Rok temu w zielonej było 2.08, tutaj 2.02 zmierzone a najlepsze blisko 2min ale nie zmierzone.
Bartg napisał(a):ena w ogłoszeniu na sprzedajemy.pl sprzed "parkowania" przy bandzie?
Dzięki za przypomnienie, to już chyba nieaktualna sprawa, za dużo frajdy mi sprawia to auto aby je sprzedawać. Będzie przecinak.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
A co z kwestia drugiego kierowcy? Bo tez slyszalem jak ktos na zlocie o tym mowil.
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2031 (9/9)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Gratulacje wyniku na Hamowni.
Widząc tor jazdy masz jeszcze do urwania 2 , 3 sekundy . Dobra opona na tył i 2 min poniżej realne jak nic na TP.
Co do bandy to tylko cieszyc się , że tylko tak się skńczyło ;–) w tym zakrece ma sie około 130 – 140 km / h więc takie otarcie to bande to pikuś .
Widząc tor jazdy masz jeszcze do urwania 2 , 3 sekundy . Dobra opona na tył i 2 min poniżej realne jak nic na TP.
Co do bandy to tylko cieszyc się , że tylko tak się skńczyło ;–) w tym zakrece ma sie około 130 – 140 km / h więc takie otarcie to bande to pikuś .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
DARO MAZDA 323 napisał(a): Dobra opona na tył i 2 min poniżej realne jak nic na TP
Tzn? Założyłem nówki r1r spuszczone do 1.5 bara ciśnienie na zimno, nie wiem co tu lepszego mógłbym włożyć, Jakieś profile czy Extreme w średniej bądź miękkiej mieszance? Fakt faktem widać, że auto jak juz leciało to całe bokiem co jest chyba dosyć porządanym efektem.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
pomijając to że ciut za wcześnie wziąłeś zakręt i musiałeś końcówkę dociągnąć mocniej to chyba odpuściłeś gaz?
Neonixos666 napisał(a):mocniej to chyba odpuściłeś gaz?
Nie, nie odpuściłem, słychać moment w którym odpuściłem gaz wtedy jest jakby taka przygazówka. Widziałem że będę mieć ciężko się zmieścić ale rok temu tez tam zachaczyłem poboczę i nic sie nie stało a tutaj tył wpadł na piasek i momentalnie poleciał bokiem
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No niestety tak to już bywa, przy takich prędkościach mały błąd i jesteśmy poza drogą.
Gratuluję fajnego czasu i dobrego wykresu . Auto jechało naprawdę dobrze. Chylę czoła za jazdę mx3 na Poznaniu . Jeździłem parę lat mx3 w tym 3 z KLde i wiem jak to auto potrafi być nieprzewidywalne. Nie da się oszukać tego że przód z ciężką vką oraz bardzo lekkim tyłem to nie najlepszy stosunek rozłożenia masy. Więc na pewno nie było to najłatwiejsze auto do prowadzenia na Torze
Jaką ciężka Vka? Ten silnik jest aluminiowy. Nie waży więcej niż BP w miacie czy BG.
Zbiera się i brzmi bardzo ładnie.
Zbiera się i brzmi bardzo ładnie.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu napisał(a):Jaką ciężka Vka? Ten silnik jest aluminiowy. Nie waży więcej niż BP w miacie czy BG.
Zbiera się i brzmi bardzo ładnie.
Chyba jednak,jest spora róznica wagi np BA z BP a BA z KFem to 1115kg vs 1210
mx3 B6 990kg vs K8 1145kg (dane z autocentrum)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
adis555 napisał(a):Gratuluję fajnego czasu i dobrego wykresu
Dzięki. Mx3 da się okiełznać dobrze ustawioną geometrią i dobrymi oponami, mi prawie się to udało. Gdyby były lepsze kąty z tyłu to bym nie wypadł:D Ten czas to spokojnie lepszy by był nawet na tych filmikach już jest 2.01 a przecież nie miałem czystego okrążenia.
adis555 napisał(a):Więc na pewno nie było to najłatwiejsze auto do prowadzenia na Torze
Może i tak ale zdecydowanie jest potencjał który zostanie pokazany jeszcze bardziej na następnym zlocie.
Ogólnie KL jest ciężki i fakt rozkład mas jest kiepski w mx3 Ale przy dobrej mocy silnika auto traci minimalnie na zakrętach za to nadrabia na prostych. Hamowanie na prostej startowej z 200km/H też nie robi na nim wrażenia układ hamulcowy się spisał i narazie odpuszczam dlubanie w celu zmiany tarcz i zaciskow na większe. Jak dojde do granic możliwości obecnego układu wtedy zacznę się tym martwić.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Sprawdzanie masy auta w celu określenia masy silnika to wróżenie z fusów. Przypominam że pojazdy wyposażone w większe silniki, mają większe i cięższe układy napędowe, układy hamulcowe, lepsze wyposażenie. BA V6 na przykład miało amory na grubszej ladze co też robi różnicę masy. Układ wydechowy większej średnicy – oczywiście mówię o serii, nie customowych. Większy aku. Układ chłodzenia.
Zapewne zestaw silnik+skrzynia w KLu będzie cięższy niż silnik+skrzynia BP, ale to różnica parunastu kilo, czyli zaledwie kilka %. Dodatkową masę robią peryferia. Właśnie po to K-seria była aluminiowa, żeby nie dokładać masy do sprawdzonego projektu budy i zawieszenia.
Zapewne zestaw silnik+skrzynia w KLu będzie cięższy niż silnik+skrzynia BP, ale to różnica parunastu kilo, czyli zaledwie kilka %. Dodatkową masę robią peryferia. Właśnie po to K-seria była aluminiowa, żeby nie dokładać masy do sprawdzonego projektu budy i zawieszenia.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości