Mazda 323F BJ RF4F '02/ WR Blue Mica, Pakiet ETUDE :)
Witam !
Posiadaczem Mazdy stałem się zupełnie przez przypadek. W lipcu 2015 roku szukałem Vectry B ale z powodu braku egzemplarzy które spełniałyby moje oczekiwania trafiła się srebrna 323F BJ Ditd 90KM z 2000 roku. Obejrzałem, przejechałem się i kupiłem. Stan blacharski pozostawiał wiele do życzenia ale nie przejmowałem się tym bo już w drodze na oględziny tego auta brałem pod uwagę to że będę go musiał robić. Jako że dziennie samochodem przejeżdżam minimum 140 kilometrów to w tamtym momencie najważniejszy dla mnie był stan mechaniczny a ten był bardzo dobry. Po niecałym miesiącu od kupna podjąłem decyzje że samochód polakieruje cały ze zmianą koloru. Autko trafiło do blacharza, wymienione zostały progi i nadkola tylne. Kolor jaki wybrałem to Lorry's Pure White, lakier ceramiczny :
[/attachment]
Remont zakończony został w październiku 2015 i od tamtego czasu skupiałem się na eksploatacji auta i bieżących wymianach. Kilka modyfikacji planowałem wprowadzić wiosną tego roku. Niestety 3 grudnia podczas wyprzedzania kolumny tirów kierowca jednego z nich (jak się później tłumaczył) myślał że sarna z lasu wyskakuje i chciał ją ominąć, tym samym zajechał mi drogę. Niestety nie miałem możliwości ominięcia go więc otarłem się o niego, wpadłem w poślizg i przodem uderzyłem w bok autobusu jadącego przed tym tirem, następnie odbiłem się od niego i wylądowałem w rowie na dachu.
Po tym zdarzeniu wiedziałem że następne auto jakie kupie to musi być 323f BJ. skłoniło mnie do tego przede wszystkim to że biorąc udział w takiej bombie (po zdjęciach tego nie widać ale zderzenie z autobusem było mega mocne, kierowca później mi mówił że jest w szoku ze nie wyrzuciło go z drogi) ja i moi pasażerowie (wiozłem 3 osoby) wyszliśmy z tego auta nie licząc obić i potłuczeń bez szwanku.
Tak więc dnia 15 grudnia kupiłem sobie BJ po lifcie z DiTD 101 KM w kolorze Starry Blue Mica . W porównaniu do poprzedniej mazdy robi dużo lepsze wrażenie, z większych mankamentów to tylko uszkodzona tylna klapa i zderzak (poprzednia właścicielka uderzyła w słupek). Przede wszystkim ta ma lepsze wyposażenie i bardziej zadbane wnętrze (tamta była bardzo zajechana w środku a ta jest prawie igła).
Fotki po zakupie :
Wyposażenie:
– Centralny zamek na pilota
– 4x elektryczne szyby
– Klima
– Elektryczne, podgrzewane lusterka
– Abs
– 4x poduszki powietrzne
– Isofix
Wiosną nastąpiła wymiana kół z zimowych na letnie więc pomalowane felgi z poprzedniej BJ ubrałem w nowe opony Michelin Energy Saver i trafiły one na auto:
Po zimie niestety jak to w Mazdach pojawiła się ich ruda koleżanka i okazało się że dość mocno zaczęła jeść moje auto. W środę (18.05) zacząłem rozbiórkę wnętrza mazdy, w czwartek ją dokończyłem, zmieniłem tylną klapę i zderzak, z powrotem założyłem koła zimowe i auto trafiło do blacharza:
Jego zadaniem będzie:
– Wymiana progów
– Wymiana reperaturek tylnych błotników
– Wyspawanie podłogi w miejscach w których pojawiły się dziury
– Nowe mocowanie poduszki silnika przy prawym kielichu
– Ogólnie jak znajdzie jakieś ogniska rdzy ma je usunąć
– Wyklepać tylną ściankę i dopasować klapę ponieważ przez ten słupek rygiel zamka klapy przestawił się trochę do góry i nie zamyka ona się tak jak powinna
Mimo że przy poprzedniej BJ zarzekałem się że już nigdy więcej nie będę robił takiego projektu jak całościowe lakierowanie auta to już podjąłem decyzję że ta Mazda też będzie polakierowana po całości, z tym że kolor zostaje ten sam.
Autko w trakcie remontu i po:
Modyfikacje wykonane od momentu kupna
– Kluczyk "scyzoryk"
– Montaż tylnej prawej lampy od anglika
– Wymiana fabrycznego radia na Pioneer MVH-180UBG
– Wymiana tylnych głośników na Blaupunkt BGx 663 HP
– Przednie głośniki zastąpione zostały fabrycznymi głośnikami z Forda Focusa mk1/mondeo mk3 (bardzo ładnie grają)
– Montaż wzmacniacza JBL GT5-A402
– Montaż subwoofera JBL GT5-1204BP
– Oklejenie halogenów żółtą folią
– Wypiaskowanie i pomalowanie na biało alu z poprzedniej mazdy
– Montaż białych kierunkowskazów bocznych
– Remont blacharsko-lakierniczy, zmiana fabrycznego koloru na 02C z palety Subaru
– Montaż Bi-Xenonu
– Montaż podświetlenia nóg kierowcy i pasażera białe LED
– Wymiana wszystkich żarówek we wnętrzu na białe LED
Planowane modyfikacje na rok 2017
– Montaż progów i tylnego zderzaka od Sportive
– Montaż przedniego zderzaka Etude
– Polakierowanie wnętrza przednich reflektorów na czarno
– Lusterka, listwy boczne, spoiler na klapie, listwa atrapy przedniej i felgi polakierowane zostaną na biały kolor z dodatkiem złotego brokatu
– Być może jakieś obniżenie
Posiadaczem Mazdy stałem się zupełnie przez przypadek. W lipcu 2015 roku szukałem Vectry B ale z powodu braku egzemplarzy które spełniałyby moje oczekiwania trafiła się srebrna 323F BJ Ditd 90KM z 2000 roku. Obejrzałem, przejechałem się i kupiłem. Stan blacharski pozostawiał wiele do życzenia ale nie przejmowałem się tym bo już w drodze na oględziny tego auta brałem pod uwagę to że będę go musiał robić. Jako że dziennie samochodem przejeżdżam minimum 140 kilometrów to w tamtym momencie najważniejszy dla mnie był stan mechaniczny a ten był bardzo dobry. Po niecałym miesiącu od kupna podjąłem decyzje że samochód polakieruje cały ze zmianą koloru. Autko trafiło do blacharza, wymienione zostały progi i nadkola tylne. Kolor jaki wybrałem to Lorry's Pure White, lakier ceramiczny :
[/attachment]
Remont zakończony został w październiku 2015 i od tamtego czasu skupiałem się na eksploatacji auta i bieżących wymianach. Kilka modyfikacji planowałem wprowadzić wiosną tego roku. Niestety 3 grudnia podczas wyprzedzania kolumny tirów kierowca jednego z nich (jak się później tłumaczył) myślał że sarna z lasu wyskakuje i chciał ją ominąć, tym samym zajechał mi drogę. Niestety nie miałem możliwości ominięcia go więc otarłem się o niego, wpadłem w poślizg i przodem uderzyłem w bok autobusu jadącego przed tym tirem, następnie odbiłem się od niego i wylądowałem w rowie na dachu.
Po tym zdarzeniu wiedziałem że następne auto jakie kupie to musi być 323f BJ. skłoniło mnie do tego przede wszystkim to że biorąc udział w takiej bombie (po zdjęciach tego nie widać ale zderzenie z autobusem było mega mocne, kierowca później mi mówił że jest w szoku ze nie wyrzuciło go z drogi) ja i moi pasażerowie (wiozłem 3 osoby) wyszliśmy z tego auta nie licząc obić i potłuczeń bez szwanku.
Tak więc dnia 15 grudnia kupiłem sobie BJ po lifcie z DiTD 101 KM w kolorze Starry Blue Mica . W porównaniu do poprzedniej mazdy robi dużo lepsze wrażenie, z większych mankamentów to tylko uszkodzona tylna klapa i zderzak (poprzednia właścicielka uderzyła w słupek). Przede wszystkim ta ma lepsze wyposażenie i bardziej zadbane wnętrze (tamta była bardzo zajechana w środku a ta jest prawie igła).
Fotki po zakupie :
Wyposażenie:
– Centralny zamek na pilota
– 4x elektryczne szyby
– Klima
– Elektryczne, podgrzewane lusterka
– Abs
– 4x poduszki powietrzne
– Isofix
Wiosną nastąpiła wymiana kół z zimowych na letnie więc pomalowane felgi z poprzedniej BJ ubrałem w nowe opony Michelin Energy Saver i trafiły one na auto:
Po zimie niestety jak to w Mazdach pojawiła się ich ruda koleżanka i okazało się że dość mocno zaczęła jeść moje auto. W środę (18.05) zacząłem rozbiórkę wnętrza mazdy, w czwartek ją dokończyłem, zmieniłem tylną klapę i zderzak, z powrotem założyłem koła zimowe i auto trafiło do blacharza:
Jego zadaniem będzie:
– Wymiana progów
– Wymiana reperaturek tylnych błotników
– Wyspawanie podłogi w miejscach w których pojawiły się dziury
– Nowe mocowanie poduszki silnika przy prawym kielichu
– Ogólnie jak znajdzie jakieś ogniska rdzy ma je usunąć
– Wyklepać tylną ściankę i dopasować klapę ponieważ przez ten słupek rygiel zamka klapy przestawił się trochę do góry i nie zamyka ona się tak jak powinna
Mimo że przy poprzedniej BJ zarzekałem się że już nigdy więcej nie będę robił takiego projektu jak całościowe lakierowanie auta to już podjąłem decyzję że ta Mazda też będzie polakierowana po całości, z tym że kolor zostaje ten sam.
Autko w trakcie remontu i po:
Modyfikacje wykonane od momentu kupna
– Kluczyk "scyzoryk"
– Montaż tylnej prawej lampy od anglika
– Wymiana fabrycznego radia na Pioneer MVH-180UBG
– Wymiana tylnych głośników na Blaupunkt BGx 663 HP
– Przednie głośniki zastąpione zostały fabrycznymi głośnikami z Forda Focusa mk1/mondeo mk3 (bardzo ładnie grają)
– Montaż wzmacniacza JBL GT5-A402
– Montaż subwoofera JBL GT5-1204BP
– Oklejenie halogenów żółtą folią
– Wypiaskowanie i pomalowanie na biało alu z poprzedniej mazdy
– Montaż białych kierunkowskazów bocznych
– Remont blacharsko-lakierniczy, zmiana fabrycznego koloru na 02C z palety Subaru
– Montaż Bi-Xenonu
– Montaż podświetlenia nóg kierowcy i pasażera białe LED
– Wymiana wszystkich żarówek we wnętrzu na białe LED
Planowane modyfikacje na rok 2017
– Montaż progów i tylnego zderzaka od Sportive
– Montaż przedniego zderzaka Etude
– Polakierowanie wnętrza przednich reflektorów na czarno
– Lusterka, listwy boczne, spoiler na klapie, listwa atrapy przedniej i felgi polakierowane zostaną na biały kolor z dodatkiem złotego brokatu
– Być może jakieś obniżenie
Ostatnio edytowano 20 sty 2019, 20:06 przez Piotrek93, łącznie edytowano 9 razy
- Od: 22 maja 2016, 19:40
- Posty: 79
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica
Widać auto trafiło w bardzo dobre ręce będę śledził wątek
- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
Zgodnie z tym co wcześniej pisałem, dzisiaj odwiedziłem blacharza. Prace nie idą w zawrotnym tempie, na razie tylko progi wycięte ale jest to spowodowane tym, że ma on kilka innych projektów a moje auto chce zrobić porządnie, tym bardziej że poniekąd jesteśmy rodziną więc nie będzie odstawiał lipy. Obiecał że od przyszłego tygodnia skupi się głównie na Maździe bo do mniej poważnych robót będzie miał pomocnika. Po prawdzie to wolę aby kilka dni dłużej trzymał ten samochód ale żeby to było dobrze zrobione. Ja w sumie jak na razie jestem zadowolony, myślałem że po zdjęciu poszycia progu będzie gorszy obrazek ale źle nie jest, widywało się gorsze rzeczy.
- Od: 22 maja 2016, 19:40
- Posty: 79
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica
Uoo ruda tańczy jak szalona. Wydaje mi się że mogę się spodziewać podobnego obrazka bo na początku i końcu progu też mam lekko podgnite chociaż tylko w tych miejscach, w porównaniu do twoich progów to nie aż tak źle . Ale jak fachowiec się za to zabierze to nie powinno być problemu
Generalnie blacharz u którego Mazda stoi ogranie temat, poprzednią też u niego robiłem i było git. Wszystko to co wodać na zdjęciach jak jest zardzewiałe, zostanie wycięte i wspawana będzie nowa blacha. Mi zostanie zabezpieczenie antykorozyjne auta i polakierowanie
- Od: 22 maja 2016, 19:40
- Posty: 79
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica
Szczerze to szacunek bo ne kupiłbym po raz drugi mazdy i po raz drugi ją robił blacharsko, musisz lubić ten model. Widzę że masz odpowiednie możliwości do naprawy tak że powodzenia i oby pożyła dłużej niż pierwsza
W piątek 10.06 odebrałem samochód od blacharza. W sobotę nie miałem czasu aby przy nim coś porobić więc prace zacząłem w niedziele. Niestety ukazał się obraz nędzy i rozpaczy. Blacharz zrobił taką partaninę że się załamałem, wstawił kilka łatek a obok nich pozostawiał dziury, pod łatkami również zgnita blacha zostawiona. Przy odbiorze tego nie widziałem bo było przez niego zamaskowane. Elementy zewnętrzne, najbardziej widoczne były zrobione bardzo dobrze a pod spodem odwalił fuszerkę. Na szczęście z pomocą przeszedł mi mój człowiek od zadań specjalnych, człowiek bez którego większość prac przy którymkolwiek samochodzie który posiadałem nie zostałyby wykonanych – mój tata, który zaczął robić poprawki po partaczu. Na chwilę obecną prawa strona samochodu jest wyspawana na gotowo, od piątku 17.06 wziął sobie kilka dni urlopu i od jutra zaczyna działać z lewą stroną, później robimy konserwację. Oczywiście przed wspawaniem nowych łatek wszystko dookoła jest czyszczone i zabezpieczane epoksydem. Ja w tym czasie wrzeźbiłem dziury pod spryskiwacze w zderzaku i zacząłem przygotowywanie elementów. Maska jest już gotowa do podkładu, jedne drzwi również, przednie błotniki oczyszczone z rdzy od wewnątrz i zewnątrz i zabezpieczone epoksydem. Niestety prace nie idą w takim tempie w jakim bym chciał ale ogranicza mnie czas. W tym tygodniu pójdzie to lepiej a od 27.06 zaczynam pełną parą bo mi zaczynają się 2 tygodnie urlopu
Kilka fotek :
Kilka fotek :
Ostatnio edytowano 21 gru 2016, 20:41 przez Piotrek93, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 22 maja 2016, 19:40
- Posty: 79
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica
Auto gotowe !
Dwa tygodnie ciężkiej pracy od świtu do nocy przyniosły efekt, samochód polakierowany. Mimo iż początkowo twierdziłem że kolor zostaje ten sam to jednak nie byłbym sobą gdybym go nie zmienił choć subtelnie. Teraz na Mazdzie jest kolor WR Blue Mica o symbolu 02C z palety SUBARU . Osobiście uważam że ten odcień jest o wiele ładniejszy od fabrycznego, ma więcej perły w sobie. Lusterka, listwy boczne i spoiler na klapie polakierowałem na czarno a na to dałem niebieski brokat i całość pokryłem lakierem bezbarwnym – ciekawy efekt, mi się bardzo podoba, kilku innym osobom które już widziały to auto również. W początkowym zamyśle listwa atrapy chłodnicy też miała być polakierowana w taki sam sposób ale po bliższym przyjrzeniu się stwierdziłem że jest ryzyko jej połamania przy próbie rozebrania więc stwierdziłem że zrobię to w innym terminie, jak kupie drugi grill albo samą listwę . Póki co fotki kiepskie, auto już trochę przybrudzone bo dziś deszcz padał ale jak w weekend pogoda dopisze to umyję go, zrobię kilka fotek i dodam relację z remontu
Luskerko i spoiler w czerni z brokatem :
Dwa tygodnie ciężkiej pracy od świtu do nocy przyniosły efekt, samochód polakierowany. Mimo iż początkowo twierdziłem że kolor zostaje ten sam to jednak nie byłbym sobą gdybym go nie zmienił choć subtelnie. Teraz na Mazdzie jest kolor WR Blue Mica o symbolu 02C z palety SUBARU . Osobiście uważam że ten odcień jest o wiele ładniejszy od fabrycznego, ma więcej perły w sobie. Lusterka, listwy boczne i spoiler na klapie polakierowałem na czarno a na to dałem niebieski brokat i całość pokryłem lakierem bezbarwnym – ciekawy efekt, mi się bardzo podoba, kilku innym osobom które już widziały to auto również. W początkowym zamyśle listwa atrapy chłodnicy też miała być polakierowana w taki sam sposób ale po bliższym przyjrzeniu się stwierdziłem że jest ryzyko jej połamania przy próbie rozebrania więc stwierdziłem że zrobię to w innym terminie, jak kupie drugi grill albo samą listwę . Póki co fotki kiepskie, auto już trochę przybrudzone bo dziś deszcz padał ale jak w weekend pogoda dopisze to umyję go, zrobię kilka fotek i dodam relację z remontu
Luskerko i spoiler w czerni z brokatem :
- Od: 22 maja 2016, 19:40
- Posty: 79
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica
Miałem dodać relację z remontu ale stwierdziłem, że nie ma sensu. Fotek zbyt wiele nie zrobiłem, skupiałem się bardziej na pracy. Mazda jeździ, od złożenia przejechała już ok. 3000 kilometrów, w tym czasie dostała nowe klocki hamulcowe na przód, przy następnej wymianie wpadną też nowe tarcze, prawdopodobnie Rotinger GT. Hamulce na tyle będę na dniach zmieniał, już zakupiłem komplet tarcze plus klocki, muszę tylko znaleźć trochę czasu na wymianę . Wymiany zaczęła się domagać też poduszka silnika (ta przednia na dole), również już zakupiona, czeka na montaż. Zmiana najbardziej widoczna wpadła wczoraj. Już kolejna BJ jeździ z Retrofitem . Teraz kilka fotek
- Od: 22 maja 2016, 19:40
- Posty: 79
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica
Pięknie się prezentuje Niestety HidRetroFit z moimi lampami dali totalnie Mogłeś środek dać na czarny mat...wyglądała by bardziej agresywniej Ale za całokształt przeprowadzonych napraw blacharsko-lakierniczych mega pozytyw ode mnie Pomyśl o springach takich jak u mnie wpadły Mogę jeszcze je ściągnąć w promocyjnej cenie...jak coś pisz pw
franek74 napisał(a):Pięknie się prezentuje Niestety HidRetroFit z moimi lampami dali totalnie Mogłeś środek dać na czarny mat...wyglądała by bardziej agresywniej Ale za całokształt przeprowadzonych napraw blacharsko-lakierniczych mega pozytyw ode mnie Pomyśl o springach takich jak u mnie wpadły Mogę jeszcze je ściągnąć w promocyjnej cenie...jak coś pisz pw
Lamp nie oddawałem do HidRetroFitu, przerabiałem samodzielnie a zestaw kupiłem u mapet-tuning (ich siedziba mieści się 45 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania, więc złożyłem zamówienie i pojechałem tam po odbiór). Chciałem zrobić środek na czarno ale stwierdziłem że w chromie ładnie wygląda i pewnie nie będzie się tak bardzo rzucać w oczy Panom Niebieskim, tymbardziej że tym autem pokonuję dużo kilometrów (dziennie 65 do pracy w jedną stronę plus jakiś wyjazd na miasto po pracy), więc jest jak jest.
O springach też myślałem i nie wykluczam tego, że kiedyś wpadną ale narazie odpuściłem ze względu na to, że do pracy ze mną zabiera się jeszcze trzech dość rosłych chłopów i boje się żeby nie obcierało .
Tymczasem hamulce z tyłu zmienione zostały wczoraj, a najprawdopodobniej jutro poduszka silnika
- Od: 22 maja 2016, 19:40
- Posty: 79
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica
No panie, idziesz po całości Oby tym razem żaden "autobus" nie zajechał Ci drogi Jak mniemam stargo wraka trzymasz na części zamienne czy już się go pozbyłeś
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
maestro81 napisał(a):No panie, idziesz po całości Oby tym razem żaden "autobus" nie zajechał Ci drogi Jak mniemam stargo wraka trzymasz na części zamienne czy już się go pozbyłeś
Wrak sprzedałem w styczniu, miesiąc po wypadku. Nie mogłem na niego patrzeć, za bardzo bolało mnie to, że masa mojej pracy i pieniędzy poszło na marne bo jak wiadomo, OC sprawcy nie pokryło w całości kosztów jakie poniosłem przy tym samochodzie. Dodatkowo zbliżał się ternin płatności OC a nie miałem możliwości wyrejestrowania go bez oddawania na złom, więc poszedł na sprzedaż. Kilka fajniejszych gratów oczywiście przełożyłem do niebieskiej
Poduszka silnika zmieniona, przy okazji wymienione też zostały gumy i łączniki stabilizatora bo zaczynało tam stukać . Jeszcze zostało wymienić łożysko z tyłu ale myślę, że nie będę się bawił w wymianę samego łożyska, tylko dam całą nową piastę .
- Od: 22 maja 2016, 19:40
- Posty: 79
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica
W piątek piasta z tyłu została zmieniona, przy okazji również wymieniony został prawy tylny zacisk bo przy poprzednim dźwigienka od ręcznego była zapieczona i na prawe koło brakowało go . Teraz już wszystko śmiga i BJ mechanicznie jest niemalże perfekt . Wszystkie zaciski pomalowane zostały na czarno, przy okazji psiknąłem też puszkę tłumika końcowego . Wpadła też chromowana, prosta końcówka
- Od: 22 maja 2016, 19:40
- Posty: 79
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica
Mazda na początku września strzeliła focha i skrzynia biegów postanowiła odmówić współpracy... wybijało trzeci bieg . Na szczęście udało się znaleźć skrzynię od 626 w bardzo dobrym stanie i autko dalej dzielnie pokonuje kilometry . Modów konkretnych nie przybyło. Zamontowałem podświetlenie nóg kierowcy i pasażera białe LED, postojówki pomarańczowe i felgi na zimę pomalowałem w taki sposób jak lusterka, spoiler i listwy boczne . Wczoraj wpadły one na auto.
Myślę o tym, aby w przyszłym roku, wiosną sprzedać samochód. Natomiast jeśli zmienię zdanie, to na 99% wpadną zderzaki i progi od Sportive . Takie dwie myśli mi po głowie chodzą
Szyby też prawdopodobnie zostaną przyciemnione
kilka fotek :
Myślę o tym, aby w przyszłym roku, wiosną sprzedać samochód. Natomiast jeśli zmienię zdanie, to na 99% wpadną zderzaki i progi od Sportive . Takie dwie myśli mi po głowie chodzą
Szyby też prawdopodobnie zostaną przyciemnione
kilka fotek :
- Od: 22 maja 2016, 19:40
- Posty: 79
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica
franek74 napisał(a):No i cacy Springi montuj i bajlando będzie
Tak jak kiedyś pisałem, springi chciałbym wrzucić ale w moim przypadku to odpada . Dzisiaj się o tym przekonałem. Przy komplecie osób na pokładzie, na większych nierównościach tył lekko obcierał
- Od: 22 maja 2016, 19:40
- Posty: 79
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica
Piotrek93 napisał(a):franek74 napisał(a):No i cacy Springi montuj i bajlando będzie
Tak jak kiedyś pisałem, springi chciałbym wrzucić ale w moim przypadku to odpada . Dzisiaj się o tym przekonałem. Przy komplecie osób na pokładzie, na większych nierównościach tył lekko obcierał
Problem leży w ET kółek Montuj magic cambery MC-112 na tył i po problemie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości