Suzuki GR650 '83r, 50KM, szprychy
1, 2
Witam wszystkich ponownie na tym forum i zachęcam do lektury mojego kolejnego wątku.
Tym razem postanowiłem podzielić się z Wami moją przygodą z motocyklem Suzuki.
Jest to model GR 650 z pierwszych lat produkcji a dokładnie z '83r, dysponujący mocą 50KM. Na rynku ametykańskim znany pod nazwa Tempter czyt. Pokusa Jego zaletą są koła szprychowe, które w latach późniejszych zostały zastąpione alusami.
Motocykl zakupiłem za kwotę, można powiedzieć śmieszną. Dlatego między innymi mogłem pozwolić sobie na swego rodzaju projekt i wydanie kasy, na doprowadzenie go do stanu – to się okaże
Po przeglądnięciu kilku tysięcy fotek w necie dokonałem wyboru co do stylu w jakim go zrobię. Pomysły były różne od Cafe:
Niestety nie wygodny ze względu na jazdę jaką preferuję i to, że do Cafe Racer bardziej pasują mi 4cylindrowce. Mają płynniejsza pracę silnika.
Przez Scrambler:
Ten z kolei bardziej budowany na czymś lżejszym, maxymalnie do 400ccm.
Wybór padł na Bratstyle.
Początkowo pomysł na jego wygląd był taki:
Jest to styl wywodzący się prosto z kraju kwitnącej wisni Skupiłem się na uruchomieniu silnika ( conajmniej 2 lata nie był odpalany ) Jakież było moje ździwienie kiedy po zamontowaniu aku i wymianie oleju i filtra, silnik już po pierwszej próbie rozruchu zagadał pięknym dudniącym gangiem.
Ciśnienie na cylindrach nie jest wzorowe ale do agonii jeszcze daleko Prawy 10,5, lewy 11 – nominał to 14, poniżej 9 należy się martwić.
Zacząłem nią jeździć. I stało się, pierwsza awaria:
brak ładowania Zakupiłem nowy regulator napięcia ale przyczyną usterki była leciwa instalacja ...
Po blisko roku użytkowania i upewnieniu się, że moto jest warte inwestycji zabrałem się za jego sprawność techniczną i wygląd.
– regulacja zaworów ( na płytkach )
– synchronizacja gaźników ( oczywiście na stożkach )
– wymiana łożysk w kołach i główce ramy
– wymiana uszczelniaczy zawieszenia ( zakończyła się wymianą całego przedniego zawieszenia na takie z podwójnymi tarczami ) Dodatkowo wymieniłem pompę ham. i zaciski a także klamki. Dodatkowo zainwestowałem w przewody w oplocie HELLA ( czerwone )
– piaskowanie i lakierowanie: golenie, półki, koła, sety a z czasem także tłumiki
– kierownica z rozpórką
Po tych zabiegach wleciały nowe opony. Na tył Michaelin a na przód Mitas. Wyglądał wtedy tak:
Przyszedł w końcu czs na zajęcie się wyglądem. Pierwsza na stół poszła kanapa. Jest Mega wygodna ( jeszcze nie miałem tak wygodnej w żadnym moto ) więc została nieznacznie obniżona i obszyta czarną skórą z pomarańczowym obszyciem.
Dlaczego z pomarańczem
To już osobna historia a pomysł narodził się podczas oglądania fotek japońskich pomysłów na auto. Zobaczyłem takie oto lusterka:
Tak mi się ten pomysł spodobał, że nie było wyjścia ...
Właśnie czekam na odbiór zbiornika
Projekt wyglądał tak:
Po piaskowaniu i lakierowanie tłumików postanowiłem owinąć kolektor wydechowy. Ręce szczypały mnie blisko tydzień po tych bandażach
Na razie to tyle. Oczywiście uzupełniać będę na bieżąco.
Tym razem postanowiłem podzielić się z Wami moją przygodą z motocyklem Suzuki.
Jest to model GR 650 z pierwszych lat produkcji a dokładnie z '83r, dysponujący mocą 50KM. Na rynku ametykańskim znany pod nazwa Tempter czyt. Pokusa Jego zaletą są koła szprychowe, które w latach późniejszych zostały zastąpione alusami.
Motocykl zakupiłem za kwotę, można powiedzieć śmieszną. Dlatego między innymi mogłem pozwolić sobie na swego rodzaju projekt i wydanie kasy, na doprowadzenie go do stanu – to się okaże
Po przeglądnięciu kilku tysięcy fotek w necie dokonałem wyboru co do stylu w jakim go zrobię. Pomysły były różne od Cafe:
Niestety nie wygodny ze względu na jazdę jaką preferuję i to, że do Cafe Racer bardziej pasują mi 4cylindrowce. Mają płynniejsza pracę silnika.
Przez Scrambler:
Ten z kolei bardziej budowany na czymś lżejszym, maxymalnie do 400ccm.
Wybór padł na Bratstyle.
Początkowo pomysł na jego wygląd był taki:
Jest to styl wywodzący się prosto z kraju kwitnącej wisni Skupiłem się na uruchomieniu silnika ( conajmniej 2 lata nie był odpalany ) Jakież było moje ździwienie kiedy po zamontowaniu aku i wymianie oleju i filtra, silnik już po pierwszej próbie rozruchu zagadał pięknym dudniącym gangiem.
Ciśnienie na cylindrach nie jest wzorowe ale do agonii jeszcze daleko Prawy 10,5, lewy 11 – nominał to 14, poniżej 9 należy się martwić.
Zacząłem nią jeździć. I stało się, pierwsza awaria:
brak ładowania Zakupiłem nowy regulator napięcia ale przyczyną usterki była leciwa instalacja ...
Po blisko roku użytkowania i upewnieniu się, że moto jest warte inwestycji zabrałem się za jego sprawność techniczną i wygląd.
– regulacja zaworów ( na płytkach )
– synchronizacja gaźników ( oczywiście na stożkach )
– wymiana łożysk w kołach i główce ramy
– wymiana uszczelniaczy zawieszenia ( zakończyła się wymianą całego przedniego zawieszenia na takie z podwójnymi tarczami ) Dodatkowo wymieniłem pompę ham. i zaciski a także klamki. Dodatkowo zainwestowałem w przewody w oplocie HELLA ( czerwone )
– piaskowanie i lakierowanie: golenie, półki, koła, sety a z czasem także tłumiki
– kierownica z rozpórką
Po tych zabiegach wleciały nowe opony. Na tył Michaelin a na przód Mitas. Wyglądał wtedy tak:
Przyszedł w końcu czs na zajęcie się wyglądem. Pierwsza na stół poszła kanapa. Jest Mega wygodna ( jeszcze nie miałem tak wygodnej w żadnym moto ) więc została nieznacznie obniżona i obszyta czarną skórą z pomarańczowym obszyciem.
Dlaczego z pomarańczem
To już osobna historia a pomysł narodził się podczas oglądania fotek japońskich pomysłów na auto. Zobaczyłem takie oto lusterka:
Tak mi się ten pomysł spodobał, że nie było wyjścia ...
Właśnie czekam na odbiór zbiornika
Projekt wyglądał tak:
Po piaskowaniu i lakierowanie tłumików postanowiłem owinąć kolektor wydechowy. Ręce szczypały mnie blisko tydzień po tych bandażach
Na razie to tyle. Oczywiście uzupełniać będę na bieżąco.
Ostatnio edytowano 23 maja 2017, 10:08 przez risto77, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Jako przymierzający się do jednośladu od długiego czasu muszę powiedzieć – szacun. Śliczna maszyna i podejście do projektu mi się podoba
Powodzenia!
Powodzenia!
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kiedy mój dobry kolega tak jak Ty, przymierzał się do zakupu motocykla. Wciąż o nim mówił i rozmyślał co kupić. Wystarczyły trzy zdania, które przechyliły szalę ...
Zapytałem: kiedy sobie ten motocykl kupi. Jak będzie mieć 60 lat. Nie będzie już na nim jeździć.
Właśnie wczoraj odebrałem zbiornik
Zapytałem: kiedy sobie ten motocykl kupi. Jak będzie mieć 60 lat. Nie będzie już na nim jeździć.
Właśnie wczoraj odebrałem zbiornik
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
risto77 napisał(a):kiedy sobie ten motocykl kupi.
Ja z czystego rozsądku czekam – przyszły rok pełne A + skończyć auto chcę żeby mieć za co jeść
Zbiornik wyszedł fajnie , chociaż już chwilę wcześniej podesłał mi fotę Pajoresko
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
O w mordę. Pięknie. Dawaj foty całego z założonym zbiornikiem.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Spy fota jeszcze bez wydechów ale dziś premierowa przejażdżka po mieście. Pod warunkiem, że pogoda pozwoli i zdążę kupić aku.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Pogoda to chyba się dowiedziała, że zamierzasz robić premierę. Cały czas pada
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
[tiiit] to wygląda!
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Jakieś lepsze fotki na dniach. Dziś tylko taka z założonymi wydechami i filmik jak to chodzi:
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Dziś wybrałem się w małą traskę po Kotlinie Kłodzkiej. Zrobione blisko 300km bezawaryjnie, co mnie bardzo cieszy.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
No i super...
Moje pierwsze skojarzenie co do Twojego wyglądu:
Moje pierwsze skojarzenie co do Twojego wyglądu:
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Moto sprawuje się świetnie i zwraca uwagę co niezmiernie mnie cieszy.
Dorobiłem się kilku fotek w stylu anime...
Jeszcze wtedy nie był polakierowany jeden boczek ale...
Plany są aby uchwyt dla pasażera i blotniki zrobić czarne.
Będzie dobrze
Dorobiłem się kilku fotek w stylu anime...
Jeszcze wtedy nie był polakierowany jeden boczek ale...
Plany są aby uchwyt dla pasażera i blotniki zrobić czarne.
Będzie dobrze
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
risto77 napisał(a):Plany są aby uchwyt dla pasażera i blotniki zrobić czarne.
I lusterka do kompletu skoro chcesz się pozbyć ,,błyskotek"
Moto na prośbę organizatora JapFest zaliczyło pierwszą imprezę.
Kilka kadrów zaczerpnietych z czluści fb
Było Mega gorąco
Kilka kadrów zaczerpnietych z czluści fb
Było Mega gorąco
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Takie tam z wczorajszej traski po mirabelki na bimber:
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Wystatrowałem jak z procy. Zanim zorientowałem się, co się dzieje to już leżałem na ulicy nakryty własnymi nogami.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości