Mazda6 GG L3 Top Sport 2.3 166KM 2002 QBOX4 PLUS A-SPEC NAVI ANDROID
Pora na kilka fotek z renowacji felg. Niestety nie mam szczegółowych fotek stanu felg przed renowacją ale nie ma co rozpamiętywać tego co było
Świeżo po wygrzewaniu w piecu
Efekt w świetle dziennym
Przymiarka bez "laczków"
Tutaj już z "laczkami"
Świeżo po wygrzewaniu w piecu
Efekt w świetle dziennym
Przymiarka bez "laczków"
Tutaj już z "laczkami"
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 282 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Odkopie trochę swój temat. Robi się cieplej to od razu każdy chce coś przy swojej Madzi robić.
U mnie poszło na pierwszy rzut przyciemnienie szyb tył + boki tył, klubowe tablice oraz A-SPEC.
Poniżej kilka fotek poglądowych na szybko. Sesja z prawdziwego zdarzenia o malowaniu zacisków bo straszą
U mnie poszło na pierwszy rzut przyciemnienie szyb tył + boki tył, klubowe tablice oraz A-SPEC.
Poniżej kilka fotek poglądowych na szybko. Sesja z prawdziwego zdarzenia o malowaniu zacisków bo straszą
Ostatnio edytowano 3 kwi 2016, 13:29 przez Greg88, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 282 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
totalover napisał(a):Koniecznie zamontuj spoiler z 3 stopem do niej
Zastanawiam sie na tym, oj zastanawiam
Dziś podczas wypadu do rodzinki na trasie pojawiła się ciekawa cyferka na liczniku.
Co prawa trochę zakurzony ale widać
Oprócz tego przyszły mi naklejki na kapsle w felgach
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 282 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
To jeszcze rozejrzyj się za Eibachami, właściwości wizualne i jezdne zdecydowanie na plus
-
makmarc
makmarc napisał(a):To jeszcze rozejrzyj się za Eibachami, właściwości wizualne i jezdne zdecydowanie na plus
Wszystko w swoim czasie
Poza tym kolejny nowy nabytek. A w zasadzie nie taki nowy, ponieważ już kiedyś zakupiłem podobne ale ząb czasu odcisnął się na nich za bardzo dlatego podjąłem decyzje o wymianie
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 282 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Jak się sprawuje?
Nadzwyczaj dobrze. Znajomy sceptyk po montażu jak testował działanie czujnika skomentował to mniej więcej tak:
Początkowo też podchodziłem to tego z dużą dozą sceptycyzmu ale cacko za 10$ spełnia soje zadanie.
Kwestia przyzwyczajenia się i wyczucia działania. Ciężko szybko "zaufać" nowej zabawce ale to kwestia czasu
Nadzwyczaj dobrze. Znajomy sceptyk po montażu jak testował działanie czujnika skomentował to mniej więcej tak:
Początkowo też podchodziłem to tego z dużą dozą sceptycyzmu ale cacko za 10$ spełnia soje zadanie.
Kwestia przyzwyczajenia się i wyczucia działania. Ciężko szybko "zaufać" nowej zabawce ale to kwestia czasu
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 282 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Działa jak powinno. 50 cm i czujnik już sygnalizuje że mamy obiekt w pobliżu
Dobra a teraz przyszła pora na porządną aktualizację.
Zabierałem się za to jak sójka za morze, czekałem na odpowiedni moment bliżej nie znany przeze mnie aż w końcu któregoś sobotniego poranka stwierdziłem że wypadało by poskładać wszystkie klamoty w całość.
Mowa tutaj o montażu tabletu w miejsce oryginalnej navi.
Brzmi to dość prosto. Co tam trzeba zrobić? Ile to może zająć czasu? Pewnie większość stwierdzi że może kilka godzin ale prawda jest zupełnie inna. Zawsze wypadnie "coś" czego się nie przewidzi i dlatego ten mod tak długo dojrzewał aby ukazać się na forum.
Tak pokrótce co się znalazło w obudowie po starej navi
W pewnym momencie myślałem nad "przeszczepieniem" sterowania silnikiem za starej navi ale była by to rzeźba w gów.?.nie
Poniżej zamieszczam kilka fotek z postępów realizacji. zainteresowanych zapraszam do dyskusji
Wszystko wybebeszone – zabieram się za montaż
Ci którzy już wykonywali mod navigacji wiedzą, że trzeba spiłować jedna krawędź – 7" nie mieści się w ramce, brakuje dosłownie 2mm – efekty powyżej
Mod wymagał wlutowania się w zasilanie tabletu w celu bezpośredniego zasilania z akumulatora. Niestety nie dało rady wybebeszyć baterii z urządzenia. Po wymontowaniu baterii tablet nie uruchamia się – układ kontrolny nowych urządzeń. Prócz przewodów zasilających wyprowadziłem wyjście z przycisku "wybudzania" ekranu – z powodzeniem połączony z oryginalnym przyciskiem TILT na panelu przy wyświetlaczu Mazdy
Zmuszony pozostawić baterie w urządzeniu wyciąłem okienko w celu lepszej wymiany ciepła
Chciałem zamontować OTG w tablecie na pendraka czy coś innego ale obecny kernel nie obsługuje ładowania i OTG jednocześnie podpiętego w port. Na chwilę obecną OTG zawieszone w czasie
Przymiarka przed montażowa
Podpięcie pod stałe zasilanie + bezpiecznik 5A (wiem, wiem przewód jak na instalacje elektryczną w domu )
Już prawie skończone
OBDII + Torque Pro
Dobra a teraz przyszła pora na porządną aktualizację.
Zabierałem się za to jak sójka za morze, czekałem na odpowiedni moment bliżej nie znany przeze mnie aż w końcu któregoś sobotniego poranka stwierdziłem że wypadało by poskładać wszystkie klamoty w całość.
Mowa tutaj o montażu tabletu w miejsce oryginalnej navi.
Brzmi to dość prosto. Co tam trzeba zrobić? Ile to może zająć czasu? Pewnie większość stwierdzi że może kilka godzin ale prawda jest zupełnie inna. Zawsze wypadnie "coś" czego się nie przewidzi i dlatego ten mod tak długo dojrzewał aby ukazać się na forum.
Tak pokrótce co się znalazło w obudowie po starej navi
- tablet Lenovo TAB 2 A7-10F
- AVT1623 Nadprądowy wyłącznik silnika DC
- LM2596S LM259 Przetwornica napięcia DC-DC
- OBDII Bluetooth
- przewody, izolacje, wtyczki, kleje, przełączniki, itp. itd.
W pewnym momencie myślałem nad "przeszczepieniem" sterowania silnikiem za starej navi ale była by to rzeźba w gów.?.nie
Poniżej zamieszczam kilka fotek z postępów realizacji. zainteresowanych zapraszam do dyskusji
Wszystko wybebeszone – zabieram się za montaż
Ci którzy już wykonywali mod navigacji wiedzą, że trzeba spiłować jedna krawędź – 7" nie mieści się w ramce, brakuje dosłownie 2mm – efekty powyżej
Mod wymagał wlutowania się w zasilanie tabletu w celu bezpośredniego zasilania z akumulatora. Niestety nie dało rady wybebeszyć baterii z urządzenia. Po wymontowaniu baterii tablet nie uruchamia się – układ kontrolny nowych urządzeń. Prócz przewodów zasilających wyprowadziłem wyjście z przycisku "wybudzania" ekranu – z powodzeniem połączony z oryginalnym przyciskiem TILT na panelu przy wyświetlaczu Mazdy
Zmuszony pozostawić baterie w urządzeniu wyciąłem okienko w celu lepszej wymiany ciepła
Chciałem zamontować OTG w tablecie na pendraka czy coś innego ale obecny kernel nie obsługuje ładowania i OTG jednocześnie podpiętego w port. Na chwilę obecną OTG zawieszone w czasie
Przymiarka przed montażowa
Podpięcie pod stałe zasilanie + bezpiecznik 5A (wiem, wiem przewód jak na instalacje elektryczną w domu )
Już prawie skończone
OBDII + Torque Pro
Ostatnio edytowano 10 maja 2016, 23:46 przez Greg88, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 282 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Wygląda to bardzo fajnie Ciekawy jestem dlaczego Twoja winda otwiera się tak powoli. Moja to myk i już jest otwarta... Ciekawy jestem także zakłóceń czy pojawią się na audio czy nie
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Dlaczego tak powoli? Szczerze powiedziawszy to nie wiem, moze to kwestia zasilania? Może pomyliłem się podczas lutowania nad prądowego wyłącznika
Na przetwornicy ustawiłem 5.1V – zasila tablet, nad prądowy wyłącznik i silnik.
Co do zakłoceń... Hmmm... No są, co tu dużo ukrywać. Ale nie jest to wina kabla sygnałowego a zasilania. Już myślę nad inną przetwornicą dedykowana do dźwięku gdzie jej zakres pracy wykracza powyżej 20kHz przez co nawet jak jakieś są to ich nie słychać
Na przetwornicy ustawiłem 5.1V – zasila tablet, nad prądowy wyłącznik i silnik.
Co do zakłoceń... Hmmm... No są, co tu dużo ukrywać. Ale nie jest to wina kabla sygnałowego a zasilania. Już myślę nad inną przetwornicą dedykowana do dźwięku gdzie jej zakres pracy wykracza powyżej 20kHz przez co nawet jak jakieś są to ich nie słychać
Ostatnio edytowano 10 maja 2016, 12:02 przez Greg88, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 282 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
No i kolejny ciekawy mod ułatwiający życie
A propos, czujniki parkowania umieściłeś także z przodu auta czy tylko tył obwiesiłeś
A propos, czujniki parkowania umieściłeś także z przodu auta czy tylko tył obwiesiłeś
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości