DISItune – wykonam chiptuning ECU (Mazda SkyActiv / 3 MPS / 6 MPS / CX-7)
A jakieś konkrety wyrażone w przyrostach? to co ta wersja jest bardziej oporna od 120?
Kliszek M3 napisał(a):A jakieś konkrety wyrażone w przyrostach? to co ta wersja jest bardziej oporna od 120?
czy określenie "bez sukcesów" jest jakieś niejasne czy co? 165tka nie jest zablokowana jest poprostu wolnossakiem z całym bagażem tego typu silników.
Zresztą jak ktoś śledzi profil OVTuned to dziwnym trafem skupili się na MX-5 porzucając inne wersje a ja dodatkowo uciąłem sobie ostatnio pogawędkę z Matem i to że jego mapy nie działają na "mojej" hamowni to nieszczęśliwy zbieg okoliczności że wybieram same trudne auta. Sranie w banie za przeproszeniem...
W 100% seryjna Mazda 3 MPS BL, w ostatniej chwili przed pomiarem jeszcze tylko ustawialiśmy przerwę na świecach... no na 2 ustawiłem, na pozostałych 2 Krzysiek A własciciel dzielnie rozbierał i składał
Seria 270KM 372Nm
Po programie 302KM i 438Nm.
Testowy pomiar na 5tce dla pewności 310KM i 453Nm
Seria 270KM 372Nm
Po programie 302KM i 438Nm.
Testowy pomiar na 5tce dla pewności 310KM i 453Nm
Nie robiliśmy. To MZR czy DISI?
aaaaaaaaaaaaaaaaaa GJ znaczy się SkyActiv. Się nie da się Chyba, że jakimś cudem masz sterownik Denso, to może się udać. Znam z pierwszej ręki, bezpośrednio od właściciela, historię 2.5 przed liftem, ze sterownikiem Mitsubishi i najpierw poległo OVTuned a później poddało się BBR GTi.
Piotr_ napisał(a):DISItune napisał(a):Się nie da się
Szkoda Jak coś się urodzi to pisz
Jak tylko się coś urodzi to napewno się tu pojawi, możesz być pewny
To jeszcze do kolekcji dzisiejsze odblokowanie 3ki 120KM, seria:
odblokowana:
Nie znalazłby się na forum właściciel 6GJ 2.0 145KM który chciałby się przeoknać ile faktycznie mocy ma jego auto? Ciekaw jestem czy tyle co 3ki "120" i też się daje odblokować do 165
To nie taki mały ten kłopot niestety
Takie są skutki jak się przyjeżdża na strojenie na rezerwie
No dobra, jak rezerwa zapala się na pierwszym pomiarze wstępnej wersji programu
Ale do rzeczy Seria z krótkim dolotem Injen i nie do końca logicznymi przeróbkami wydechu (pozostawione oba katy) – 275KM 381Nm (4ty bieg):
Po remapie 4ty bieg 303KM 436Nm:
Po remapie 5ty bieg 302KM 436Nm:
No dobra, jak rezerwa zapala się na pierwszym pomiarze wstępnej wersji programu
Ale do rzeczy Seria z krótkim dolotem Injen i nie do końca logicznymi przeróbkami wydechu (pozostawione oba katy) – 275KM 381Nm (4ty bieg):
Po remapie 4ty bieg 303KM 436Nm:
Po remapie 5ty bieg 302KM 436Nm:
Nie tak dawno do SSG trafił kolejny szybki projekt z zagranicy. MPS po nieudolnych próbach modyfikacji u naszych sąsiadów, dostał drugie życie... oraz nowy FMIC i nowy program
Modyfikacje auta to: dolot, wydech, internalsy, duuuży FMIC, turbo CorkSport i soft DISItune.
Moc po strojeniu 385KM i 509Nm:
Modyfikacje auta to: dolot, wydech, internalsy, duuuży FMIC, turbo CorkSport i soft DISItune.
Moc po strojeniu 385KM i 509Nm:
czy trakcja w tym aucie wogole występuje?
Zapytam Ale w moim byłym aucie przy podobnym poziomie momentu na semi slicku występowała, więc tu pewnie będzie podobnie
Czy można we własnym zakresie sprawdzić jakie M3 120KM ma ecu (Denso czy Mitsubishi)?
Ile trwa cała operacja zdjęcia blokady?
Poproszę tez cenę na prv.
Ile trwa cała operacja zdjęcia blokady?
Poproszę tez cenę na prv.
Jest naklejka na ECU. Około 3h.
Najpierw musiałby jakiś przyjechać żebym mógł Ci wiążąco odpowiedzieć
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości