Szukam warsztatu lub sklepu
danrok napisał(a):zukam dobrego blacharza w okolicach Wrocławia
polecam tych panów...
http://www.auto-krzyzak.pl/
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie...
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Witam.
Tydzień temu zdarzyło mi się na parkingu walnąć tyłem w słup (sam nie wiem jak to zrobiłem...)
Uszkodził się zderzak i tylna klapa. Mam autocasco w PZU i chciałem to naprawić... pytanie gdzie najlepiej w Poznaniu.
Na oględzinach rzeczoznawca PZU stwierdził że prawdopodobnie oba elementy będzie trzeba wymienić. Chciałem wszystko zrobić bezgotówkowo. Zastanawiam się nad Voyager Club (ASO Mazdy), który jest na liście sieci naprawczych PZU. Chyba, że ktoś podsunie coś lepszego.
Tydzień temu zdarzyło mi się na parkingu walnąć tyłem w słup (sam nie wiem jak to zrobiłem...)
Uszkodził się zderzak i tylna klapa. Mam autocasco w PZU i chciałem to naprawić... pytanie gdzie najlepiej w Poznaniu.
Na oględzinach rzeczoznawca PZU stwierdził że prawdopodobnie oba elementy będzie trzeba wymienić. Chciałem wszystko zrobić bezgotówkowo. Zastanawiam się nad Voyager Club (ASO Mazdy), który jest na liście sieci naprawczych PZU. Chyba, że ktoś podsunie coś lepszego.
- Od: 13 paź 2015, 15:49
- Posty: 7
- Auto: Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD 116KM 2011r.
Szanowni Koledzy,
Piszę w dziale M3 BK ponieważ do tej pory takim właśnie autem się poruszałem i wiem jak wielkim problemem jest tu korozja. Aktualnie posiadam inną mazdę i nauczony doświadczeniem chciałbym dokonać zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia zanim ruda się rozprzestrzeni. Jak na obecną chwilę jest jeszcze całkiem nieźle ale niewielkie ogniska trzeba usunąć a resztę dokładnie zabezpieczyć. Aktualnie mieszkam w Warszawie i to właśnie tu (ew. bliska okolica) chciałbym dokonać operacji. Zwracam się do Was z prośbą o polecenie sprawdzonego warsztatu w którym ktoś zajmie się tym profesjonalnie (nie interesuje mnie żaden Andrzej który kiedyś zabezpieczył szwagrowi 323F BJ bitexem ). Na forum MPS znalazłem info o zakładzie BLS Wyszomirski. Cena za wykonanie antykorozji w Mazdzie 3 MPS miał wynosić 1000zł brutto. Pojechałem tam swoją RX8.. Warsztat robi pozytywne wrażenie, na parkingu między innymi Audi R8, Porshe 911 + kolejne 911 Turbo masa Hond type S i type R. Wszystko niby spoko tylko cena delikatnie podskoczyła.. 1200zł i to na dodatek netto. Widziałem zdjęcia ich pracy i robią to rzetelnie, potwierdzają zdjęciami itp. Ogólnie byłbym w stanie zainwestować ale postanowiłem przed tym zapytać o zdanie i ewentualne porady Was bo na forach znalazłem też informację że taki zabieg kosztuje ok 700-1000zł Czekam na sugestie za które z góry dziękuję!
Piszę w dziale M3 BK ponieważ do tej pory takim właśnie autem się poruszałem i wiem jak wielkim problemem jest tu korozja. Aktualnie posiadam inną mazdę i nauczony doświadczeniem chciałbym dokonać zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia zanim ruda się rozprzestrzeni. Jak na obecną chwilę jest jeszcze całkiem nieźle ale niewielkie ogniska trzeba usunąć a resztę dokładnie zabezpieczyć. Aktualnie mieszkam w Warszawie i to właśnie tu (ew. bliska okolica) chciałbym dokonać operacji. Zwracam się do Was z prośbą o polecenie sprawdzonego warsztatu w którym ktoś zajmie się tym profesjonalnie (nie interesuje mnie żaden Andrzej który kiedyś zabezpieczył szwagrowi 323F BJ bitexem ). Na forum MPS znalazłem info o zakładzie BLS Wyszomirski. Cena za wykonanie antykorozji w Mazdzie 3 MPS miał wynosić 1000zł brutto. Pojechałem tam swoją RX8.. Warsztat robi pozytywne wrażenie, na parkingu między innymi Audi R8, Porshe 911 + kolejne 911 Turbo masa Hond type S i type R. Wszystko niby spoko tylko cena delikatnie podskoczyła.. 1200zł i to na dodatek netto. Widziałem zdjęcia ich pracy i robią to rzetelnie, potwierdzają zdjęciami itp. Ogólnie byłbym w stanie zainwestować ale postanowiłem przed tym zapytać o zdanie i ewentualne porady Was bo na forach znalazłem też informację że taki zabieg kosztuje ok 700-1000zł Czekam na sugestie za które z góry dziękuję!
Czy ktoś mógłby polecić blacharza w Krakowie? Wstyd, ale zrobiłem kuku drzwiom kierowcy w kontakcie ze słupkiem. Drzwi do wymiany i do wstawienia reparaturka w progu.
Jaki jest mniej więcej koszt lakierowania drzwi gdybym kupił w innym kolorze, bo swojego 28b coś nie mogę trafić.
Jaki jest mniej więcej koszt lakierowania drzwi gdybym kupił w innym kolorze, bo swojego 28b coś nie mogę trafić.
Jesli cały element, to będą śpiewać kwoty rzędy 500 zł za całe drzwi ...
Uważaj na firmę Procar z Blokowej, robiłem u nich poprzedni samochód, co do roboty lakierniczej nie miałem większych zastrzeżeń, to poskładanie samochodu po robocie to koszmar i niechlujstwo. Trzeba tego pilnować u nich i jasno stawiać warunki, przecież Ty płacisz...
jak zrobisz, to daj znać o miejscu i wykonaniu, też będę pewnie szukał
Uważaj na firmę Procar z Blokowej, robiłem u nich poprzedni samochód, co do roboty lakierniczej nie miałem większych zastrzeżeń, to poskładanie samochodu po robocie to koszmar i niechlujstwo. Trzeba tego pilnować u nich i jasno stawiać warunki, przecież Ty płacisz...
jak zrobisz, to daj znać o miejscu i wykonaniu, też będę pewnie szukał
Mogę polecić –> http://krown.pl/
Riki napisał(a):Mogę polecić –> http://krown.pl/
Znajomy też mi ich polecał. Niestety na podwoziu mam już naloty korozji i zastanawiam się czy taki zabieg ma jeszcze sens... Wg mnie umycie nie wystarczy i wypadałoby rdzy się najpierw pozbyć. Oni tylko myja i natryskuja Krown T40. Cała operacja trwa podobno 3-4 godziny!
Robiłem zabezpieczenie w BLS Wyszomirski w 2015 roku i mogę potwierdzić, praca wykonana porządnie. Zabezpieczone nadkola, podwozie plus wosk w progi. Na moje życzenie profile zamknięte nie zostały zabezpieczone. Auto z 2010 rdza była przy połączeniach podwozia w małych ilościach (oczyszczone i zabezpieczone), nadkola czyste. Całość prac na moje życzenie dokumentowana przez wykonywujących, czas trwania to ok. 4-5 dni – cena ok 1200zł. Użyto preparatów marki Henkel, "Teroson" – charakterystyczny zapach utrzymywał się przez klika miesięcy. W tym roku podjadę na inspekcję zabezpieczenia i ewentualne uzupełnienie ubytków – wydaje mi się że ta usuługa jest wliczona w cenę zabezpieczenia ale głowy nie dam uciąć.
Jedyne do czego mogę się przyczepić to użycie nie oryginalnych spinek przy zakładaniu nadkoli (w sumie te nieoryginalne lepiej trzymają od poprzednich ), oraz fakt że na auta stojące pod warsztatem opada pył z pobliskiej żwirowni czy innego zakładu przez co auto automatycznie do mycia.
Jedyne do czego mogę się przyczepić to użycie nie oryginalnych spinek przy zakładaniu nadkoli (w sumie te nieoryginalne lepiej trzymają od poprzednich ), oraz fakt że na auta stojące pod warsztatem opada pył z pobliskiej żwirowni czy innego zakładu przez co auto automatycznie do mycia.
- Od: 18 kwi 2013, 02:09
- Posty: 45
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 BL MPS 2.3T L3-VDT 2012r.
dlaczego nie chciałeś zabezpieczyć profili zamkniętych?
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Nie spodziewam się rdzy wewnątrz drzwi czy tylnej klapy, a nie chciałem żeby pół samochodu było rozbierane Już samo zdjęcie i zamontowanie nadkoli po fabrycznym montażu ma wpływ między innymi na wyciszenie tychże nadkoli – Mazda przy montażu musiała użyć jakiegoś preparatu uszczelniającego/łączącego.
- Od: 18 kwi 2013, 02:09
- Posty: 45
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 BL MPS 2.3T L3-VDT 2012r.
no to to nie są profile zamknięte, tylko progi, podłużnice, słupki itp,
drzwi i klapę też warto zabezpieczyć, choć te elementy zawsze można wymienić w razie nadmiernej korozji,
ps. środki konserwujące oprócz zabezpieczenia antykorozyjnego także wyciszają
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
drzwi i klapę też warto zabezpieczyć, choć te elementy zawsze można wymienić w razie nadmiernej korozji,
ps. środki konserwujące oprócz zabezpieczenia antykorozyjnego także wyciszają
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Poszukuje mechanika w Krakowie do naprawy silnika w Mazdzie 3. Problem jest taki, że świeci się żółta kontrolka od silnika i samochód zaczął dużo palić tj. 9,5 litra na 100 przy jeździe głównie na autostradzie z prędkością ok 120. Polecicie jakiś warsztat w Krakowie lub Rzeszowie?
-
marcin1992
Poszukuje mechanika w Krakowie do naprawy silnika w Mazdzie 3. Problem jest taki, że świeci się żółta kontrolka od silnika i samochód zaczął dużo palić tj. 9,5 litra na 100 przy jeździe głównie na autostradzie z prędkością ok 120. Polecicie jakiś warsztat w Krakowie lub Rzeszowie?
-
marcin1992
Szukam sprawdzonego warsztatu w Trójmieście lub okolicach, w którym mają pojęcie o Mazdach?
Generalnie zjeździłem już kilka i żaden nie ogarniał komplekowo, a mam dość traktowania auta jako poligonu doświadczalnego i poprawek :/
Możecie polecić pewnego mechanika?
Generalnie zjeździłem już kilka i żaden nie ogarniał komplekowo, a mam dość traktowania auta jako poligonu doświadczalnego i poprawek :/
Możecie polecić pewnego mechanika?
-
LukUsc
Witam!
Zna ktoś może kogoś kto zajmuje się Toyotami?? Poszukuje mechanika dla auta brata. Celica VVTL-I. Nie mylić VVTI. To troche bardziej skomplikowana jednostka i szukam kogoś kto wie o co chodzi a nie bedzie sie uczył na tym silniku. Najlepiej żeby to bylo w okolicach Białegostoku.
Zna ktoś może kogoś kto zajmuje się Toyotami?? Poszukuje mechanika dla auta brata. Celica VVTL-I. Nie mylić VVTI. To troche bardziej skomplikowana jednostka i szukam kogoś kto wie o co chodzi a nie bedzie sie uczył na tym silniku. Najlepiej żeby to bylo w okolicach Białegostoku.
Witam.
Poszukuję dobrego, sprawdzonego i nie drogiego serwisu do naprawy skrzyni biegów. Możecie polecić kogoś w Warszawie lub okolicach?
Poszukuję dobrego, sprawdzonego i nie drogiego serwisu do naprawy skrzyni biegów. Możecie polecić kogoś w Warszawie lub okolicach?
-
Bartektwarog
Szukam fachowca (mechanika/elektryka) w Krakowie lub okolicach, który specjalizuje się w Mazdach i któremu można oddać samochód na zasadzie "zobacz co i dlaczego nie działa", który potrafi zauważyć problem zanim on wystąpi, a przy okazji nie naciągnie . Wiem, że wymagania trochę nierealne, ale może znacie kogoś godnego polecenia (nie musi być mechanik i elektryk w jednym)? Jestem trochę zmęczony zaskakującymi mnie awariami i nie przechodzącymi przeglądami :/. Obecny warsztat, w którym serwisuje auto, działa własnie na zasadzie "zrób co kazał klient", co jest z jednej strony ok, ale z drugiej nie pozwala na profilaktykę .
- Od: 4 paź 2015, 21:51
- Posty: 15
- Auto: Mazda 6 2.0 141KM 2002 GG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki