Saab 9-5 Aero 2.3T Podwójna moc hybrydy
Gib napisał(a):Szacun za wytrwałość
Za to brak szacunku do seryjnych tłoków za powyższe
A co zrobić... kupić kolejnego ulepa. Nie ma sensu. Nie mam nawet już tyle czasu co kiedyś żeby grzebać aż tyle w aucie
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Swap na B207 jest kompletnie nieopłacalny do tej buy. Szkoda kasy i czasu. Lepiej kupić SS Aero
I tak za jakiś czas chcę pójść w SC Aero lub TiD
I tak za jakiś czas chcę pójść w SC Aero lub TiD
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
roxygenium napisał(a):TiD
Diesla będziesz dłubał?
Dłubałbym
Ja tam lubię turboklekoty
Ja tam lubię turboklekoty
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
To ja tu zainspirowany turbobenzynami na forum mówię sobie ,,a może następne auto nie będzie w dieslu" a to proszę jaki obrót akcji może zostanę przy swoim Z19DTH i podejrzę mody
Może dlatego, że diesle nigdy mi się nie psuły. Mazda 6 ze słynnym jakże awaryjnym (eheeee) 2.0 MZR-CD miałęm nalatane 250tys km bez awarii silnika, żadnej
Kolega ma Vectre C z Z19Dxx na turbinie hybrydzie, 212km 450Nm i serio nie brakuje niczego
Aaaale dobra, na razie to niech się składa schabowy. Tylko te docieranie... eh
Kolega ma Vectre C z Z19Dxx na turbinie hybrydzie, 212km 450Nm i serio nie brakuje niczego
Aaaale dobra, na razie to niech się składa schabowy. Tylko te docieranie... eh
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Wszystko tyle trwa, bo był jeden spory problem. Niezrozumienie z osobą,
która robi silniki-hybrydy. No i niestety mam dodatkowy niepotrzebny zestaw tłoków
Na szczęście już wsio bangla. Trzeba tylko położyć grubszą uszczelkę pod głowicę od b234/b204 i będzie dobrze
a tutaj w ramach ciekawostki różnica między tłokiem b235 (moja seria) a b234 z Saaba 9000.
Czuć oszczędności
która robi silniki-hybrydy. No i niestety mam dodatkowy niepotrzebny zestaw tłoków
Na szczęście już wsio bangla. Trzeba tylko położyć grubszą uszczelkę pod głowicę od b234/b204 i będzie dobrze
a tutaj w ramach ciekawostki różnica między tłokiem b235 (moja seria) a b234 z Saaba 9000.
Czuć oszczędności
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Strojenie i tak mam 2 warianty. :
– teraz siedzi w kompie Maptun stage 5(?) 315hp, 450Nm. Tylko, że miałem dojechane sprzęgło i nie działało to tak jak trzeba. Sprzęgło zrobione zobaczymy. (teraz są wtryski bosch 440ccm)
– drugi komp i drugie wtryski, customowy wcześniejszy program by TurboLPG, na którym auto szło dużo lepiej niż na tym MapTunie i wtryski Deka 630. MapTun był na test wgrany i tak
– teraz siedzi w kompie Maptun stage 5(?) 315hp, 450Nm. Tylko, że miałem dojechane sprzęgło i nie działało to tak jak trzeba. Sprzęgło zrobione zobaczymy. (teraz są wtryski bosch 440ccm)
– drugi komp i drugie wtryski, customowy wcześniejszy program by TurboLPG, na którym auto szło dużo lepiej niż na tym MapTunie i wtryski Deka 630. MapTun był na test wgrany i tak
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
No właśnie dlatego, że automat. To jedno, a drugie, że z B207 lepiej się krzesa Nm niż z B235/b205. I tak rwało to już dobrze
Przed rozpadem silnika założenie było bezpiecznej mocy, bo to ma być żwawe daily, ale aktualnie zmieniłem prace, raczej na dłużej i do pracy mam 2 minuty z buta. Autem prawie nie jeżdżę, więc sam nie wiem jak tego Schaba ugryźć
Przed rozpadem silnika założenie było bezpiecznej mocy, bo to ma być żwawe daily, ale aktualnie zmieniłem prace, raczej na dłużej i do pracy mam 2 minuty z buta. Autem prawie nie jeżdżę, więc sam nie wiem jak tego Schaba ugryźć
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
czy ja wiem, widziałem Gronka wykres na 260 KM z B234 i tam peak był powyżej 500 Nm Raczej ciężkie do zrobienia w 2.0L niezależnie z turbiną z epoki i żeby jeszcze jakoś wstawało.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Ile jest wstanie przyjąć Nm ten automat?
Nie, to jest AW 50-42LE. Wytrzymuje podobno więcej niż ta nowsza 5 biegowa, oznaczenia nie pamiętam, ale to chyba to co napisałeś
Teoretycznie 450Nm max, ale szczerze myślę, że może dać rade więcej.
U nas jest jedna taka hamownia co niejednego przekonanego o super mocy w swoim aucie wypuściła ze smutną miną Nie chcę tu wchodzić w głębszą dywagację, ale znam przypadki że na hamowni X było 310km a na hamowni Y było już tylko rozczarowanie. Dla mnie bardziej liczy się bezpieczny silnik + ma dobrze jechać. Czy to będzie 290 czy 300 koni czy 280 to mniej ważne. Ma mi dawać radość i pewność, że się zmieszczę na trasie
Zobaczymy... ja stroję auto w TurboLPG, jeździłem z Mavem jego 9-3(474km ~600Nm), widziałem kreski i wiem, że stamtąd auto odbieram zrobione tak jak trzeba
Teoretycznie 450Nm max, ale szczerze myślę, że może dać rade więcej.
U nas jest jedna taka hamownia co niejednego przekonanego o super mocy w swoim aucie wypuściła ze smutną miną Nie chcę tu wchodzić w głębszą dywagację, ale znam przypadki że na hamowni X było 310km a na hamowni Y było już tylko rozczarowanie. Dla mnie bardziej liczy się bezpieczny silnik + ma dobrze jechać. Czy to będzie 290 czy 300 koni czy 280 to mniej ważne. Ma mi dawać radość i pewność, że się zmieszczę na trasie
Zobaczymy... ja stroję auto w TurboLPG, jeździłem z Mavem jego 9-3(474km ~600Nm), widziałem kreski i wiem, że stamtąd auto odbieram zrobione tak jak trzeba
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości