Wymiana koła dwumasowego na jednomasowe
Odpowiadam na kilka pytań:
Wewnątrz samochodu nie są odczuwalne żadne drgania, biegi wchodzą lekko i bez zgrzytów, na biegu jałowym silniczek chodzi cicho i równo.
Nr zastosowanych części:
łożysko wyciskowe: 500 0497 60
tarcza sprzęgłowa: 37-06035V
simmering wału: nr części 19034128B wymiar: 90x110X9/10,3
używane koło zamachowe+docisk mazda 626 2.0 DITD RF2A 100KM 2000r (tak było opisane przez sprzedającego).
Jeśli chodzi o patent dla handlarzy- nie obawiałbym się tego, dla nich to za dużo roboty, wymiany nie da się wykonać przy pomocy farby w sprayu, włókna szklanego i szpachli.
Wewnątrz samochodu nie są odczuwalne żadne drgania, biegi wchodzą lekko i bez zgrzytów, na biegu jałowym silniczek chodzi cicho i równo.
Nr zastosowanych części:
łożysko wyciskowe: 500 0497 60
tarcza sprzęgłowa: 37-06035V
simmering wału: nr części 19034128B wymiar: 90x110X9/10,3
używane koło zamachowe+docisk mazda 626 2.0 DITD RF2A 100KM 2000r (tak było opisane przez sprzedającego).
Jeśli chodzi o patent dla handlarzy- nie obawiałbym się tego, dla nich to za dużo roboty, wymiany nie da się wykonać przy pomocy farby w sprayu, włókna szklanego i szpachli.
Witam panowie znalazłem coś takiego do mazdy 6 Sztywne sprzęgło/koło zamachowe Mazda 6 2.0 Diesel oto ich strona http://www.sprzeglo.com.pl/produkt/Zest ... 1-id32673/ cena netto 1617 zł za komplet będę do nich dzwonic bo mają niby 2 komplety dostępne
Witam mam Mazdę 6 kombi 2.0 TD 136 km 2003r. Regenerowałem sprzęgło dwumasowe, ale odczuwam drgania na pedale sprzęgła(gdy wcisne je ok. 1-2 cm to nie drga, głównie na postoju da się to odczuć). Siedząc za kierownicą słychać pukanie. poproszę o doradzenie co dalej z tym robić i co to może być ?
-
Robert36
Nie dzwoniłem odłożyłem ta sprawę z powodów finansowych na póżniej ale szukając po sklepach motoryzacyjnych napotkałem się na komplet koło zamachowe luk za 2000 zł ,czy warto trudno powiedziec . Sam nie wiem co zrobic ? bo mnie czeka wymiana kupic dwumase za 2800 zł komplet luka czy regenerowac w avanti W moim aucie poprzedni właściciel regenerował dwumase w avanti wszyscy chwałą i mam już zrobione 80 tys km na niej odczuwalne jest drgania na karoseri na postoju lub przy przyspieszaniu przy 2 tys i draganie przy ruszanie na 1 biegu , a tak żadnych innych oznak niema ,trzeba się dobrze zastanowic
Ja zainstalowałem to Valeo. Mechanicy nie mieli żadnych problemów z montażem. Powiem tak. Gdyby to było nowsze auto to bym się nie zastanawiał i instalował dwumasę ale żadną regenerowaną – nową. Teraz gdy mam auto o wartości niewiele większej niż nowy zestaw z dwumasą, to się wogóle nie kalkuluje.
Na valeo przy spokojnej jeździe jest świetnie. Na wolnych obrotach nigdy, powtarzam nigdy nie miałem tak spokojnej pracy silnika (auto mam 7 lat), nawet teraz zimą. Poprosiłem wcześniej mechaników aby dobrze sprawdzili poduszki Nie sądziłem że luźna dwumasa ma taki ogromny wpływ na wibracje. Na biegach 1 i 2 auto pracuje świetnie. Sprzęgło działa idealnie – bez szarpania, lekko i miło. W zasadzie przełączanie wszystkich biegów odbywa się bezproblemowo.
W tej beczce miodu jednak jest łyżka dziegciu. Od 3 biegu w górę przy mocniejszym przyspieszaniu pojawiają się wibracje im wyższy bieg i silniej wcisnę gaz tym większe. Na 5 biegu i pedał do podłogi robi się nieprzyjemnie. Poczekam czy może coś się jeszcze ułoży ewentualnie znajdę, co wpada w rezonans, zestaw testuję 3 dzień, może kiedy zrobi się cieplej, może będzie inaczej. Dam znać za miesiąc.
Na valeo przy spokojnej jeździe jest świetnie. Na wolnych obrotach nigdy, powtarzam nigdy nie miałem tak spokojnej pracy silnika (auto mam 7 lat), nawet teraz zimą. Poprosiłem wcześniej mechaników aby dobrze sprawdzili poduszki Nie sądziłem że luźna dwumasa ma taki ogromny wpływ na wibracje. Na biegach 1 i 2 auto pracuje świetnie. Sprzęgło działa idealnie – bez szarpania, lekko i miło. W zasadzie przełączanie wszystkich biegów odbywa się bezproblemowo.
W tej beczce miodu jednak jest łyżka dziegciu. Od 3 biegu w górę przy mocniejszym przyspieszaniu pojawiają się wibracje im wyższy bieg i silniej wcisnę gaz tym większe. Na 5 biegu i pedał do podłogi robi się nieprzyjemnie. Poczekam czy może coś się jeszcze ułoży ewentualnie znajdę, co wpada w rezonans, zestaw testuję 3 dzień, może kiedy zrobi się cieplej, może będzie inaczej. Dam znać za miesiąc.
- Od: 29 maja 2009, 18:16
- Posty: 50
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6, GY 2004r. 2.0D 136KM
W moim dwumasa jest firmy sachs regenerowana w avanti 80 tys
Witam.
Pozwolcie że się podepne pod temat.Mam mazde 6 2002 rok 136KM RF5C i przyszło mi wymienić dwumase. Chcę założyć nowy zestaw Valeo (zamiennik dwumasy)cały komplet.
Moje pytanie brzmi jak to będzie współ grało z elementami napędowymi (pół osie, przeguby, skrzynia biegów). Dziękuję z góry za odp.
Pozwolcie że się podepne pod temat.Mam mazde 6 2002 rok 136KM RF5C i przyszło mi wymienić dwumase. Chcę założyć nowy zestaw Valeo (zamiennik dwumasy)cały komplet.
Moje pytanie brzmi jak to będzie współ grało z elementami napędowymi (pół osie, przeguby, skrzynia biegów). Dziękuję z góry za odp.
- Od: 24 sty 2016, 01:40
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2.0 Diesel RF5C
Witam.
Potrzebuje waszej pomocy..Ost walczyłem z tym sprzęgłem Valeo wymieniłem je było wszystko w porządku ale przez tylko 100 km niestety.
Problem polega na ruszaniu gdy ruszam na 1 szarpie autem przez 1 sze 3sec....Trochę się zdenerwowalem bo 2,5 k włożone reg zaworów uszczelnienia silnika robiłem oleje płyny
a tu taki ZONK.
Samochód szykuje dla siebie.
Proszę pomóżcie czy wyjmowac je i na gwarancję oddać?
Potrzebuje waszej pomocy..Ost walczyłem z tym sprzęgłem Valeo wymieniłem je było wszystko w porządku ale przez tylko 100 km niestety.
Problem polega na ruszaniu gdy ruszam na 1 szarpie autem przez 1 sze 3sec....Trochę się zdenerwowalem bo 2,5 k włożone reg zaworów uszczelnienia silnika robiłem oleje płyny
a tu taki ZONK.
Samochód szykuje dla siebie.
Proszę pomóżcie czy wyjmowac je i na gwarancję oddać?
- Od: 24 sty 2016, 01:40
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2.0 Diesel RF5C
Odpisuję po 2 miesiącach. Valeo działa jak wcześniej, wibracje na 4 i 5 biegu zmniejszyły się. Może coś się ułożyło ale nadal do ideału brakuje. Biegi 1,2,3 działają bardzo ładnie, 4 i 5 wyprzedzanie tylko powyżej 2500 RPM inaczej wibracje są nieprzyjemne.
Ja jestem z tego koła zadowolony.
Ja jestem z tego koła zadowolony.
- Od: 29 maja 2009, 18:16
- Posty: 50
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 6, GY 2004r. 2.0D 136KM
[]gk[] napisał(a):Biegi 1,2,3 działają bardzo ładnie, 4 i 5 wyprzedzanie tylko powyżej 2500 RPM inaczej wibracje są nieprzyjemne.
Czytam, czytam i nie ogarniam...
Nagraj może jakiś filmik, bo nie wyobrażam sobie tego "zjawiska".
Na jakich obrotach rusza samochód?
Jakiej firmy sprzęgło założyłeś i ile miało sprężyn?
Stoję przed wyborem 1M lub 2M – w przypadku gotowego zestawu 1M, po wymianach wasze auta jeszcze jeżdżą czy już przestały?? )
Dzięki za pomoc
Dzięki za pomoc
-
Wojtorb
Witam,
Czy ktoś z użytkowników kupił może ten zestaw z tej aukcji ?
http://allegro.pl/kolo-zamachowe-sprzeg ... 36183.html
?
Czy ktoś z użytkowników kupił może ten zestaw z tej aukcji ?
http://allegro.pl/kolo-zamachowe-sprzeg ... 36183.html
?
-
SieLata
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6