Wymiana baterii w kluczyku
1, 2
Witajcie,
Ostatnio po wyłączeniu samochodu pojawia mi się komunikat "key battery low". Czy ktoś z Was wymieniał już baterie w kluczyku? Da się to zrobić samodzielnie czy trzeba się fatygować do ASO?
Ostatnio po wyłączeniu samochodu pojawia mi się komunikat "key battery low". Czy ktoś z Was wymieniał już baterie w kluczyku? Da się to zrobić samodzielnie czy trzeba się fatygować do ASO?
Wiadomo jak wymienić baterię, ale można zrobić fotorelację
Ja z innej strony... wychodzi jakaś dziwna sprawa z tymi bateriami.
Czyli wszyscy tutaj zgodnie twierdzą, że dwu i trzy-letnie auta muszą mieć wymieniane baterie w kluczykach...
Zastanawiające...
Ja z innej strony... wychodzi jakaś dziwna sprawa z tymi bateriami.
Czyli wszyscy tutaj zgodnie twierdzą, że dwu i trzy-letnie auta muszą mieć wymieniane baterie w kluczykach...
Zastanawiające...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Używam tylko jednego kluczyka od samego początku. Pierwszy alert o niskiej baterii wystąpił po 1.5roku. Samochód miał wtedy około 40000km, jeżdżony pon-pt po około 1h. Otwierany i zamykany średnio 4 razy dziennie.
Wojtek napisał(a):Ja z innej strony... wychodzi jakaś dziwna sprawa z tymi bateriami.
Czyli wszyscy tutaj zgodnie twierdzą, że dwu i trzy-letnie auta muszą mieć wymieniane baterie w kluczykach...
Zastanawiające...
Nie wiem, czy takie zastanawiające – w końcu przy samochodach odpalanych "na przycisk" komunikacja z kluczykiem zachodzi cały czas, a zatem zużycie baterii jest znacznie większe. Tak sobie przynajmniej gdybam
Nawiasem mówiąc u mnie pierwsze ostrzeżenie też wystąpiło szybko, po ok. roku (jakieś 25 tys. km przebiegu).
Nie sądzę by to miało wpływ...
Ja otwieram i zamykam auto minimum 6 razy dziennie... i jeżdżę przeważnie po 7 minut po mojej miejscowości... (Nie liczę tutaj dłuższych tras czasami)... Auto (SEAT Toledo) ma 4 lata i również używam tylko jednego kluczyka... Nigdy nie miałem jeszcze problemów ze słabą baterią...
Poprzednia Mazda5 miała wymienianą baterię w kluczyku po 5 latach, Mazda2 nie miała wcale zmienianej baterii w kluczyku...
W systemach Keyless system auta musi widzieć kluczyk...
Czy odpalasz auto przyciskiem czy kluczykiem nie ma znaczenia.
Ale dla pewności popatrzcie na tematy Keyless Entry System u poprzedniczki... Jeżeli faktycznie tam również zmieniają baterie po około roku to TTTM (ten typ tak ma), jeżeli nie to jest to ewidentną niedoróbką...
Ja otwieram i zamykam auto minimum 6 razy dziennie... i jeżdżę przeważnie po 7 minut po mojej miejscowości... (Nie liczę tutaj dłuższych tras czasami)... Auto (SEAT Toledo) ma 4 lata i również używam tylko jednego kluczyka... Nigdy nie miałem jeszcze problemów ze słabą baterią...
Poprzednia Mazda5 miała wymienianą baterię w kluczyku po 5 latach, Mazda2 nie miała wcale zmienianej baterii w kluczyku...
child napisał(a):w końcu przy samochodach odpalanych "na przycisk" komunikacja z kluczykiem zachodzi cały czas
W systemach Keyless system auta musi widzieć kluczyk...
Czy odpalasz auto przyciskiem czy kluczykiem nie ma znaczenia.
Ale dla pewności popatrzcie na tematy Keyless Entry System u poprzedniczki... Jeżeli faktycznie tam również zmieniają baterie po około roku to TTTM (ten typ tak ma), jeżeli nie to jest to ewidentną niedoróbką...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Też tak mam. Auto z 2014 r. W obu kluczykach już świeciły słabe baterie. Wymiana jest prosta, tylko że wymieniłem już dwie baterie (ze średniej półki) i nadal co chwila ten sam komunikat. Dziś spróbuję z trzecią firmą
Wczoraj wymieniłem u siebie bateryjkę w pilocie/kluczyku. Służyła równo 1,5 roku, a zużycie jej objawiało się tym, że pilot zamykał zamki drzwi, lecz otwierał jej dopiero po 4-5 razie naciskania. Wymiana bateryjki problem rozwiązała. Dokonałem tego w ASO przy okazji wymiany wadliwie działającego lusterka. Cena bateryjki (CR2025) – 16zł, a wymiana w gratisie. Jakoś bardzo szybko się ona zużyła
Odbezpieczasz go tym dzyndzelkiem i wyciągasz kluczyk, po czym delikatnie podważasz w miejscu łączenia dwu jego części. Następnie delikatnie zdejmujesz osłaniające bateryjkę plastykowe kółeczko i wymieniasz bateryjkę. To wszystko. Składasz w odwrotnej kolejności
Dopiero teraz zauważyłem, że zdublowałem ten temat. Wobec czego proszę moderatora o przeniesienie i połączenie wątku z wcześniej założonym .
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości