No w końcu jakiś tani zestaw, Pol roku temu zestawu 1m nie można bylo kupic taniej niz 1800zl. Wartość auta spada i wypada kombinować w taki sposób bo do auta za7-8 tys nie opłaca sie dokładać 3 tysiecy na jakieś sprzęgło.
Artykuł dla was :
http://autokult.pl/27221,czy-mozna-wyel ... nie-zrobic
Wymiana koła dwumasowego na jednomasowe
[quote="DooOminO"]Artykuł dla was /quote][quote="DooOminO"]Artykuł dla was /quote]
Tak, tak koło 2M działa w zakresie +/– 60 st.
Takie ciemnoty wciskać może wyłącznie producent 2M. Najwyraźniej autor artykułu nie miał w ręku koła 2M.
Koło 2M wyjęte z mojej RF5C ma zakres tłumienia ok +/– 12 st. Jest oryginalne LUK a przebieg 180kkm.
Na dodatek piszą, że koło 2M znosi obciążenie do 400Nm. M6 ma ponad 300Nm a koło mogę bez problemu w rękach dociągnąć do ogranicznika Idę o zakład, że podczas jazdy na niskich obrotach daje po ogranicznikach cały czas.
Tak, tak koło 2M działa w zakresie +/– 60 st.
Takie ciemnoty wciskać może wyłącznie producent 2M. Najwyraźniej autor artykułu nie miał w ręku koła 2M.
Koło 2M wyjęte z mojej RF5C ma zakres tłumienia ok +/– 12 st. Jest oryginalne LUK a przebieg 180kkm.
Na dodatek piszą, że koło 2M znosi obciążenie do 400Nm. M6 ma ponad 300Nm a koło mogę bez problemu w rękach dociągnąć do ogranicznika Idę o zakład, że podczas jazdy na niskich obrotach daje po ogranicznikach cały czas.
W sumie u mnie zakres tłumienia był podobny do tego co piszesz, w nowym było to chyba 6-8st nowego dwumasu nie dałem rady przekręcić. Powiem tyle w auta które maja po 12-14 lat i cene 7-8tyś nie opłaca sie wkładać dwumasu za 2500zl .
Jeśli auto już stare tzn te wszystkie przed liftem to śmiało lądował bym sztywne koło dwumasowe i niech to klekocze póki progi nie zgniją, do swojej z 2004 roku dwa lata temu włożyłem dwumas do teraz tego żałuję bo sprzedałem to auto za pół darmo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6