Mazda 323C BA 96` ZM-VE – "Cetek #2 – Nowa nadzieja"

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Płomień » 21 cze 2016, 16:13

Aktualnie
20180825_130727.jpg

pirsza strona.jpg

pirsza strona2.jpg

pirsza strona3.jpg
Wyobraź sobie sytuację: jedziesz poupalać legalnie i piąć się w tabeli, a na przejeździe testowym urywasz półoś. Co robisz? a) siedzisz i płaczesz b) dzwonisz po lawetę c) jedziesz po kolejną półoś, wymieniasz ją na poboczu i jedziesz dalej, bo czasówka się sama nie zrobi.


Co to jest? – czyli założenia projektu
Mazda 323C kupiona w stanie „gruz”, sukcesywnie naprawiana i modyfikowana. Auto zostało praktycznie rozłożone na części, i złożone po mojemu. Z seryjnych rozwiązań pozostały karoseria i podwozie. Wszystkie prace dokonane przez SPCustoms, czyli Piohrun&Płomień.

Prawdopodobnie najszybsza przednionapędowa Mazda pojemności <1600cm3 w kraju. Kto wie, może i najszybsza niezależnie od umiejscowienia napędu (Mx5 fans triggered).

Samochód ma mi służyć do rajdów i motosportu w klasie do 1600ccm. Wszystko jest robione własnymi rękoma i w możliwie najmniejszych kosztach. Ten projekt łączy moje trzy zamierzenia które chodzą mi po głowie od dawien dawna.
Pierwsze to przygotować samochód w całości samemu.
Drugie, to spróbować sił w motosporcie.
Trzecie to zrobić coś unikalnego. Chyba mi się udało.
Uprzedzając komentarze nie wsadzę tam BP+T ani KL-ZE, choć wiem że KL-ZE jest odpowiedzią na wszystkie pytania <cisza> . Podobnie, nie zależy mi na wyglądzie. Ten samochód ma jeździć i cieszyć <spoko>

Dane techniczne:
Model: 323C
Rocznik: 1996 – buda, 2001 – silnik
Silnik: ZM-VE 1598cm3 SPCustoms Mark 1
131Km@5900RPM 171Nm@4000RPM (26 sierpnia 2018r. oficjalnie)
140Km@7100RPM 179Nm@4700RPM (5 września 2018r. nieoficjalnie)
RPM limiter: 8400
Masa: ok. 1000kg

0-100km/h 8,25s

Ważniejsze naprawy:
-Tylny błotnik wygląda już jak błotnik, a nie kupka rdzy.
-Ogarnięta podłoga
Wymiana przedniej szyby i odrdzewienie/zabezpieczenie gniazda
Tego auta się nie naprawia. Graty nie nadążają się psuć, bo szybciej wlatują nowe rozwiązania.

Modyfikacje:

Zawieszenie:
Mocowania sworzni przesunięte o 12mm do zewnątrz i 12mm do przodu.
-Tuleje wahaczy przednich poliuretan custom, około 90sh
Tuleje wahaczy tylnych poliuretan custom, około 85sh
-Zawieszenie gwintowane FK z 323BJ
-sprężyny przednie wymienione na bardziej miękkie
-Tylny stabilizator od BA V6
-Łączniki tylnego staba 323 BJ
-Rozpórka przód Homemade v2.1 "Skurw Performance by SP Customs"
-Rozpórka tył Homemade v1.0 "Skurw Performance by SP Customs"
Przednie zwrotnice BA V6 odelżone o 0,6kg każda
Wahacze poprzeczne tył z regulowaną długością by SP Customs

Silnik:
– ̶S̶w̶a̶p̶ ̶n̶a̶ ̶Z̶L̶–̶V̶E̶
ZM-VE (SPCustoms Mark1)
Blok, korbowody, wał korbowy od ZM-DE
-Tłoki, kompletna głowica od ZL-VE
Koło zamachowe Otoczak 4,5kg

Głowica
Planowanie 1,51mm (na znacznik)
Nowe gniazda zaworowe 28,5mm (seria 26mm)
-Nowe zawory dolotowe 31,5mm (seria 30mm)
-Powiększenie gardzieli gniazd wydechowych +0,5mm
-Powiększenie przekroju kanałów dolotowych
-Obróbka kanałów wydechowych
-Polerka komory spalania
Dodatkowe podkładki pod sprężynki

Dół silnika
-Wyważenie korbowodów
-Wyważenie tłoków
-Polerka tłoków

Hamownia

Sterowanie
-Ecumaster DET3 Piggyback

Peryferia
Modyfikowany kolektor od ZM-DE
Przepustnica FS-DE 56mm
-Dolot 67mm
Krótka skrzynia B3
-Short Shifter
-Filtr stożkowy Simota
-Wydech
-kolektor ori ZL-VE 4-2
kolanko 2-1
rury custom 2"
-końcowy WM Sports (a`la mugen)
-Nowe łożyska przód

Układ hamulcowy:
-Przód
zaciski BA V6 odelżone o 0,4kg
-tarcze zimmermann 270mm
-klocki OEM Mazda
-Tył
-zwrotnica + zacisk Mx-3
-tarcze (nie wiem jaka marka) 250mm
-klocki ATE

Buda:
-Wydmuszka
-Demontaż szyberdachu i poliwęglanowa wstawka zamiast niego
Fotele MX-3
Modyfikacja foteli i alu nakładki na manipulatory nożne
-Nowa wykładzina Custom 1,4kg
-Pasy 4-punktowe TAKATA
Relokacja aku na tył
-Lekkie felgi Enkei z Mx-5 NB
-Troche różnych sprayów.
-Ez- lip pod zderzakiem przednikm
-Spoiler ori Mazda 323C 1.8 Przerobiony pod regulację kąta natarcia
Kierownica RAID 32cm + naba

Pozostałe:
-Kolumna kierownicza opuszczona o 1cm
-Magiel od MX3 1.8 na 2,5 obrotu zamiast seryjnego 3,2

Plany :
-Przyciemnienie szyb
-Rozpórka dół Custom
-Krzyżak na słupkach B Custom
-Fenderbary Homemade [Nie będzie]
-Kubełki i harm-bar
-Lekki plastikowy zbiornik paliwa z Mazdy2
-Grubszy stabilizator przód
-Custom maska z kompozytów. Jak już będę miał negatyw to zacznę zbierać zamówienia :D

Tak samochód wyglądał niegdyś.
IMG_20160621_151346.jpg

IMG_20160621_151309.jpg

Wydmuszka przed zamontowaniem foteli
IMG_20160526_203253.jpg

Łatka za szyber
IMG_20160615_215320.jpg

Rozpórki spawane pod wymiar, mierzone na uniesionym samochodzie. Potwierdzam, jest różnica w rozstawie kielichów w zależności czy samochód stoi na kołach czy na lewarkach.
DSC_0660.JPG

DSC_0667.JPG

14677960_1192620370780896_21288425_o.jpg
W takim stanie pierwszy raz odpalony


...

Jak to się zaczęło:
Pierwszym jeżdżonym przeze mnie samochodem był samochód rodziców, 323 BJ sedan DiTD. Była to druga Mazda w rodzinie. Zaraz po dostaniu prawa jazdy nie interesowałem się specjalnie motoryzacją, jedyne co wiedziałem to – Japończyk, diesel, bezawaryjny do granic możliwości <lol> . Taki stan wiedzy nie trwał jednak długo, tak się złożyło że mój przyjaciel był (i jest) urodzoną "złotą rączką", i był w posiadaniu Cienkiego który lubił się psuć. Chcąc nie chcąc, pomagając i podając mu klucze zaciekawiłem się co jak działa i zainteresowałem się motoryzacją.

Parę lat później
Nigdy nie ciągnęło mnie do posiadania własnego samochodu. Zawsze mogłem liczyć na pożyczenie BJ-tki, a na dodatek dziewczyna zaopatrzyła się w 4 koła żeby móc mnie częściej męczyć. Miałem z nią bardzo zdrowy układ – używam jej samochodu kiedy potrzebuję, a w zamian naprawiam jej wszystko co trzeba. Wilk syty a i ja miałem czym jeździć :D Postanowiłem wykorzystać tą umowę na pierwszą rundę KZK Automobilklubu Łódzkiego... i wsiąkłem. Postanowiłem kupić własną furę, i przygotować ją do amatorskiego motosportu.
KZK.jpg
Ta fota trafiła na fanpage promujący wydarzenie.

Samochodu szukałem prawie dwa miesiące. Najpierw były poszukiwania Mx-3, niestety albo były poza moim zasięgiem finansowym, albo bałem się je podnieść podnośnikiem, żeby mi samochód nie spadł na głowę. Nie zależało mi na wyglądzie, byle by była na chodzie i ze zdrowym spodem. Zacząłem szukać Cetki, wiedziałem jak to skręca i trzyma sie asfaltu. W międzyczasie, czystym przypadkiem trafiłem na allegro na silnik oferowany przez JapanKorean Moto. Rzut oka i już wiedziałem co sprzedają, i że mogę to wsadzić do Cetki. Umówiłem się na odbiór i pojechaliśmy z kumplem. Wieczorkiem, na dzień przed wyjazdem rzuciłem okiem na ogłoszenia, i znalazłem jedno które miałem po drodze. Tak oto jednego dnia kupiłem ZL-VE, a później samochód do którego będę go wsadzał...
Załączniki
IMG_20160621_151426.jpg
Ostatnio edytowano 5 lut 2022, 20:20 przez Płomień, łącznie edytowano 43 razy
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Bo_Lo » 22 cze 2016, 05:33

Graty nieszablonowego pomyslu,oraz dorwania ZLVE.Sam jak mialem BJ z ZLDE polowalem na ten silnik,ale nigdzie nie było.Kiedy swap? Masz wiązkę i komputer do tego czy będzie DET/emu? To dopiero będzie projekt "jdm".Nie wiem czy w ogóle w pl jezdzi jakikolwiek ZLVE.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Płomień » 22 cze 2016, 11:34

Swap wkrótce, zaczynamy jeszcze w czerwcu. Mam do niego kompa, wersję od A/T ale podobno to nie problem, o ile wybierak ustawi się na N. Na wersję od manualnej skrzyni nawet nie liczę, tych ecu już praktycznie nie da się dostać, ten który mam kupiłem z Cypru. Z tego co udało mi się zorientować to wiązka w dużej mierze będzie pasować od Z5, resztę będę dorabiał. Dorwałem manual workshop do bj, z opisem prawie że wszystkiego łącznie z ZL-VE i schematami elektrycznymi. Szkoda tylko że książka jest po rosyjsku, na zasadzie skanów, więc teraz w wolnych chwilach siedzę z oprogramowaniem OCR i translatorem, strasznie nudna i męcząca robota. <spie> Jak ktoś jest zainteresowany to mogę podesłać plik, a jak troche potłumaczę to nawet po części po polsku <faja>

A tu mój skarb
Załączniki
IMG_20160517_212833.jpg
ZL-VE
Ostatnio edytowano 22 cze 2016, 11:39 przez Płomień, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Bartg » 22 cze 2016, 11:35

Fajnie, że ktoś się bierze za nietypową bazę :D Trzymam kciuki mocno i mam nadzieję ją zobaczyć kiedyś, a może i wsiąść na prawy ;) Sprężyny polecam K.A.W., ze wszystkich które miałem prowadziła się najlepiej (oprócz gwintu oczywiście).
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Sawinio » 22 cze 2016, 12:37

Nie no szacun. Trzymam kciuki. Ja swojego czasu chciałem przerobić 323C z 1998 roku.
Niestety brak czasu a w szczególności pieniędzy zmusił mnie do zaniechania tego projektu :(
:(
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2010, 11:10
Posty: 49 (5/0)
Skąd: Płock
Auto: JEST –> Mazda 5 CR 2.0 RF-7J 143 KM –> 2008 rok
JEST –> Mazda 323F BJ 1.6 ZM 90 KM –> 2003 rok
BYŁA –> Mazda 323C BA 1.5 Z5 88 KM –> 1998 rok

Postprzez Piotr89 » 22 cze 2016, 14:09

WOW ciekawy projekt się zapowiada, zawsze możesz pójść krok dalej i doładować te zmienne fazy rozrządu <diabełek> A wtedy już będzie kozacko, jeżeli kręci się to tak samo jak "Hąndy VTEC" to tak samo się będzie kręcić na doładowanym <diabełek>
Pytanie z innej beczki: jak z dostępem do części zamiennych? Pewnie tylko ASO...
Ceny też pewnie powalające <nie powiem>
A co do KL-ZE to już trochę oklepany temat, dlatego cieszę się że powiało tutaj świeżością <diabełek>

Mocno dopinguję i czekam na efekty ;)
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Bo_Lo » 22 cze 2016, 17:00

Przy ZLVE to KLZE jest jak 1.9tdi ;–)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Neonixos666 » 22 cze 2016, 18:29

Bo_Lo napisał(a):Przy ZLVE to KLZE jest jak 1.9tdi ;–)


Aż tak chyba nie dymi <lol>

Pomysł fajny coś nowego, kibicuję. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9462 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Płomień » 22 cze 2016, 19:32

Odnośnie części zamiennych już odpowiadam:
ZL-VE to mix ZL i ZM. Dokładniej mówiąc to takie ZM o krótszym skoku tłoka, doprężone, z wałkami od Miaty 1.6 120hp i wariatorem na wałku ssącym sterowany ciśnieniem oleju przez solenoidę.. Praktycznie wszystkie części da się dostać poza tymi stricte od S-VT. Nawet uszczelka pod pokrywę zaworów pasuje od ZM <lol> Ponadto, nie ma zmiennego wzniosu zaworów czyli zapewne jest bezkolizyjny jak pozostali bracia z rodziny. Zaczynam się nawet zastanawiać nad wałkiem wydechowym o innej charakterystyce, ktoś próbował do ZM wsadzać wałki od czegoś innego?

@Piotr89
Póki co turbić nie będę, bo turbobenzyny są liczone x1,7 czyli już praktycznie startowałbym w klasie Open. Może jak będę kiedyś kiedyś zmieniał samochód to pomyślę żeby ten uturbić :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Bo_Lo » 22 cze 2016, 19:43

Skoro i tak trzeba rzeźbić wiązkę to nie lepiej iść od razu w komptypu Emu lub Easy ecu? Pewnie daloby sie cos więcej z motoru wycisnąć.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Płomień » 22 cze 2016, 20:36

Dużo rzeźbienia z wiązką (podobno) nie będzie. Emu i wszelakie standalone ecu kosztują, i potrzeba kogoś kto mi to zaprogramuje, oczywiście nie za darmo. Póki co chcę się zmieścić w 3,5 tys ze wszystkimi podstawowymi rzeczami, i powiem że nieźle mi idzie. Przyznaję że powoli myślę o poważniejszym grzebaniu z mocą, ale to dopiero na zimę jak jeszcze trochę zaoszczędzę kasy i może posprzedaje parę gratów które wyciągnąłem. Nie chce ktoś radia blaupunkt z 4 głośnikami, sprawnego i szczelnego szybra, i generalnie wszystkiego co dotychczas wywlekłem? Każdy grosz to kolejna rzecz odhaczona na liście :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Bo_Lo » 22 cze 2016, 20:52

Co do stand alone to podobno nieźle rozwija sie easy ecu,w wersji Full koszt ok800zl wiec w porównaniu do emu taniocha;–)
Co do szybra to daj na PW cenę,jak będę w pl to zorientuje sie czy pasuje do 323f i jak wygląda z montażem.
Szyber szklany elektryczny,oem czy jaki?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Płomień » 23 cze 2016, 09:38

Z tego co mi się wydaje to easy ecu nie ma możliwości sterowania zmiennymi fazami rozrządu. Ze sterowników (biorąc pod uwagę że nie chcę wydawać dużych pieniędzy) to zostają mi tylko piggybacki. Jak do zimy uzbieram trochę gotówki to zabiorę sie za silnik i poleci koło zamachowe, doprężenie przez planowanie głowicy, od razu porting, jeśli będzie potrzeba to polerka tłoków żeby nie było ognisk samozapłonu, wtedy można będzie pomyśleć o jakimś dobrym standalone i od razu z mapami wtrysku ogarnąć mapy zapłonu. Wg mnie dopiero taka zabawa ma sens, wydam te półtora do dwóch klocka ale będzie jakiś logiczny wzrost mocy. Nie wiem czy jest sens rzucać teraz 500zł na świnkę którą i tak później wywalę, po to żeby mieć te 5 kuni więcej teraz zaraz.

Po pierwsze muszę się nauczyć dobrze jeździć, póki co jest ze mnie bardziej mechanik niż szofer (jak na realia motosportu) :P
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Neonixos666 » 23 cze 2016, 13:40

Ja na razie skupił bym się na tym żeby to wszystko działało jak trzeba, potem nauczyć się jeździć a jak już ogarniesz to podnieś moc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9462 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bartg » 24 cze 2016, 09:35

Miło było poznać kogoś, kto widzi w Cetce potencjał :D Rzeczywiście kolorów sporo jak na srebrny, ale w rajdówce to akurat najmniej ważne :D Liczę na przejażdżkę na prawym po swapie ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Tweeter » 24 cze 2016, 16:17

A ja tak poczytałem wątek i nazwałbym go OD LAIKA DO FANATYKA :D
Podoba mi się jak zmieniło się podejście do motoryzacji, posiadania i dłubania przy swoim samchodzie ;)

Projekt zapowiada się bardzo ciekawie, będę śledził <faja>
Tymbardziej, że niedawno jedna dopieszczona Cetka z forum, której chciałbym kiedyś dorównać poszła w świat (tak, mowa tu o Bartq ;P )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 13:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez mx-3lover » 24 cze 2016, 17:15

Ile waży szyberdach z osprzętem?
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 22:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Eklerek323f » 24 cze 2016, 18:03

Trzymamy kciuki za ten projekt :)

mx-3lover łapaj cytat z naszego wątku regionalnego
Plomien napisał(a): Obrazek
Powiem Wam, że wizualnie "dziura w dachu" się sporo powiększyła. Szyber waży dokładnie 15 kilo, to tak jakby wozić koło zapasowe na dachu :|
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 21:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Płomień » 25 cze 2016, 00:12

Dzisiaj parę detali, wnętrze oberwało mokrą szmatą w celu odbrudzenia. To że jest strup, nie oznacza że ma być brudny :P
Przy okazji Tips & Tricks:

Wszystkie rzeczy które potrzebuję wozić w samochodzie a nie da się ich przykręcić postanowiłem przytwierdzić na rzep. 25 Metrów taśmy rzepowej w hurtowni dodatków krawieckich za 20zł, pistolet do kleju i do przodu ;)
Gaśnica.jpg
Gaśnica i klucz do kół na rzepach.

Poza tym przyszły do mnie sprężyny, w najbliższym czasie będę je zakładał. Razem z nimi będę robił camber, może na kolejny spot grupy łódzkiej uda mi się wszystko skończyć ;) Przy okazji sprawdziłem, i rzeczywiście odelżenie samochodu nie pozostało bez echa. Tył stoi co najmniej 3 cm wyżej niż seria, co zaowocowało tzw. positive camber, czyli dół kół schodzi się do środka. Teraz już wiem czemu mogłem zawstydzać wojowników ortalionu w bmw latając bokiem na mokrych rondach :D
Sprężyny.jpg
Nowe springi
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Bartek1986 » 25 cze 2016, 02:03

Plomien napisał(a):Gaśnica i klucz do kół na rzepach.


Ty chcesz dostać nagrodę Darwina? :|
Jeszcze w wydmuszce gdzie nic Cie przed tym nie chroni..

Kup sobie mocowania, które potrafią wytrzymać dzwona.
http://www.rallyshop.pl/index.php?k212, ... kcesoria,1

Serio wolałbym nie mieć gaśnicy i żeby się auto w razie czego spaliło niż wozić takie coś za sobą.
Przy dobrym hamowaniu na dołach klucz do kół w najlepszym wypadku wyleci przednią szybą.
Kupuj mocowania i montuj do podłogi za fotelami.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 12:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy