Lexus LS400 4.0 V8 VVTI 1998

Postprzez Yoki » 9 kwi 2017, 20:35

Bez zbędnych wstępów, sentymentów i łez o to cudo japońskiej techniki motoryzacyjnej:

Lexus LS400

Silnik: 4.0 V8 VVTI o mocy 292KM@5900RPM i 407Nm@4100RPM
Skrzynia biegów automat 5 biegowy z ustawieniami Snow i Power
Wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy zależne od prędkości,
– komplet tarczowych hamulców,
– automatyczna klimatyzacja dwustrefowa,
– światła przeciwmgłowe,
– elektrycznie sterowane szyby i lusterka,
– podgrzewane lusterka,
– 3 autochromatyczne lusterka (zewnętrzne w kolorze złotym [lustra])
– centralny zamek,
– 7 głośników w tym subwoofer,
– skórzane siedzenia i boczki drzwiowe
– drewniane wykończenia wnętrza,
– sterowane elektrycznie siedzenia w 8 płaszczyznach dla kierowcy i dla pasażera,
– regulowana w 2 płaszczyznach kolumna kierownicy z systemem ułatwiania wysiadania.
– pamięć ustawienia fotela kierowcy (guziki z napisem 1, 2 na drzwiach kierowcy),
– kontrola trakcji
– podgrzewane siedzenia
– zmieniarka na 6 cd
– wbudowany telefon (zabudowany w konsoli środkowej),
– elektroniczne zawieszenie pneumatyczne
– poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera + boczne
– napinacze pasów bezpieczeństwa
– immobilzer
– ABS
– komputer pokładowy
– tempomat
– nawigacja z dotykowym ekranem
– elektrycznie podnoszone pasy bezpieczeństwa
– czujniki parkowania
– podgrzewana tylna kanapa (sterowanie ze środkowego podłokietnika)
– w tylnych drzwiach zapalniczki i popielniczki
– czujnik zmierzchu
– światła xenonowe
– i pewnie coś jeszcze bo cały czas odkrywam cos nowego

Na początku był nie pokój 2x więcej mocy niż w M6 i do tego napęd na tył, powiem szczerze gdyby nie kontrola trakcji byłoby pewnie cieplej a tak po 1/2 roku wiem, że już mi mało <diabełek> jednak nie planuję tego zmieniać.

Co zrobione:
Konserwacja podwozia
Wymiana oleju i filtrów
Wymiana 4 drzwi (auto z Danii więc i ruda się pokazała a taniej wyszło wymienić drzwi niż z nią walczyć)
Dobranie koła Lowenhart LDR 20'' 8.5/9.5 opona 235/30
Zakup sterownika do zawieszenia pneumatycznego
następnie:
Mechanicznie doprowadzić do perfekcji na szczęście nie jest tego wiele
Wydech końcowy z carbonowymi (oryginalne) końcówkami [moje marzenie]
Lakierowanie i polerowanie auta aby doprowadzić do stanu idealnego
Ciemne wszystkie szyby
Zwiększanie "luksusu" w środku: stoliki, poduszki itp
Po realizacji tych punktów zobaczymy co dalej.

I jeszcze 2 filmiki nie w roli głównej ale coś tam widać jeszcze przed zmianami:


https://www.facebook.com/LexusBlackLabel/videos/602619669940289/

1 czerwca wyjeżdżamy w Polskę
Załączniki
LS400-1.jpg
Zdjęcie z ogłoszenia kupna
LS400-3.jpg
Zdjęcie z ogłoszenia kupna
LS400-4.jpg
Zdjęcie z ogłoszenia kupna
LS400-9.jpg
Zdjęcie z ogłoszenia kupna
LS400-10.jpg
Zdjęcie z ogłoszenia kupna
IMG_0580.JPG
W deszczu też piękny
15069046_597048423829400_8515379271221744189_o.jpg
Telefon z którego dalej można dzownić
15443038_562199423982314_1713277248678543878_o.jpg
Serce
20170119_162023.jpg
Nowa grupa
17121767_792837347535697_1053052038_o.jpg
Samodzielna wymiana świec
20170331_184240.jpg
Przymiarka 5 kompletu w końcu coś pasuje idealnie
20170406_194812.jpg
Po spuszczeniu powietrza z przodu
20170327_180425.jpg
Sterownik do zawieszenia pnematycznego
Ostatnio edytowano 10 kwi 2017, 16:56 przez Yoki, łącznie edytowano 1 raz
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 14:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez macvas » 10 kwi 2017, 09:20

Yoki napisał(a):cudo japońskiej techniki motoryzacyjnej


Gratulacje. Fajny krążownik. <spoko>
Teraz rozumiem przyczynę rozstania z Xed'em <faja>
Te koła miażdżą system.
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 19:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez Krzemol » 10 kwi 2017, 10:57

Obrodziło ostatnio w te Lexusy na forum... U mnie w rodzinie chyba też będzie, ojciec zakochał się w GS MK3 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 22:11
Posty: 1558 (258/82)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo 166 TI 2.4 175KM '05r
Mazda MX-5 NB 1.6 110KM '00r

Postprzez Danmazda » 10 kwi 2017, 16:30

<wow> Super felga, idealnie pasuje... Szerokości i bezawaryjności <spoko>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez loockas » 10 kwi 2017, 19:38

Jakaś promocja na Lexusy, że ich teraz tyle na forum? :)

Fajny krążownik, dobrze pasująca felga. Może kiedyś się przekonam do takiego samochodu :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez DARO MAZDA 323 » 11 kwi 2017, 12:03

Miłość do Lexusa zrozumie kazdy kto tym autem sie przejedzie , szybkie , wygodne i nie rdzewieją jak Mazdy :)
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Neonixos666 » 11 kwi 2017, 15:46

Na te feldze wygląda super <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez brii » 11 kwi 2017, 17:58

DARO MAZDA 323 napisał(a):Miłość do Lexusa zrozumie kazdy kto tym autem sie przejedzie , szybkie , wygodne i nie rdzewieją jak Mazdy :)

Chyba, że przejedzie się najnowszym ISem – wtedy zapała miłością nawet do Opla Insignia ;) :P
Lexusy były fajne i miały klimat ale to już niestety przeszłość od momentu wejścia na rynek CT i IS MK3...

Na tak niskim ustawieniu zawieszenia da się jakoś jechać? Wybiera to jakieś nierówności?
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 22:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Yoki » 11 kwi 2017, 18:11

brii napisał(a):Na tak niskim ustawieniu zawieszenia da się jakoś jechać? Wybiera to jakieś nierówności?

Bez powietrza nie <czarodziej> bo pracuje sam amor ale trochę wyżej nie ma problemu. Taki jest plan jeżdżę sobie normalnie a przy prezentacji auta wciskam przycisk i spuszczam powietrze
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 14:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez brii » 11 kwi 2017, 18:17

Teraz wszystko jasne :) Na zdjęciach wygląda więcej niż hardcorowo :D <spoko>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 22:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez rafałmazda » 12 kwi 2017, 18:37

chyba jestem tu pierwszym, który nie rozumie zamiany X9 na LS400, bo gdybym miał do wyboru, brałbym zoom-zoom'a bez dwóch zdań :D ale po to gusta są inne, żeby nudno na świecie nie było <oczko> szerokości Yoki i mam nadzieję że niebawem pomacam :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 18:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Yoki » 12 kwi 2017, 18:54

X9 widziałeś zrobionego a tu dopiero początek drogi. Różnica jest kolosalna na niekorzyść Xedosa. Spotkamy się gdzieś prędzej czy później to sobie obejrzysz, oczywiście każdy ma prawo do własnego zdania.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 14:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Neonixos666 » 12 kwi 2017, 19:02

rafałmazda napisał(a):chyba jestem tu pierwszym, który nie rozumie zamiany X9 na LS400,


Niby te auta są bliskie sobie ale również jak bardzo dalekie i ich porównanie jakoś nie pasuje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez zemoj » 13 kwi 2017, 14:58

X9, to bardziej E klasa, a LS, to już raczej eSka przekładając do np. na grunt Merca. Klasa wyższa vs. auto luksusowe.
Naprawdę świetne auto z legendarną jednostką, gratuluję! :)
Felgi mi się nie podobają. Nawet jak do VIPa. :(
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez voytecku » 13 kwi 2017, 17:06

zemoj napisał(a):X9, to bardziej E klasa, a LS, to już raczej eSka przekładając do np. na grunt Merca. Klasa wyższa vs. auto luksusowe.

X9 tylko wymiarami przypomina klase E, natomiast ma wyposazenie ma na poziomie klasy A, moze troche mniej ubogiej klasy C :) LS natomiast byl projektowany od poczatku, aby konkurowac z klasa S.

Swietny samochod, gratuluje zakupu :)

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 21:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez zemoj » 13 kwi 2017, 17:15

voytecku napisał(a):X9 tylko wymiarami przypomina klase E, natomiast ma wyposazenie ma na poziomie klasy A

Chciałem tylko upozycjonować Xedosa względem Lexa i myślę, że przypisanie to było odpowiednie.
Merc E w latach produkcji Xedosa (czyli W210) poza najwyższymi wersjami też nie oferował nie wiadomo jakich bajerów. Myślę, że Mazda nie musi się wstydzić. A już na pewno stylizacyjnie.
LS to już inna bajka i jak najbardziej się pod tym podpisuję.
;)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Yoki » 13 kwi 2017, 21:27

zemoj napisał(a):Felgi mi się nie podobają. Nawet jak do VIPa.

Też tak miałem jak widziałem je na zdjęciach wręcz ich nie chciałem, dopóki nie przyszedł dzień, kiedy inne nie pasowały i nie miałem wyjścia i je założyłem. To była/jest miłość od pierwszego wejrzenia <serce>
Zapytałem, żony po wpisie Rafała co ci się bardziej podoba/ło Xedos czy LS? (pamiętając, że X9 była prawie "skończonym" projektem)
W odpowiedzi usłyszałem, że nawet nazwa Xedos jej się nie podobała za Lexus to <serduszka>
Gdyby Xedos miał odpowiedni silnik i napęd jak przystało na sylwetkę (usportowiona limuzyna) nawet ten z 929 3.0 V6 to byłoby coś, a tak... sorrki ale nawet do Lexusa GS 1 gen. ciężko go porównać a ceny aż tak mocno się nie różnią.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 14:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Yoki » 31 lip 2017, 16:57

W sumie nic się nie dzieje, jakieś płyty na Japfeście każą na scenie odbierać. Łukasz sprawił deja vu, choć na szczęście jego X jest bardziej zadbany. Pozdrowionka Lexus LS400 VIP on facebook
Załączniki
20170729_200150.jpg
20170729_224214.jpg
20170730_121630 (1).jpg
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 14:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Beny » 31 lip 2017, 23:11

Co dalej będziesz działał z lexem. ?
Co to z Łukasz z tym x9 ?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 15:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Yoki » 1 sie 2017, 05:30

W tym sezonie to jeszcze trochę więcej Vipa w środku i naprawa klimy, klocki przód, może przyciemnię szyby. W przyszłym sezonie jeżeli nie sprzedam to przemaluje koła no i będę brał się za lakier, żeby była perełka. Łukasz ze Śremu fan Xedos-Millenii powinienem napisać ;) Nie widziałem Twojego z bliska ale chyba najładniejszy X9/M w Polsce wewnątrz i na zewnątrz

Dopisano 1 sie 2017, o 05:30:

W tym sezonie to jeszcze trochę więcej Vipa w środku i naprawa klimy, klocki przód, może przyciemnię szyby. W przyszłym sezonie jeżeli nie sprzedam to przemaluje koła no i będę brał się za lakier, żeby była perełka. Łukasz ze Śremu fan Xedos-Millenii powinienem napisać ;) Nie widziałem Twojego z bliska ale chyba najładniejszy X9/M w Polsce wewnątrz i na zewnątrz
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 14:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy