ellipsis napisał(a):Jeżeli wersja 120 i 165 to dokładnie te same silniki to rozumiem, że oryginalna wersję 165km też można podkrecić za pomocą tej mapy do tych 180KM i 225nm ?
Dokładnie tak :
https://chiptuningpro.pl/chip-tuning/ma ... -g-165-km/
www.mazdaspeed.pl
ellipsis napisał(a):Jeżeli wersja 120 i 165 to dokładnie te same silniki to rozumiem, że oryginalna wersję 165km też można podkrecić za pomocą tej mapy do tych 180KM i 225nm ?
mf113 napisał(a):rafs24 napisał(a):Kusi mnie odblokowanie swojego silnika, może w wakacje się skuszę Na koniec maja lub na początku czerwca pojadę na przegląd i spytam się w aso co o tym sądzą w kwestii gwarancji :geek: I jakie są koszty takiego programu, nikt nie podaje ceny za modyfikacje, to jakaś tajemnica czy co? Może ktoś wysłać na priv informację z kosztami, z góry dziękuję za taką informację.
HTC#10
W serwisie lepiej nie pytaj – bo sobie zapiszą i sprawdzą na przeglądzie
Ja odblokowałem i nie poznaję samochodu
Mazda 3 III Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 2013-2016
Stan nawierzchni: mokro
Opony: zimowe
Skrzynia biegów: automatyczna
Liczba osób w aucie: 1
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9,4 s
Przyspieszenie od 0 do 50 km/h: 3,1 s
Przyspieszenie na 4. biegu od 60 do 100 km/h: 8,1
tomeq83 napisał(a):Dziwna jest tylko różnica przyspieszeń 60-100 na 4 biegu.
wojtas82 napisał(a):Poza tym wszystkie elementy przenoszące energię od wału korbowego na koła muszą być wykonane z solidniejszych materiałów, co tłumaczy wyższą cenę (+ 4 500 zł) za silnik 165 KM w porównaniu do 120 KM.
Grand Tour napisał(a):Mimo, że w temacie powiedziano już naprawdę dużo mam jeszcze drobne pytanie. Czy modyfikacja ECU może mieć znacząco negatywny wpływ na skrzynię i sprzęgło? Jak już wiemy seryjne mazdy 120 od 165 różnią się mi. Skrzynią.
Czy nie jest tak, że skrzynia seryjna z 120 może z jakiegoś powodu nie wytrzymać mocy generowane przez podkręcony silnik? Kiepski ze mnie mechanik więc jeżeli odpowiedź jest banalna przepraszam . Czytam o temacie całkiem sporo ale nigdzie nie natknąłem się na odpowiedź. Czy to samo może dotyczyć sprzęgła?
DISItune napisał(a):Bazując na serwisówce skrzynia w benzynowych 3kach (i 1.5D) jest jedna (C66M-R) . W zależności od wyposażenia lub nie w i-ELOOP i rynku różnią się przełożeniem głównym oraz przełożeniami 1szego i wstecznego biegu. Sprzęgło jest takie samo. W przypadku A/T (FW6A-EL) jest jeszcze prościej, skrzynia w zależności od silnika i wyposazenia w start/stop/i-ELOOP różni się tylko przełożeniem głównym wszystkich benzynach które oferują, czyli w zależności od rynku 2.0 120/165 i 2.5 192.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości