
Głośna praca pompy wspomagania
1, 2
No to kurde nie wiem, gdzie ten płyn z czasem znika... Nie wiem jaki ten układ ma obieg i czy płyn może dostawać się gdzieś indziej. A parować może tylko "to rzadkie"... 

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Auto odebrane kilka dni temu.
Panowie specjaliści z miasta Krakowa stwierdzili, że pompa pracuje prawidłowo.
Skasowali 100 zł z diagnozę i odesłali (jak się okazuję- są jeszcze uczciwi ludzie w tym świecie motoryzacyjnym).
Panowie z zaufanego warsztatu zamontowali, zalali nowym olejem i oddali auto w moje ręce.
Warto wspomnieć, że przy demontażu olej był podobno bardzo czysty.
Przy odbiorze Mechanicy podkreślali wielokrotnie, że tego typu dźwięki z pomp elektrohydraulicznych są czymś normalnym i nie powinienem się przejmować.
Podsumowując próbę naprawy stwierdzam, że:
– dźwięki minimalnie się zmieniły, teraz kojarzą mi się bardziej z silniczkiem elektrycznym,
– dodatkowo mam wrażenie, że wspomaganie lepiej pracuje, bo kierownica jakby lżej chodzi.
– czuję się bardziej komfortowo, ponieważ pompa została zdiagnozowana i jej regeneracja, czy wymiana, na razie nie jest konieczna.
Pozdrawiam
Panowie specjaliści z miasta Krakowa stwierdzili, że pompa pracuje prawidłowo.
Skasowali 100 zł z diagnozę i odesłali (jak się okazuję- są jeszcze uczciwi ludzie w tym świecie motoryzacyjnym).
Panowie z zaufanego warsztatu zamontowali, zalali nowym olejem i oddali auto w moje ręce.
Warto wspomnieć, że przy demontażu olej był podobno bardzo czysty.
Przy odbiorze Mechanicy podkreślali wielokrotnie, że tego typu dźwięki z pomp elektrohydraulicznych są czymś normalnym i nie powinienem się przejmować.
Podsumowując próbę naprawy stwierdzam, że:
– dźwięki minimalnie się zmieniły, teraz kojarzą mi się bardziej z silniczkiem elektrycznym,
– dodatkowo mam wrażenie, że wspomaganie lepiej pracuje, bo kierownica jakby lżej chodzi.
– czuję się bardziej komfortowo, ponieważ pompa została zdiagnozowana i jej regeneracja, czy wymiana, na razie nie jest konieczna.
Pozdrawiam
Witam
u mnie od pewnego czasu praca pompy wspomagania też jakby bardziej słyszalna i to nie tylko podczas manewrów parkingowych. Płyn w zbiorniku ok 2 cm ponad min. Dodatkowo przy ostrych skrętach i manewrach, gdy koło kierownicy wykona zwrot o ok 90-120' w kierownicy słychać pojedyncze skrzypnięcie coś jakby przeskok sprężynki. Występuje gdy kierownica przekracza obrotem pewien moment zarówno w jedną jak i w stronę gdy powraca do punkt wyjścia. Głos wyraźnie dobiega ze środka kierownicy. Na początku myślałam, ze to plastik w kierownicy trzeszczy bo zimno. Teraz zaczynam się martwić. Nie zauważyłam gorszej pracy układu wspomagania. Auto prowadzi się lekko. Ktoś ma pomysł?
u mnie od pewnego czasu praca pompy wspomagania też jakby bardziej słyszalna i to nie tylko podczas manewrów parkingowych. Płyn w zbiorniku ok 2 cm ponad min. Dodatkowo przy ostrych skrętach i manewrach, gdy koło kierownicy wykona zwrot o ok 90-120' w kierownicy słychać pojedyncze skrzypnięcie coś jakby przeskok sprężynki. Występuje gdy kierownica przekracza obrotem pewien moment zarówno w jedną jak i w stronę gdy powraca do punkt wyjścia. Głos wyraźnie dobiega ze środka kierownicy. Na początku myślałam, ze to plastik w kierownicy trzeszczy bo zimno. Teraz zaczynam się martwić. Nie zauważyłam gorszej pracy układu wspomagania. Auto prowadzi się lekko. Ktoś ma pomysł?
- Od: 15 paź 2017, 19:01
- Posty: 5
- Auto: Mazda 3 BL 2012 1.6 MZR
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości