Lexus LS400 4.0 V8 VVTI 1998
1, 2
Bez zbędnych wstępów, sentymentów i łez o to cudo japońskiej techniki motoryzacyjnej:
Lexus LS400
Silnik: 4.0 V8 VVTI o mocy 292KM@5900RPM i 407Nm@4100RPM
Skrzynia biegów automat 5 biegowy z ustawieniami Snow i Power
Wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy zależne od prędkości,
– komplet tarczowych hamulców,
– automatyczna klimatyzacja dwustrefowa,
– światła przeciwmgłowe,
– elektrycznie sterowane szyby i lusterka,
– podgrzewane lusterka,
– 3 autochromatyczne lusterka (zewnętrzne w kolorze złotym [lustra])
– centralny zamek,
– 7 głośników w tym subwoofer,
– skórzane siedzenia i boczki drzwiowe
– drewniane wykończenia wnętrza,
– sterowane elektrycznie siedzenia w 8 płaszczyznach dla kierowcy i dla pasażera,
– regulowana w 2 płaszczyznach kolumna kierownicy z systemem ułatwiania wysiadania.
– pamięć ustawienia fotela kierowcy (guziki z napisem 1, 2 na drzwiach kierowcy),
– kontrola trakcji
– podgrzewane siedzenia
– zmieniarka na 6 cd
– wbudowany telefon (zabudowany w konsoli środkowej),
– elektroniczne zawieszenie pneumatyczne
– poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera + boczne
– napinacze pasów bezpieczeństwa
– immobilzer
– ABS
– komputer pokładowy
– tempomat
– nawigacja z dotykowym ekranem
– elektrycznie podnoszone pasy bezpieczeństwa
– czujniki parkowania
– podgrzewana tylna kanapa (sterowanie ze środkowego podłokietnika)
– w tylnych drzwiach zapalniczki i popielniczki
– czujnik zmierzchu
– światła xenonowe
– i pewnie coś jeszcze bo cały czas odkrywam cos nowego
Na początku był nie pokój 2x więcej mocy niż w M6 i do tego napęd na tył, powiem szczerze gdyby nie kontrola trakcji byłoby pewnie cieplej a tak po 1/2 roku wiem, że już mi mało jednak nie planuję tego zmieniać.
Co zrobione:
Konserwacja podwozia
Wymiana oleju i filtrów
Wymiana 4 drzwi (auto z Danii więc i ruda się pokazała a taniej wyszło wymienić drzwi niż z nią walczyć)
Dobranie koła Lowenhart LDR 20'' 8.5/9.5 opona 235/30
Zakup sterownika do zawieszenia pneumatycznego
następnie:
Mechanicznie doprowadzić do perfekcji na szczęście nie jest tego wiele
Wydech końcowy z carbonowymi (oryginalne) końcówkami [moje marzenie]
Lakierowanie i polerowanie auta aby doprowadzić do stanu idealnego
Ciemne wszystkie szyby
Zwiększanie "luksusu" w środku: stoliki, poduszki itp
Po realizacji tych punktów zobaczymy co dalej.
I jeszcze 2 filmiki nie w roli głównej ale coś tam widać jeszcze przed zmianami:
https://www.facebook.com/LexusBlackLabel/videos/602619669940289/
1 czerwca wyjeżdżamy w Polskę
Lexus LS400
Silnik: 4.0 V8 VVTI o mocy 292KM@5900RPM i 407Nm@4100RPM
Skrzynia biegów automat 5 biegowy z ustawieniami Snow i Power
Wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy zależne od prędkości,
– komplet tarczowych hamulców,
– automatyczna klimatyzacja dwustrefowa,
– światła przeciwmgłowe,
– elektrycznie sterowane szyby i lusterka,
– podgrzewane lusterka,
– 3 autochromatyczne lusterka (zewnętrzne w kolorze złotym [lustra])
– centralny zamek,
– 7 głośników w tym subwoofer,
– skórzane siedzenia i boczki drzwiowe
– drewniane wykończenia wnętrza,
– sterowane elektrycznie siedzenia w 8 płaszczyznach dla kierowcy i dla pasażera,
– regulowana w 2 płaszczyznach kolumna kierownicy z systemem ułatwiania wysiadania.
– pamięć ustawienia fotela kierowcy (guziki z napisem 1, 2 na drzwiach kierowcy),
– kontrola trakcji
– podgrzewane siedzenia
– zmieniarka na 6 cd
– wbudowany telefon (zabudowany w konsoli środkowej),
– elektroniczne zawieszenie pneumatyczne
– poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera + boczne
– napinacze pasów bezpieczeństwa
– immobilzer
– ABS
– komputer pokładowy
– tempomat
– nawigacja z dotykowym ekranem
– elektrycznie podnoszone pasy bezpieczeństwa
– czujniki parkowania
– podgrzewana tylna kanapa (sterowanie ze środkowego podłokietnika)
– w tylnych drzwiach zapalniczki i popielniczki
– czujnik zmierzchu
– światła xenonowe
– i pewnie coś jeszcze bo cały czas odkrywam cos nowego
Na początku był nie pokój 2x więcej mocy niż w M6 i do tego napęd na tył, powiem szczerze gdyby nie kontrola trakcji byłoby pewnie cieplej a tak po 1/2 roku wiem, że już mi mało jednak nie planuję tego zmieniać.
Co zrobione:
Konserwacja podwozia
Wymiana oleju i filtrów
Wymiana 4 drzwi (auto z Danii więc i ruda się pokazała a taniej wyszło wymienić drzwi niż z nią walczyć)
Dobranie koła Lowenhart LDR 20'' 8.5/9.5 opona 235/30
Zakup sterownika do zawieszenia pneumatycznego
następnie:
Mechanicznie doprowadzić do perfekcji na szczęście nie jest tego wiele
Wydech końcowy z carbonowymi (oryginalne) końcówkami [moje marzenie]
Lakierowanie i polerowanie auta aby doprowadzić do stanu idealnego
Ciemne wszystkie szyby
Zwiększanie "luksusu" w środku: stoliki, poduszki itp
Po realizacji tych punktów zobaczymy co dalej.
I jeszcze 2 filmiki nie w roli głównej ale coś tam widać jeszcze przed zmianami:
https://www.facebook.com/LexusBlackLabel/videos/602619669940289/
1 czerwca wyjeżdżamy w Polskę
- Załączniki
Ostatnio edytowano 10 kwi 2017, 17:56 przez Yoki, łącznie edytowano 1 raz
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Yoki napisał(a):cudo japońskiej techniki motoryzacyjnej
Gratulacje. Fajny krążownik.
Teraz rozumiem przyczynę rozstania z Xed'em
Te koła miażdżą system.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Super felga, idealnie pasuje... Szerokości i bezawaryjności
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Miłość do Lexusa zrozumie kazdy kto tym autem sie przejedzie , szybkie , wygodne i nie rdzewieją jak Mazdy
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Na te feldze wygląda super
DARO MAZDA 323 napisał(a):Miłość do Lexusa zrozumie kazdy kto tym autem sie przejedzie , szybkie , wygodne i nie rdzewieją jak Mazdy
Chyba, że przejedzie się najnowszym ISem – wtedy zapała miłością nawet do Opla Insignia
Lexusy były fajne i miały klimat ale to już niestety przeszłość od momentu wejścia na rynek CT i IS MK3...
Na tak niskim ustawieniu zawieszenia da się jakoś jechać? Wybiera to jakieś nierówności?
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Na tak niskim ustawieniu zawieszenia da się jakoś jechać? Wybiera to jakieś nierówności?
Bez powietrza nie bo pracuje sam amor ale trochę wyżej nie ma problemu. Taki jest plan jeżdżę sobie normalnie a przy prezentacji auta wciskam przycisk i spuszczam powietrze
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
chyba jestem tu pierwszym, który nie rozumie zamiany X9 na LS400, bo gdybym miał do wyboru, brałbym zoom-zoom'a bez dwóch zdań ale po to gusta są inne, żeby nudno na świecie nie było szerokości Yoki i mam nadzieję że niebawem pomacam
X9 widziałeś zrobionego a tu dopiero początek drogi. Różnica jest kolosalna na niekorzyść Xedosa. Spotkamy się gdzieś prędzej czy później to sobie obejrzysz, oczywiście każdy ma prawo do własnego zdania.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
rafałmazda napisał(a):chyba jestem tu pierwszym, który nie rozumie zamiany X9 na LS400,
Niby te auta są bliskie sobie ale również jak bardzo dalekie i ich porównanie jakoś nie pasuje
X9, to bardziej E klasa, a LS, to już raczej eSka przekładając do np. na grunt Merca. Klasa wyższa vs. auto luksusowe.
Naprawdę świetne auto z legendarną jednostką, gratuluję!
Felgi mi się nie podobają. Nawet jak do VIPa.
Naprawdę świetne auto z legendarną jednostką, gratuluję!
Felgi mi się nie podobają. Nawet jak do VIPa.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):X9, to bardziej E klasa, a LS, to już raczej eSka przekładając do np. na grunt Merca. Klasa wyższa vs. auto luksusowe.
X9 tylko wymiarami przypomina klase E, natomiast ma wyposazenie ma na poziomie klasy A, moze troche mniej ubogiej klasy C LS natomiast byl projektowany od poczatku, aby konkurowac z klasa S.
Swietny samochod, gratuluje zakupu
Pozdrawiam,
voytecku.
voytecku napisał(a):X9 tylko wymiarami przypomina klase E, natomiast ma wyposazenie ma na poziomie klasy A
Chciałem tylko upozycjonować Xedosa względem Lexa i myślę, że przypisanie to było odpowiednie.
Merc E w latach produkcji Xedosa (czyli W210) poza najwyższymi wersjami też nie oferował nie wiadomo jakich bajerów. Myślę, że Mazda nie musi się wstydzić. A już na pewno stylizacyjnie.
LS to już inna bajka i jak najbardziej się pod tym podpisuję.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Felgi mi się nie podobają. Nawet jak do VIPa.
Też tak miałem jak widziałem je na zdjęciach wręcz ich nie chciałem, dopóki nie przyszedł dzień, kiedy inne nie pasowały i nie miałem wyjścia i je założyłem. To była/jest miłość od pierwszego wejrzenia
Zapytałem, żony po wpisie Rafała co ci się bardziej podoba/ło Xedos czy LS? (pamiętając, że X9 była prawie "skończonym" projektem)
W odpowiedzi usłyszałem, że nawet nazwa Xedos jej się nie podobała za Lexus to
Gdyby Xedos miał odpowiedni silnik i napęd jak przystało na sylwetkę (usportowiona limuzyna) nawet ten z 929 3.0 V6 to byłoby coś, a tak... sorrki ale nawet do Lexusa GS 1 gen. ciężko go porównać a ceny aż tak mocno się nie różnią.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
W sumie nic się nie dzieje, jakieś płyty na Japfeście każą na scenie odbierać. Łukasz sprawił deja vu, choć na szczęście jego X jest bardziej zadbany. Pozdrowionka Lexus LS400 VIP on facebook
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
W tym sezonie to jeszcze trochę więcej Vipa w środku i naprawa klimy, klocki przód, może przyciemnię szyby. W przyszłym sezonie jeżeli nie sprzedam to przemaluje koła no i będę brał się za lakier, żeby była perełka. Łukasz ze Śremu fan Xedos-Millenii powinienem napisać Nie widziałem Twojego z bliska ale chyba najładniejszy X9/M w Polsce wewnątrz i na zewnątrz
Dopisano 1 sie 2017, o 05:30:
W tym sezonie to jeszcze trochę więcej Vipa w środku i naprawa klimy, klocki przód, może przyciemnię szyby. W przyszłym sezonie jeżeli nie sprzedam to przemaluje koła no i będę brał się za lakier, żeby była perełka. Łukasz ze Śremu fan Xedos-Millenii powinienem napisać Nie widziałem Twojego z bliska ale chyba najładniejszy X9/M w Polsce wewnątrz i na zewnątrz
Dopisano 1 sie 2017, o 05:30:
W tym sezonie to jeszcze trochę więcej Vipa w środku i naprawa klimy, klocki przód, może przyciemnię szyby. W przyszłym sezonie jeżeli nie sprzedam to przemaluje koła no i będę brał się za lakier, żeby była perełka. Łukasz ze Śremu fan Xedos-Millenii powinienem napisać Nie widziałem Twojego z bliska ale chyba najładniejszy X9/M w Polsce wewnątrz i na zewnątrz
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości