marcinowozniako napisał(a):Dieselek z taką sama mocą choć trochę by poprawił ich dynamikę.
A pomyśl jeszcze co by było gdyby przesiedli się na elektryki – trudno by ich było dogonić
marcinowozniako napisał(a):cały czas powyżej 4 czy tam 5 ale w mieście, zapomnij
Eeeee tam – da się – dla chcącego nic trudnego
Problem tylko w tym, że za łatwo stracić prawo jazdy wtedy i dynamika bywa za duża
Tak serio – rozumiem Twoje argumenty i się z nimi zgadzam ale z fizycznego punktu widzenia i mocy końcowej twierdzenie o tym, że górka Nm rządzi i jest receptą na wszystko to nieprawda
marcinowozniako napisał(a):Jakieś konkrety? Chętnie pooglądam ładne wykresiki
Dużo takich jest tylko trzeba poszukać, niedłubane Sky-Active miały ładny przebieg, 2.0 165KM z Subaru również.
W latach od 2003 wiele silników N/A potrafiło mieć 90% momenty praktycznie w całym zakresie obrotów.
Nie mogę teraz trafić, ale wykresy od producentów wyglądały jakby je rysować od linijki
Grzyby napisał(a):Zwykle poniżej 1000kg (małe ok. 750kg)
Czyli teoretycznie da się niektórymi jechać na samym B?
Grzyby napisał(a):Są i dwuosiowe krowy (z tych nowych) o DMC 2000kg ale to już nie wiem czym ciągnąć żeby się zmieścić chociażby w B96....
Sprinter/Ducato/Jumper/Master jako holownik powinny dać radę