Mazda Millenia TA KL '02 VIP Style
Witam wszystkich ponownie!!!
Po krótkiej chwili nieobecności na forum, powracam z grubym projektem Xedosa/Milleni
Xedosa kupiłem z Niemcowni z padniętą skrzynią (miałem 2 zapasowe )tak samo jak i Millenie tylko tyle że od polaka(pozdrowienia dla Dawida )Xedos nie jechał w ogóle, natomiast millenia miała 2 pierwsze biegi, wiec max 80km/h dało się jechać. Xedos był igiełka z zewnątrz jak i w środku (155 000 km przebiegu, czyli śmiech dla tego auta). Millenia była trochę zmęczona, dlatego też decyzja o zrobieniu Xedosa na wersję US
Mianowicie; Bazą projektu jest Xedos 9 (mniej zabawy z dołożeniem gadżetów od milleni niż odwrotnie, no i w moim przypadku stan Xedosa był powalający).
Nie będę rozpisywał się o suchych faktach co ma Xedos, bo każdy wie . Napiszę natomiast co dostał od dawcy, czyli Milleni .
Wizualnie, generalnie wszystko:
-instalacja obrysów przód
-przednie błotniki
-listwy ozdobne przednich błotników bez chlapaczy
-ramiona wycieraczek wraz z mechanizmem
-dachowe listwy ozdobne
-tylni zderzak
-tylna klapa z lampami oraz kompletną instalacją elektryczną+ zapadki z zamka xedosa tak aby klucz pasował do ori zamka milleni
Jeśli chodzi o wnętrze to na dzień dzisiejszy:
-fotele z regulacją lędźwi + instalacja elektryczna + tunel środkowy z przyciskiem
-przycisk otwierania bagażnika + kompletna instalacja
-kratki nawiewów z chromowanymi suwakami
-nagłośnienie BOSE + cyfrowa zmieniarka mp3 pod ori radio
-sterowanie centralnym zamkiem od strony pasażera
-kierownica multimedialna (3 ramienna) z poduszką
-tylna półka z płaskim światłem stop
Pozostała mi jeszcze do przełożenia kolumna kierownicza z elektryczną regulacją, ale koniecznie chciałem zdążyć złożyć auto na JAPFEST i odpuściłem sobie ten zabieg. Oczywiście dawca jest juz przygotowany na przeszczep, ale zostawię sobie tą zabawę na zimę
Jeśli chodzi o modyfikację to tu działo się bardzo dużo :
-zawieszenie gwintowane D2 RACING dedykowane do tego modelu
-koła WEDS KRANZE BAZREIA 20'' 8,5J przód – 9,5J tył
-nówki opony Nexen N'fera su1 225/35 R20
-nowa powłoka lakiernicza na całym aucie (Platinum silver 22R)
-oryginalne chromowane lusterka boczne
-emblematy Junction produce w miejscu oryginalnych millenium edition
-dokładka przedniego zderzaka CUSTOM ( od A do Z moja produkcja)
-zrolowane przednie i tylne błotniki od środka
-poszerzone o niecałe 7mm tylne błotniki
-regeneracja przednich lamp
-kompletnie nowe zawieszenie przód tj;górne drązki reakcyjne(OE mazda), środkowe wahacze z tuleją pływającą (OE mazda), piasty z łożyskami(KOYO bearings), wypiaskowana i proszkowo wymalowane zwrotnice + nowe tarcze kotwiczne ( od razu zasikałem antigravelem żeby nie zgniły jak te pierwsze)
-wymieniony kompletny układ hamulcowy; tarcze przód( TRW)+ klocki + zestaw montażowy(OE mazda)
tarcze tył(Japan line/Blue print)+ klocki +zestaw montażowy(OE mazda)
wypiaskowane i wymalowane na antracytowo zaciski z jarzmami + nowe gumki (OE mazda)+ nowy plyn Dot4
-nowy tłumik środkowy (OE mazda)
-nowy tłumik końcowy (OE mazda)
-nowy emblemat tył-logo (OE mazda)
-wymiana przedniego oświetlenia na LED (HB4 philips 5300k +w5w philips)
-wymiana oświetlenia wnętrza auta na LED 6000k (niby jakieś lepsze z alledrogo)
-wymieniony olej w całym układzie skrzyni na ATF 320 ok. 8L +nowy filtr(OE mazda)
-nowy płyn chłodzący K2 zielony
-olej Liqui Moly 5w40 4100 +fltry (OE mazda)
-nowe świece NGK (Japan, a nie jak większość france albo south africa)
-rozrząd był jak nowy wiec wymieniłem tylko napinacz hydrauliczny bo miałem jeszcze 1 nowy (OE mazda)
-większość śrubek, nakrętek itp. wymienione na nowe ( te co się dało kupić OE mazda, reszta piaskowane i pryskane aluminium w sprayu)
-detailing zewnętrzny ( usuwanie swirli po lakiernikach + cleaner +wosk)
-detailing wnętrza (pranie wykładziny +dywaniki, kompleksowe czyszczenie skóry + zabezpieczenie)
Pewnie jest jeszcze wiele drobniejszych rzeczy o których nie pamiętam, ale będę się starał na bieżąco aktualizować
Specjalne podziękowania dla kolegów jedrzej07 oraz Yoki za pomoc przy budowie projektu ponieważ w wielkiej mierze dzięki nim i ich zaangażowaniu auto wygląda tak jak każdy właściciel Xeda/Milly by sobie wymarzył
Po krótkiej chwili nieobecności na forum, powracam z grubym projektem Xedosa/Milleni
Xedosa kupiłem z Niemcowni z padniętą skrzynią (miałem 2 zapasowe )tak samo jak i Millenie tylko tyle że od polaka(pozdrowienia dla Dawida )Xedos nie jechał w ogóle, natomiast millenia miała 2 pierwsze biegi, wiec max 80km/h dało się jechać. Xedos był igiełka z zewnątrz jak i w środku (155 000 km przebiegu, czyli śmiech dla tego auta). Millenia była trochę zmęczona, dlatego też decyzja o zrobieniu Xedosa na wersję US
Mianowicie; Bazą projektu jest Xedos 9 (mniej zabawy z dołożeniem gadżetów od milleni niż odwrotnie, no i w moim przypadku stan Xedosa był powalający).
Nie będę rozpisywał się o suchych faktach co ma Xedos, bo każdy wie . Napiszę natomiast co dostał od dawcy, czyli Milleni .
Wizualnie, generalnie wszystko:
-instalacja obrysów przód
-przednie błotniki
-listwy ozdobne przednich błotników bez chlapaczy
-ramiona wycieraczek wraz z mechanizmem
-dachowe listwy ozdobne
-tylni zderzak
-tylna klapa z lampami oraz kompletną instalacją elektryczną+ zapadki z zamka xedosa tak aby klucz pasował do ori zamka milleni
Jeśli chodzi o wnętrze to na dzień dzisiejszy:
-fotele z regulacją lędźwi + instalacja elektryczna + tunel środkowy z przyciskiem
-przycisk otwierania bagażnika + kompletna instalacja
-kratki nawiewów z chromowanymi suwakami
-nagłośnienie BOSE + cyfrowa zmieniarka mp3 pod ori radio
-sterowanie centralnym zamkiem od strony pasażera
-kierownica multimedialna (3 ramienna) z poduszką
-tylna półka z płaskim światłem stop
Pozostała mi jeszcze do przełożenia kolumna kierownicza z elektryczną regulacją, ale koniecznie chciałem zdążyć złożyć auto na JAPFEST i odpuściłem sobie ten zabieg. Oczywiście dawca jest juz przygotowany na przeszczep, ale zostawię sobie tą zabawę na zimę
Jeśli chodzi o modyfikację to tu działo się bardzo dużo :
-zawieszenie gwintowane D2 RACING dedykowane do tego modelu
-koła WEDS KRANZE BAZREIA 20'' 8,5J przód – 9,5J tył
-nówki opony Nexen N'fera su1 225/35 R20
-nowa powłoka lakiernicza na całym aucie (Platinum silver 22R)
-oryginalne chromowane lusterka boczne
-emblematy Junction produce w miejscu oryginalnych millenium edition
-dokładka przedniego zderzaka CUSTOM ( od A do Z moja produkcja)
-zrolowane przednie i tylne błotniki od środka
-poszerzone o niecałe 7mm tylne błotniki
-regeneracja przednich lamp
-kompletnie nowe zawieszenie przód tj;górne drązki reakcyjne(OE mazda), środkowe wahacze z tuleją pływającą (OE mazda), piasty z łożyskami(KOYO bearings), wypiaskowana i proszkowo wymalowane zwrotnice + nowe tarcze kotwiczne ( od razu zasikałem antigravelem żeby nie zgniły jak te pierwsze)
-wymieniony kompletny układ hamulcowy; tarcze przód( TRW)+ klocki + zestaw montażowy(OE mazda)
tarcze tył(Japan line/Blue print)+ klocki +zestaw montażowy(OE mazda)
wypiaskowane i wymalowane na antracytowo zaciski z jarzmami + nowe gumki (OE mazda)+ nowy plyn Dot4
-nowy tłumik środkowy (OE mazda)
-nowy tłumik końcowy (OE mazda)
-nowy emblemat tył-logo (OE mazda)
-wymiana przedniego oświetlenia na LED (HB4 philips 5300k +w5w philips)
-wymiana oświetlenia wnętrza auta na LED 6000k (niby jakieś lepsze z alledrogo)
-wymieniony olej w całym układzie skrzyni na ATF 320 ok. 8L +nowy filtr(OE mazda)
-nowy płyn chłodzący K2 zielony
-olej Liqui Moly 5w40 4100 +fltry (OE mazda)
-nowe świece NGK (Japan, a nie jak większość france albo south africa)
-rozrząd był jak nowy wiec wymieniłem tylko napinacz hydrauliczny bo miałem jeszcze 1 nowy (OE mazda)
-większość śrubek, nakrętek itp. wymienione na nowe ( te co się dało kupić OE mazda, reszta piaskowane i pryskane aluminium w sprayu)
-detailing zewnętrzny ( usuwanie swirli po lakiernikach + cleaner +wosk)
-detailing wnętrza (pranie wykładziny +dywaniki, kompleksowe czyszczenie skóry + zabezpieczenie)
Pewnie jest jeszcze wiele drobniejszych rzeczy o których nie pamiętam, ale będę się starał na bieżąco aktualizować
Specjalne podziękowania dla kolegów jedrzej07 oraz Yoki za pomoc przy budowie projektu ponieważ w wielkiej mierze dzięki nim i ich zaangażowaniu auto wygląda tak jak każdy właściciel Xeda/Milly by sobie wymarzył
O w mordeczkę. Jest przeapetycznie.
Mieszane uczucia mam tylko co do tej przedniej dokładki.
Duży szacun za całą resztę!
Mieszane uczucia mam tylko co do tej przedniej dokładki.
Duży szacun za całą resztę!
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
No w reszcie się zmobilizowałeś do założenia tematu.
Ile można było czekać.
W końcu mam okazję widzieć to wszystko w dobrej rozdzielczości
Jest kosa. W reszcie mamy na forum jakiś projekt z prawdziwego zdarzenia – nie ujmując innym, którzy też robią ogrom pracy przy swoich X9
Daj jeszcze foty środka mimo wszystko – zawsze miło popatrzeć
A ta dokładka to na zimę – Łukasz będzie robił umowe-zlecenie z zarządem dróg na odśnieżanie
Ile można było czekać.
W końcu mam okazję widzieć to wszystko w dobrej rozdzielczości
Jest kosa. W reszcie mamy na forum jakiś projekt z prawdziwego zdarzenia – nie ujmując innym, którzy też robią ogrom pracy przy swoich X9
Daj jeszcze foty środka mimo wszystko – zawsze miło popatrzeć
A ta dokładka to na zimę – Łukasz będzie robił umowe-zlecenie z zarządem dróg na odśnieżanie
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Gdyby było mi dane mieć dwa Xedosy jeden z nich bez problemu mógłby wyglądać jak Twój.
Co prawda fanem BLINK nie jestem ale to auto jest SZTOSEM do błyszczącej potęgi.
Ma wszystko co powinien mieć każdy "ozdobiony" X9 i więcej nie.
Posiadasz tylko emblematy Junction produce czy jeszcze jakieś akcesoria?
Sam znaczek to trochę jak wożenie reklamy.
Jednak jest zrobiony w taki sposób/wzór, że jak najbardziej dodaje Xedowi wypasu/prezstiżu.
Szacun!
Gdyby środki pozwoliły mi na takie poświęcenie xedosowi byłbym posiadaczem podobnego, prawie
Sama dokładka ok ale IMHO lekko zbyt sportowa przez jej małą szerokość.
Przynajmniej tak wygląda na zdjęciach.
Jeśli możesz to poproszę fotki z prac na dokładką.
Od jakiegoś czasu mam w plamach jednak chcę zrobić szerszą.
Jak patrzę na wspólną fotkę z YOKIm to stwierdzam, że jeszcze parę lat temu byśmy patrzyli na nią jak na niemożliwe, a przynajmniej nie polskie
Co prawda fanem BLINK nie jestem ale to auto jest SZTOSEM do błyszczącej potęgi.
Ma wszystko co powinien mieć każdy "ozdobiony" X9 i więcej nie.
Posiadasz tylko emblematy Junction produce czy jeszcze jakieś akcesoria?
Sam znaczek to trochę jak wożenie reklamy.
Jednak jest zrobiony w taki sposób/wzór, że jak najbardziej dodaje Xedowi wypasu/prezstiżu.
Szacun!
Gdyby środki pozwoliły mi na takie poświęcenie xedosowi byłbym posiadaczem podobnego, prawie
Sama dokładka ok ale IMHO lekko zbyt sportowa przez jej małą szerokość.
Przynajmniej tak wygląda na zdjęciach.
Jeśli możesz to poproszę fotki z prac na dokładką.
Od jakiegoś czasu mam w plamach jednak chcę zrobić szerszą.
Jak patrzę na wspólną fotkę z YOKIm to stwierdzam, że jeszcze parę lat temu byśmy patrzyli na nią jak na niemożliwe, a przynajmniej nie polskie
Świetna robota Auto zrobione ze smakiem. Od razu widać ogromny nakład pracy. Felgi bez wątpienia pierwsza liga Napisz jaki rozmiar tych felg, chodzi mi o szerokość i ET.
Przewidujesz jeszcze jakieś dodatki JP?
To już zamknięty projekt czy są kolejne plany?
Przewidujesz jeszcze jakieś dodatki JP?
To już zamknięty projekt czy są kolejne plany?
- Od: 4 sty 2012, 21:23
- Posty: 166
- Skąd: Suwałki
- Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94
Powiem tylko tyle grubo,
A mam tylko jedno pytanie, skoro malowałeś całe auto nie korciło Cię zmienić kolor
A mam tylko jedno pytanie, skoro malowałeś całe auto nie korciło Cię zmienić kolor
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Dziękuję wszystkim za miłe słowa jak i za krytykę
Na temat VIP stylu nie będę rozmawiał na tym forum, bo jest to dość kontrowersyjny temat, a nie chciałbym obrazić kilku właścicieli Xedosów. Wobec niektórych miałbym wiele do zarzucenia, zwłaszcza pod względem wieś tuningu xedosów. Niektórzy pomylili klasy tych aut, i próbują robić je na wyścigówki typu 323F lub mx-3 . Dlatego na te tematy wolę porozmawiać w dziale "luźne rozmowy"
Wróćmy do tematu Milly
Beny-powłoka będzie na jesień, rejestracje mam i w millerze i w tej milleni. Jak na razie tylko raz mnie zatrzymali, ale jak im wyjąłem orginalną kwadratową i przyłożyłem do blendy to zrozumieli i mnie puścili(po prostu się nie mieści)
ADHD- akcesoria JP będą za parę miesięcy. (Throw Pillows Cushion oraz Tsuna rope), dokładka na razie powędrowała do millera ponieważ po nawałnicach się takie koleiny porobiły na drodze do domu że ledwo da się jechać na gwincie, a co dopiero z tą dokładką jak jest 3 razy wyższa od seryjnej
Szerokość jest taka sama jak seryjna. Za dużo zabawy by było z budową pod cały zderzak ponieważ jest zbyt wiele uskoków w dolnej płaszczyźnie zderzaka.
kobe31-Nie pamiętam dokładnie, ale chyba przód +37, tył +44. Sprawdzę i jak co to poprawię.
Plany raczej delikatne, żeby zachować smak auta Napiszę w odpowiednim czasie.
szkodnik_byd- kolor miał pozostać oryginalny. Akurat Platinum silver jest na tyle ciekawym kolorem że nie jest ani srebrny ani złoty To tak jak by dodać troszkę beżu i piasku do srebrnego. Na zdjęciach tego nie widać, na żywo jak stanie obok innego srebrnego auta jest ogromna różnica.
Niron-19-20" w VIP-ie to idealny rozmiar dla xedosa, ale tak jak wspomniałem na początku, na tym forum o tym stylu nie będę rozmawiał bo prędzej czy później dojdzie do konfliktu
A teraz kilka zdjęć wnętrza (specjalnie dla Jędrzeja ) oraz detali:
Na temat VIP stylu nie będę rozmawiał na tym forum, bo jest to dość kontrowersyjny temat, a nie chciałbym obrazić kilku właścicieli Xedosów. Wobec niektórych miałbym wiele do zarzucenia, zwłaszcza pod względem wieś tuningu xedosów. Niektórzy pomylili klasy tych aut, i próbują robić je na wyścigówki typu 323F lub mx-3 . Dlatego na te tematy wolę porozmawiać w dziale "luźne rozmowy"
Wróćmy do tematu Milly
Beny-powłoka będzie na jesień, rejestracje mam i w millerze i w tej milleni. Jak na razie tylko raz mnie zatrzymali, ale jak im wyjąłem orginalną kwadratową i przyłożyłem do blendy to zrozumieli i mnie puścili(po prostu się nie mieści)
ADHD- akcesoria JP będą za parę miesięcy. (Throw Pillows Cushion oraz Tsuna rope), dokładka na razie powędrowała do millera ponieważ po nawałnicach się takie koleiny porobiły na drodze do domu że ledwo da się jechać na gwincie, a co dopiero z tą dokładką jak jest 3 razy wyższa od seryjnej
Szerokość jest taka sama jak seryjna. Za dużo zabawy by było z budową pod cały zderzak ponieważ jest zbyt wiele uskoków w dolnej płaszczyźnie zderzaka.
kobe31-Nie pamiętam dokładnie, ale chyba przód +37, tył +44. Sprawdzę i jak co to poprawię.
Plany raczej delikatne, żeby zachować smak auta Napiszę w odpowiednim czasie.
szkodnik_byd- kolor miał pozostać oryginalny. Akurat Platinum silver jest na tyle ciekawym kolorem że nie jest ani srebrny ani złoty To tak jak by dodać troszkę beżu i piasku do srebrnego. Na zdjęciach tego nie widać, na żywo jak stanie obok innego srebrnego auta jest ogromna różnica.
Niron-19-20" w VIP-ie to idealny rozmiar dla xedosa, ale tak jak wspomniałem na początku, na tym forum o tym stylu nie będę rozmawiał bo prędzej czy później dojdzie do konfliktu
A teraz kilka zdjęć wnętrza (specjalnie dla Jędrzeja ) oraz detali:
Longbow napisał(a):Szerokość jest taka sama jak seryjna. Za dużo zabawy by było z budową pod cały zderzak ponieważ jest zbyt wiele uskoków w dolnej płaszczyźnie zderzaka.
to wiem, dlatego zabieram się do jej stworzenia jak pies do jeża
Longbow napisał(a):szkodnik_byd- kolor miał pozostać oryginalny. Akurat Platinum silver jest na tyle ciekawym kolorem że nie jest ani srebrny ani złoty To tak jak by dodać troszkę beżu i piasku do srebrnego. Na zdjęciach tego nie widać, na żywo jak stanie obok innego srebrnego auta jest ogromna różnica.
akurat szkodnik ma okazję oglądać ten kolor parę razy w miesiącu
Na szczęście dla nas od nowego roku w końcu doczekamy się rejestracji w USA i Japan rozmiarach.
Jedną rzecz bym zmienił z przodu na taką jaką mam. Pozbyłem się mocowania ramek na zderzaku i tablica poszła w dziurę na specjalnym mocowaniu. Nie wygląda to super ale myślę, że i tak dużo lepiej jej z odsłoniętym pyskiem. Przyszłościowo jest plan na mocowanie z szybkim demontażem. Przy tak konkretnie zrobionym i tak często foconym na różnych impezach aucie przydało by się mieć tablicę na "klik":)
Ja pozbyłem się tylko tej oryginalnej podkładki pod ramkę Mam jeszcze 2-gi zderzak ori od milleni bez dziur na tablice, więc może niebawem go założę. Teraz muszę się wziąć za millerka bo na klapie zaczynają bąble wyłazić
Longbow napisał(a):Dziękuję wszystkim za miłe słowa jak i za krytykę
Na temat VIP stylu nie będę rozmawiał na tym forum, bo jest to dość kontrowersyjny temat, a nie chciałbym obrazić kilku właścicieli Xedosów. Wobec niektórych miałbym wiele do zarzucenia, zwłaszcza pod względem wieś tuningu xedosów. Niektórzy pomylili klasy tych aut, i próbują robić je na wyścigówki typu 323F lub mx-3 . Dlatego na te tematy wolę porozmawiać w dziale "luźne rozmowy"
A dlaczego tutaj nie zacząć gównoburzy? A tak na serio to ciekawi mnie jak wygląda jazda na tych 20-stkach. To auto ma być tylko na zloty czy czasami chcesz tym jeździć? Z tego co ja się orientuje, to tak ciężkie i duże koła nie tylko źle oddziaływują na same zawieszenie, ale też na całą budę, zaczynając przede wszystkim od kielichów...Zwłaszcza że w xedosie oryginał to 16-stki na profilu 55-60
Kolor auta jest bardzo fajny, jest tylko jeden problem, ten kolor nie jest fotogeniczny bo ciężko to ustrzelić na zdjęciach, gdzie przeważnie wygląda jak srebrny, a na żywo w zależności od słońca fajnie się mieni. Ale przynajmniej nie jest oklepany jak czarny
Jazda wygląda jak każdym innym autem na gwincie od 18" już nie ma znaczenia czy jest to 19 czy 20 wszystko zależy od ustawienia twardości zawieszenia oraz od profilu opony
A millenią jeżdżę tylko weekendowo zresztą jak jej poprzedni właściciel, na co dzień mam transita i Ducato.
Akurat czarny to mój ulubiony kolor do Xedosa ale że trafił się ten to taki został.
A millenią jeżdżę tylko weekendowo zresztą jak jej poprzedni właściciel, na co dzień mam transita i Ducato.
Akurat czarny to mój ulubiony kolor do Xedosa ale że trafił się ten to taki został.
Było parę postów wyżej że jest to millenia opcja
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
ja tam się na tym stylu nie znam, mówię swój gust po prostu Ale przy samochodzie weekendowym można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa Środę jak to w iksie, bardzo ładny, czyściłeś czymś? Bo taki jasny się wydaje, mój jakby ciemniejszy, choć już po jakimś tam lepszym czyszczeniu.
Jeżeli w Polsce mamy kilka aut a stylu VIP to nie ma co zaczynać dyskusji. Na pewno takim autem nie można latać na codzień bo po prostu szkoda go na nasze dziurawe ulice. Przy autostradach czy nowych drogach to rozmiar kół ma mniejsze znaczenie ( oprócz spalania ) ale wygląd rekompensuje wszystko. Brawo dla właściciela bo poszedł z jeszcze większym rozmachem niż ja. Wydaje mi się, że tak naprawdę do ogarnięcia zostały 2 rzeczy (środek – wnętrze z większa ilością dodatków VIP i komora silnika nie musi być kolorowa jak moja była). Na pewno cały świat kochający się w Milleni/X9 będzie się wzorować na tym projekcie bo tych aut zrobionych ze smakiem na projekt jest kilka na świecie a może tylko TOP3 Japonia też szampańska, zielona z Niemiec i obecna Łukasza.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości