Mazda 626 GE KL '96 gwint D2
marcinowozniako – idą Twoim tokiem rozumowania moje posty u Ciebie też były dyskusja, gdybyś czytał uważnie... Pisałem kilku krotnie, że silnik bym wyciągał sam, sam rozkladał i sam składał, a Ty mi wciskasz, że moja wycena jest bez uwzględnienia mechanika do, którego silnik nie trafi. Mniejsza... Dyskusja, dyskusja... Dla mnie była zbędna i nic nie wnosząca. Dla mnie to spam bo zrobiliście śmietnik
Mimo, iż definicja jest troszkę inna
Jak zostałem moderatorem? Normalnie – jak masz jakieś zastrzeżenia do mojej pracy to zapraszam na PW, a nawet to komuś zgłoś ja chociaż nie spuszczam się nad tym, że zostawiłem jakieś Audi w tyle, proszę Cię...
Bo_Lo
Tutaj chodzi mi o ludzi, którzy tak hejtuja między innymi ten silnik o remoncie na zamiennikach nie wspominając. Jak się remont uda na zamiwnnikach to będzie im głupio i może w końcu zaczną się wypowiadać osoby, które mają o tym jakieś pojęcie. Padł tekst remont vałki i każdy rzuca kłody pod nogi... Odezwałem się, że można remont zrobić taniej, a prawie każdy że to się nie uda itp... Jak się nie uda to się nie uda. Chociaz wtedy się dowiemy co i jak. Wystarczy poszukać w necie, są remonty tych silników na różnych częściach, są udane remonty jak i nie udane... Nie ma wszystkiego na tym forum ale mniejsza. Koniec dyskusji bo każdy ma swoje zdanie, a jak ma się inne niż większość to jest się tym "gorszym" itp...
Mimo, iż definicja jest troszkę inna
Jak zostałem moderatorem? Normalnie – jak masz jakieś zastrzeżenia do mojej pracy to zapraszam na PW, a nawet to komuś zgłoś ja chociaż nie spuszczam się nad tym, że zostawiłem jakieś Audi w tyle, proszę Cię...
Bo_Lo
Tutaj chodzi mi o ludzi, którzy tak hejtuja między innymi ten silnik o remoncie na zamiennikach nie wspominając. Jak się remont uda na zamiwnnikach to będzie im głupio i może w końcu zaczną się wypowiadać osoby, które mają o tym jakieś pojęcie. Padł tekst remont vałki i każdy rzuca kłody pod nogi... Odezwałem się, że można remont zrobić taniej, a prawie każdy że to się nie uda itp... Jak się nie uda to się nie uda. Chociaz wtedy się dowiemy co i jak. Wystarczy poszukać w necie, są remonty tych silników na różnych częściach, są udane remonty jak i nie udane... Nie ma wszystkiego na tym forum ale mniejsza. Koniec dyskusji bo każdy ma swoje zdanie, a jak ma się inne niż większość to jest się tym "gorszym" itp...
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):marcinowozniako – idą Twoim tokiem rozumowania moje posty u Ciebie też były dyskusja, gdybyś czytał uważnie.
A ja poszedłem twoim tokiem rozumowania i nazwałem je spamem
Co Ci wciskam? Serio naucz się chłopie czytać :
marcinowozniako napisał(a):Biniu napisał(a):Tendencja obecna na forum jest teraz taka, że silniki KL to badziewie.
Co najwyżej KLZE a nie KLDE. KLDE nadal można trafić w świetnym stanie z małym przebiegiem które nie dość że trzymają moc to jeszcze są w stanie mieć wyższą moc
Kwestia wszystko ceny. W przeciągu ostatniego pół roku stałem przed 2 słownie dwoma dylematami czy remontować czy kupować i wkładać inny silnik. W obu przypadkach gra była warta świeczki bo oba silniki trzymały moc jak żaden inny. W obu przypadkach zdecydowałem się wkładać inny silnik bądź kupować inny silnik. Za pierwszym razem wyszło to na dobre, za drugim, no coż to się na dniach okaże ale z tego co widzę raczej też dobry.
Wszystko zależy od twoich możliwości. Ja bym remontu sam nie zrobił a dawać komuś aby robił to też trzeba mu silnik dostarczyć czyli koszty transportu itp itd. Jak liczyłem to dla mnie takie całościowe koszta to okolice 10.000 i zaznaczam że to wszystkie koszta jakie bym poniósł, wliczając różnego rodzaju transporty benzynę itp itd.
Potem jeszcze zaznaczyłem że:
marcinowozniako napisał(a):KUZAJ napisał(a):Czyli można założyć że minimalny koszt remontu to 8tys
Dla mnie tak. Powtarzam dla mnie. Nie mam jak większość tutaj forumowych znawców możliwości i przede wszystkim umiejętności rozbioru silnika na części pierwsze aby odliczyć koszty robocizny które tez przeciez nie sa małe przy takim remoncie. Zdaje się że w grupie Łódzkiej dużo bylo robionych remontów za ułamek tej ceny pytam się tylko jak te silniki potem pracowały
Retoryczne pytanie gdyż znam odpowiedź na to pytanie
A panowie chyba zapominają o tym że choćby wyciągnięcie silnika do remontu to tez jest koszt za który mechanicy sobie trochę kasy liczą. Powtarzam 10K to był mój koszt który bym musiał poniesc bo chyba niektórzy zapominają że auto nie jeździ za darmo a takie rzeczy jak olej czy to do skrzyni czy do silnika też kosztuje.
A więc jasno i wyraźnie zaznaczyłem ze jest to mój i tylko mój przypadek i przykład WSZYSTKICH kosztów remontu które bym poniósł.
Następnie dałem przykład jak czasem remonty mogą się skończyć czyli argument i wszystko. Ty dałeś potem kontrargument i gitara wszyscy wiedzą o co chodzi. A ze przy tym jest trochę jadu to no cóż. Taki mamy klimat.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No popatrz, akurat usunąłem Twojego posta w którym pisałeś, że moja wycena nie uwzględnia mechanika i już koszta robią się na 8tys nie ważne dyskusja z osobą która ma małe co nieco i musi się dowartosciowac jak objezdza mocniejsze auto nie ma sensu bo ma swój świat. Dobrze niech ja będę tym gorszym miłego wieczoru
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
"Gorszym". Dokładnie! Dokładnie to odczułem kiedy kupiłem tarczunek do mojego Xeda!
...i takie tam.
Jak nie wydasz majątku to nie pojeździsz!!! A tarcze Roper mają się świetnie do dziś!
Przetrzymałem, broniłem swojej racji i wyrobu polskiego producenta.
Lecz gwoli sprawiedliwości – mode nie może być nadgorliwy!
Do teraz nie rozumiem czemu dyskusję choćby była przez chwilę kłótnią szybko się kasuje bo "zbędna dyskusja" lub "nabijanie postów". SERIO?
Serwer taki nędzny czy jakaś nieodgadniona poprawność? Ja np. jestem na Forum od 6-ciu lat i nawet pytania w dziale "Ogłoszenia" nie mogę zadać
Forum, panowie (i panie), jak mi się zdaje, brnie w ślepą uliczkę!
To oczywiście moje zdanie (które zapewne zostanie wykasowane ).
...i takie tam.
Jak nie wydasz majątku to nie pojeździsz!!! A tarcze Roper mają się świetnie do dziś!
Przetrzymałem, broniłem swojej racji i wyrobu polskiego producenta.
Lecz gwoli sprawiedliwości – mode nie może być nadgorliwy!
Do teraz nie rozumiem czemu dyskusję choćby była przez chwilę kłótnią szybko się kasuje bo "zbędna dyskusja" lub "nabijanie postów". SERIO?
Serwer taki nędzny czy jakaś nieodgadniona poprawność? Ja np. jestem na Forum od 6-ciu lat i nawet pytania w dziale "Ogłoszenia" nie mogę zadać
Forum, panowie (i panie), jak mi się zdaje, brnie w ślepą uliczkę!
To oczywiście moje zdanie (które zapewne zostanie wykasowane ).
Odnośnie tego, iż usunąłem posty w swoim wątku to mój wybór. Nie podobała mi się dyskusja staram się dbać o swój wątek, a ona po prostu mi się nie podobała. Z resztą jak do wielu dyskusji są odpowiednie wątki. Kto chciał wyraził swoje zdanie, potem zaczął robić się bałagan.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Bo_Lo napisał(a):Eklerek miałem przyjemność jeździć jeden dzień taka 626 z KLem i naprawdę przyjemne autko,jakiś czas nawet takiego szukałem ale stwierdziłem że drugi tak duży wóz mi niepotrzebny.Fajnie że walczysz z tematem i mam nadzieję że się uda remont .
Nie bez powodu mam 2 sztuki GE <3 nie wiem co w nich jest ale nie odpuszcze im
Jak ten remont da efekty to drugi dla sedana zrobie na tych samych gratach
A teraz wracam kończyc mslowac blok :
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Nooo i fajnie sie dzieje Samemu mozna na lajcie robic ten silnik żadna filozfia jak juz mowiłem Własnie eklerek napisz mi na pw na jakich gratach skladałes albo tutaj w temacie bo silnik juz widze niemało złozony skoro miska siedzi
Iii powiedz mi dalej zostajesz przy opcji "wyłaczaniach" ,czy jak to nazwac, dwoch cylindrów ,zeby było "ECO"
Iii powiedz mi dalej zostajesz przy opcji "wyłaczaniach" ,czy jak to nazwac, dwoch cylindrów ,zeby było "ECO"
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 napisał(a):Iii powiedz mi dalej zostajesz przy opcji "wyłaczaniach" ,czy jak to nazwac, dwoch cylindrów ,zeby było "ECO"
Z nieodpiętymi wtryskami LPG to to takie eco nie było Ale trzeba to opatentowac i w trasie wyłączać te 2 gary 626 przestała jeździć i do swapu juz nie ruszy, zatarło się łożysko wyciskowe sprzęgła i zatrzymuje silnik
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Moim zdaniem niech właściciel wpierw złoży ten silnik. Pierwsze 20tys km wykaże ile jest wart remont na zamiennikach. Tak jak mówi Bolo może z czasem jakość zamienników zbliżyła sie do OEM części
Progres.
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
jurand napisał(a):Madzia, jesteś bez serca!
Już je ma, ale nie mi o tym pisać
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Tak, auto już jest poskładane, od środy na drogach.
udało się wszystko poskładać "od pierwszego podejścia" Teraz faza docierania, ale 430km już za nami
Niżej też fotki pełnego oskórowania które zakupiłem przed wczoraj, tj fotele kanapa boczki i kierownica, do kompletu miałem wcześniej gałke zmiany biegów
Wideło z prawdziwego pierwszego rozruchu
udało się wszystko poskładać "od pierwszego podejścia" Teraz faza docierania, ale 430km już za nami
Niżej też fotki pełnego oskórowania które zakupiłem przed wczoraj, tj fotele kanapa boczki i kierownica, do kompletu miałem wcześniej gałke zmiany biegów
Wideło z prawdziwego pierwszego rozruchu
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Już nie ja jedyny mam czarna skórę w 626 eh. Gratki zakupu
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Parafrazując Maksymiliana „Maksa” Paradysa – No panie, ładne cacko!
Pierwszy tysiączek za nami. Kolejna zmiana oleju, teraz zalana Dexelia 5w30
Jedną traske już zrobiłem
Jedną traske już zrobiłem
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):Na pokładzie znajdziemy jedyny słuszny w tym modelu silnik... KL
Myślę, że tego zazdrości Ci niejeden posiadacz nowszych SkyActivów Gratuluję!
Na co dzień znajdziesz mnie w serwisie Mazdy:
>> Zapraszam serdecznie :) <<
>> Zapraszam serdecznie :) <<
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: MrShaleck i 6 gości