Porównanie Mazdy6 GG oraz Mazdy6 GH.
Strona 1 z 1
Witam. Od ponad trzech lat jeżdżę Mazdą6 GG i ostatnio przyszła mi ochota na jej młodszą następczynię – GH. Mam kilka pytań do osób, które mają w tej chwili GH a kiedyś poruszali się Mazdą6 GG:
1/ czy GH jest dużo lepszym autem?
2/ czy jest to duży przeskok technologiczny względem GG?
3/ jak się ma sprawa z jakością wykończenia wnętrza?
4/ jak z wyciszeniem – czy jest dużo lepiej?
Z góry dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi.
1/ czy GH jest dużo lepszym autem?
2/ czy jest to duży przeskok technologiczny względem GG?
3/ jak się ma sprawa z jakością wykończenia wnętrza?
4/ jak z wyciszeniem – czy jest dużo lepiej?
Z góry dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi.
jachu36 napisał(a):GH przed liftem,a po lifcie jest jakaś róznica?
-zawieszenie stało się bardziej komfortowe aczkolwiek nadal prowadzi się fajnie
-poprawiono po raz kolejny zabezpieczenia antykorozyjne
-lepsze wyposażenie
-nowy silnik diesla 2.2
-nowy silnik benzynowy 2.0 DISI
-zmiany wizualne
mario1977 napisał(a):Czy GH jest dużo lepszym autem?Czy jest to duzy przeskok technologiczny względem GG.
Jak się ma sprawa z jakością wykończenia wnętrza,jak z wyciszeniem,czy jest dużo lepiej ?
Z góry dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi.
GH moim zdaniem wygląda dużo nowocześniej, przeskoku technologicznego bym się nie spodziewał.
Silniki te same, bajery te same.
Troszkę lepsze wyposażenie.
Jak to w Mazdach bywa lepsza anty korozja ale to ocenisz oglądając auto bo różnie z tym bywa.
Nie porównam wyciszenia bo mam GY benzynową oraz styczność z GH w dieslu. Wydaje mi się że wiatry mniej szumią w GH.
Plastików w GH nie macałem jakoś szczególnie ale spasowanie oceniam lepiej niż w GY.
Spasowanie w pierwszej generacji pozostawia wiele do życzenia, pierwsza Mazda 3 jest lepiej spasowana coś jak szóstka GH.
GH jest większa, ma więcej miejsca w środku i w bagażniku.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
A wyciszenie wnętrza tzn silnika.Ja wiem że to porównanie benzyny do diesla ale który jest cichszy w trasie np. przy prędkości autostradowej 140 km/h lub też mniejszych prędkościach na 100/120 km/h?
Bo w gg silnik benzynowy przy takich prędkościach strasznie daje się we znaki.
Bo w gg silnik benzynowy przy takich prędkościach strasznie daje się we znaki.
Silnik 2.0 MZR-CD w GH trapią te same problemy co w modelu GG/GY.
Wszystko zaczyna się od uwalonych podkładek pod wtryskiwaczami. Spaliny idą do oleju, w misce robi się syf, który zalepia smok, spada ciśnienie oleju, wysiadają panewki, wałek rozrządu, silnik może ulec zatarciu.
Wtryskiwacze są drogie, nie da się ich regenerować.
Auto posiada jeden wałek rozrządu przy 16 zaworach. W prasie wyczytałem że jest on nadmiernie obciążony i może się szybciej zużyć (może chodzi o spadek ciśnienia oleju).
Z filtrem cząstek stałych różnie bywa jedni narzekają inni nie. W GH kolegi nie sprawia kłopotów ale jego trasy to przeważnie odcinki co najmniej 20 km w jedną stronę, unika miasta. Być może w GH jest inny DPF nie mam pojęcia.
Wszystko zaczyna się od uwalonych podkładek pod wtryskiwaczami. Spaliny idą do oleju, w misce robi się syf, który zalepia smok, spada ciśnienie oleju, wysiadają panewki, wałek rozrządu, silnik może ulec zatarciu.
Wtryskiwacze są drogie, nie da się ich regenerować.
Auto posiada jeden wałek rozrządu przy 16 zaworach. W prasie wyczytałem że jest on nadmiernie obciążony i może się szybciej zużyć (może chodzi o spadek ciśnienia oleju).
Z filtrem cząstek stałych różnie bywa jedni narzekają inni nie. W GH kolegi nie sprawia kłopotów ale jego trasy to przeważnie odcinki co najmniej 20 km w jedną stronę, unika miasta. Być może w GH jest inny DPF nie mam pojęcia.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
przesiadłem się ostatnio z GG 1.8 na GH 2.5 obie w HB i moje odczucia są takie:
Gh jest: trochę mniejsza w środku, ma większy bagażnik, jest dużo cichsza, pali podobnie trochę więcej, technologicznie ma więcej gadżetów, dużo ładniejszą sylwetkę i co dla mnie było ważne 6 biegów.
Gh jest: trochę mniejsza w środku, ma większy bagażnik, jest dużo cichsza, pali podobnie trochę więcej, technologicznie ma więcej gadżetów, dużo ładniejszą sylwetkę i co dla mnie było ważne 6 biegów.
- Od: 13 lis 2013, 21:12
- Posty: 30
- Auto: M6 GH 2.5 2009r.
Sport Dynamic
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości