Mazda Demio DW B5 2002

DJ / DE / DY / DW / ZQ / DB / DA

Postprzez adis555 » 10 sty 2018, 09:53

Złóż to najpierw na serie 165 koni i polataj jakiś sezon żeby się nacieszyć . Jak będziesz za dużo chciał zrobić od razu to skończysz jak wiele "dobrych" projektów tego forum które potem nawet z garażu nie wyjechały ;)Ale tematy za to mają na xxx stron.

Wysłane z mojego LGLS992 przy użyciu Tapatalka
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 10:15
Posty: 1430 (76/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez wojciechBYDGOSZCZ » 10 sty 2018, 16:58

tak planuje :D bo już się doczekać nie moge
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2014, 15:40
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BYŁA:Mazda Demio 1,5 16V 75KM 2002r
Mazda MX5 1,6 B6 NB 1998r.
JEST: Volvo xc70 2,4 T 2002r.
KTM RC 390 2015r.

Postprzez Bo_Lo » 10 sty 2018, 21:35

Szczerze mówiąc gdyby nie to że vj20 jest tak trudna do dostania i droga w regeneracji to kupiłbym kolektor OEM i właśnie ihi.Ale w jej cenie idzie kupić 4 turbiny o większym potencjale.Mysle jeszcze o vj11 z F2T ale czekam na zdjęcia od cCB

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez wojciechBYDGOSZCZ » 11 sty 2018, 11:54

Update fela z dekielkami, Bolo śruby nie odpuszczają i nie jestem w stanie ich odkręcić :(

Dopisano Cz, 11 stycznia 2018, 13:00:

Takie pytanie mam czy wystarczy że w Madzi wymienie komputer silnika z 1,8 bp dohc + oczywiście DET3 czy wszystkie dodatkowe też muszę?
Załączniki
IMG_1339.JPG
IMG_1338.JPG
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2014, 15:40
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BYŁA:Mazda Demio 1,5 16V 75KM 2002r
Mazda MX5 1,6 B6 NB 1998r.
JEST: Volvo xc70 2,4 T 2002r.
KTM RC 390 2015r.

Postprzez Bo_Lo » 11 sty 2018, 14:56

Na moje to jeśli podłączysz ecu z BPT to DET niepotrzebny,jeśli podłączysz DETa do ecu z demiona to ecu z BPT niepotrzebny,ale może być tak że DET + ecu z demio nie wystarczą i bedziesz potrzebował SA(najlepiej rozmawiaj z osobą która bedzi to podłączć/stroić).Jeśli jeszcze niekupiłeś DETa to pomyśl nad Easy Ecu micro http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/ ... cro-detail

http://ottomotive.pl/joomla3/index.php/ ... lus-detail
Ja sam żałuję że w to nie poszedłem.100 zł różnicy do DETa a to już jednak SA,co prawda nie jest to EMU ale coś pomiędzy .Lepsze od DETa ale sporo ponizej EMU.
Pewnie dałoby się tez ogarnąć to tak że ecu z BPT podłączasz do samej wiązki silnika a do rezty zostawiasz seryjny ale pewnie rzeżba gorsza od podłączenia i strojenia DETa
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez wojciechBYDGOSZCZ » 11 sty 2018, 15:35

Nie mam niestety kompa z BPT, stad moje pytanie.
Czyli te SA jakby co ogarną same i reszte podzespołów moge do nich podłączyć, czy reszta jest niezależna?
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2014, 15:40
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BYŁA:Mazda Demio 1,5 16V 75KM 2002r
Mazda MX5 1,6 B6 NB 1998r.
JEST: Volvo xc70 2,4 T 2002r.
KTM RC 390 2015r.

Postprzez Bo_Lo » 11 sty 2018, 15:38

SA całkowicie zastepuje ECU w aucie,to jest niezależny komputer programowalny.Tylko zanim kupisz to zorientuj się czy ktos w Twoim regionie ogarnia podłączenie i strojenie na Easy Ecu.licz sie równiez z tym że samo podłączenie i strojenie SA jest droższe od podłączenia i strojenia DETa.Na moje to najpierw ogarnik tunera ,on ci doradzi co najlepiej,ale moim zdaniem seryjny ECU z demio plus DET3 powinno być optymalne.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez wojciechBYDGOSZCZ » 11 sty 2018, 15:46

Jestem na tyle ambitny, że sam to będę chciał stroić :)
Ale masz racje w razie co popytam o dobrego specjaliste w temacie.
Dzięki :D
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2014, 15:40
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BYŁA:Mazda Demio 1,5 16V 75KM 2002r
Mazda MX5 1,6 B6 NB 1998r.
JEST: Volvo xc70 2,4 T 2002r.
KTM RC 390 2015r.

Postprzez Bo_Lo » 11 sty 2018, 15:57

No jeśli chcesz sam to robić to zdecydowanie DET 3 plus seryjne ECu.
Jedynie ustal z kimś kto robi takie rzeczy czy takie combo wystarczy,ale sądzę że tak.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez wojciechBYDGOSZCZ » 11 sty 2018, 16:03

Też myslę, że lepiej będzie zacząć od DETa.
Przy okazji wtryski są regenerowane i nie będzie z nimi problemów. Udało mi się znaleźć tapicera, który ogarnie mi fotel kierowcy aby tzymał w zakrętach. Zależy mi na jak najbardziej seryjnym wyglądzie, aczkolwiek na seryjnym fotelu nie da się jeździć na zakrętach już teraz.
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2014, 15:40
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BYŁA:Mazda Demio 1,5 16V 75KM 2002r
Mazda MX5 1,6 B6 NB 1998r.
JEST: Volvo xc70 2,4 T 2002r.
KTM RC 390 2015r.

Postprzez Bo_Lo » 11 sty 2018, 16:07

Wtryski jakie dajesz?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez wojciechBYDGOSZCZ » 11 sty 2018, 16:55

seryjne z GTXa
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2014, 15:40
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BYŁA:Mazda Demio 1,5 16V 75KM 2002r
Mazda MX5 1,6 B6 NB 1998r.
JEST: Volvo xc70 2,4 T 2002r.
KTM RC 390 2015r.

Postprzez Bo_Lo » 11 sty 2018, 18:14

Kojarzysz jaka one mają wydajność?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez onyx » 11 sty 2018, 18:53

ok 330cc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 09:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez wojciechBYDGOSZCZ » 11 sty 2018, 19:54

jutro odbieram je zregeneracji to sie zapytam, bo w necie nic znależć nie mogę
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2014, 15:40
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BYŁA:Mazda Demio 1,5 16V 75KM 2002r
Mazda MX5 1,6 B6 NB 1998r.
JEST: Volvo xc70 2,4 T 2002r.
KTM RC 390 2015r.

Postprzez Bo_Lo » 11 sty 2018, 20:00

Dzięki Onyx.To śmieszne bo ja kupiłem 360 czerwone z RX8 i mnie straszą że one do 170-180max starcza ,pokazuje tak nawet kalkulator wtrysków.A na seryjnych bpt wyciąga 200 HP .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez wojciechBYDGOSZCZ » 11 sty 2018, 20:03

a jaką pompe paliwa montujesz?
Przewody paliwowe zwykłe czy większe?
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2014, 15:40
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BYŁA:Mazda Demio 1,5 16V 75KM 2002r
Mazda MX5 1,6 B6 NB 1998r.
JEST: Volvo xc70 2,4 T 2002r.
KTM RC 390 2015r.

Postprzez onyx » 11 sty 2018, 20:10

Tu dużo zależy od tego: czym stroimy, rozdzielczości przepływki, ciśnienia paliwa, systemu układu paliwowego itd.
Dla przykładu: wtryski 255cc pracują mi w 1 aucie przy ciśnieniu 3,5b, w układzie bez powrotu i bez problemu obsługują 165hp a zapasu jest jeszcze sporo :)

Ogólnie to mam w bdb stanie 320cc top feedy na sprzedaż w atrakcyjnej cenie :)

wojciechBYDGOSZCZ napisał(a):a jaką pompe paliwa montujesz?
Przewody paliwowe zwykłe czy większe?


A po co większe? ;) Seryjne w zupełności wystarczą.

Pompę jak ma swoje lata wypadałoby zmienić lub przynajmniej sprawdzić obecną pod obciążeniem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 09:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez wojciechBYDGOSZCZ » 11 sty 2018, 20:13

dzięki onyx.
pompę tylko wtedy będę wymieniał na większą :)
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2014, 15:40
Posty: 179 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BYŁA:Mazda Demio 1,5 16V 75KM 2002r
Mazda MX5 1,6 B6 NB 1998r.
JEST: Volvo xc70 2,4 T 2002r.
KTM RC 390 2015r.

Postprzez onyx » 11 sty 2018, 20:19

mam na myśli stockową pompę od BP ;) a nie od 1,5.

Ja bym poszedł w nową walbro 190 lph. W zupełności wystarczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 09:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy