Mazda Xedos 6 CA KL-ZE '99 / MazdaFitment & DaFreakz
Naprawdę ładny Xedosik. Byłeś nim z Jasoonem w Rykach. Na żywo prezentuje się mega
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Bliźniak? Mega kozacki projekt! Ma to czego mi brakuje w moim Cieszy coraz więcej porobionych xedów na forum, graty i powodzenia
PS. opowiedz więcej o zawieszeniu, tam są tylko springi obniżające czy cały zestaw?
PS. opowiedz więcej o zawieszeniu, tam są tylko springi obniżające czy cały zestaw?
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Piękny Xed widać ze dużo serca w niego wkładasz oby tak dalej, tez mam 6 w tym samym kolorze niestety obecnie stoi daleko ode mnie bo w wojsku jestem i odkładam kasę na odnawianie
- Od: 8 lip 2015, 19:53
- Posty: 50
- Skąd: Świętochłowice
- Auto: Mazda Xedos 6 CA 2.0 V6 KF – 1998
Był: Seat Cordoba 1.6 1994
I te bezcenne telefony pt. zgadnij co się dziś zepsuło Ojciec wiedział co robi jak sprzedawał
Ale teraz, gdy xedos jest w 50% nowym autem, jeździ się całkiem miło. Doceniam to, że dajesz mi kluczyki mimo, że dobrze wiesz z czym to się wiąże, ale rozumiesz, że muszę gdzieś odreagować jazdę powolnym dieslem
Ale teraz, gdy xedos jest w 50% nowym autem, jeździ się całkiem miło. Doceniam to, że dajesz mi kluczyki mimo, że dobrze wiesz z czym to się wiąże, ale rozumiesz, że muszę gdzieś odreagować jazdę powolnym dieslem
- Od: 23 paź 2009, 12:34
- Posty: 117
- Skąd: Kraśnik
- Auto: 323F DiTD '99
Przede wszystkim dzięki za propsy. W chwilach zwątpienia zastanawiałem się czy jechać na złom i oszczędzić sobie nerwów (bo akurat cena za kg była w miarę OK), czy próbować po raz n-ty rozwiązać kolejny problem.
Nie jest źle .
Postaram się w weekendy lub noce zasilać temat. Serce z przyjemnością pokażę jak aura nieco się zmieni i uda mi się zamknąć temat ostatniej, bardzo ważnej dla mnie modyfikacji.
Jasoon miał w tym swój udział
Cierpliwości...
Często wracałem do tematu Twojego pierwszego Xedosa – to było mistrzostwo świata.
Jestem zaszczycony .
Dzięki!
Bardzo długo szukałem takich, które nie będą się gryzły z jego linią i charakterem. Miło, że Wam również przypadły do gustu.
Ja swego czasu już nie mogłem patrzeć , ale warto było dotrwać do tej chwili.
Dziękuję! Oby jak najdłużej.
Będzie ciężko z rejonem lubelskim, ale postaram się jeśli będę miał okazję. Najczęściej kręcę się pod Rzeszowie.
Pewnie, że tak .
Modyfikacji już wystarczy Jason .
Dziękuję, wszystko w swoim czasie .
Poprawię się!
Bartg napisał(a):Witamy z nowym nabytkiem Pięknie się na tych Workach prezentuje, nawet tak bardzo nie brakuje gwintu jak zazwyczaj w Xedosie
Nie jest źle .
jedrzej07 napisał(a):Z przyjemnością obejrzę więcej zdjęć, no i przede wszystkim serducho i środek
Postaram się w weekendy lub noce zasilać temat. Serce z przyjemnością pokażę jak aura nieco się zmieni i uda mi się zamknąć temat ostatniej, bardzo ważnej dla mnie modyfikacji.
Beny napisał(a):Masakra Juz u Jasoona w temacie rzucał się w oczy na zdjęciu grupowym,dobrze że doczekał się tematu.
Jasoon miał w tym swój udział
:)chmielu_KL napisał(a): prezentuje się obłędnie. Czekamy za jakimiś fotami ze środka
Cierpliwości...
Barthek napisał(a):Pięknie się prezentuje, dobre mody, rasowe koło i profi fotki – gratulacje
Często wracałem do tematu Twojego pierwszego Xedosa – to było mistrzostwo świata.
Piotr_ napisał(a):Jednak X6 zawsze będzie przykuwał moją uwagę... a ten gniecie suty
Jestem zaszczycony .
krzysek71 napisał(a):Dla mnie Kosa!!
Dzięki!
Danmazda napisał(a):Ładna sztuka Felgi robią robotę
Bardzo długo szukałem takich, które nie będą się gryzły z jego linią i charakterem. Miło, że Wam również przypadły do gustu.
Maksiu921 napisał(a):Jestem mega miło zaskoczony tym widokiem, wygląda cuuuudownie
Ja swego czasu już nie mogłem patrzeć , ale warto było dotrwać do tej chwili.
Nightfall napisał(a):No też muszę przyznać że mega zadbany egzemplarz zrobiony z gustem
Napewno przyciąga wzrok
Szerokości i bezawaryjności
Dziękuję! Oby jak najdłużej.
freezoneq napisał(a):Świetny egzemplarz. Te felgi od razu przypomniały mi xedosa na OZ Canyon, którego chciałem kupić dla samych felg... Do zobaczenia na jakimś lubelskim spocie.
Będzie ciężko z rejonem lubelskim, ale postaram się jeśli będę miał okazję. Najczęściej kręcę się pod Rzeszowie.
rafał88 napisał(a):Oho CHyba najładniejsiejszy X6 na forum I z jedyny slusznym sercem
Mam nadzieje ,ze na spocie bedzie mi dane obmacac i sie przejechac
Pewnie, że tak .
Jasoon napisał(a):Xedos zachowany w bardzo dobrym stanie czekam z niecierpliwością na kolejne modyfikacje
Modyfikacji już wystarczy Jason .
gskarabeusz81 napisał(a):Pochwal się środkiem, bo przecież najważniejsze jest wnętrze
P.S. Gratuluje mega ciekawego projektu!!!
Dziękuję, wszystko w swoim czasie .
DymeK napisał(a):Wygląda nieziemsko
goju10 napisał(a):Jeśli na żywo te auto wygląda tak dobrze jak na zdjęciach to jest czego zazdrościć.
Super egzemplarz.
sylwo napisał(a):Auto robi wrażenie głównie na żywo
Beny napisał(a):I po 3latach tylko 4 fotki Marcin dawaj więcej,środek silnik
Poprawię się!
Co tu tak cicho? Pochwal się co tam już modzisz ?
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Spokojnie, teraz będzie nam porcjował zdjęcia i sprawozdania bo jak wiemy apetyt rośnie w miarę jedzenia
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Piotr89 napisał(a):Naprawdę ładny Xedosik. Byłeś nim z Jasoonem w Rykach. Na żywo prezentuje się mega
Tak jest – zajrzeliśmy na kilka godzin .
Crenshaw napisał(a):Bliźniak? Mega kozacki projekt! Ma to czego mi brakuje w moim Cieszy coraz więcej porobionych xedów na forum, graty i powodzenia
PS. opowiedz więcej o zawieszeniu, tam są tylko springi obniżające czy cały zestaw?
Cały zestaw K.A.W. Pluskit dedykowany do Xedosa 6 – to było najniższe co udało mi się znaleźć dedykowanego (a szukałem naprawdę sporo – K-Sport był niedostępny, Gecko Racing nie miało wtedy jeszcze w ofercie tej aplikacji itd.). Przy montażu przy okazji zostały wymienione 2 mocowania górne, ponieważ od nowości praktycznie nikt tam nie zaglądał – jedno z tego co pamiętam się zerwało przy próbie demontażu.
Jedyny problem jaki się pojawił to delikatny pozytyw na tylnej osi – na amortyzatorach nie było fasolki, więc otwory na śruby zostały lekko przerobione niedługo potem + dodane duże podkładki.
michasiek napisał(a):Najpięknieszy Xed jakiego znam
P.S. Fajne foty, chyba nawet znam autora
Ja również . Dłuuugo czekałem, ale w końcu się udało, dzięki.
Davidoss napisał(a):Piękny Xed widać ze dużo serca w niego wkładasz oby tak dalej, tez mam 6 w tym samym kolorze niestety obecnie stoi daleko ode mnie bo w wojsku jestem i odkładam kasę na odnawianie
Mam nadzieję, że teraz zacznie się odwdzięczać .
Wytrwałości i cierpliwości w odnawianiu – długa droga przed Tobą.
blondi's boyfriend napisał(a):I te bezcenne telefony pt. zgadnij co się dziś zepsuło Ojciec wiedział co robi jak sprzedawał
Ale teraz, gdy xedos jest w 50% nowym autem, jeździ się całkiem miło. Doceniam to, że dajesz mi kluczyki mimo, że dobrze wiesz z czym to się wiąże, ale rozumiesz, że muszę gdzieś odreagować jazdę powolnym dieslem
Wszystko, co napisałeś jest w 100% czystą prawdą, więc nie będę zaprzeczał .
D@m$on napisał(a):Gratuluję Xeda śliczna maszyna:) Powodzenia w modach:)
Dziękuję, chociaż mam nadzieję, że to koniec modów na jakiś czas .
Jasoon napisał(a):Co tu tak cicho? Pochwal się co tam już modzisz ?
Auto w obecnej chwili przechodzi jedną z najważniejszych dla mnie zmian. Pozbywam się DET'a i całkowicie likwiduję seryjny ECU (przy okazji pozbywając się też kilku elementów). Silnik będzie sterowany komputerem typu standalone – EasyEcu 3.
Silnik będzie sterowany komputerem typu standalone – EasyEcu 3.
Co dzięki temu zyskasz?
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Te srebrne są najładniejsze
Szkoda że dzieli nas taka odległość bo chętnie obczaiłbym na żywo. Może kiedyś na jakimś zlocie...
Będę wypatrywał
Szkoda że dzieli nas taka odległość bo chętnie obczaiłbym na żywo. Może kiedyś na jakimś zlocie...
Będę wypatrywał
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
bardzo ładny Xedos
Poproszę zdjecia środka i silnika
Poproszę zdjecia środka i silnika
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Yoki napisał(a):Silnik będzie sterowany komputerem typu standalone – EasyEcu 3.
Co dzięki temu zyskasz?
Cytując klasyka – fh*j. Wcale nie mam tutaj na myśli wzrostu mocy i momentu (nie liczę na cuda w wolnossącym kl-u) tylko wygodę użytkowania.
DET był jedynym pół-środkiem na jaki się zdecydowałem w tym aucie, co sprawiło w ostateczności, że nie byłem z niego zadowolony. W trybie FI raczej nadaje się do sportu niż codziennej jazdy, więc auto strojone było w trybie piggy-back. Nie jestem specjalistą od samochodowej elektroniki, ale działanie na zasadzie wirusa mnie nie przekonało, zwłaszcza że trzeba było kombinować z dolaniem paliwa na wysokich obrotach, bo niestety ograniczał nas przepływomierz. Dlatego właśnie zostało podniesione ciśnienie paliwa, co z kolei następnie skutkowało problemami z wolnymi obrotami, "dziurami" podczas przyspieszania, głośniejszą praca silnika, większym spalaniem, smrodem, trudnościami z odpalaniem i płynną jazdą na niskich obrotach.
Standalone ma niewspółmiernie większe możliwości i pracuje samodzielnie. Przy wszystkich poniesionych inwestycjach w tym aucie nie wyobrażałem się innego finału.
Poza tym droga na stage 2 będzie otwarta .
PS Na wczorajszym pierwszym pomiarze z EasyEcu auto wykazało na kołach 180KM, 228Nm. Jak na KL to chyba bardzo przyzwoicie.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowano 12 sie 2020, 02:20 przez .:MarciN:., łącznie edytowano 1 raz
Gratulacje wyniku Coś nowego się dzieje?
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Absolutnie fantastyczna sztuka!!!
Oderwać wzroku nie można! Zawsze zazdroszczę czasu, kasy i inwencji ale tu trafił w ręce elokwentnego właściciela. Czytając "Historię" banan z gęby mi nie schodził
Oderwać wzroku nie można! Zawsze zazdroszczę czasu, kasy i inwencji ale tu trafił w ręce elokwentnego właściciela. Czytając "Historię" banan z gęby mi nie schodził
Barthek napisał(a):Gratulacje wyniku Coś nowego się dzieje?
Tak, przebieg rośnie w zastraszającym tempie . Na aucie są już letnie koła – zostało mi na liście jeszcze parę detali i poprawek, które chciałbym w maju dopiąć do końca. Trudno się tym zająć, ponieważ, pomijając brak czasu, auto praktycznie codziennie jeździ.
jurand napisał(a):Absolutnie fantastyczna sztuka!!!
Oderwać wzroku nie można! Zawsze zazdroszczę czasu, kasy i inwencji ale tu trafił w ręce elokwentnego właściciela.
Po takich komentarzach motywacja znów rośnie . Dziękuję!
jurand napisał(a):Czytając "Historię" banan z gęby mi nie schodził
Cieszę się, że poprawiłem Ci humor . Historia jest oczywiście prawdziwa co do joty.
Obiecywałem, że zacznę uaktualniać ten topic – ze zdjęciami z pewnością jeszcze mi zejdzie, ale mogę powoli zacząć opisywać poszczególne modyfikacje i prace. Pod ręką akurat mam zdjęcia układu wydechowego zrobione piekarnikiem, więc może od tego zaczniemy .
Układ wydechowy od początku do końca zbudowany jest w 100% ze stali kwasoodpornej. Rozpoczyna go owinięty bandażem kolektor wydechowy Turboworks.
Odmierzyłem oryginalne tłumiki, sprawdziłem ile mam miejsca i zamówiłem dwa produkty z oferty RM Motors, które moim zdaniem były najsensowniejsze. Wszystkie są pod 2,5" szerokości rury, czyli dokładnie tyle ile kolektor ma na wyjściu. Po zespawaniu i nałożeniu na auto prezentowało się to następująco:
Obydwa przelotowe tłumiki posiadają przetłoczenia w środku w celu poprawienia tłumienia. Rury i kolanka zostały zakupione w Lublinie, a całość pospawana w ProWorkshop. Pozostałe elementy, takie jak wieszaki i flansze to oczywiście również kwasówka. Na prętach wykonano małe spawy, aby układ nie zsunął się z gum podczas pracy (na samym początku przy agresywniejszej jeździe potrafił się lekko przemieścić).
Flansze do połączenia rur zaprojektowaliśmy na podstawie uszczelek dołączonych do kolektora (tutaj warto podziękować Grzance), a następnie zamówiłem wycięcie tych elementów wodą ze stali kwasoodpornej o grubości 10 mm.
Całość pracuje bardzo fajnie, kolektory wydają charakterystyczny delikatny syk. Wydech drze morde na wysokich obratach jak Bonus BGC po pijaku, ale podczas normalnego podróżowania nie męczy i nie jest powodem migren, wręcz przyjemnie jest go posłuchać (chociaż oczywiście jest głośniej niż w serii).
Decydując się na wykonanie układu nie skupiałem się na dźwięku, który jest efektem ubocznym innych priorytetów – zależało mi na trwałości i odetkaniu tego silnika. Razem z EasyEcu i zmodyfikowanym dolotem pomógł uzyskać przyjemne kreski (chociaż zastanawiałem się, czy nie jest za luźny).
Media będą, ale niestety jeszcze nie teraz .
Ostatnio edytowano 11 sie 2020, 00:52 przez .:MarciN:., łącznie edytowano 1 raz
Media jak to media, dalekie od rzeczywistości
Może spot w LKR?
Czy dopiero na Rykach się pojawisz?
Może spot w LKR?
Czy dopiero na Rykach się pojawisz?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Że tak jeszcze wtrącę: "Historia" przypomniała mi pewne dawne ogłoszenie:
http://archiwum.allegro.pl/oferta/ford- ... 15087.html
http://archiwum.allegro.pl/oferta/ford- ... 15087.html
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości