Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '16 SkyPassion 赤 侍 by KMB

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez KMBak » 7 kwi 2017, 10:13

Tak, wiem, że takie. No to testuj. <diabełek>
Ja słyszałem, że piasty dostają po pupie. Niby to tylko 1,5 cm... Ale jednak. <glupek2>
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 13:36
Posty: 3818 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez motomike6 » 7 kwi 2017, 10:34

Myślę ze będę :)
Ale zastanawiam się nad tym :D
https://www.nengun.com/knight-sports/super-d-intercooler
Ale to już grubsza sprawa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 14:34
Posty: 354 (83/16)
Skąd: LUX/SC034
Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH

Postprzez Grzegorz K » 8 kwi 2017, 07:40

A na co ta zona cie jeszcze namawia ????
Ładnie siedzi. Ja narazie przebieram swoją M6 za Ferrari wiec obniżenie odpada :/
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 19:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez dodziak » 18 kwi 2017, 19:46

Super się czyta całość, a szczególnie początek :)
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2008, 08:53
Posty: 31 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda

Postprzez ezg_siwy » 28 kwi 2017, 10:31

Konrad, piękna sztuka i obniżona wygląda tylko lepiej :)
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 10:58
Posty: 1032
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez Socyopatic » 30 kwi 2017, 13:30

testowałem sobie kilka dni temu nowa mx5 (w wersji zwykłej i rf) i przy okazji dokładnie sobie w salonie obejrzałem cała obecna oferte mazdy i trzeba przyznać, że jeśli chodzi o jakość wnętrza to poliftowa 6 (ale tylko w sky passion) już naprawdę jak na mazde daje rade ;) jedyny minus użytkowy to za bardzo cofnięty podłokietnik w tym tunelu, być może przy automacie to tak nie przeszkadza, ale mnie to strasznie irytowało :P no i sam tunel nadal trochę "lata" na boki jak nim poruszyć..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez KMBak » 30 kwi 2017, 21:49

Dziś w końcu się zmobilizowałem i zrobiłem porządek z akumulatorem...
Niestety technologia KODO w kwestii działania systemów iEloop i iStop (a wynika to ładowania – lub raczej niedoładowywania akumulatora) jest bardziej CODOK – czyli "co do ku...". Na sąsiednim forum jest cały dłuuuuuugi wątek. I nie ma ŻADNEJ reguły, żeby to zawsze działało. Jedni robią 100 tys. km w dwa lata inni tak jak ja 10 tys. w rok – i każdy prędzej czy później zderza się z tym problemem.
Według mnie za bardzo poszli w oszczędzanie paliwa i alternator jest wyprzęgany kiedy tylko się da – w efekcie nie ładuje w wystarczający sposób baterii...
No więc systemy nie pracowały praktycznie od jesieni z małymi przerwami. Wymagają one bowiem naładowania aku powyżej 65%... Na przeglądzie wyszło 40% z hakiem...

Zaopatrzyłem się w dobry prostownik – przynajmniej tak mówią o nim testy – i do dzieła.
20170430_130507.jpg

20170430_130750.jpg


Po uruchomieniu prostownika na kilka sekund zapalił się krok 1, potem krok 2, potem 3, a po chwili przeszło na 4 – czyli akumulator gotowy do rozruchu auta. W tym kroku też następuje ładowanie akumulatora do pełna (do 100%).
20170430_130532.jpg


Po pięciu godzinach poszedłem sprawdzić i okazało się, że prostownik już w kroku 7. Zatem po naładowaniu, sprawdził w kroku 5 czy bateria trzyma napięcie i przeszedł do korku 7 – utrzymywanie pełnego naładowania akumulatora. Krok 6 to rewitalizacja baterii – pominięty, bo tego trybu nie wybrałem.
20170430_181744.jpg


Ładowanie akumulatora od pustego do 80% winno trwać w kroku 4 około 8 godzin (60 Ah). U mnie bateria mogła mieć ~40%. Zatem te 5 godzin mogło wystarczyć. Prąd ładowania w tym prostowniku to 5A (maksymalny), ale wszystko dobiera elektronika.

Po podpięciu aku (klema (+), potem (–) i wtyczka przy klemie (–) na samym końcu) uruchomiłem auto. Tu mały stresik, bo minimalna iskierka się pojawiła przy zakładaniu "minusa"... Ale to chyba nic niezwykłego.
20170430_182528.jpg

Zaraz po uruchomieniu aku nie gotowy...

Ustawiłem wszystko co się zresetowało w MZD Connect, zaprogramowałem szyby, zapamiętałem ustawienia fotela, bo te też przepadają i po 5 minutach na odpalonym aucie...
20170430_183135.jpg

Widać auto musiało zagadać z akumulatorem.

Testowo ruszyłem... I wszystko działa jak trzeba. iEloop i iStop. Sory za prążki na wyświetlaczu, ale jakoś tak się to nagrywa w trakcie jazdy...


Przy okazji sprawdziłem (widać na filmie), że ładowanie kondensatora od pustego do pełnego zajmuje tylko chwilę – wystarczy przejechać bez gazu od 80 kph do 60kph. I już. iEloop odzyskuje prąd i zuużywa go zasilania elektryki. Pełny kondensator styka nawet na kilkadziesiąt sekund zasilania wszystkiego w aucie.

Teraz pozostaje pytanie – jak długo ten akumulator będzie działał w moim trybie jeżdżenia krótkiki odcinkami. Boję się, że krótko... Ale zobaczymy. Jeśli problem wróci szybko to będziemy cisnąć ASO. :>
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 13:36
Posty: 3818 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez Pawko_6 » 1 maja 2017, 16:56

No ciekawe na jak długo. Iskrą się nie przejmuj, to normalne.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 14:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez KMBak » 1 maja 2017, 17:53

Magnolia 00.jpg


Dziś korzystając z wolnego dnia, a także z okazji pierwszych urodzin Samuraja pod moją opieką, poszło trochę dbania. Na twardy wosk nie starczyło mi dziś sił (i trochę chęci), więc poszło Quick'iem. Ale umyte, wyodkurzane – jest git.
Jutro deszcz... I do końca tygodnia deszcz... <płacze>

No ale nic... Tu i teraz się liczy...
Są to pierwsze "lepciejsze" zdjęcia po obniżeniu. Już się chyba sprężynki ułożyły. I wygląda to dobrze. <diabełek>
Magnolia 01.jpg

Magnolia 02.jpg

Magnolia 03.jpg

Magnolia 04.jpg

Magnolia 05.jpg

Magnolia 06.jpg

Magnolia 07.jpg

Magnolia 08.jpg

Magnolia 09.jpg

Magnolia 10.jpg


Obniżenie zasługiwało na podwójną sesję, zatem jeszcze pewnie za chwilę coś wrzucę. <serduszka>
Że też nie brałem tych sprężyn przy zakupie? Why? <glupek2>

Dobrze, że błąd dało się naprawić. :>
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 13:36
Posty: 3818 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez rafałmazda » 1 maja 2017, 21:48

pięknie jej w tej zieleni natury <serduszka>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 18:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez KMBak » 1 maja 2017, 22:07

A tu jeszcze obiecana dokładka zdjęć...
Arkady 01.jpg

Arkady 02.jpg

Arkady 03.jpg

Arkady 04.jpg

Arkady 05.jpg

Arkady 06.jpg

Arkady 07.jpg

Arkady 08.jpg

Arkady 09.jpg

Arkady 10.jpg

Arkady 11.jpg

Arkady 12.jpg

Arkady 13.jpg

Arkady 14.jpg

Arkady 15.jpg

Arkady 17.jpg

Arkady 18.jpg

Arkady 19.jpg

Arkady 20.jpg

Arkady 21.jpg

Jestem bardzo zadowolony z efektu wizualnego, ale także z właściwości jezdnych. <diabełek>

Tylko teraz – what next? :P
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 13:36
Posty: 3818 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez Pawko_6 » 2 maja 2017, 08:04

Końcówki wydechu! Na tych sprężynach to powinna wychodzić w serii. Wcale na obniżoną nie wygląda.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 14:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez lukanowak » 2 maja 2017, 17:02

Przepiękna, ale ręka do zdjęć też dobra. Pytanie. Jak pojemny jest zbiornik? Bo u mnie jak zasięg jest poniżej 40 km to wchodzi 54l. Chyba coś komp przekłamuje
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2017, 22:12
Posty: 68 (0/5)
Auto: Mazda 6 2017 2,5 kombi

Postprzez KMBak » 2 maja 2017, 17:04

62 litry. Temat rzeka (są wątki o tym dla 3BL i 6GJ chyba też). Jak masz na "0" to jeszcze w baku jest do 10 litrów głębokiej rezerwy.
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 13:36
Posty: 3818 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez risto77 » 2 maja 2017, 19:12

Fajnie usiadła <spoko> Tak się poukładało, że jeszcze nie miałem okazji zobaczyć na żywo. Głębia tej czerwieni wręcz onieśmiela <zawstydzony>
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 19:11
Posty: 2293 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez wujekbob1103 » 3 maja 2017, 17:11

Cud miód i orzeszki, ten kolor gniecie wszystko <serduszka> Piękna
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2015, 09:33
Posty: 278 (0/3)
Auto: Mazda 3 Bl
2.3 DISI Turbo

Postprzez koni1993 » 3 maja 2017, 18:42

Po obniżeniu zrobiła się bardziej zadziorna :D tym kolorem felg namieszałeś mi w głowie czy aby nie zastosować takiego do siebie <co?> <oczko>
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2016, 21:55
Posty: 39
Skąd: Siemiatycze / Woj.Podlaskie
Auto: Mazda 3 BK , 1.6 citd , 2005r

Postprzez mysiak » 3 maja 2017, 20:22

Fajna sesja, nie ma co. Co do tego co dalej to powiem tak: jak już ktoś tu wyżej napisał – końcówki wydechu/cały wydech. Niemniej jednak prawda jest brutalnie prosta – w przypadku japońskich wozów, zwłaszcza tych nowszych, ciężko coś wizualnie grubszego pomodzić by nie zepsuć tego co już z fabryki ładnie wyszło. A jak już coś się trafi fajnego to kosztuje chmurę kosmodolców
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 20:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez francesco_franco » 4 maja 2017, 08:06

Konrad jak zwykle mega poziom, chociaż Samuraj "poziom" niżej :D Dobrze to wygląda, szkoda, że to auto prawie nie pokazuje się na ulicy. Chyba Rafał Xedosem więcej jeździ ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 19:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez Niron » 4 maja 2017, 10:09

mogła by pójść jeszcze z 1cm niżej, ale i tak jest spoko, samochód służy do codziennej jazdy w końcu, co jeszcze to co poprzednicy, do tego możesz okleić tyle lampy czarną folią do lamp, żeby się fajnie odcinały od czerwonego lakieru, bo trochę giną jak się patrzy na tył ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 18:33
Posty: 853 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron