Floyd84 napisał(a):Po ostatnich kilku wpisach nasuwa mi się następująca konkluzja. Nie ma aut idealnych. 99% argumentów za bądź przeciw opieramy na naszych indywidualnych case'ach. Np. Kolega Creet trafił na wyjątkowo udany póki co egzemplarz Giulietty, zaś przejścia Kolegi Mac Gregor udowadniają że niestety nie wszystkie takie są. Podobnie z Mazdą. Słuszna uwaga jednak że większość narzekań na M3 dotyczy aut z 2014. Podsumowując – niezależnie od doświadczeń proponuje unikać generalizowania. (Vide. Auta z ,,mewą'' to szmelc).
Po trosze tak jest – każdy chciałby dobrze wydać pieniądze – a przynajmniej nie kupić sobie problemu na najbliższe trzy cztery lata.
Kolegę Creet poproszę o fotki tych widocznych mankamentów (o ile można) ze swojej strony przejadę się autkiem i coś jeszcze dopiszę.
PS. Jakiś czas temu zastanawiając się nad nowym X1 w salonie w Warszawie wstąpiłem obok do salonu Mazdy (jest rzut beretem) i pomcałem CX5 ... sprawiła dobre wrażenie oprócz mocowania całego środkowego tunelu. Miało się wrażenie ze jest tam tylko położony i niczym nie przykręcony ... wrażenie takiej niesolidności którego w aucie za bądź co bądź ponad 155 000 być nie powinno Cenowo to już pułap X1.
Ale to tylko taka dygresja
PS2. Panowie pytanie przy okazji o system rozrywki – czy system Mazdy potrafi odtwarzać pliki z biblioteki Apple Music będące tylko w chmurze ( nie pobrane lokalnie na telefon ? )
Dopisano 12 sie 2016, 16:10:
krabdul napisał(a):@Mac_Gregor nie przeocz wątku 120 (realnie 140, dłuża skrzynia, mniejsze spalanie i łatwe odblokowanie do 170) vs 165
PS: Ja mam Meksykańca 2015 i nic go póki co nie trapi, ale mam dopiero 8kkm. Skrzynia praktycznie od nowości chodzi ok. Był jakiś świerszcz, ale samemu szybko to wyeliminowałem.
To już na rynek EU auta nie pochodzą z Japonii ?