Korozja / rdza
tylko i wyłącznie reperaturki. Koszt koło 1,5tys. Przebieg: wycięcie starych nadkoli, wstawienie reperaturek, ochrona antykorozyjna, lakierowanie u mnie wyglądało to tak download/file.php?id=33003&mode=view (dodatkowo wstawiłem plastikowe nadkola z ochronnym rantem)
Dzięki za info też myślałem o reperaturkach tylko nie umie znaleźć żadnej aukcji,nie wiem gdzie tego szukać
- Od: 30 maja 2013, 17:45
- Posty: 25
- Skąd: Śląsk
- Auto: M6 GG-L8 1.8 '02
w moim przypadku to lakiernik się tym zajmował kwestia odpowiedniego dogadania się a oni mają wtyki i wiedzą gdzie szukać
Przeprowadzaj się na wyspy, to nie będzie rdzewieć, bo nie sypią soli
- Od: 11 lip 2014, 23:28
- Posty: 200 (0/5)
- Skąd: Cork/ Łódź
- Auto: Mazda6 GG L8 '06 Sakata 1.8 16V Comfort
Może to sabotaż innych użytkowników, że mamy takie dobre i ładne auteczka i ich zazdrość zżera
- Od: 11 lip 2014, 23:28
- Posty: 200 (0/5)
- Skąd: Cork/ Łódź
- Auto: Mazda6 GG L8 '06 Sakata 1.8 16V Comfort
Witam, panowie we wtorek jadę zobaczyć Mazdę 6, podobno błotniki mają jakieś tam ślady... Jak odchylić tą wykładzinę czy okleinę z wnętrza błotnika, tak żeby zobaczyć czy pod tym materiałem jest jakaś rdza ? coś się odkręca ?
- Od: 20 maja 2016, 18:28
- Posty: 21
Jak ranty i przyległe miejsca nie są pokryte rdza, auto można uznać za zdrowe. Pod tą wykładzina każda będzie wyglądać podobnie. Oczywiście miejsca otwarte warto przejrzeć dobrze. Jednak w przypadku M6, juz po krótkich oględzinach wiadomo czy zdrowy, czy trup.
Czyli na co patrzeć ? możesz jakoś na zdjęciu pokazać ?
- Od: 20 maja 2016, 18:28
- Posty: 21
- Od: 20 maja 2016, 18:28
- Posty: 21
witam,
Jaka jest szansa, że po wstawieniu reperaturki Mazda znowu nie zardzewieje?
Rozumiem, że główna bolączką jest problem z błotnikami i rantami? czy drzwi i progi też zjada rdza?
Jaka jest szansa, że po wstawieniu reperaturki Mazda znowu nie zardzewieje?
Rozumiem, że główna bolączką jest problem z błotnikami i rantami? czy drzwi i progi też zjada rdza?
- Od: 27 lut 2016, 11:15
- Posty: 7
- Auto: 323f
Drzwi też atakuje ale nie wszystkie egzemplarze, progi nie wiem. Co do trwałości reperaturek. W najlepszym przypadku po kilku dobrych latach zacznie rdzewiec. W moim przypadku w 626 już po roku pojawiły się problemy, ale nie na rantach tylko środku blachy tu gdzie były spawy. Jeśli te miejsca będą odpowiednio zabezpieczone i zrobione to parę lat z głowy. U mnie po 4 latach ranty zdrowiutkie.
Dodam od siebie.
Po pierwsze tylne "włókniste" wkładki w nadkolach trzeba wyjąć i nasączyć żywicą, przednie nie trzeba ale w jednym miejscu dobrze jest zagiąć blachę żeby plastik nachodził na rant błotnika, nie wiem czemu japońce w połowie zakryli a częściowo odkryte.
U mnie jeszcze jedna poważna wada u mnie brak przednich chlapaczy, kamyki wykuły mi dziurę więc dokupiłem chlapacze.
Ogólnie auto jest słabo pomalowane, Japońce zaoszczędzili na farbie na maxa, wszędzie od środka nie ma lakieru bezbarwnego co by na pewno pomogło, a jest deliktnie przepylone farbą bazową i podkładem co w ogóle nie zabezpiecza, łatwo przetrzeć do blachy i ruda atakuje.
Moje auto przyjechało z włoch, wiec jest w bardzo dobrym stanie ale zabezpieczanie tego wszystkiego czego fabryka nie zabezpieczyła należycie to koszta i się przeraziłem nie mówiąc o rozbieraniu tapicerek itp
Muszę przyznać że np Renaut pod tym względem jest wzorowo zabezpieczony, no ale kto w japoni jeździ autem wiecej niż 5 lat )
Po pierwsze tylne "włókniste" wkładki w nadkolach trzeba wyjąć i nasączyć żywicą, przednie nie trzeba ale w jednym miejscu dobrze jest zagiąć blachę żeby plastik nachodził na rant błotnika, nie wiem czemu japońce w połowie zakryli a częściowo odkryte.
U mnie jeszcze jedna poważna wada u mnie brak przednich chlapaczy, kamyki wykuły mi dziurę więc dokupiłem chlapacze.
Ogólnie auto jest słabo pomalowane, Japońce zaoszczędzili na farbie na maxa, wszędzie od środka nie ma lakieru bezbarwnego co by na pewno pomogło, a jest deliktnie przepylone farbą bazową i podkładem co w ogóle nie zabezpiecza, łatwo przetrzeć do blachy i ruda atakuje.
Moje auto przyjechało z włoch, wiec jest w bardzo dobrym stanie ale zabezpieczanie tego wszystkiego czego fabryka nie zabezpieczyła należycie to koszta i się przeraziłem nie mówiąc o rozbieraniu tapicerek itp
Muszę przyznać że np Renaut pod tym względem jest wzorowo zabezpieczony, no ale kto w japoni jeździ autem wiecej niż 5 lat )
witam. dziś pierwszy dzień walki z ruda. zajmie pewnie sporo czasu ale postaram się wstawić parę filmów/zdjęć walki ;]
"domowe sposoby itp będą"
pozdro ;]
"domowe sposoby itp będą"
pozdro ;]
-
wojtal90
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6