Mazda 626 GE KL '96 gwint D2
Ano szkoda, że nie ma żadnych V6 w nowej gamie silników Mazdy, ale rozumiem, że nie ma za bardzo odbiorców na taki produkt.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Nic z widlakiem o sześciu cylindrach tak nie pracuje jak V6 Mazdy!
Ale wszyscy lecą teraz po taniości. I producenci i nabywcy
Choć myślę, że gdyby słuchano potencjalnych klientów a w szczególności czytano takie fora gama V-szóstek by się znalazła. Jesteśmy niewidoczni i niesłyszalni
Ale wszyscy lecą teraz po taniości. I producenci i nabywcy
Choć myślę, że gdyby słuchano potencjalnych klientów a w szczególności czytano takie fora gama V-szóstek by się znalazła. Jesteśmy niewidoczni i niesłyszalni
Paweł-Gołembiewski napisał(a):Myślę, że tego zazdrości Ci niejeden posiadacz nowszych SkyActivów Gratuluję!
Dzięki, chociaż takim skyactive 2.5 też bym pojeździł
jurand napisał(a):Choć myślę, że gdyby słuchano potencjalnych klientów a w szczególności czytano takie fora gama V-szóstek by się znalazła. Jesteśmy niewidoczni i niesłyszalni
Ale to jest szansa dla naszych staruszek z widlakami pod maską
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Bardziej na ratowanie ich przed złomowaniem
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):Paweł-Gołembiewski napisał(a):Myślę, że tego zazdrości Ci niejeden posiadacz nowszych SkyActivów Gratuluję!
Dzięki, chociaż takim skyactive 2.5 też bym pojeździł
Eklerek Ci powiem że aktualnie śmigam 2.5 skyactive to jedziesz bo jedziesz tylko mandaty wpadają a jak miałem 626 z KL to była frajda z jazdy a nie tylko prędkość na liczniku. I ogólnie podejrzewam że silnik KL spokojnie więcej przejedzie jak te skyactive był nawet robiony test długodystansowy mazdy i niestety ale po 200k km wyszło dość spore zużycie jednego cylindra także no ciekawe jak to będzie przy przebeigu 300k. (moja 626 miała prawie 300 i chodziła jak zegareczek)
Ostatnio edytowano 13 lut 2018, 11:33 przez Adoz, łącznie edytowano 1 raz
Adoz napisał(a):był nawet robiony test długodystansowy mazdy
Podałbyś link?
Na co dzień znajdziesz mnie w serwisie Mazdy:
>> Zapraszam serdecznie :) <<
>> Zapraszam serdecznie :) <<
Paweł-Gołembiewski napisał(a):Adoz napisał(a):był nawet robiony test długodystansowy mazdy
Podałbyś link?
Akurat to było w jakiejś gazecie albo motor albo Auto Świat, bodajże początek 17 roku. Co prawda motor jest dość często jednostronny i testy bardziej przechyla na stronę niemczurów. W każdym bądź razie któraś z tych gazet robi takie testy długodystansowe jak w domu będę i znajdę ten odcinek to dopiszę do wiadomości.
Chwilkę mnie nie było na forum a tu takie rzeczy gratuluje podjęcia decyzji o remoncie i samego wykonania go Cieszę się że bliźniaczka dostała wyremontowane serce. Czekam na relację z użytkowania po remoncie. Bezawaryjności ! (chociaż ten typ to ma w standardzie)
mario626 napisał(a):gratuluje podjęcia decyzji o remoncie
Dzięki Mam nadzieje, że nie bede żałował tej decyzji prawie 500km już nalatane na 5w30, silniczek cyka cichutko równiutko
mario626 napisał(a):Bezawaryjności ! (chociaż ten typ to ma w standardzie)
Te silniki ciężko zatrzymać, na mieszance 1:1 z olejem pojedzie, na 4 garach bez kompresji też pojedzie
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Bardzo lubię wygląd tak czystego silnika o wyższości v6 nikogo nie trzeba przekonywać
Ostatnie tego silniki były jeszcze 2 lata temu w cx9 w dzisiejszych cx9 tylko 2,5 turbo no nic świat idzie do przodu ale czy w dobra stronę
Ostatnie tego silniki były jeszcze 2 lata temu w cx9 w dzisiejszych cx9 tylko 2,5 turbo no nic świat idzie do przodu ale czy w dobra stronę
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Obserwuje z niecierpliwością, ale Adrian za mało km robi i długo czekać na jakieś raporty spalania oleju itp
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
1600km od poskładania ciekawe kto robi mniej km :p
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):ciekawe kto robi mniej km :p
ja mam teraz ''emeryt stajl''
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Jakiś update by trzeba zrobić
W sobotę ruszyłem do Tarnowa po graty do GE... kupiłem zawias i pakiet V6
Już w niedziele zabrałem się za montaż pakietu, zrobiłem też hybryde pakietu z chlapaczami. Zawieszenie w poniedziałek zacząłem, wczoraj troche podregulowałem... efekty na fotach
W sobotę ruszyłem do Tarnowa po graty do GE... kupiłem zawias i pakiet V6
Już w niedziele zabrałem się za montaż pakietu, zrobiłem też hybryde pakietu z chlapaczami. Zawieszenie w poniedziałek zacząłem, wczoraj troche podregulowałem... efekty na fotach
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
No pięknie zeszła
zdecydowanie uważam że początek lat 90 to najlepszy okres dla mazdy
zdecydowanie uważam że początek lat 90 to najlepszy okres dla mazdy
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Skoro juz tak szalejesz, to moze chcesz zamontowac do niej japonskie reflektory? Zalegaja mi tylko w garazu i nie mam co z nimi zrobic Komus sprzedalem blende JDM, ale chyba jej nie montowal u siebie, wiec jest szansa ja odzyskac. Zostaly mi jeszcze skladane lusterka i przedni grill ze znaczkiem efini czy chromowane klamki wewnetrzne.
Pozdrawiam,
voytecku.
Pozdrawiam,
voytecku.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości