Mazda 323F BJ DiTD Sportive 500000km przebiegu
Tu żeś dowalił A tak poza tym co to za antenka na dachu?
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Uniwersalna antena typu rekin, zamówiona na aliexpress z ciekawości czy w ogóle dojdzie.
Zamówiłem 2 paczki, w październiku po powrocie do domu kolejne małe modziki nastąpią
Zamówiłem 2 paczki, w październiku po powrocie do domu kolejne małe modziki nastąpią
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Zdjęcie z wyjazdu do Paryża, 5 osób, pełny bak oraz bagażnik wypchany po sam dach. Takiego obciążenia mazda jeszcze nie miała
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Mam pytanie, czy zegary z ditd po lifcie będą pasować do mojej bj przed liftem? Mam uszkodzony w zegarach jakiś moduł od podświetlenia kabiny, moge kupić białe po lifcie w dobrej cenie. Proszę o pomoc
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
nie będą
- Od: 23 paź 2009, 12:34
- Posty: 117
- Skąd: Kraśnik
- Auto: 323F DiTD '99
Będą w mojej sprawdzałem czy do wersji bez obrotomierza podejdzie licznik z obrotomierzem, a że miałem wtedy jeszcze drugą BJ ale po lifcie to przełożyłem i wszystko działało jak należy
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Ja bym był ostrożny z takimi zapewnieniami, bo też miałem białe zegary z polifta i nie działały jak należy, już nie pamiętam co się z nimi działo, ale robiła się chyba jakaś choinka z kontrolek i coś było nie tak z obrotomierzem.
Zegary były oczywiście z diesla. Chyba, że miałem pecha i trafiłem felerne zegary.
I chyba wskażnik temperatury na zimnym pokazywał maksymalną temperaturę.
Zegary były oczywiście z diesla. Chyba, że miałem pecha i trafiłem felerne zegary.
I chyba wskażnik temperatury na zimnym pokazywał maksymalną temperaturę.
- Od: 23 paź 2009, 12:34
- Posty: 117
- Skąd: Kraśnik
- Auto: 323F DiTD '99
Z jakiego auta mozna władować fotele do bj? Zastanawiam się nad fotelami z rx8 ale są bardzo drogie i większość to angliki, mazda 6 w pół skórze też fajnie wygląda, macie jakieś inne pomysły?
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Teoretycznie z każdego auta, różni się tylko poziom trudności zamontowania foteli na innych szynach.
Podobno łatwo pakuje się fotele z Imprezy. Zawsze możesz poszukać w okolicy jak z obszywaniem foteli. Zawsze obszycie tapicerki po całości z pomysłem to większy props niż fotele z innego modeli. Czarna skórka z alcantarą pod kolor auta (ciemna zieleń) to byłby sztos.
Podobno łatwo pakuje się fotele z Imprezy. Zawsze możesz poszukać w okolicy jak z obszywaniem foteli. Zawsze obszycie tapicerki po całości z pomysłem to większy props niż fotele z innego modeli. Czarna skórka z alcantarą pod kolor auta (ciemna zieleń) to byłby sztos.
- Od: 25 sie 2015, 10:27
- Posty: 56
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 323F BA KF 'Kraken'
Też się tym tematem już interesowałem i ponoć z Toyoty Celica też w miarę bezproblemowo podchodzą
Chociaż ja dałbym się pokroić za te
Chociaż ja dałbym się pokroić za te
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
W tej edycji fotele to sztos, też bym chetnie takie sobie zamontował
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Po dłuższym czasie bezawaryjnej jazdy przychodzi czas na wymianę elementów eksploatacyjnych. Wpada nowy rozrząd , sprzęgło exedy, komplet klocków ate na przód oraz szczęki trw na tył i cylinderki delphi.
Do tego na wymianę zasługuje już akumulator ( 3 lata niezawodnej pracy )
Wszystkie rzeczy będą zrobione przy przebiegu 421kkm czyli za około 2 tygodnie, zostały mi równe 4kkm do serwisu. Przy okazji wymiana wszystkich płynów ustrojowych i filtrów.
Dodatkowo na czas kiedy auto będzie stało u mechanika zabieram przednie lampy i robię renowację wraz z malowaniem wkładów na czarno.
Podsufitka, dywan, słupki – te rzeczy zmienią barwę na czarną, z upływem czasu jeżeli dorwę w końcu fotele w dobrym stanie to tez zostaną zmienione.
Do tego na wymianę zasługuje już akumulator ( 3 lata niezawodnej pracy )
Wszystkie rzeczy będą zrobione przy przebiegu 421kkm czyli za około 2 tygodnie, zostały mi równe 4kkm do serwisu. Przy okazji wymiana wszystkich płynów ustrojowych i filtrów.
Dodatkowo na czas kiedy auto będzie stało u mechanika zabieram przednie lampy i robię renowację wraz z malowaniem wkładów na czarno.
Podsufitka, dywan, słupki – te rzeczy zmienią barwę na czarną, z upływem czasu jeżeli dorwę w końcu fotele w dobrym stanie to tez zostaną zmienione.
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Mały update . Mazda śmiga jak szalona, trzaska kilometry aż miło.
Kupiłem ostatnio automat do świateł dziennych, czeka na montaż.
Kupiłem ostatnio automat do świateł dziennych, czeka na montaż.
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Taki przebieg i taka forma to aż pogratulować trzeba. Moją rozpędziłem do 195
Dlaczego wymieniasz akumulator po trzech latach?
Dlaczego wymieniasz akumulator po trzech latach?
Aku do wymiany, bo potrafi czasem nieoczekiwane paść, ostatnio mi się coś takiego przytrafiło kiedy tacie pożyczyłem auto, zgasil i nie mógł odpalić. Poza tym słabo trzyma i wypadało by zmienić.
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
To jakaś felerna sztuka ci się trafiła
No jest lipa z baterią, ale jak za 200zl to dobrze chodzi
Auto ciągle jeździ, póki co .
Auto ciągle jeździ, póki co .
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
https://www.autoscout24.pl/oferty/mazda ... -295471543
Trafiłem na to przypadkiem, nie wiem czy oferta aktualna ale wydaje mi się, że cena "trochę" za duża jak na takie auto.
Trafiłem na to przypadkiem, nie wiem czy oferta aktualna ale wydaje mi się, że cena "trochę" za duża jak na takie auto.
wystawiłem w lato, fakt faktem cena za duża ale 3 osoby mi maila pisały, że chciały by obejrzeć auto lecz nie było mnie w Belgii już
Ostatnio edytowano 23 kwi 2017, 11:00 przez dawid075321, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Ostatnio trochę się dzieje. Wymieniłem sworznie, tuleje poliuretanowe przód oraz łączniki stabilizatora przód.
Z tyłu nowe poduszki amortyzatorów, nowe tuleje wachacza wzdłużnego oraz nowe drążki poprzeczne i łączniki oraz gumy stabilizatora. Jutro będzie ustawiona zbieżność.
Po wymianie poduszek z tyłu zniknęło pukanie w tylnym zawieszeniu.
Z tyłu nowe poduszki amortyzatorów, nowe tuleje wachacza wzdłużnego oraz nowe drążki poprzeczne i łączniki oraz gumy stabilizatora. Jutro będzie ustawiona zbieżność.
Po wymianie poduszek z tyłu zniknęło pukanie w tylnym zawieszeniu.
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości