MAZDA6 GG L3-VDT 2006 MPS
Hmm, co to Volvo to wielu, nawet u Nas na forum, może potwierdzić Ci, że podobnie jak Audi, skończyło się z 2004 r. Poprzednie były pancerne, nierdzewne i niezawodne. Dzisiaj to już nie to samo, bodajże opowiadał o tym freezoneq. Nie będę bronić tu Mazd, bo miałem BK i poprzez zaniedbanie poprzednika ją w dużej mierze zrobiłem, a następnie sprzedałem. Jedyną i to PEŁNOLETNIĄ bez rdzy (prócz progów) miałem BG... Dzisiejsze nowe auta są robione jakby miały działać tylko na gwarancji, a potem wbijaj do ASO i zostawiaj miliony pininodzuff... A daliby blachy ocynk, ludzie w salonie dopłaciliby te kilka tys (pewnie wg. producenta wyniosłoby to kilkadziesiąt ) i byłby spokój.
Mówią, że Toyoty też bez rdzy, a wujas ma Aurisa nowego, rocznego i wykwit na nadkolu, także...
Życzę Ci powodzenia oczywiście i będziemy czekać co tam wymyślisz.
Mówią, że Toyoty też bez rdzy, a wujas ma Aurisa nowego, rocznego i wykwit na nadkolu, także...
Życzę Ci powodzenia oczywiście i będziemy czekać co tam wymyślisz.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
@Zelka – z całym szacunkiem, ale nie masz pojęcia o czym piszesz, poniżej przedstawiam podłogę w mazdzie i moim volvo. oczywiście nie muszę tłumaczyć które jest które
chciałaś napisać, że prawdziwa mazda skończyła się 15 lat temu, volvo do póki nie zostało kupione przez chińczykow ma bardzo dobre samochodu.
w sobotę kupiłem trzecie już volvo z silnikiem 2.4 benzyna w ciemno (nie oglądałem wcześniej, na aukcji) i stan bardzo dobry silnika jak i podłogi, buda bez grama rdzy, rocznik 2004.
chciałaś napisać, że prawdziwa mazda skończyła się 15 lat temu, volvo do póki nie zostało kupione przez chińczykow ma bardzo dobre samochodu.
w sobotę kupiłem trzecie już volvo z silnikiem 2.4 benzyna w ciemno (nie oglądałem wcześniej, na aukcji) i stan bardzo dobry silnika jak i podłogi, buda bez grama rdzy, rocznik 2004.
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Eee, dobra, nie chce mi się wchodzić z Tobą w dywagacje, bo to nie ma sensu. Oglądałem nie jedną GG/GY i nie widziałem takiej podłogi, mówię serio szczerze.
Owszem Volvo mają lepszą konserwę podwozia, ale spojrzyj na te nowsze, świeższe, kilkuletnie (do 5 max), zrozumiesz. Z tyłu błotniki też potrafią wpierdzielać. Nie powiedziałem tego tylko i wyłącznie ja, ale i użytkownicy tego forum, którzy mięli do czynienia z Volvo. Temat ze swojej strony uważam za zamknięty.
W sumie to jakoś przy końcu generacji BG skończyły się dobre blachy, ofc, to tylko moje spostrzeżenie i uwagi, nie siedzę w temacie, aż tak... BA już niestety rdzewiało na potęgę.
Wiem, że odmienia się "ta-zelka", ale jednak jestem facetem.
Owszem Volvo mają lepszą konserwę podwozia, ale spojrzyj na te nowsze, świeższe, kilkuletnie (do 5 max), zrozumiesz. Z tyłu błotniki też potrafią wpierdzielać. Nie powiedziałem tego tylko i wyłącznie ja, ale i użytkownicy tego forum, którzy mięli do czynienia z Volvo. Temat ze swojej strony uważam za zamknięty.
deejay89 napisał(a):chciałaś napisać, że prawdziwa mazda skończyła się 15 lat temu
W sumie to jakoś przy końcu generacji BG skończyły się dobre blachy, ofc, to tylko moje spostrzeżenie i uwagi, nie siedzę w temacie, aż tak... BA już niestety rdzewiało na potęgę.
deejay89 napisał(a):chciałaś napisać
Wiem, że odmienia się "ta-zelka", ale jednak jestem facetem.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
sorry, słownik przekręca wyrazy. Co do volvo, znajomy ma s40 z 2011 roku i jest jak nówka, wiadomo, silnik fordowski 1.6 diesel, padaka gorsza niz szmelcwagen, ale blacha zdrowiuśka. Każda jedna mazda, nawet ta z 2010 roku już miała pierwsze oznaki rdzy. Nie chcę mi się wierzyć w to, że oglądałeś nie jedną gg/gy i nie widziałeś rdzy, ciekawe skąd zdanie, że mazdy to największe rdzewiuchy na świecie wśród mechaników i blacharzy Ja rozumiem, że jesteś fanem marki, ale bez przesady, swoje wady ma i nie wmówisz, że jest inaczej
Ostatnio edytowano 12 paź 2016, 23:40 przez deejay89, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Deejay89, zwróc tylko uwagę, że auta z anglii ogólnie cierpią na meeeega korozję, przez warunki atmosferyczne. Nie tyczy się to tylko mazdy. Sprawdź fordy, mercedesy, ople.. wszystkie auta które nie mają ocynku.. i słabe zabezpieczenia blach. Ale dla przykładu mogę strzelić Ci foto mojego mps'a od spodu i nie ma na nim rdzy. wszystko kwestia konserwacji. Jeśli nikt o to nie dba i nie zabezpieczy podwozia no to zgnije. Tak jak u Ciebie.
u mnie podloga tez czysciutka od rdzy. jedynie co to nadkola wewnatrz od tego wygluszenia mialy male dziurki ktore zostaly zrobione. cos tam sie na blotnikach pokazuje ale to wynik rolowania nadkoli.
poza tym czysto. jak dbasz tak masz. tzn. ja nic z nia nie robilem ale taka kupilem.
poza tym czysto. jak dbasz tak masz. tzn. ja nic z nia nie robilem ale taka kupilem.
miałem wiele hond i mazd, volvo, audi i inne różne samochody, niestety tylko mazda zgnita, u mnie progi czyste, podłoga zgnita,, za około 2 miesiące zamierzam zacząć z tym walczyć.
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
przyszedł wreszcie czas na nowe kółki Rota P1 + Goodyear efficientgrip. Trochę lepiej wygląda
i plasterek na ziazi
stare oryginalne 18 z mps na sprzedaż za 1000zł, temat jest w odpowiednim dziale jak ktoś będzie zainteresowany.
i plasterek na ziazi
stare oryginalne 18 z mps na sprzedaż za 1000zł, temat jest w odpowiednim dziale jak ktoś będzie zainteresowany.
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Mam nadzieję, że chociaż są lżejsze bo wygląd... ale to Tobie ma się podobać.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Opona jakaś trochę za duża.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
opona 45 zamiast 40, ale w sumie lepiej, mniejszy prześwit i większy komfort
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
A mnie krytykował za balony Trochę ta fela "zniknęła" na aucie, zlała się z resztą nadwozia... no ale o gustach się nie dyskutuje
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
łe krytykował od razu, wyrażał opinię, co do koloru felgi, nie planowałem zakupu, ale jak zwykle pojawiła się "okazja", więc żal było nie kupić :p koloru nie mogłem wybrać, ale jak bym malował to i tak w coś ciemnego. Co do grubości opony, poniżej foto 6 mps z tą samą felgą, a nawet oponą, ale 40 zamiast 45 jak u mnie, widać jakąś różnicę?
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Jak dla mnie słabo, wyglądają jak 16-stki.
Żółte halogeny, pomarańczowe obrysówki i zielony znaczek, to też już trochę za dużo jak dla mnie.
Wszystko kwestia gustu
Żółte halogeny, pomarańczowe obrysówki i zielony znaczek, to też już trochę za dużo jak dla mnie.
Wszystko kwestia gustu
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
mały update:
kolejna sterta części zamówiona, część dotarła, cześć jeszcze idzie, m.in podkładki pod wtryski, internalsy pompy, zaślepki do egr, fmic z fmic.pl, dp i turbo, postanowiłem kupić s4 zamiast borg'a, bo samochód prawdopodobnie idzie do sprzedania w przyszłym roku
Czekam jeszcze na turbo i na decyzję o urlopie, wtedy zacznę działać. Poniżej kilka fot.
kolejna sterta części zamówiona, część dotarła, cześć jeszcze idzie, m.in podkładki pod wtryski, internalsy pompy, zaślepki do egr, fmic z fmic.pl, dp i turbo, postanowiłem kupić s4 zamiast borg'a, bo samochód prawdopodobnie idzie do sprzedania w przyszłym roku
Czekam jeszcze na turbo i na decyzję o urlopie, wtedy zacznę działać. Poniżej kilka fot.
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości