Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '16 SkyPassion 赤 侍 by KMB
Witam ponownie wszystkich M-Maniaków.
Nadszedł czas na mój drugi wątek w dziale „Nasze Mazdy”.
Oczywiście, gdyby nie było tej pierwszej, to i nie byłoby tej drugiej, dlatego zachęcam do zerknięcia w poprzedni wątek – jak ktoś jeszcze nie miał przyjemności. Ten jest niejako kontynuacją, więc niektóre kwestie potraktuję skrótowo.
Był czas pożegnania i jest czas powrotu. Z hukiem – jak mój ulubieniec.
Zatem "I’m back" z moją nową Madzią. Choć chyba powinienem powiedzieć „Madziem”, bo ta muskularna sylwetka bardziej mi pasuje do walecznego Samuraja niż wątłej Gejszy. Dlatego też imię operacyjne to Czerwony Samuraj (赤 侍).
Słowem wstępu muszę się przyznać, że od czasu konceptu Shinari,
który wyewoluował w prototyp Takeri,
już wiedziałem jakie auto będę chciał mieć.
Byłem cicho, żeby niebieskiej szlag nie trafił z zazdrości, ale wzdychałem… Oj wzdychałem. Nie wspominając już o potencjalnych kosztach spełnienia tego ambitnego marzenia.
Miałem nadzieję, że nowa Atenza będzie czerpać jak najwięcej z prototypowego protoplasty. Liczyłem również na odpowiednio narysowane kombi...
...bo takowe nadwozie preferuję (choć coupe w stylu Shinari też mogłoby być śliczne). Styliści z Kraju Kwitnącej Wiśni nie zawiedli. A wersja po tzw. lifcie trafiła w 100% w moje oczekiwania i chyba jest jeszcze bardziej Takeri.
Stylistka Kodo zawojowała cały świat. Z jednej strony fajnie, z drugiej myślę sobie: "cholera, moja Mazda nie jest już tak wyjątkowa na ulicy…"
Na etapie planowania wybrałem wersję silnikową 2.0 ze skrzynią manualną, celowałem w wyposażenie SkyPassion i zaplanowałem zakup na koniec 2016 lub początek 2017 roku.
Czasem w życiu jednak trzeba mieć trochę szczęścia, czasem trzeba temu szczęściu pomóc (najlepiej jak się uda ciężką pracą, bo jest więcej satysfakcji oraz bardziej się doceni co się ma) i pewne plany można zrealizować nieco szybciej. W przeciwieństwie do historii zakupowej niebieskiej trójki, teraz auto wybierałem bardziej świadomie (a może jednak nie? ), w związku z tym postanowiłem sprawdzić w październiku 2015 to czego sobie nie wybrałem – czyli silnik 2.5 z automatyczną skrzynią biegów…
Oj głupi ja… Było nią nie jechać… Nie oglądać się na inne… Moja Luba, również mnie namawiała na 2.5. W efekcie tych nacisków wewnętrznych i zewnętrznych trzeba było zrewidować budżet i jakoś dozbierać na dodatkową akcyzę za silnik powyżej 2 litrów… Koniec końców na początku stycznia 2016 złożyłem zamówienie na moją nową Mazdę 6, a ta została wyprodukowana pod koniec tego samego miesiąca. Planowy termin odbioru ustalony został na 15 kwietnia 2016. Długo, ale cóż – w końcu „Made in Japan”. Będę cierpliwy.
Jeśli chodzi o wyposażenie to w zasadzie nie było wyboru. Wersja silnikowa Skyactiv-G 2.5 pociąga za sobą skrzynię automatyczną i całe wyposażenie SkyPassion. Czyli jak to się mówi – bardziej już się nie da. Tak wygląda długa lista.
Zupełnie świadomie zrezygnowałem z białej tapicerki. Nie podoba mi się i tyle. Żadnych dziur w dachu też nie chciałem. Kolor – no cóż – mimo, że wszędzie go pełno – musiał być czerwony (rozważaliśmy z Żoną wszystkie inne, ale nie). Ponadto wierzcie mi – mój czerwony jest bardziej niż inne.
Nie byłbym sobą, gdybym jeszcze czegoś nie wydumał – drobiazgi, ale miałem w 3 muszą być w 6.
Zatem do listy wyposażenia dopisałem parę rzeczy.
W międzyczasie procesowały się sprawy formalno-sprzedażowo-zakupowo-finansowe, a ja czekałem do kwietnia jak do gwiazdki 30 lat temu… Planowo samochód miał wjechać do salonu we Wrocławiu na początku kwietnia, ale jak to w życiu bywa coś się zes… …psuło. Auta wpłynęły do Antwerpii planowo, ale prawdopodobnie przyczyną opóźnień mogły być zamachy w Belgii lub chęć przesunięcia dostaw na nowy rok fiskalny – nigdy się nie dowiemy. Ostatecznie "Madzian" wjechał do mojego ASO tuż przed 14-stym kwietnia. I sobie go pooglądałem. Co za emocje.
Termin odbioru na 15-stego był nie do dotrzymania, bo przecież do zrobienia było jeszcze "by KMB". Dostałem zatem białego sedana od Dealera (wyposażenie to jakiś mezalians SkyGo i SkyMotion zapłodniony przez ASO) – miło z ich strony.
Używałem go dwa tygodnie – obyłem się z większym autem. I cieszę się, że nie wybrałem białego koloru (był największym faworytem po czerwonym). Widać na tym lakierze każdy pyłek – masakra. Ponadto sedan ma bardziej miękkie zawieszenie (ma duże tendencje do podsterowności – ale to może kwestia opon). Dostęp do jego głębokiego bagażnika też jest beznadziejny.
29-tego nastąpił „ten” dzień. Odebrałem swojego Samuraja. Jeszcze to do mnie nie dociera – trochę niedowierzam, ale jest!
Przebieg 4 km. Gdzie oni tyle nim najeździli?
Zalałem do pełna – weszło 58,5 litra. Czyli w baku chlupało około 4 litrów japońskiego sake.
Pozostało odpowiednio przygotować mentalnie siebie i auto do używania.
Za kształtowanie mojej osoby odpowiada biblia dostarczona przez Japończyków. Z godnością ją przyswajam.
Natomiast auto dostało ode mnie pakiet pielęgnacyjny o nazwie "cały dzień moimi rencami”.
Porządne mycie, woskowanie, czernienie oponek, konserwacja tapicerki i takie tam. Pełne macanie na drugiej randce. Dało mi to w kość konkretnie. Zamontowałem już też wideo-rejestrator – analogicznie jak zrobiłem to w trójeczce.
Można śmigać.
Na razie zrobiłem małą trasę – spalanie wyszło mi identyczne jak trójeczce. Malina!
Onieśmielają i zachwycają jednocześnie wszystkie mądre systemy, które działają naprawdę niesamowicie (zaczynając od tempomatu na oświetleniu kończąc). Mam nadzieję, że kiedyś nie nawalą po gwarancji, bo koszt naprawy jest zapewne niebotyczny. Aż się ciśnie na usta, że dzisiejsze samochody to jednorazówki…
A teraz (jeśli ktoś jeszcze w ogóle to czyta) czas na foto mojego nowego cacuszka.
Jedno spojrzenie na serce.
I do wnętrza.
To zdjęcie specjalnie strzelone z flashem, by było widać drugi kolor tapicerowania.
Normalnie jest to praktycznie niewidoczne.
A tak auto wyglądało na drugi dzień po zakupie, tuż po moim programie SPA.
viewtopic.php?p=3162661#p3162661
Potem jeszcze szybka mini sesja na powietrzu.
I kolejne sesje.
Sesja zdjęciowa nr 2 (wnętrze, zbliżenia i ogląd całości):
viewtopic.php?p=3164686#p3164686
Sesja zdjęciowa nr 3 (plenery):
viewtopic.php?p=3180741#p3180741
Sesja zdjęciowa nr 4 (wieczorową porą):
viewtopic.php?p=3206940#p3206940
Sesja zdjęciowa nr 5 (jesienna w zimowych butach):
viewtopic.php?p=3210818#p3210818
Sesja zdjęciowa nr 6 ("na mieście"):
viewtopic.php?p=3240580#p3240580
Sesja zdjęciowa nr 7 i 8 ("Magnolia & Arkady"):
Pierwsze zdjęcia po obniżeniu.
viewtopic.php?p=3260106#p3260106
viewtopic.php?p=3260188#p3260188
Sesja zdjęciowa nr 9 ("Powtórka w ulubionej miejscówce")
viewtopic.php?p=3264972#p3264972
Sesja zdjęciowa nr 10 ("Wiosenny plener")
viewtopic.php?p=3265088#p3265088
Sesja zdjęciowa nr 11 ("Mazda w ruchu")
viewtopic.php?p=3271975#p3271975
Sesja zdjęciowa nr 12 ("Industrialnie i kolejowo")
viewtopic.php?p=3297139#p3297139
Sesja zdjęciowa nr 13 ("Jesień na lecie")
viewtopic.php?p=3301083#p3301083
Sesja zdjęciowa nr 14 ("Zimowy setup okiem telefonu")
viewtopic.php?p=3305399#p3305399
Sesja zdjęciowa nr 15 ("Zdjęcia z modelem oraz po modyfikacji wydechu oraz kierownicy")
viewtopic.php?p=3335080#p3335080
Sesja zdjęciowa nr 16 ("Wewnątrz i z zewnątrz")
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8#p3345378
Sesja zdjęciowa nr 17 ("Wroclavia")
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 1#p3383581
Sesja zdjęciowa nr 18 ("Niechorze Seaside")
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2#p3396582
Sesja zdjęciowa nr 19 ("Zimowa")
Była z komórki – więc miniatury nie będzie – gdzieś tam w treści jest kilka zdjęć.
Sesja zdjęciowa nr 20 ("Jesień 2022")
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2#p3471192
Sesja zdjęciowa nr 21 ("Most szpiegów 2024")
Sesja zdjęciowa nr 22 ("Magnolia 2024")
Kosa, nie? I nie mówiłem, że jest czerwona bardziej?
Małe Zoom-Zoom: viewtopic.php?p=3221260#p3221260
W zasadzie co chciałem to mam – bo pierwsza tura modyfikacji poszła wraz z zakupem, ale...
Felgi na zimę zostały po błękitnej – 17-stki – muszę tylko nabyć oponki. Powinny pasować idealnie. Porównanie w symulatorze homologowanych (po lewej) z moimi (po prawej).
Zrobione: viewtopic.php?p=3205190#p3205190
A efekt wizualny miło mnie zaskoczył...
Przed obniżeniem: viewtopic.php?p=3209889#p3209889
Po obniżeniu: viewtopic.php?p=3305399#p3305399
Obniżenie zawieszenia.
Po zakupie: "Aha – gleby nie będzie. Już jest dosyć sztywno i muszę mieć zapas zwisów."
Październik 2016: "...już nie jestem taki kategoryczny w zakresie obniżenia... Wręcz odwrotnie".
Marzec 2017: "...jak wycena polisy będzie odpowiednia to na sprężyny wystarczy..."
Kwiecień 2017: No więc się udało!
Zrobione: viewtopic.php?p=3252839#p3252839
A tak wygląda porównanie zestawu kół letnich i zimowych po obniżeniu.
Ramki klubowe z niebieskim logo niestety nie pasują mi do czerwieni… Muszę chyba dostać specjalne pozwolenie na czerwone.
Zatem sam sobie go udzieliłem.
Zrobione: viewtopic.php?p=3203605#p3203605
Wymiana żarówek wnętrza na LED. Bo było ciemno i żółto.
Zrobione: viewtopic.php?p=3304344#p3304344
Wymiana opon na całoroczne... Bo mam dosyć przedkładania kół.
Zrobione: viewtopic.php?p=3323938#p3323938
Wymiana kierownicy, podświetlenia powitalnego...
...wydechu i wygłuszenie bagażnika.
Zrobione: viewtopic.php?p=3335080#p3335080
Dodatkowe podświetlenie grila...
Jeden z modów jest trochę (nawet zupełnie) w Europie nielegalny… Trzeba wszystko robić na własną rękę, bo nawet ASO umywa ręce od pomocy.
Jedyna szansa to przeszczepy z USA... Na razie muszę obejść się smakiem... Może kiedyś.
Ciągle w sferze marzeń...
Mam nadzieję, że Czerwony Samuraj będzie tak dobrze służyć jak Niebieska Strzała.
Ten widok jak otwieram garaż...
Cały czas się "jaram"!
Nadszedł czas na mój drugi wątek w dziale „Nasze Mazdy”.
Oczywiście, gdyby nie było tej pierwszej, to i nie byłoby tej drugiej, dlatego zachęcam do zerknięcia w poprzedni wątek – jak ktoś jeszcze nie miał przyjemności. Ten jest niejako kontynuacją, więc niektóre kwestie potraktuję skrótowo.
Był czas pożegnania i jest czas powrotu. Z hukiem – jak mój ulubieniec.
Zatem "I’m back" z moją nową Madzią. Choć chyba powinienem powiedzieć „Madziem”, bo ta muskularna sylwetka bardziej mi pasuje do walecznego Samuraja niż wątłej Gejszy. Dlatego też imię operacyjne to Czerwony Samuraj (赤 侍).
Słowem wstępu muszę się przyznać, że od czasu konceptu Shinari,
który wyewoluował w prototyp Takeri,
już wiedziałem jakie auto będę chciał mieć.
Byłem cicho, żeby niebieskiej szlag nie trafił z zazdrości, ale wzdychałem… Oj wzdychałem. Nie wspominając już o potencjalnych kosztach spełnienia tego ambitnego marzenia.
Miałem nadzieję, że nowa Atenza będzie czerpać jak najwięcej z prototypowego protoplasty. Liczyłem również na odpowiednio narysowane kombi...
...bo takowe nadwozie preferuję (choć coupe w stylu Shinari też mogłoby być śliczne). Styliści z Kraju Kwitnącej Wiśni nie zawiedli. A wersja po tzw. lifcie trafiła w 100% w moje oczekiwania i chyba jest jeszcze bardziej Takeri.
Stylistka Kodo zawojowała cały świat. Z jednej strony fajnie, z drugiej myślę sobie: "cholera, moja Mazda nie jest już tak wyjątkowa na ulicy…"
Na etapie planowania wybrałem wersję silnikową 2.0 ze skrzynią manualną, celowałem w wyposażenie SkyPassion i zaplanowałem zakup na koniec 2016 lub początek 2017 roku.
Czasem w życiu jednak trzeba mieć trochę szczęścia, czasem trzeba temu szczęściu pomóc (najlepiej jak się uda ciężką pracą, bo jest więcej satysfakcji oraz bardziej się doceni co się ma) i pewne plany można zrealizować nieco szybciej. W przeciwieństwie do historii zakupowej niebieskiej trójki, teraz auto wybierałem bardziej świadomie (a może jednak nie? ), w związku z tym postanowiłem sprawdzić w październiku 2015 to czego sobie nie wybrałem – czyli silnik 2.5 z automatyczną skrzynią biegów…
Oj głupi ja… Było nią nie jechać… Nie oglądać się na inne… Moja Luba, również mnie namawiała na 2.5. W efekcie tych nacisków wewnętrznych i zewnętrznych trzeba było zrewidować budżet i jakoś dozbierać na dodatkową akcyzę za silnik powyżej 2 litrów… Koniec końców na początku stycznia 2016 złożyłem zamówienie na moją nową Mazdę 6, a ta została wyprodukowana pod koniec tego samego miesiąca. Planowy termin odbioru ustalony został na 15 kwietnia 2016. Długo, ale cóż – w końcu „Made in Japan”. Będę cierpliwy.
Jeśli chodzi o wyposażenie to w zasadzie nie było wyboru. Wersja silnikowa Skyactiv-G 2.5 pociąga za sobą skrzynię automatyczną i całe wyposażenie SkyPassion. Czyli jak to się mówi – bardziej już się nie da. Tak wygląda długa lista.
Zupełnie świadomie zrezygnowałem z białej tapicerki. Nie podoba mi się i tyle. Żadnych dziur w dachu też nie chciałem. Kolor – no cóż – mimo, że wszędzie go pełno – musiał być czerwony (rozważaliśmy z Żoną wszystkie inne, ale nie). Ponadto wierzcie mi – mój czerwony jest bardziej niż inne.
Nie byłbym sobą, gdybym jeszcze czegoś nie wydumał – drobiazgi, ale miałem w 3 muszą być w 6.
Zatem do listy wyposażenia dopisałem parę rzeczy.
W międzyczasie procesowały się sprawy formalno-sprzedażowo-zakupowo-finansowe, a ja czekałem do kwietnia jak do gwiazdki 30 lat temu… Planowo samochód miał wjechać do salonu we Wrocławiu na początku kwietnia, ale jak to w życiu bywa coś się zes… …psuło. Auta wpłynęły do Antwerpii planowo, ale prawdopodobnie przyczyną opóźnień mogły być zamachy w Belgii lub chęć przesunięcia dostaw na nowy rok fiskalny – nigdy się nie dowiemy. Ostatecznie "Madzian" wjechał do mojego ASO tuż przed 14-stym kwietnia. I sobie go pooglądałem. Co za emocje.
Termin odbioru na 15-stego był nie do dotrzymania, bo przecież do zrobienia było jeszcze "by KMB". Dostałem zatem białego sedana od Dealera (wyposażenie to jakiś mezalians SkyGo i SkyMotion zapłodniony przez ASO) – miło z ich strony.
Używałem go dwa tygodnie – obyłem się z większym autem. I cieszę się, że nie wybrałem białego koloru (był największym faworytem po czerwonym). Widać na tym lakierze każdy pyłek – masakra. Ponadto sedan ma bardziej miękkie zawieszenie (ma duże tendencje do podsterowności – ale to może kwestia opon). Dostęp do jego głębokiego bagażnika też jest beznadziejny.
29-tego nastąpił „ten” dzień. Odebrałem swojego Samuraja. Jeszcze to do mnie nie dociera – trochę niedowierzam, ale jest!
Przebieg 4 km. Gdzie oni tyle nim najeździli?
Zalałem do pełna – weszło 58,5 litra. Czyli w baku chlupało około 4 litrów japońskiego sake.
Pozostało odpowiednio przygotować mentalnie siebie i auto do używania.
Za kształtowanie mojej osoby odpowiada biblia dostarczona przez Japończyków. Z godnością ją przyswajam.
Natomiast auto dostało ode mnie pakiet pielęgnacyjny o nazwie "cały dzień moimi rencami”.
Porządne mycie, woskowanie, czernienie oponek, konserwacja tapicerki i takie tam. Pełne macanie na drugiej randce. Dało mi to w kość konkretnie. Zamontowałem już też wideo-rejestrator – analogicznie jak zrobiłem to w trójeczce.
Można śmigać.
Na razie zrobiłem małą trasę – spalanie wyszło mi identyczne jak trójeczce. Malina!
Onieśmielają i zachwycają jednocześnie wszystkie mądre systemy, które działają naprawdę niesamowicie (zaczynając od tempomatu na oświetleniu kończąc). Mam nadzieję, że kiedyś nie nawalą po gwarancji, bo koszt naprawy jest zapewne niebotyczny. Aż się ciśnie na usta, że dzisiejsze samochody to jednorazówki…
A teraz (jeśli ktoś jeszcze w ogóle to czyta) czas na foto mojego nowego cacuszka.
Jedno spojrzenie na serce.
I do wnętrza.
To zdjęcie specjalnie strzelone z flashem, by było widać drugi kolor tapicerowania.
Normalnie jest to praktycznie niewidoczne.
A tak auto wyglądało na drugi dzień po zakupie, tuż po moim programie SPA.
viewtopic.php?p=3162661#p3162661
Potem jeszcze szybka mini sesja na powietrzu.
I kolejne sesje.
Sesja zdjęciowa nr 2 (wnętrze, zbliżenia i ogląd całości):
viewtopic.php?p=3164686#p3164686
Sesja zdjęciowa nr 3 (plenery):
viewtopic.php?p=3180741#p3180741
Sesja zdjęciowa nr 4 (wieczorową porą):
viewtopic.php?p=3206940#p3206940
Sesja zdjęciowa nr 5 (jesienna w zimowych butach):
viewtopic.php?p=3210818#p3210818
Sesja zdjęciowa nr 6 ("na mieście"):
viewtopic.php?p=3240580#p3240580
Sesja zdjęciowa nr 7 i 8 ("Magnolia & Arkady"):
Pierwsze zdjęcia po obniżeniu.
viewtopic.php?p=3260106#p3260106
viewtopic.php?p=3260188#p3260188
Sesja zdjęciowa nr 9 ("Powtórka w ulubionej miejscówce")
viewtopic.php?p=3264972#p3264972
Sesja zdjęciowa nr 10 ("Wiosenny plener")
viewtopic.php?p=3265088#p3265088
Sesja zdjęciowa nr 11 ("Mazda w ruchu")
viewtopic.php?p=3271975#p3271975
Sesja zdjęciowa nr 12 ("Industrialnie i kolejowo")
viewtopic.php?p=3297139#p3297139
Sesja zdjęciowa nr 13 ("Jesień na lecie")
viewtopic.php?p=3301083#p3301083
Sesja zdjęciowa nr 14 ("Zimowy setup okiem telefonu")
viewtopic.php?p=3305399#p3305399
Sesja zdjęciowa nr 15 ("Zdjęcia z modelem oraz po modyfikacji wydechu oraz kierownicy")
viewtopic.php?p=3335080#p3335080
Sesja zdjęciowa nr 16 ("Wewnątrz i z zewnątrz")
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8#p3345378
Sesja zdjęciowa nr 17 ("Wroclavia")
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 1#p3383581
Sesja zdjęciowa nr 18 ("Niechorze Seaside")
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2#p3396582
Sesja zdjęciowa nr 19 ("Zimowa")
Była z komórki – więc miniatury nie będzie – gdzieś tam w treści jest kilka zdjęć.
Sesja zdjęciowa nr 20 ("Jesień 2022")
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2#p3471192
Sesja zdjęciowa nr 21 ("Most szpiegów 2024")
Sesja zdjęciowa nr 22 ("Magnolia 2024")
Kosa, nie? I nie mówiłem, że jest czerwona bardziej?
Małe Zoom-Zoom: viewtopic.php?p=3221260#p3221260
W zasadzie co chciałem to mam – bo pierwsza tura modyfikacji poszła wraz z zakupem, ale...
Felgi na zimę zostały po błękitnej – 17-stki – muszę tylko nabyć oponki. Powinny pasować idealnie. Porównanie w symulatorze homologowanych (po lewej) z moimi (po prawej).
Zrobione: viewtopic.php?p=3205190#p3205190
A efekt wizualny miło mnie zaskoczył...
Przed obniżeniem: viewtopic.php?p=3209889#p3209889
Po obniżeniu: viewtopic.php?p=3305399#p3305399
Obniżenie zawieszenia.
Po zakupie: "Aha – gleby nie będzie. Już jest dosyć sztywno i muszę mieć zapas zwisów."
Październik 2016: "...już nie jestem taki kategoryczny w zakresie obniżenia... Wręcz odwrotnie".
Marzec 2017: "...jak wycena polisy będzie odpowiednia to na sprężyny wystarczy..."
Kwiecień 2017: No więc się udało!
Zrobione: viewtopic.php?p=3252839#p3252839
A tak wygląda porównanie zestawu kół letnich i zimowych po obniżeniu.
Ramki klubowe z niebieskim logo niestety nie pasują mi do czerwieni… Muszę chyba dostać specjalne pozwolenie na czerwone.
Zatem sam sobie go udzieliłem.
Zrobione: viewtopic.php?p=3203605#p3203605
Wymiana żarówek wnętrza na LED. Bo było ciemno i żółto.
Zrobione: viewtopic.php?p=3304344#p3304344
Wymiana opon na całoroczne... Bo mam dosyć przedkładania kół.
Zrobione: viewtopic.php?p=3323938#p3323938
Wymiana kierownicy, podświetlenia powitalnego...
...wydechu i wygłuszenie bagażnika.
Zrobione: viewtopic.php?p=3335080#p3335080
Dodatkowe podświetlenie grila...
Jeden z modów jest trochę (nawet zupełnie) w Europie nielegalny… Trzeba wszystko robić na własną rękę, bo nawet ASO umywa ręce od pomocy.
Jedyna szansa to przeszczepy z USA... Na razie muszę obejść się smakiem... Może kiedyś.
Ciągle w sferze marzeń...
Mam nadzieję, że Czerwony Samuraj będzie tak dobrze służyć jak Niebieska Strzała.
Ten widok jak otwieram garaż...
Cały czas się "jaram"!
Ostatnio edytowano 15 kwi 2024, 18:20 przez KMBak, łącznie edytowano 63 razy
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Nooo proszę! Dobrze się czytało-mimo, że dłuuugo Świetna M, wnętrze rzecz gustu, ciemne na pewno bardziej niebrudzące ale mi się jakoś te jasne również podobają Co do gleby na pewno dużo by dała do wyglądu, ale czy to nie jest tak, że zmieniając takie rzeczy traci się jakąś gwarancję czy coś Pytam bo nie wnikałam aż tak dokładnie
Szerokości życzę i dużo radości z jazdy
Szerokości życzę i dużo radości z jazdy
-
Aśka
- Od: 15 wrz 2011, 11:04
- Posty: 5496 (435/228)
- Skąd: Poznań
- Auto: Grey Fūjin
Czytałem dwa razy i mógłbym czytać dalej Powodzenia
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Powiem tak, zawsze gdy jedzie to auto, w tym kolorze to zawsze się za nią obejrzę! Jest piękna! Szerokości!
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Kolor mnie powala Piękna jest
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
2.5 + FL niech służy, bo fajna baza do stworzenia świetnego auta po kilku drobnych modyfikacjach
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Dominator napisał(a):Jakies mody przewidujesz, czy seria bedziesz pomykac?
Na razie seria. Kwestie gwarancyjne. No i niczego mi póki co nie brakuje. Jeszcze ogarniam co się dzieje.
A to zdjęcia z pierwszych sesji po zakupie.
Po pierwszym woskowaniu:
I świetle dziennym:
Ostatnio edytowano 22 cze 2017, 22:18 przez KMBak, łącznie edytowano 1 raz
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Jest piękna Szerokości
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
wcale mi się nie podoba na Twoim miejscu zamieniłbym się na GG (np. na moją, niech stracę) co tu dużo pisać –> GJ = oby służyła nie gorzej niż Niebieska Strzała liczę że w Rykach będzie stała w parku maszyn i kilka odcisków palców na lakierze wybaczysz
Kolor zewnętrzny piękny. Dwutonowe wnętrze też genialnie. Jedynie co bym dołożył to LEDy do podświetlenia rejestracji bo ta żółtawa poświata nie pasuje.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
nie moj kolor ale piekne autko wlasciwy silnik to najwazniejsze IMO !
bedzie co czytac i co ogladac !
niech sluzy lepiej niz niebieska.
bedzie co czytac i co ogladac !
niech sluzy lepiej niz niebieska.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Już pisałem, że kombi jest najpiękniejsze, imo kolor jak dla mnie oczywiście opatrzony, white pearl marzy mi się szerokości, bezwypadkowości, bezodpryskowości i innych niechcianych cudów
P.S. I tak w końcu kiedyś założysz Eibachy.
P.S. I tak w końcu kiedyś założysz Eibachy.
-
makmarc
Fajnie się to czyta.. mógłbyś Maździe naganiać klientów
Dam rzucić okiem ojcu, może się jeszcze raz zastanowi czy aby napewno BM czy może jednak GJ
Będę uważnie obserwował.
Życzę długiej i udanej przygody.
Dam rzucić okiem ojcu, może się jeszcze raz zastanowi czy aby napewno BM czy może jednak GJ
Będę uważnie obserwował.
Życzę długiej i udanej przygody.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
macvas napisał(a):BM czy może jednak GJ
Jeździłem sobie tym podstawowym białym GJ i chyba wybrałbym go zamiast wypasionej BM (oba w tej samej cenie)... Niesamowicie wygodne. A najsłabsze 145KM w 2.0 zupełnie wystarczające.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
No gratki nabycia tak zacnego modelu.
Wygląd kolor czy wyposażenie bajka
Obyś czerpał z niego same radości.
Chociaż Smerfna 3 tez była śliczna
Wygląd kolor czy wyposażenie bajka
Obyś czerpał z niego same radości.
Chociaż Smerfna 3 tez była śliczna
Nightfallówna
Genialnie to auto wygląda, życzył bym bezawaryjności ale to chyba mija się z celem więc życzę jak najmniej rysek i obić supermaketowych.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości