Wymiana tylnej poduszki skrzyni.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez lukkil » 27 sie 2014, 16:06

mówicie o tej poduszce skrzyni tylnej 39-040A, czy o poduszkach silnika? Nową mam 39-150

Obrazek
koleo krzysek71 pod jaką pozycją znalazłeś tę poduszkę w Intercarsie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 15:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez krzysek71 » 27 sie 2014, 16:25

Tak o tej 39-040a kupiłem w intercarsie i jest to NOK I53029 dokładnie nie pamiętam ale dałem coś około 130zł a co ciekawe wkład już był odwrócony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 20:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez pawello mx6 » 27 sie 2014, 16:56

No to kolego miałeś fajnie bo ja też kupowałem nok-a ale wkład musiałem obracać i tu prasa w pracy zdała egzamin.Gdzieś na forum jest post Jaksy który powiedział coś ala "nie widziałem jeszcze kl-a z dobrą poduszką na grodzi" i fakt faktem powiem że długo u mnie nowa nie popracowała i efekt kangurzenia przy ruszaniu powrócił po ok roku.
Początkujący
 
Od: 18 cze 2011, 20:31
Posty: 19
Skąd: Czeladź,Herby
Auto: mx6 GE KL
mondeo MK4 2,0 16v

Postprzez lukkil » 27 sie 2014, 17:19

znalazłem obie w intercarsie:

I53029NOK
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... lnika.html
I53031NOK
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... lnika.html

którą mam włożyć do swojego auta?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 15:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez pawello mx6 » 27 sie 2014, 17:24

....029
Początkujący
 
Od: 18 cze 2011, 20:31
Posty: 19
Skąd: Czeladź,Herby
Auto: mx6 GE KL
mondeo MK4 2,0 16v

Postprzez krzysek71 » 28 sie 2014, 07:59

Paello no to ładnie zerwałeś ja przy normalnej jezdzie ? ja swoją dokładnie wymieniałem około rok temu i jak narazie powiem ci że jest super na początku była troszkę twarda co za tym idzie drgania przenosiły się na nadwozie ale teraz jestem zadowolony zmiękła i jest super Lukkil bierz 029 a jak zadzwonisz to dam ci zniżkę pisz na pv
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 20:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez pawello mx6 » 28 sie 2014, 16:19

Poducha padła nie przy jeżdzie emeryta...
Kilka strzałów ze sprzęgła w mx-sie i guma naderwana.
Początkujący
 
Od: 18 cze 2011, 20:31
Posty: 19
Skąd: Czeladź,Herby
Auto: mx6 GE KL
mondeo MK4 2,0 16v

Postprzez Adrian_W » 10 paź 2016, 14:04

Witam, czy ktoś może po krótce wyjaśnić na czym polega obracanie wkładu poduszki I53029NOK? Spotkałem się też w tym wątku z informacją że ktoś kupił już obróconą. Po czym to poznać?

U mnie po wymianie tej tylnej poduszki (na schemacie 39-06Y) pojawiły się drgania przenoszone z silnika na budę. Czuje je w środku i jest przez to też głośniej. Nie wiem jaki wkład został zastosowany bo mechanik coś tam sobie po prostu dopasował – podejrzewam że to co włożył może mieć za dużą twardość albo może właśnie wymagało tego obrócenia?

Czy ktoś miał podobny problem po wymianie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2016, 11:06
Posty: 3 (1/0)
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 1998r

Postprzez krzysek71 » 10 paź 2016, 16:03

39-06y to nakrętka tobie chodzi chyba o tą 39-050a i tej poduszki nie obracasz a obracasz jeśli nie jet tą z rysunku 39-040a już obróconą ta ja kupiłem a po czym poznać jest napisane na forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 20:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez Adrian_W » 19 paź 2016, 15:02

Chodzi mi o tą 39-040A, rozumiem że jej zamiennikiem jest I53029NOK. ostatnio mechanik wymienił mi na wkład z TED GUM nr 00396416 ale niestetey od tej pory drgania z silnika przenoszą się na budę na biegu jałowym.. Czy ktoś miał podobne doświadczenia z TED GUMem?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2016, 11:06
Posty: 3 (1/0)
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 1998r

Postprzez lukkil » 26 paź 2016, 23:20

Adrian rozwiazales swoj problem?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 15:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Adrian_W » 22 lis 2016, 10:02

lukkil napisał(a):Adrian rozwiazales swoj problem?


Hej lukkil, niestety nie – udało mi się go trochę obejść poprzez podniesienie obrotów biegu jałowego do ok 850RPM maipulując śrubą bypassu. Ale to z kolei powoduje że po dynamicznej jeździe auto o wiele dłużej podtrzymuje podwyższone obroty rzędu 1300 RPM zanim zejdzie do normalnych obrotów biegu jałowego.

Przymierzam się do wymiany obecnej poduchy TED GUM nr 00396416 na japońską I53029NOK o której wyczytałem w tym wątku. Może za z TED jest minimalnie za twarda i dlatego buda wpada w rezonas – jest duża szansa na to bo przed wymianą nie było tego efektu tyle że było robionych kilka rzeczy na raz..
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2016, 11:06
Posty: 3 (1/0)
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 1998r

Postprzez lukkil » 14 mar 2018, 12:57

witam,
po kilku latach i ja wziąłem się za wymianę tej tylnej poduszki silnika <lol>
denerwowało mnie ruszanie bez gazu, silnik jakby chciał wyskoczyć z grodzi, a tak jak się ruszało z gazem to było całkiem OK.

trafiłem w dobrej cenie używaną poduchę z obróconym wkładem (dzięki @Zubeck <spoko> )
walczyłem pół dnia no i udało się wymienić :D

okazało się że miałem założoną poduszkę I53031NOK od 626 (mniejszy wkład) która była całkowicie oberwana <dupa>

po włożeniu tej I53029NOK nie ma żadnej poprawy a nawet nie wiem czy nie są wiekszę wibracje. <płacze>
poduszkę tylną i przy rozrządzie skręcałem na maxa przy podniesionej prawej stronie auta, czy ma to jakieś znaczenie?

i teraz moje pytania:
czy zerwana poduszka na rozrządzie może powodować ww problemy? a może bardziej ta przednia przy chłodnicy?
gdzieś czytałem że tą przy rozrządzie się reguluję góra dół, prawda to?
co to jest za częśc 39-02X bo raczej tego u siebie nie miałem? <oczy>

dzięki z góry za podpowiedzi bo się zawziąłem by rozwiązać ww problem :D
pozdr
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 15:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Adri@n95 » 31 mar 2018, 17:58

Powiem Ci że u siebie mam wymienione 3 z 4 na nowe (ta pod aku tylko została) i jak samochód stukał przy zmianie biegów tak dalej stuka... Więc chyba nie jest sztuką wymienić je wszystkie na nowe bo to może nic nie dać <oczy>

Tylną poduszkę założyłem mniejszą, coś jak I53031NOK bo innej nie mogłem dostać. Ale przeglądając wątek były osoby które zakładały takie i było ok. U mnie po wymianie poprzedniej która była zerwana nic się nie zmieniło..

Następnie wymieniłem tą przy rozrządzie, były strasznie wybita aż tulejka doszła praktycznie do metalu, może coś się minimalnie poprawiło...

Następnie wymieniłem przednią która była również zerwana i jej wymiana chyba najwięcej dała bo auto jakby delikatniej ruszało.

Jednak dalej jest stukanie przy zmianie np z 2 na 3 czy szybkim wciśnięciu i puszczeniu sprzęgła. Luzowałem nawet wszystkie śruby od poduszek żeby poustawiały się tak jak im wygodnie ale też nic.

Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to luz na poduszcze przy rozrządzie, niby nowa ale jak poszarpie sie za kolektor to silnik lata przód-tył, a raczej nie powinien. Jak możesz czy u Ciebie też ona tak lata i daj znać.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 lis 2017, 21:55
Posty: 23
Skąd: Płock
Auto: Xedos 6 2.0 v6
MX-5 NA '91 1.6

Postprzez Adri@n95 » 2 kwi 2018, 16:11

A orientuje może ktoś się jaką funkcje pełni ta poduszka ?

Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 lis 2017, 21:55
Posty: 23
Skąd: Płock
Auto: Xedos 6 2.0 v6
MX-5 NA '91 1.6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6